Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 88 af 88

Emner: Stephan Andersen til FCK

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Åhhh, så stop dog det hate... undskyld mig, jeg hader Brøndby af hele mit hjerte, men den hate er ved at tangere noget der er barnligt... se da istedet det komiske og/eller anerkendende i han vil og tør tage den hvide (blå) trøje på... og lad os få vasket det smør af hans handsker sammen - for os selv og for ham - så vi alle kan få det bedste ud af situationen... Det kunne være en herlig hoveren overfor biffan, hvis SA kan ramme tidligere klasse og blive nyere udgave af 32.


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Åhhh, så stop dog det hate... undskyld mig, jeg hader Brøndby af hele mit hjerte, men den hate er ved at tangere noget der er barnligt... se da istedet det komiske og/eller anerkendende i han vil og tør tage den hvide (blå) trøje på... og lad os få vasket det smør af hans handsker sammen - for os selv og for ham - så vi alle kan få det bedste ud af situationen... Det kunne være en herlig hoveren overfor biffan, hvis SA kan ramme tidligere klasse og blive nyere udgave af 32.
    Vi kunne også bare buhen ham ud af Telia Parken, og købe en rigtigt målmand... Jeg er sådan set ikke intresseret i at få det bedste ud af en middelmådig målmand, specielt ikke en soyabøf.

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Med diskussionen in denne tråd er det sjovt at bladre tilbage til denne: http://sidelinien.dk/forums/showthre...ephan+andersen - hvor rigtig, rigtig mange begræder at vi ikke købte ham før Brøndby gjorde.....
    Ja, det er sgu lidt pudsigt. Nu har han så brugt otte år på at overbevise om, at han ikke er god nok. Og så henter vi ham. Sådan er fodbold så forunderligt.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Efter episoden i Kiev, besøgte Delaney, Bøfphan og Jørgensen, de med rejsende fans for at ønske dem god tur hjem. Det er sku nogle nemme goodwill points han score, men synes nu alligevel det er god stil af manden.

    Vi gik nogle stykker derop. Stephan (Andersen, red.), Nicolai (Jørgensen, red.) og jeg ville hen og sige hej og vise flaget. Da vi mødte dem i spillertunnelen var de ret rystede. Vi ville lige ønske dem en god tur hjem, siger Delaney.
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4945757.ece

    Thumps up til Andersen, der også stod en helt fornuftig kamp.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Jeg håber, at vi efter dagens kamp gennem lighterregn og mange, mange vitale redninger kan droppe de sidste øgenavne til Stephan Andersen.


  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Aldrig før i FCKs historie har vi haft så meget at takke Stephan Andersen for så meget. Han reddede FCK i dag, da det virkelig gjaldt.
    Casper the ghost


  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg håber, at vi efter dagens kamp gennem lighterregn og mange, mange vitale redninger kan droppe de sidste øgenavne til Stephan Andersen.
    Nix!
    Han kan være nok så god, det gør ham ikke mindre Böphan. Det ville da være hyklerisk at skifte mening bare fordi han tager en bold eller to.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  10. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Nix!
    Han kan være nok så god, det gør ham ikke mindre Böphan. Det ville da være hyklerisk at skifte mening bare fordi han tager en bold eller to.
    Han bliver heller aldrig en helt for mig, bevares. Men der er nu ikke noget hyklerisk i, at synes bedre om manden, når han som i dag i den grad redder os. Og det spiller da også en rolle at han er lagt så eftertrykkeligt for had hos Brøndby.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  11. #84
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Han bliver heller aldrig en helt for mig, bevares. Men der er nu ikke noget hyklerisk i, at synes bedre om manden, når han som i dag i den grad redder os. Og det spiller da også en rolle at han er lagt så eftertrykkeligt for had hos Brøndby.
    Hvis man havde et problem med ham fordi, at han var dårlig og derfor kaldte ham fx Sæbehandske, så fint nok.
    Men nu er han altså ikke blevet mindre Böphan, selvom han bestemt er bedre i sine indgreb end mod Sporting.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  12. #85
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    at han var dårlig og derfor kaldte ham fx Sæbehandske
    Han lavede en "sæbehandske" så sent som i torsdags mod Randers, efter et relativt ufarligt hjørnespark og kostede et mål mod OB.
    Han var skarp i dag, men så har hans seneste 8 dage heller ikke været bedre.

  13. #86
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Han lavede en "sæbehandske" så sent som i torsdags mod Randers, efter et relativt ufarligt hjørnespark og kostede et mål mod OB.
    Han var skarp i dag, men så har hans seneste 8 dage heller ikke været bedre.
    De sidste 8 dage har måske ikke været en ubetinget succes, men set over hele sæsonen har Bøphan været et af vores absolut stærkeste kort. Jeg melder mig ikke ind i hans fanklub af den årsag, men min umiddelbare skepsis over købet er i hvert fald blevet gjort til skamme.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #87
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Han lavede en "sæbehandske" så sent som i torsdags mod Randers, efter et relativt ufarligt hjørnespark og kostede et mål mod OB.
    Han var skarp i dag, men så har hans seneste 8 dage heller ikke været bedre.
    Hvis man absolut vil finde fejl, skal man nok finde dem..

    Synes Stephan har været særdeles stabil, og har præsteret på højt niveau gennem længere tid.


  16. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Stephan Andersen til FCK?

    Stod under kampen og håbede en med mere sangevne en. mig kunne kvæde et ironisk chant til manden, der træder på pstgn og hylder KBH. Efter derbyet vil jeg hvertald klappe og råbe Andersen fremadrettet. :)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stephan Andersen - nu i Brøndby
    By fckcs in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 28.05.07, 19:23
  2. Stephan Andersen VIL til FCK...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 19.01.04, 19:19
  3. Alt om Stephan Andersen
    By mathiasf in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 08.12.03, 01:03
  4. Stephan Andersen....
    By JHF in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 23.11.03, 01:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •