Side 34 af 50 FørsteFørste ... 243132333435363744 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Søren linker jævnligt, og den er ellers nem at finde i sidste forumtråd. Som Scoring siger er der ikke nogen grund til at starte en ny tråd, og slet ikke nu hvor intet har ændret sig og vi er midt i vinduet.
    De foregående tråde er på 35-40 sider, så det er da et fint tidspunkt at starte en ny inden denne bliver for tung. Der er ikke specielt mange rygter pt., hvorfor det næppe vil skabe forvirring eller skade den pt. overskuelige aktivitet.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Adu skulle angiveligt have afvist os, for i stedet at skifte til Malmö.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ser-fck-og-fcn

  4. #498
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Den tror jeg sgu ikke meger på :) og han er vel ikke akkurat en forstærkning ?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Den tror jeg sgu ikke meger på :) og han er vel ikke akkurat en forstærkning ?
    Adu var måske den vigtigste spiller på FCN's mesterhold i 11/12 sæsonen. Ekstremt dygtig i maskinrummet, som defensiv ankermand og endda dyb playmaker. Så han ville absolut forstærke os.

    Mon ikke det, såfremt rygtet er sandt, er tænkt sådan, at Adu-indkøbet ville rykke Amartey ned i midterforsvaret.

  7. #500
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Den tror jeg sgu ikke meger på :) og han er vel ikke akkurat en forstærkning ?
    Det ville han i høj grad have været. Han er en 6'er på meget højt niveau, både teknisk, taktisk og fysisk.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #501
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Hva så med Delaney, Amartey ? Har set ham spille mange gange på norsk tv og der imponere han sgu ikke, er jo også en grund til Brugge ikke vil bruge ham....

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #502
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hva så med Delaney, Amartey ? Har set ham spille mange gange på norsk tv og der imponere han sgu ikke, er jo også en grund til Brugge ikke vil bruge ham....
    Jeg ville til enhver tid vælge Adu over Delaney. Adu viste i FCN en imponerende taktisk forståelse, fysik og pasningssikkerhed - også i CL, hvor han var en af de få FCN-spillere, der kunne gøre sig gældende.

    Skulle jeg have et forbehold er det, hvorvidt han vil være ideel i en 4-4-2. Han fremstår mere som rendyrket 6'er i en tre-mands midtbane.

    Amartey tror jeg stadig mest på som centerforsvarer.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #503
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Ikke helt enig af Adu er så god, til gengæld helt enig i at han er bedst med 3 på midtbanen! ! Delaney er 22 og er bestemt ikke toppet endnu, men han er en af få med vinder mentalitet/udstråling !! Plus en kulturbære

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #504
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ikke helt enig af Adu er så god, til gengæld helt enig i at han er bedst med 3 på midtbanen! ! Delaney er 22 og er bestemt ikke toppet endnu, men han er en af få med vinder mentalitet/udstråling !! Plus en kulturbære
    Der findes helt sikkert bedre bud på den optimale styrmand til FCK's midtbane. Men Thomas Delaney er ikke ét af dem.

    Da han kom frem for nu fem år siden virkede han meget interessant. Ville gerne have bolden, kunne faktisk også en del med den og havde en for en 17-årig fin udstråling. Men det var den dengang.

    Nu er der gået fem år, hvor han stadig ikke over en hel sæson har formået at blive fast mand. Hans taktiske og tekniske evner er i bedste fald på solidt superliganiveau. Hans mentaltet og udstråling, som du hylder, er svær at begejstres over. Alt for ofte løber han rundt uden at vide, hvad han skal. Er passiv og fejlplaceret, når modstanderen har bolden og febrilsk, når han selv har den. Indrømmet. En gang imellem laver han en heftig tackling, men det giver sjældent noget og har ikke en Linderoth'sk 'nu skal vi fandme igang, gutter' over sig.

    Delaney er godt på vej til at ende som Hjalte. Okay til det meste, men ikke rigtig god til noget.

    Og sammenligner man med den meget omtalte og lidt yngre Erik Sviatchenko ser man voldsom forskel i modenhed både på og udenfor banen, selvom denne ikke har haft fem år i landets største klub som ballast.

    Jeg ville da også ønske, at Delaney kunne vise sig som klubbens svar på Per Nielsen, Bent Skammelsrud (eller Christian Lønstrup for at tage en FCK'er), men det skal være fordi han er god nok og ikke fordi det kunne være meget hyggeligt. Og lige nu kniber det med det første.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #505
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Fair nok at du syntes det, men er bestemt ikke enig :) føler mig overbevist om han nok skal blive god, han havde 6 gode måneder i starten af sæsonen og 6 dårlige nu. Men af modgang bliver du stærk !!

  18. #506
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Adu skulle angiveligt have afvist os, for i stedet at skifte til Malmö.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ser-fck-og-fcn
    Det er løgn... ifølge Johan Lange:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/fck-h...-paa-enoch-adu

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #507
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Der findes helt sikkert bedre bud på den optimale styrmand til FCK's midtbane. Men Thomas Delaney er ikke ét af dem.

    Ok, jeg gider ikke springe frem som trold af en æske, og forsvare Delaney hvergang en eller anden skriver noget negativt. Men for denne ene gang da;

    Kan vi ikke godt nuancere lidt? Betragtningerne herover virker ærligt talt ikke specielt hverken fodboldfagligt forankrede, endsige objektive. Jeg ser altså stadig, en fantastisk udvikling og et stort både fighterhjerte og talent. Det er som om, at fordi formkurven pludselig sidste sæson ikke længere steg lodret, så er alle de egenskaber der har bragt ham i front i hver årgang, og endda videre til seniorniveau, pludselig væk.

    Hvis jeg skal overbevises om, at det er andet end usaglige betragtninger ovenpå en kedelig sæson, vil jeg gerne høre lidt mere. Hvorfor kan han pludselig ikke forbedre overblik og teknik, men er for evigt strandet på det dårligste niveau han har vist siden første sæson som senior? Hvorfor er han anderledes stillet end alle andre på samme position, som typisk først topper som 25+ -årig, når spilforståelse, erfaring og teknik matcher hjerte og engagement? Hvorfor er hans talent spildt at bruge kræfter på yderligere udvikling af?

    Retoriske spørgsmål, der alle dækker (meget lidt) over det faktum, at jeg synes det er noget vrøvl! Delaney er i min optik en sjældent talentfuld 6'er -ish, og de bedste på præcis dén position, topper bare sjældent som 22-årige.

    - Og nå ja. Så er jeg stadig klar på at vædde den der menu1. http://sidelinien.dk/forums/showthre...359#post625359
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


  21. #508
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Altså er heller ikke den store delaney fan men han har trods alt potentiale til mere og et par spidskompetencer... synes han har udemærkede pasninger og et veludviklet hovedspil.... derudover er han en "polyvant" spiller ;)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #509
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Ok, jeg gider ikke springe frem som trold af en æske, og forsvare Delaney hvergang en eller anden skriver noget negativt. Men for denne ene gang da;

    Kan vi ikke godt nuancere lidt? Betragtningerne herover virker ærligt talt ikke specielt hverken fodboldfagligt forankrede, endsige objektive. Jeg ser altså stadig, en fantastisk udvikling og et stort både fighterhjerte og talent. Det er som om, at fordi formkurven pludselig sidste sæson ikke længere steg lodret, så er alle de egenskaber der har bragt ham i front i hver årgang, og endda videre til seniorniveau, pludselig væk.

    Hvis jeg skal overbevises om, at det er andet end usaglige betragtninger ovenpå en kedelig sæson, vil jeg gerne høre lidt mere. Hvorfor kan han pludselig ikke forbedre overblik og teknik, men er for evigt strandet på det dårligste niveau han har vist siden første sæson som senior? Hvorfor er han anderledes stillet end alle andre på samme position, som typisk først topper som 25+ -årig, når spilforståelse, erfaring og teknik matcher hjerte og engagement? Hvorfor er hans talent spildt at bruge kræfter på yderligere udvikling af?

    Retoriske spørgsmål, der alle dækker (meget lidt) over det faktum, at jeg synes det er noget vrøvl! Delaney er i min optik en sjældent talentfuld 6'er -ish, og de bedste på præcis dén position, topper bare sjældent som 22-årige.

    - Og nå ja. Så er jeg stadig klar på at vædde den der menu1. http://sidelinien.dk/forums/showthre...359#post625359
    Jeg nævner netop, at Delaney faktisk var en ganske interessant spiller, da han debuterede. Men nu må jeg bare konstatere, at han fem sæsoner senere endnu ikke har formået at være fast mand i bare én halvsæson, selvom konkurrencen om pladserne har været taknemmelig.

    Argumentet om hans ungdomstid er ikke særlig brugbart. Hvad jeg derimod kan se i FCK's kampe er en Delaney, der placerer sig skidt, når modstanderen har bolden, ikke er særlig gode venner med den, når han selv har den og iøvrigt ikke dirigerer sine medspillere. Anfører og midtbanestyrmand?

    Som 6'er er han simpelthen på nuværende tidspunkt utilstrækkelig. Med mindre man altså som du mener skal stille pladsen til rådighed for en måske egnet snart 23-årig spiller, som i foråret blev degraderet til fjerdevalg til midtbanen.

    Der hvor Delaney her og nu kunne gøre en positiv forskel er som felt-til-felt spiller ala Christian Poulsen 2001-2002. Men hvor CP havde Mio, Lønstruo og Mykland til at støtte sig har Delaney ingen. Og samtidig har man købt Mussis, der virker som en markant bedre spiller til den rolle.

    Hvis man gerne vil lede efter argumenter for at hente en stærk central midtbanespiller kan man bare se de seneste tre sæsoners spillemæssige og til dels resultatmæssige morads. Dårligt pres på modstanderne har givet selv middelmådige danske hold masser af chancer og pasningssikkerheden har mildest talt heller ikke været imponerende.

    Med en nyligt ankommet, sprogudfordret og bevægelig Mussis er behovet for en sikker 6'er næppe blevet mindre.

    Jeg siger ikke, at Delaney ikke kan udvikle sig, ej heller, at han ikke skal være en del af truppen. Men med de ambitioner klubben har meldt ud, skal han løfte sit niveau meget for at være med. Og han skal spille sig til pladsen, ikke bare have den foræret fordi nogle tænker, at det måske godt kunne fungere en gang med tiden.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #510
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Vi har forskellige meninger om Delaney og fred være med det, men har du set Adu spille for nylig ?? Eller er det kun FCN tiden du husker ham for ? Så akkurat Stabæk med Adu spille og han var ingen tæt på at holde niveau til FCK i den kamp heller

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •