Side 16 af 50 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Er det ikke lidt unuanceret? TK sikrede os CHL-kval ved at score det vigtige mål mod OB i sæsones sidste kamp. Og han har da om nogen stået for rutinen i denne sæson.
    Han har haft nogle gevaldige blundere igennem tiden og har i hele sin FCK tid udviklet sig fra at spille fremadrettet og målsøgende til at holde en anelse for lang tid på bolden, primært spille sidelæns og aldrig komme frem til en chance.
    Men at lovprise at han stopper er i mine øjne en anelse overdrevet.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    I Zanka sagen ligger der vel 3 knuder for en handel.
    1. Vi har Kris Stadsgaard, og før vi får den 4-5 centrale back ind skal han nok af sted (Amarty?)
    2. Zankas omtalte løn
    3. PSV vil ikke give ham væk selvom de ikke laver andet end at betale løn ud i vasken.
    Jeg tror faktisk, at punkt nr. 4 er det største knudepunkt mellem Zanka og FCK (aka Ståle :)): Manglende spilletid.

    Ståle siger selv: "Der har nu været en del år uden fodbold for ham, så han skal til et hold, hvor han skal spille." Underforstået - han vil starte som marginalspiller i FCK, og det er måske ikke den mest ønskelige situation for Zanka, der nok mangler en hel del kampe i benene for igen at kunne levere på sit højeste niveau (kilde: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aert-med-zanka).

    For et halvt år siden håbede jeg meget, at det lykkedes at lande Zanka. Men Corners skifte mindede også om, at det altså tager tid at integrere en spiller på holdet, der mangler spilletid, og måske også i et eller andet omfang lidt selvtillid - bevidst eller ubevidst. I forvejen skal klubben spille mange nye spillere ind, så derfor er det en ret ustabil kerne også at skulle tage hensyn til en spiller, der ikke har spillet mange kampe på højeste niveau gennem flere sæsoner.

    Selvfølgelig er løn og transfer også et problem. Men jeg tror, at Ståle frygter, han får en dyr spiller, som hurtigt kan ende som marginalspiller, og som derfor skal udlejes for at få den nødvendige kamptræning.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Jeg har også bandet TK langt væk op til flere gange i løbet af sæsonen... men når alt kommer til alt vil jeg hellere have en sikker tilside spillende TK fremfor en uduelig Claudemir....

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #229
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg har også bandet TK langt væk op til flere gange i løbet af sæsonen... men når alt kommer til alt vil jeg hellere have en sikker tilside spillende TK fremfor en uduelig Claudemir....
    Forskellen på TK og Claudemir er at sidstnævnte har potientalet til at være en af superligens bedste midtbanespillere, hvis han tog sin sport lidt mere seriøst !! TK derimod, bliver aldrig mere end en ordinær boldflytter.

  7. #230
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    http://www.fck.dk/#/nyhed/fc-koebenh...ker-scoutingen

    Man har ansat den rutinerede scout Bjarne Hansen. Han har arbejdet sammen med Frank Arnesen i PSV, Chelsea og HSV. Det tegner godt, synes jeg.


  8. #231
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://www.fck.dk/#/nyhed/fc-koebenh...ker-scoutingen

    Man har ansat den rutinerede scout Bjarne Hansen. Han har arbejdet sammen med Frank Arnesen i PSV, Chelsea og HSV. Det tegner godt, synes jeg.
    Og mangeårig assistenttræner i FCK.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #232
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    76

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    En signing der absolut ikke må blive glemt midt i et, for vores vedkommende, allerede legendarisk aktivt transfervindue. Det er virkelig stærkt at klubben bygger på mht talentarbejdet og dermed også scoutingen, for lige netop på dette punkt kan det stadigvæk diskuteres hvorvidt vi er de bedste i Norden. Når det kommer til styrken af førsteholdet, har dette jo slet ikke været en debat i mange år!
    "FCK gav alt, hvad de havde, for at tage initiativet i modsætning til Rubin Kazan, som vi i september også spillede 1-1 med. Men de kom ikke for at spille fodbold, de ville kun forsvare" - Lionel Messi

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #233
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Så kunne det godt tyde på at Adi er ved at være solgt:
    https://twitter.com/MerrittPaulson/s...38080380796928

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  13. #234
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Fantastisk. Så er der kun Marvin og Busk - og i lidt mindre grad Claudemir - tilbage, som ikke er umiddelbart anvendelige. Eller... som Ståle i hvert fald ikke vil bruge. Det må give både bedre stemning i truppen, og luft til tilgange som Ståle/Johan selv har valgt.

    Det er altså svært ikke både at være imponeret af den hastighed hvormed der bliver ryttet op efter flere års rod og tilfældige indkøb (hej hej CV + din snak om kvalitet og kontinuitet), og kvaliteten af erstatningerne.

    Held og lykke til Adi, som trods alt har været et sympatisk bekendtskab. Omend komplet fejlscoutet og ubrugelig. Det er til dels hans held, at Duif var i truppen. Han vil til alle tider overskygge et hvert fejlkøb, og få andre til at se knapt så alvorlige/katastrofale ud. :-)
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #235
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Fantastisk. Så er der kun Marvin og Busk - og i lidt mindre grad Claudemir - tilbage, som ikke er umiddelbart anvendelige. Eller... som Ståle i hvert fald ikke vil bruge.
    Jeg vil mene at Kris Stadsgaard også tilhører den gruppe.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #236
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Med hensyn til angrebet, synes jeg også det er værd at nævne vor islandske ungdomsspiller Kristjan Finnbogason, som vi hentede for et år siden. Han er 95´er og dermed for gammel til endnu en sæson i U19 ligaen. I den netop overstået sæson, blev han den næstmest scorende spiller i hele U19 ligaen(13 mål, ligaen spilles over 24 kampe - men ved ikke hvor mange han har deltaget i), kun overgået af Razak Odeyemi(En af FCM´s unge nigerianere). Jeg tror vi kommer til at til at se ham, få nogle indhop i den kommende sæson. Har set ham et par gange, og han ser spændende ud. Han kan sammenlignes med Bendtner i spillestil.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #237
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg vil mene at Kris Stadsgaard også tilhører den gruppe.
    Er enig i at Kris ikke er start 11 potientiale men at tro at vi kan have en bedre spiller som fjerdevalg i forsvaret er , efter min mening , noget vrøvl.... Kris beviste indtil AaB kampen at han er en habil liga forsvarer og det er fint at have ham som sidste valg i firekæden....

  20. #238
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    I næste sæson må man godt benytte op til tre u-20 spillere i U-19 ligaen, så han skal nok stadigvæk tilbringe mest tid der. Jeg er forøvrigt ikke så imponeret af Floki.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #239
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-et-forspring/

    Var jeg fra AaB ville mit modsvar formentligt være, at med FCK's budgetter kontra resten af ligaens, har København et forspring - HVERT ÅR!

    Ingen undskyldning for ikke at hive det skab hjem!

    Zan

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #240
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Er jeg den eneste som sagtens kan se os lave en ny kontrakt med Bola?

    Ståle citeres for i går af have sagt:
    "Bolanos vågnede, da han i slutningen af sæsonen så på kalenderen, at VM nærmede sig"

    Det er på ingen måde sådan at Ståle omtaler chancen i artiklen, men nærmere at Bola spiller fantastisk fodbold i Brasilien fortiden - og måske spiller sig tilbage på holdet. Samtidig er han jo kontraktfri og kender systemet (læs: billig kontinuitet). Og som citatet nævner vågnede han op i slutningen af foråret, og i mine øjne spillede noget af det bedste fodbold i sin karriere, og tog pladsen fra en anonym Gislasson.

    Han er samtidig det vi søger på højrekanten (er man i tvivl så gense kampen fra i går el. deres første kamp mod Uruguay). Spørgsmålet ligger lidt på om hvordan det kommer til at stå efter VM, men måske netop VM kan sætte lidt gang i hjulene? - og motivationen for at spille i "den nye trup" lyder på den andre spillere som noget ret attraktivt, og senest tog Toutouh, NJ og Felfel på tidlig træningslejr for at være klar til at tage kampen op på deres respektive pladser. Så måske Bola ville genfinde fodboldglæden når han kan se resten af holdet være sultent og fokuseret. Han er en humørspiller, men hvis resten af holdet sulter efter sejr og top præstationer tror faktisk Bola ville være en fortrinlig (billig) mulighed for at lappe hullet på højrekanten.

    Kilde: http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...olanos-til-vm/

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •