Side 14 af 50 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Min pointe med 'problemet' er at jeg ikke tror at Bendtner i interesseret i en rolle, hvor han skal være bindeled og gøre Corner farligere. Som nævnt tror jeg at Bendtner kun ville vende hjem hvis vi stod og manglede en starter til 'bomber-pladsen'. Lad os lege med tanken at det rent faktisk sker, så synes jeg som udgangspunkt helt sikkert også at de vil kunne gøre det glimrende sammen.

    Min frygt vil dog være at det ender i en ny Corner/Igor situation, hvor man har to angribere der begge primært er målsøgende, fremfor en konstellation hvor man forsøger at gøre hinanden bedre ved at have en der trækker ned i banen. (Selvfølgelig er Bendtner bedre end Igor, men forstå mig ret)
    Det tror jeg Bendtner ville have det fint med. Han kan netop godt lide at bevæge sig rundt på banen (nogle gange for meget). Selvfølgelig ville en Zidan i sin FCM-tid være en fantastisk type som Cornelius-makker, men Bendtner/Cornelius ville kunne blive en fremragende duo (de har iøvrigt spillet sammen på landsholdet). I de internationale kampe ville Cornelius nok indimellem blive ofret, men det er nok ikke noget Ståle ville græde over, skulle muligheden for at lande Bendtner opstå.

    Ihvertfald skal man op på et noget højere niveau end Helenius, hvis man vil opfylde sine egne intentioner om at hente '1-2 internationale klassespillere, der hæver overliggeren'.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Ståle har jo flere gange givet udtryk for at De Ridder er hentet som Corners makker.... Jeg tror vi får en Falk som kan dække både angriber og kant...

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Men alt efter om vi betragter De Ridder som decideret forward eller ej, så er vi nede på 1/2 reelle angribere i truppen plus Pourie, som man vel ikke regner med at anvende...
    Vertokele bliver solgt efter aftalen med De Ridder - jeg er ikke sikker på, at de to handler skal ses i lyset af hinanden, og jeg synes godt nok, at vi ser tynde ud op foran

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,896

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    Jeg tror bestemt heller ikke vi kommer til at se Bendtner i vores klub.

    Men tror til gengæld at Helenius kan være en seriøs mulighed. Skulle det ske, vil det altså sætte en overordentlig tyk streg under vores ambitionsniveau!!

    Det har de hidtidige indkøb i den grad allerede gjort, men Helenius vil sætte et vanvittigt punktum.

    Det glæder desuden helt vildt at vi har givet alle andre danske klubber det vildeste baghjul i dette vindue :D

    Jeg forestiller mig en tifo til første kamp mod enten AaB eller Brøndby, hvor Løven Leo med et lumsk smil (og gerne fuld dolk!) ikke kan vælge om det er tæven i bøf-kostumet eller AaB-trøjen der skal pules først.
    Se det ville være god lir, og egentlig helt i tråd med virkeligheden.

  7. #200
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Officielt at TK stopper hvis nogen skulle have været i tvivl.


    http://www.bold.dk/nyt/officielt-tk-stopper-i-fck

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #201
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    http://www.bold.dk/nyt/officielt-tk-stopper-i-fck

    Og så gik den ikke længere.

    Tak for de mange op og nedture.

    Edit: Lidt for langsom..

  10. #202
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    371

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Ståle har nu en trup som er ganske fint besat på alle positioner. Der er steder som højre midt og venstre back, hvor der nok også kunne komme et indkøb, men der er flere spillere der vil kunne sættes ind her. Ståle har nu været på massiv spillerindkøb og det giver god mening lige at se præcist, hvordan disse nye passer ind i FCKs spillestil. Hvor skal de nyindkøbte spillere primært spille?

    Er De Ridder angriber eller højre midt?
    Er Mussi central midt eller højre midt?
    Er Amartey central midt eller midterforsvar?
    Er Høgli god nok til at være backup på venstre back?

    En ting er hvad de har spillet for andre hold og som Ståle og Lange har brugt tid på at scoute en anden ting er, hvordan det ser ud når de kommer på FCKs træningsbane og kommer til at spille kampe. Ligeledes skal det jo også vurderes, hvor tæt er de på at kunne være en rigtig starter på FCKs hold. Så det vil give god mening, hvis Ståle og Lange skal bruge de næste par uger på at se spillerne an. Vi må krydse fingre for at der ikke kommer spillerkonflikt. Det vil være et stort slag for FCK og nok det hold som bliver mest ramt af en strejke, da der er rigtig mange spørgmål som den sportslige ledelse skal finde svar på inden, der kommer rigtige kampe på programmet.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #203
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Thorup Se meddelelser
    Edit: Lidt for langsom..
    Som TK ;-)

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #204
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    SLigeledes skal det jo også vurderes, hvor tæt er de på at kunne være en rigtig starter på FCKs hold. Så det vil give god mening, hvis Ståle og Lange skal bruge de næste par uger på at se spillerne an. Vi må krydse fingre for at der ikke kommer spillerkonflikt. Det vil være et stort slag for FCK og nok det hold som bliver mest ramt af en strejke, da der er rigtig mange spørgmål som den sportslige ledelse skal finde svar på inden, der kommer rigtige kampe på programmet.
    Mit gæt er, at Pelle Nielsson, Høgli, De Ridder går direkte ind i start 11'eren. De ridder som angriber.
    Er i tvivl om det bliver Stephan Andersen eller Wiland, der starter i målet.

    Er til gengæld sikker på, at Mussi og Amartey bliver langsomt spillet ind på holdet det første halve år. Det handler om kulturel tilpasning og modenhed. Især Mussi tror jeg nu nok skal blive fast mand i løbet af et par måneder, men det afhænger af, hvor hurtigt han lærer spillestilen at kende.

    Mit bud på opstilling til kampen mod Silkeborg:

    Wiland
    Høgli-Mellberg-Nielsson-Bengtsson
    Gislason-Claudemir-Delaney-Jørgensen
    De Ridder-Cornelius

    Bænk:
    Andersen-Remmer-Amartey-Mussi-Toutouh-Pourié-Amankwa

    Vel egentlig en ok bænk...

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #205
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Ikke så underligt, men Zanka kommer ikke til FCK i dette vindue: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aert-med-zanka

  17. #206
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,129

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Ikke så underligt, men Zanka kommer ikke til FCK i dette vindue: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aert-med-zanka
    Sådan tolker jeg det ikke. Desværre, vil jeg sige, for jeg er ikke særlig lun på at få Zanka tilbage. Det ligner for mig at se et klart signal til Zanka om, at han skal sænke sine lønkrav, men hvis han gør det tilstrækkeligt, er Ståle interesseret i at hente ham.

    Samtidig må hans udtalelser også tolkes derhen, at det er muligt, der bliver hentet enten en central forsvarer eller en central midtbanespiller mere. Og at Amartey så kan tælles med der, hvor der mangler en i forhold til at have fire til hver position.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #207
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Truppen tæller pt. 24 mand; herunder hele fire målmænd.

    Andreas Cornelius
    Christoffer Remmer
    Claudemir
    Danny Amankwaa
    Fanendo Adi
    Franco Mussis
    Jakob Busk
    Johan Wiland
    Kim Christensen
    Kris Stadsgaard
    Mads Aaquist
    Marvin Pourie
    Nicolai Jørgensen
    Olof Mellberg
    Pierre Bengtsson
    Rúrik Gíslason
    Thomas Delaney
    Tom Høgli
    Younes Felfel
    Youssef Toutouh
    Per Nilsson
    Daniel Amartey
    Stephan Andersen
    Steve De Ridder

    Ståle har tidligere udtalt, at man vil forsøge at udleje Busk, hvilket vil bringe truppen ned på 23 mand. Jeg tror, at det kan blive svært at få en udlejning på plads, men uanset hvad der sker med Busk, er status, at vi har 20 markspillere i truppen. Portland Timbers har udtrykt interesse for at købe Adi, hvilket vil bringe os ned på 19 markspillere. Ståle vil utvivlsomt også gerne af med Pourie, men efter et kikset ophold i Belgien, ligger det nok ikke lige for.

    Ud af de 19-20 markspillere er en del ganske unge og kan ikke forventes at blive bærende kræfter i den kommende sæson. Aaquist, Felfel og Amartey (19); Amankwaa (20); Remmer og Toutouh (21). Aaquist og Felfel vil umiddelbart have sværest ved at komme på holdet, men det understreger blot, at bredden er et problem. Reelt har vi væsentlig færre end 20 markspillere, der er i spil til startopstillingen.

    Jeg forventer helt sikkert, at der kommer flere spillere til. Det er fint nok med spillere, der kan dække flere pladser, men det ændrer ikke ved, at vi er tyndt besatte på en række positioner og har en, for FCK, lille trup.

    [edit] Bør tilføje, at Claudemir også har fået at vide, at det ville være en god ide med en ny klub. Så der er vel mulighed for tre yderligere salg (Adi, Pourie og Claudemir) samt en udlejning (Busk). Bengtsson bliver kun solgt for $$$.
    Sidst redigeret af cybamerc : 19.06.14 kl. 13:02

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #208
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Nogen der har overværet dagens træning og kan sige noget om nyindkøbene?
    Var Amartey med?

  22. #209
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,587

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Mit gæt er, at Pelle Nielsson, Høgli, De Ridder går direkte ind i start 11'eren. De ridder som angriber.
    Er i tvivl om det bliver Stephan Andersen eller Wiland, der starter i målet.

    Er til gengæld sikker på, at Mussi og Amartey bliver langsomt spillet ind på holdet det første halve år. Det handler om kulturel tilpasning og modenhed. Især Mussi tror jeg nu nok skal blive fast mand i løbet af et par måneder, men det afhænger af, hvor hurtigt han lærer spillestilen at kende.

    Mit bud på opstilling til kampen mod Silkeborg:

    Wiland
    Høgli-Mellberg-Nielsson-Bengtsson
    Gislason-Claudemir-Delaney-Jørgensen
    De Ridder-Cornelius

    Bænk:
    Andersen-Remmer-Amartey-Mussi-Toutouh-Pourié-Amankwa

    Vel egentlig en ok bænk...
    Undskyld, men jeg håber virkelig ikke Ståle kigger efter her. Den startellever er jo på ingen måde bedre end den der sejlede sølvet hjem i sidste sæson. Wiland var en katastrofe i hele sæsonen og han bør efter min mening degraderes til 2. valg, uagtet Stephans brogede fortid. Toutouh spillede glimrende inden sin skade og er blandt Ståles absolutte favoritter. Mussis og Armattey koster tilsammen 30 mio, jeg tror ikke de er tiltænkt en plads på bænken – det er mange penge for en klub som vores, så de får chancen for at bevise, at de er pengene værd tror jeg. Både Claude og Delaney var rene katastrofer i foråret, så kan virkelig ikke se det ske, at de skulle få chancen sammen igen i efteråret, med alle de nyindkøb der allerede er kommet til. Håber på noget a’la

    Stephan

    Høgli – Pelle – Olof/Armattey – Pierre

    Gisla/ny spiller – Mussis – Touttouh/armattey/ny spiller – Nico

    De Ridder – Corner


  23. #210
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    YES YES YES og atter YES!!!!!!
    så blev det fandme en god dag alligevel :) nu kan jeg langt om længe få åbnet og nyde min Dom Perignon Jeroboam White Gold fra 1998!
    farvel TK og tak for ingenting, håber at døren rammer dig på vej ud

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •