Side 1 af 50 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Så er det vist tid for en ny mappe til tilgang og afgang af spillere......Selv om her godt nok er meget stille. Ikke de mange rygter der er. Håber snart der sker noget, så vi har lidt at juble over.

    Kom så, Ståle...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Kunne det tænkes at han er interresseret i en rolle a la Kim C?

    Ved godt det er lidt et long shot, men mindes at han har sagt at han kun vil vende tilbage til DK som træner. Måske han kan overtales til at tage en enkelt sæson, og blandt andet være medvirkende til at give Delaney det sidste.

    Jeg mener at han på mange måder er den bedst mulige spiller vi kan lande til midtbanen:

    - Rutine til de (forhåbentlig) store europa kampe
    - vil tegne en kort kontrakt, hvilket stadig gør at Delaney er fremtiden på midtbanen
    - Er i en alder hvor han umuligt vil kunne spille alle kampe, og derved vil der stadig være rig mulighed for at køre Delaney.Mussis duoen sammen

    http://www.bt.dk/fodbold/christian-p...-flere-klubber

    Er det for meget ønsketænkning?

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Kunne det tænkes at han er interresseret i en rolle a la Kim C?

    Ved godt det er lidt et long shot, men mindes at han har sagt at han kun vil vende tilbage til DK som træner. Måske han kan overtales til at tage en enkelt sæson, og blandt andet være medvirkende til at give Delaney det sidste.

    Jeg mener at han på mange måder er den bedst mulige spiller vi kan lande til midtbanen:

    - Rutine til de (forhåbentlig) store europa kampe
    - vil tegne en kort kontrakt, hvilket stadig gør at Delaney er fremtiden på midtbanen
    - Er i en alder hvor han umuligt vil kunne spille alle kampe, og derved vil der stadig være rig mulighed for at køre Delaney.Mussis duoen sammen

    http://www.bt.dk/fodbold/christian-p...-flere-klubber

    Er det for meget ønsketænkning?
    Christian ville sagtens kunne spille alle kampe. Så er han altså heller ikke ældre!!!

    Derudover har han altid passet godt på sin krop. Så det ville ikke undre mig, såfremt han kom, at Storskov udtalte at han er i besiddelse af en fysik, som én på 25 ;-)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Nu er det ikke for at lege forum betjent, men hvorfor var det lige at det var på tide med en ny tråd?

    Derudover så burde det forpligte at starte sådan en tråd. Madebysoren havde lavet en glimrende opdaterede trupstatus i sin tråd, som han opdaterede.

    Bare lige en gentle anmodning, så folk ikke laver part IIIIIII før juli måned - det er for mig mere uoverskueligt en énd tråd på 100 sider.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Jeg ville blive meget overrasket som jeg gav udtryk for i den "gamle" transfertråd hvis Christian Poulsen skulle komme tilbage.

    Han blev direkte spurgt om han skulle til FCK, og således lød svaret:
    - Det er ikke det, der ligger lige for. Jeg har ingen drøm om at skulle tilbage til FCK – det må jeg være ærlig og sige, lyder det fra Poulsen.

    Med den udtalelse kan jeg ikke se hvordan vi skal kunne få ham hjem. Han har vundet det danske mesterskab, han har spillet europærisk på topniveau, han har høstet rigeligt med penge i div. klubber han har spillet for, og han er stadig så aktuel for andre klubber i størrer ligaer. Jeg tror sagtens at han kunne tage til England for et championship hold el. lignende eventyr.
    Jeg ville også gerne have ham hjem og jeg synes også han ville pynte, men jeg tror virkelig ikke på det med de udtalelser.

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/poulsen-derfor-forlader-jeg-ajax/



    Sidst redigeret af Wonderboy : 11.06.14 kl. 19:44

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Kunne det tænkes at han er interresseret i en rolle a la Kim C?

    Ved godt det er lidt et long shot, men mindes at han har sagt at han kun vil vende tilbage til DK som træner. Måske han kan overtales til at tage en enkelt sæson, og blandt andet være medvirkende til at give Delaney det sidste.

    Jeg mener at han på mange måder er den bedst mulige spiller vi kan lande til midtbanen:

    - Rutine til de (forhåbentlig) store europa kampe
    - vil tegne en kort kontrakt, hvilket stadig gør at Delaney er fremtiden på midtbanen
    - Er i en alder hvor han umuligt vil kunne spille alle kampe, og derved vil der stadig være rig mulighed for at køre Delaney.Mussis duoen sammen

    http://www.bt.dk/fodbold/christian-p...-flere-klubber

    Er det for meget ønsketænkning?
    Tror folk må til at indse at det er en drøm der ikke går i opfyldelse.

    Du nævner trænerrollen, hvilket er en ny og interessant tilgang.

    Når det så er sagt, så var det skifte sket hvis det var aktuelt for ham.

    Vil så også sige, at en CP der kom hjem fordi han ville elske at slutte i FCK, ville være fint.
    Men en 34-årig der vælger os som en absolut nødløsning, giver mig overhovedet ikke hede drømme. Ikke engang CP.

    Så har meget svært ved at se denne gate slutte positivt.

    Zan


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tror folk må til at indse at det er en drøm der ikke går i opfyldelse.

    Du nævner trænerrollen, hvilket er en ny og interessant tilgang.

    Når det så er sagt, så var det skifte sket hvis det var aktuelt for ham.

    Vil så også sige, at en CP der kom hjem fordi han ville elske at slutte i FCK, ville være fint.
    Men en 34-årig der vælger os som en absolut nødløsning, giver mig overhovedet ikke hede drømme. Ikke engang CP.

    Så har meget svært ved at se denne gate slutte positivt.

    Zan
    Jeg er sådan set helt enig i din betragtning.

    Men jeg tror ikke nødvendigvis han ser os som en decideret nødløsning, men forestiller mig nærmere at han først ville se om en sidste stor kontrakt kunne landes.
    Jeg kan ikke lade være med at undre mig over hans udtalelser denne sommer.

    Så vidt jeg husker, startede han med at være helt sikker på at han skulle spille videre. Og nu melder han ud at han overvejer karrierestop. Alt dette er altså i løbet af cirka en måned :/

    Du skriver at det var sket hvis det skulle ske, men der tror jeg lige modsat at det har handlet om at han skulle udelukke andre muligheder før at vi var en mulighed.

    Ps. Få nu landet den center forsvarer!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Hvis jeg var Falk, ville jeg slet ikke være i tvivl om hvor jeg ville spille. Også selvom jeg skulle afmontere de farvede briller.

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/avis-fck-...by-jagter-falk

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Med købet af De Ridder, ved jeg nu ikke helt om valget er så oplagt.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Med købet af De Ridder, ved jeg nu ikke helt om valget er så oplagt.
    Tjaa, i og med at De Ridder er angriber, og Falk er højre kant - så kunne det måske være meget oplagt da vi lige har taget afsked med både Bolanos og Braaten.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Det må være som førsteudfordrer til Gislason på højrekanten, omend man kan være bekymret for, om hans defensive evner rækker til det.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hvis jeg var Falk, ville jeg slet ikke være i tvivl om hvor jeg ville spille. Også selvom jeg skulle afmontere de farvede briller.

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/avis-fck-...by-jagter-falk
    Der har været de rygter før med FCK og Falk, men jeg tvivler lidt på rigtigheden. Han ville da være et fint supplement til truppen - vel primært som højre kant - men er han den type vi har brug for? Kan han spille Nicos plads til venstre? Ydermere virker De Ridder købet imo lidt som en stopklods for denne handel.Jeg kender ikke De Ridder ret godt, men ud fra de få videoer jeg har set, så ligner de da hinanden ret meget.

    Samtidig synes jeg også at linket til BIF er lidt underligt. For hvor passer han ind på deres hold - især hvis Elmander er på vej som rygterne siger? De kan jo fodre svin med kantspillere og hængende angribere.

    Jeg må sgu ærligt indrømme, at hvis jeg var Falk i OB, så var jeg næppe skiftet til en af de to klubber. FCK kan måske mønstre bedste løn og sjoveste udfordringer, men samtidig også en del bænktid og primært tid på kanten. Vil han virkelig det? Vil han ikke helst spille centralt bag en angriber?
    Det samme kan siges om BIF, omend det giver lidt mere mening der, da OB vist også er meldt interesseret i Antipas og en byttehandel (inkl ekstra penge til OB) ville være oplagt

    Mon ikke at der kommer en mellemstor hollandsk eller belgisk klub og snupper ham.

    Når det er sagt, så ville det være fedt med ham her. Den energi han spiller med passer godt til vores seneste indkøb i Mussis og De Ridder og ligner et fokuspunkt hos Ståle.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Som jeg husker De Ridder (har set ham et par gange på TV, da han var i Southampton), ligner han netop Falk i spillestil. Dvs. de kan begge spille enten hængende angriber eller offensiv offensiv højre kant.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    "Jeg kender ikke De Ridder ret godt, men ud fra de få videoer jeg har set, så ligner de da hinanden ret meget"

    - Det synes jeg ikke, de gør. De er begge hurtige med bolden på fødderne og rimelig målfarlige (som kantspillere (om Steve De Ridder så kommer til at spille kant i FCK, er et andet spørgsmål)), men Rasmus Falk har sin teknik og evne til både at spille i små rum og den dybe aflevering frem i banen blandt sine forcer - det vil jeg gerne vove at påstå, at Steve De Ridder ikke kommer til at levere ret meget af i FCK. Belgieren minder mere om Rurik Gislason, skulle man endelig foretage en sammenligning.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Som jeg husker De Ridder (har set ham et par gange på TV, da han var i Southampton), ligner han netop Falk i spillestil. Dvs. de kan begge spille enten hængende angriber eller offensiv offensiv højre kant.
    Lige præcis!
    Han er mere winger end egentlig højre midt. Som én nævner kan det give os nogle defensive udfordringer. Det kan der vel hurtigt rettes op på under træningen, men alligevel...

    Vi spiller ikke med den hængende angriber, og når vi gør (4-6 kampe om året) har vi jo allerede Toutouh og Ridder der dækker denne plads ganske glimrende.

    Når det så er sagt, har han en god alder, en god energi og ville bestemt ikke være den værste signing. Er i hvert fald glad for der kigges efter noget på højresiden. I min optik, er det pladsen der savner en signing allermest! Gisla er simpelthen for lidt at skyde med pt.

    Zan

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 50 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •