Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Kan du mon anbefale en VM app ??

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Kan du mon anbefale en VM app ??

    Oprettet hvis nogen skulle falde over en god VM app.

    Jeg har ikke nogen at byde ind med og dog, så lige denne inde på EB, men har ikke kigget nærmere på den mht. om den er noget værd:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2296015.ece

    men håber andre har fundet nogle gode nogen som de vil anbefale.....


    /hp
    Sidst redigeret af hpless : 31.05.14 kl. 18:46
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Kan du mon anbefale en VM app ??

    Jeg kan ikke få linket til at virke, men antager det er calendize eller hvor meget den nu hedder, den app som EB med egne ord satser stort på.

    Jeg synes personligt det er latterligt at lave en app som kun virker hvis man logger ind med sin facebook profil. Jeg ved godt jeg er i mindretal, men jeg har aldrig haft behovet for at oprette en facebook profil og det diskvalificerer mig til at bruge app'en.
    Linderoth tilbage!

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Kan du mon anbefale en VM app ??

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellerup Se meddelelser
    Jeg kan ikke få linket til at virke, men antager det er calendize eller hvor meget den nu hedder, den app som EB med egne ord satser stort på.

    Jeg synes personligt det er latterligt at lave en app som kun virker hvis man logger ind med sin facebook profil. Jeg ved godt jeg er i mindretal, men jeg har aldrig haft behovet for at oprette en facebook profil og det diskvalificerer mig til at bruge app'en.
    Det er lidt ironisk at du skriver at du bliver udelukket fra et tilbud fordi ikke har facebook - for derefter at skrive du ikke har haft et behov :)

    Men ja, 7-tallet til sidst i linket skal fjernes og det er Calendize der henvises til.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    7

    Re: Kan du mon anbefale en VM app ??

    Forza Football (tidligere Live Score Addicts) er den fodbold app, jeg plejer at bruge (til at følge dansk fodbold). Jeg kan ikke rigtigt påstå at have brugt den til VM endnu, men det er i hvert fald min plan. Udbyderne af Forza Football skriver, at de arbejder på en opdatering af app'en til fodbold VM - men den er altså ikke kommet endnu..
    Jeg synes Forza Football er overskueligt opbygget, gratis, på dansk, og jeg synes, den har de oplysninger, jeg har brug for i en fodbold app (livescore, startopstillinger, kamptidspunkter, spilleroplysninger, m.m.). Og man skal ikke registrere sig med facebook el.lign.

    Jeg er selv blevet anbefalet app'en FootyLight, hvor der skulle ligge gratis video-højdepunkter fra diverse ligaer og slutrunder. Om den er god, ved jeg ikke endnu :)

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Kan du mon anbefale en VM app ??

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Det er lidt ironisk at du skriver at du bliver udelukket fra et tilbud fordi ikke har facebook - for derefter at skrive du ikke har haft et behov :)

    Men ja, 7-tallet til sidst i linket skal fjernes og det er Calendize der henvises til.
    Kræver vist en præcisering - Jeg føler ikke at jeg har et behov for at få en facebook profil, bare fordi der er lavet en VM app (der holder lige præcis til og med finalen)...Isoleret set - ja, det kræver en facebook profil for at benytte app'en Calendize, men dermed at konkludere at jeg så har et facebook behov, det er vist lige at stramme den.. :-) Jeg konstaterer blot - Calendize = facebook oprettelse.Ingen facebook - søg på nogle af de mange andre app's.
    Linderoth tilbage!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Kan du mon anbefale en VM app ??

    Nu kan man sige, at jeg er rimelig inhabil, da jeg selv har udviklet app'en. Men vi har lige nøjagtig udgivet vores fodboldquiz app, Thinktoscore. Mere end 20.000 spørgsmål og VM-kategorier tilbage til 1986. Jeg håber sgu i kan lide det :)

    Læs mere her: https://www.facebook.com/madebysoren...52398848511201
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Kan du mon anbefale en VM app ??

    Citat Oprindeligt indsendt af madebysoren Se meddelelser
    Nu kan man sige, at jeg er rimelig inhabil, da jeg selv har udviklet app'en. Men vi har lige nøjagtig udgivet vores fodboldquiz app, Thinktoscore. Mere end 20.000 spørgsmål og VM-kategorier tilbage til 1986. Jeg håber sgu i kan lide det :)

    Læs mere her: https://www.facebook.com/madebysoren...52398848511201
    Jeg bør måske tilføje, at vi på længere sigt selvfølgelig også har planer om at lave en FC København quiz :)
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  12. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvilken vin vil du anbefale?
    By FCKmanden in forum Mad
    Svar: 125
    Sidste Meddelelse: 15.10.13, 12:51
  2. Julefrokost 2009 - hvor vil du anbefale?
    By Lil_stamp in forum Mad
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 02.11.09, 09:38
  3. Hvilket spil vil DU anbefale?
    By Pabres in forum Spil
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.12.08, 08:50
  4. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 30.06.05, 14:54
  5. Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 14.02.04, 10:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •