Side 10 af 50 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Er der forresten nogen som har set nogen pris?

    På nationen og andre forumer, snakkes der om 15-18 mil?

    Selv hvis det er rigtig, synes jeg det er et yderst fornuftigt køb. Især hvis han også kan agere back-up på den defensive midtbane.

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Er der forresten nogen som har set nogen pris?

    På nationen og andre forumer, snakkes der om 15-18 mil?

    Selv hvis det er rigtig, synes jeg det er et yderst fornuftigt køb. Især hvis han også kan agere back-up på den defensive midtbane.
    Expressen.se, der vel breakede historien, skriver mellem 15 og 20 mio. svenske kroner. Jeg tror primært, at han tiltræder som forsvarer, der kan supplere på midtbanen, hvis det skulle blive nødvendigt.

  3. #138
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Så mangler vi bare, en venstre back, central (gerne kreativ) def midt, højre kant og én angriber....


    Så har vi stort set købt et ny hold, det bliver spændende hvor hurtigt holdet finder den samme rytme...

    Men glæder mig squ over de spiller der allerede er kommet ;)

  4. #139
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Mon ikke ankomsten af Amartey også betyder, at vi ikke køber flere til den centrale midt. Vi har i forvejen Claudemir, Mussis, Delaney, Toutouh og en skadet Wohlgemuth, og med Amartey som gardering på den defensive midt, så kan resten (hvis der er mere) af budgettet nok bruges bedre andre steder.
    Alt efter om Ståle vil bruge Adi eller Pourie, så bør en angriber (gerne en dribler ala Santin det første år) nok stå øverst på ønskesedlen og under det en kantspiller.

    Men hold da op, hvor ser det interessant ud. Har nok aldrig glædet mig så meget til en sæson før - det er jo ligefør at man ønsker at VM snart slutter, så suppen kan komme i gang.

    Puha det bliver svært at bevare tålmodigheden i en sæson, hvor et helt nyt hold skal spilles sammen.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #140
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Maestro Se meddelelser
    Expressen.se, der vel breakede historien, skriver mellem 15 og 20 mio. svenske kroner. Jeg tror primært, at han tiltræder som forsvarer, der kan supplere på midtbanen, hvis det skulle blive nødvendigt.
    Enig i forhold til hans position. Tror helt bestemt han udelukkende er tiltænkt som fremtidens storspiller i forsvaret!
    Men her i den første sæson hvor jeg forestiller mig at Pelle og Mellberg kommer til at sidde ret tungt på pladserne i det centrale forsvar, kan det være fantastisk for hans udvikling også at få nogle kampe på midtbanen.
    Hellere det, end at han sidder på bænken det meste af sæsonen.

    Når alt dette er sagt, så tror jeg at det er planen at Pelle og Amartey skal være det foretrukne makkerpar når forårs sæsonen starter. Mellberg tror jeg starter sæsonen ud som først mand, men bliver stille og roligt sluset ud af holdet. Og så bliver Amartey og Pelle spillet helt sammen i den lange vinterpause :)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #141
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Perfekt køb! Så kan Nordam også passende blive sendt op i førsteholdstruppen, så han er klar til at agere 4.valg næste år, når Mellberg stopper.

    Nu mangler der vel ret beset kun en angriber! Og så skal vi have lukket huller, hvis spillere bliver solgt, fx Claudemir og Bengtsson.

  9. #142
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Virkelig en stærk transfer! Og for fanden hvor er det bare mega fedt at Ståle klatrer helt op på toppen af Parken og pisser hele vejen til vestegnen og viser hvor skabet skal stå. Så mangler vi bare at Emander finder ud af at han hellere vil ned og lege med Makelele i Bastia!

    Når det så er sagt er vi jo med købet af Amartey virkelig godt dækket ind centralt og til nøds på den centrale midt også - stærkt. Vi får en spiller der så vidt jeg er orienteret ikke bare er udstyret med en fantastisk fysik og hovedspil, men også er rigtig dygtig med bolden og til at sætte spillet op bagfra. Og så skal vi heller ikke glemme at han får nogle erfarne lærermestre i Mellberg og Nilsson. Det er altså et bredt vingefang at være beskyttet af som ung spiller og det tror jeg er vigtigt her i hans første sæson. Stadsgaard må ha det ret stramt lige nu...
    Money can't buy you happiness but it does bring you a more pleasant form of misery.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #143
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Perfekt køb! Så kan Nordam også passende blive sendt op i førsteholdstruppen, så han er klar til at agere 4.valg næste år, når Mellberg stopper.

    Nu mangler der vel ret beset kun en angriber! Og så skal vi have lukket huller, hvis spillere bliver solgt, fx Claudemir og Bengtsson.
    ...og en højre wing, tak.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Som det ser ud lige pt, vil jeg også mene at højrekanten bør have førsteprioritet, men kunne nu også godt tænke mig vi fik en ekstra angriber. Dog mener jeg ikke bredden er helt skidt oppe foran med Pourie tilbage. Hvis Nico bliver skadet står vi igen helt uden kanter der skaber tingene på egen hånd. Amankwaa har potentiale, men er der ikke endnu, og Gisla er ikke den dåseåbner vi mangler. Håber meget på en venstrebenet højrekant der kan gå ind i banen og give plads til backen, dette ville give os en fantastisk alsidig trup. Håber Ståle hiver en "hemmelig" argentiner ud af ærmet og dermed sætter prikken over i'et på et fuldstændig vidunderligt transfervindue.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III


  16. #146
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    26

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III


  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #147
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Var lige et smut forbi "sydsiden" ^^ de uvaskede skider i bukserne over amartey og mussis :) og bander Ruuuud langt væk ^^

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Han er tilsyneladende lige så god som Agger :-)

    http://bif-support.dk/sso/forum_entr...er=last_answer

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Ah ha ah ha haha (grin som jeppe k)... Fryyyyd ^^ kom så ståle snup elmander og smid ham på bænken for at understrege hvem som bestemmer ^^

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Vi skal bestemt ikke spilde penge på Elmander.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


Side 10 af 50 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •