Viser resultater 1 til 15 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Tror på mindst 2 til, han vil have 4 midt stoppere og må vel også en afløser for TK ?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    1 spiller lyder meget lidt :( såfremt tk smutter :(... Kan håbe på salg af Mos, Adi og pourie så der er penge til 1 spiller til hver kæde mere

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Selvom det nok er urealistisk, kunne det fandme være hylemorsomt, hvis det var Elmander, der ender hos FCK.
    Han vil umiddelbart kunne gå direkte ind på holdet og positionen han spiller, er en vi er tyndt besat på. (Det er vel reelt set kun Toutouh der spiller samme position)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,772

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Yarak Se meddelelser
    Selvom det nok er urealistisk, kunne det fandme være hylemorsomt, hvis det var Elmander, der ender hos FCK.
    Han vil umiddelbart kunne gå direkte ind på holdet og positionen han spiller, er en vi er tyndt besat på. (Det er vel reelt set kun Toutouh der spiller samme position)
    Jeg kan slet ikke se vi kan bruge ham! Jeg forklejner ikke hans kvalitet og håber ikke han ender hos BiF, jeg kan bare ikke se ham i FCK! Med Elmander i truppen vil 2 af Corner, Vetokele, De Ridder og Elmander side på bæken. Det vil ikke skabe harmoni og i mine øjne er det overkill!


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    FCK har tidligere med stor succes haft fire kvalitetsangribere i truppen. Man havde eksempelvis nok ikke vundet DM i 2002/2003 havde det ikke været for kvartetten Zuma, Todi, Møller og Pettersson, hvor Hans Backe især i efteråret hele tiden havde friske angribere, der scorede mål.

    En topangriber burde være en høj prioritet. Holdet kan ikke alene hænge sin hat på en stadig ung Cornelius, selvom potentialet er enormt. Vetokele havde en god sæson, men passer meget ringe sammen med Cornelius og det kan være svært at se, hvordan det nogensinde skal blive rigtig godt. De Ridder er fleksibel og kan spille flere pladser i de perioder, hvor konkurrencen i angrebet er for hård. Jørgensen kan selvfølgelig også spille pladsen, og vil nok også gøre det til tider. Men en virkelig god angriber med noget erfaring, der kan tage lidt af presset fra Cornelius og være en stabil klasseangriber bør sammen med en midtbanestyrmand være førsteprioritet lige nu.

    Jeg kan ikke se, at én spiller er nok. De 1-2 'internationale klassespillere alle kender' eller 'hæver overliggeren' er ihvertfald endnu ikke signet - med al respekt for den gode kvalitet, der er indkøbt.

    Om Elmander så skal være den spiller kan diskuteres.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    MaQ


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •