Side 17 af 50 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Er jeg den eneste som sagtens kan se os lave en ny kontrakt med Bola?
    Jeg kan ikke tale for andre, men jeg tør godt sige, at det ikke kommer til at ske. Hverken vi eller Bolaños har interesse i det. Såfremt Bolaños bliver ved med at præstere godt til VM, vil han sandsynligvis få mulighed for at komme til en større liga og tjene gode penge.


  2. #242
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg kan ikke tale for andre, men jeg tør godt sige, at det ikke kommer til at ske. Hverken vi eller Bolaños har interesse i det. Såfremt Bolaños bliver ved med at præstere godt til VM, vil han sandsynligvis få mulighed for at komme til en større liga og tjene gode penge.
    Men vi havde/har(?) ikke pga. Bola's efterår - og tålmodigheden slap op da Ståle ikke var en øjeblikkelig mirakelkur. Men som sagt har han blomstret i slutningen af foråret og under VM.
    Du kan self. have ret i at han kan blive for attraktiv for andre klubber, el. han simpelthen ikke gider mere FCK.

  3. #243
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Men som sagt har han blomstret i slutningen af foråret og under VM.
    Jo jo... men nu spilles der jo kun VM hver fjerde år, og det er langt fra sikkert, at Costa Rica kvalificerer sig næste gang. Bolaños er et overstået kapitel i FCK. Det kan du være ganske sikker på.


  4. #244
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jo jo... men nu spilles der jo kun VM hver fjerde år, og det er langt fra sikkert, at Costa Rica kvalificerer sig næste gang. Bolaños er et overstået kapitel i FCK. Det kan du være ganske sikker på.
    VM spilles hvert fjerde år, og hvis der er kæmpe formdyk efter så har du helt ret. - men som skrevet tidligere (sidste kommentar, side 16):

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Spørgsmålet ligger lidt på om hvordan det kommer til at stå efter VM, men måske netop VM kan sætte lidt gang i hjulene? - og motivationen for at spille i "den nye trup" lyder p[...]
    Netop om det her VM kan ses som en kickstater for ham - og Ståle tror på at det kunne være det. Har du noget andet en "gut-feeling" der underbygger at han med sikkerhed er færdig?

  5. #245
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Ståle sagde på et tidspunkt noget i stil med, 'Om så Bolanos laver hattrick i de resterende kampe, får han ikke forlænget sin aftale'
    Det er vel et meget godt statement, og tror ikke et par gode kampe til VM ændrer på den holdning. Man bliver jo ikke en bedre spiller af at være til VM.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #246
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    VM spilles hvert fjerde år, og hvis der er kæmpe formdyk efter så har du helt ret. - men som skrevet tidligere (sidste kommentar, side 16):



    Netop om det her VM kan ses som en kickstater for ham - og Ståle tror på at det kunne være det. Har du noget andet en "gut-feeling" der underbygger at han med sikkerhed er færdig?
    Det er nu en "gut-feeling" jeg gerne vil satse en årsløn på er rigtig.

    Bola er selvfølgelig færdig i FCK. Det er vel nærmest officielt.

    Og selvom Ståle var interesseret, kan jeg love dig for vi skulle dykke meget langt ned i portemonnæ'en for at beholde ham. Jeg vil skyde på at der står bundklubber fra PL, La Primera eller midterklubber i Frankrig og Italien klar med en kontrakt - og en attraktiv sign-on fee.

    Ligesom man skal glemme Christian Poulsen skal man også glemme Bola. I øvrigt ikke så svært hvis du spørger mig - selvom han da bestemt har spillet en fin rolle i klubben de sidste år.

    Zan

  8. #247
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Det er nærmest et deja-vu med en anden højre kant vi havde engang, der havde haft en middelmådig sæson hos os (så vidt jeg husker), og så vælger at eksplodere til VM.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #248
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Håber virkelig på vi hiver en stor kanin i slutten af vinduet, en højre kant der kan t spiller angriber og vi er godt dækket ind !! vi blevet lort 1-2 store spillere .. er de kommet ? Pelle er vel det nærmeste i mkin optik

  11. #249
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er nærmest et deja-vu med en anden højre kant vi havde engang, der havde haft en middelmådig sæson hos os (så vidt jeg husker), og så vælger at eksplodere til VM.
    Sult og motivation gør en stor forskel

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #250
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Jeg er godt tilfreds med vores signinger... 1 eller 2 nye spillere er self. velkomment men 6 nye spillere af umiddelbar høj standard + nordens største backtalent til januar er godkendt for mig :)

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #251
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Er enig i at Kris ikke er start 11 potientiale men at tro at vi kan have en bedre spiller som fjerdevalg i forsvaret er , efter min mening , noget vrøvl.... Kris beviste indtil AaB kampen at han er en habil liga forsvarer og det er fint at have ham som sidste valg i firekæden....
    Det er jeg slet ikke enig i. Hverken at vi ikke kan finde et bedre alternativ eller at Kris Stadsgaard kun har spillet én dårlig kamp. I min optik har han spillet al for mange dårlige kampe over en al for lang periode. Jo, han har da spillet nogle ok kampe, men det er vel mere undtagelsen end reglen.

    Nå, men apropos Kris Stadsgaard, så var jeg ude på nummer 10 i dag for at følge træning og lagde mærke til at Kris Stadsgaard og Mussis fulgtes ad under det meste af træningen. (Advarsel, ren spekulation:)Det kunne lige der godt ligne at Kris Stadsgaard er blevet en slags buddy for Mussis her i starten og hvis det er tilfældet, så bliver han jo nok. ;-)

    Derudover trænede ungdomspiller nummer 36 med, som vist er færøske Brandur Olsen. Det kan jo være at Ståle, Lange og Riemer pønser på at hente ham op i førsteholdstruppen?

    Er der nogle, der har noget mere info om Brandur Olsen?

    Edit: Og så fik Mussis overrakt nogle gaver og der blev klappet ad ham, samt nogle fik taget nogle billeder.

    Der var derudover kun 17 spillere til træning i dag, heraf 3 målmænd: Wiland, Kim Christensen og Busk. Resten kommer vist den 26. kunne jeg forstår på Brian Riemer.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #252
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Derudover trænede ungdomspiller nummer 36 med, som vist er færøske Brandur Olsen. Det kan jo være at Ståle, Lange og Riemer pønser på at hente ham op i førsteholdstruppen?

    Er der nogle, der har noget mere info om Brandur Olsen?
    Brandur skal med på holdets træningslejr, men så vidt jeg har forstået, er det ikke meningen at han skal være fast i førsteholdstruppen, nok snarere træne med af og til. Derfor er det nok også udemærket for ham, at der er lavet en regelændring for U19-ligaen, der gør at man må spille med 3 U20-spillere i hver kamp.

  18. #253
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Er jeg den eneste som sagtens kan se os lave en ny kontrakt med Bola?

    Ståle citeres for i går af have sagt:
    "Bolanos vågnede, da han i slutningen af sæsonen så på kalenderen, at VM nærmede sig"

    Det er på ingen måde sådan at Ståle omtaler chancen i artiklen, men nærmere at Bola spiller fantastisk fodbold i Brasilien fortiden - og måske spiller sig tilbage på holdet. Samtidig er han jo kontraktfri og kender systemet (læs: billig kontinuitet). Og som citatet nævner vågnede han op i slutningen af foråret, og i mine øjne spillede noget af det bedste fodbold i sin karriere, og tog pladsen fra en anonym Gislasson.

    Han er samtidig det vi søger på højrekanten (er man i tvivl så gense kampen fra i går el. deres første kamp mod Uruguay). Spørgsmålet ligger lidt på om hvordan det kommer til at stå efter VM, men måske netop VM kan sætte lidt gang i hjulene? - og motivationen for at spille i "den nye trup" lyder på den andre spillere som noget ret attraktivt, og senest tog Toutouh, NJ og Felfel på tidlig træningslejr for at være klar til at tage kampen op på deres respektive pladser. Så måske Bola ville genfinde fodboldglæden når han kan se resten af holdet være sultent og fokuseret. Han er en humørspiller, men hvis resten af holdet sulter efter sejr og top præstationer tror faktisk Bola ville være en fortrinlig (billig) mulighed for at lappe hullet på højrekanten.

    Kilde: http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...olanos-til-vm/
    Jeg synes, det er fedt, at Bolanos ser ud til igen at have fået spilleglæden tilbage. Forhåbentlig lykkes det for ham at lande en god kontrakt i en klub, der er rigtig for ham.

    Ståles udmeldinger med Bolanos har været ret så brutale. Tror simpelthen, at Ståle er skuffet over at se en spiller med så meget talent være så ugidelig i forhold til at udnytte sit potentiale. Sådanne spillere er generelt usunde at have i en trup. For det er altid demotiverende med en spiller, der ikke giver sig selv 100 procent hver gang. Og det gør det svært for en træner at putte ham på holdet, uden at sende et signal til resten af truppen om, at det ikke nødvendigvis betaler sig at arbejde hårdt. Også derfor tror jeg, at Ståle har været hård i sin retorik.

    Er Bolanos så blevet et andet menneske med en anden mentalitet efter to kampe ved VM og et par kampe i foråret, hvor han igen strålede? Mit bud er nej. Selvfølgelig kan han have fået en ordentlig lektie i forhold til udsigten til at stå klubløs her til sommer. Havde Bolanos mistet sin landsholdsplads på grund af for lidt spilletid, skulle han nok være lykkelig, hvis en klub som eksempelvis OB ville tage chancen med ham igen. Nu kan han formentlig vælge mellem klubber to-tre lag over OB's niveau, og det er da rart for manden. Men om han med eksempelvis en ny treårig kontrakt fortsat vil præstere, eller han igen vil falde af på den, er altså et gamble for enhver ny klub. Mit bud er, at han vil kæmpe til han er etableret, og så vil han lige gå et lille gear ned, hvilket ofte desværre er nok til ikke at være meget værd for klubben.

    Skulle det ud af det blå blive til en forlængelse med FCK, vil jeg da bestemt give manden en chance til - taget hans VM og allersidste kampe i FCK i betragtning. Men jeg vil sgu også have mine betænkeligheder - og alt i alt er jeg glad for, at manden er fortid. Ståle jagter spillere, der stadig er sultne - uanset alder. Og min frygt er, at Bolanos hurtigt kan blive mæt igen i FCK.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  19. #254
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Nå, men apropos Kris Stadsgaard, så var jeg ude på nummer 10 i dag for at følge træning og lagde mærke til at Kris Stadsgaard og Mussis fulgtes ad under det meste af træningen. (Advarsel, ren spekulation:)Det kunne lige der godt ligne at Kris Stadsgaard er blevet en slags buddy for Mussis her i starten og hvis det er tilfældet, så bliver han jo nok. ;-)
    Det skyldes nok, at Kris Stadsgaard taler spansk. Han spillede i Málaga i 2 år.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  20. De følgende 13 brugere er enige:

  21. #255
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Det skyldes nok, at Kris Stadsgaard taler spansk. Han spillede i Málaga i 2 år.
    Halvandet år, men ellers enig :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •