Side 19 af 50 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    265

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Er der nogle forlydender om hvad Fanendo Adis frikøbsklausul ligger i omegnen af?

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKiChampionsLeague Se meddelelser
    Er der nogle forlydender om hvad Fanendo Adis frikøbsklausul ligger i omegnen af?
    Jeg tænker, at den slet ikke er i spil i denne situation..........

  3. #273
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg tænker, at den slet ikke er i spil i denne situation..........
    Mon ikke det er den i artiklen omtalte købsoption, der bliver spurgt til?
    Tja... Formentlig en den en hel del lavere end overgangssummen sidste sommer...

  4. #274
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III


  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #275
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Egentlig positivt at FCK kan trække de bedste spillere (De Ritter) fra midten af den hollandske liga, samtidig med at de kan bruge vores svageste spillere (TK). Det kan jeg kun tolke som at vi skal sammenligne os med sub-toppen i Holland. Det kunne jo betyde at en spiller som Lucas Andersen der gerne vil væk fra Ajax hvis ikke han får regelmæssig spilletid, kunne være inden for rækkevidde.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #276
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    http://www1.skysports.com/football/n...-fc-copenhagen

    Det er sgu en stærk artikel. Glæder mig til at se vores nye målmand i aktion...
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka


  9. #277
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    http://www1.skysports.com/football/n...-fc-copenhagen

    Det er sgu en stærk artikel. Glæder mig til at se vores nye målmand i aktion...
    Målmand, central forsvars- og midtbanespiller. Alsidig spiller må man sige.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #278
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Egentlig positivt at FCK kan trække de bedste spillere (De Ritter) fra midten af den hollandske liga, samtidig med at de kan bruge vores svageste spillere (TK). Det kan jeg kun tolke som at vi skal sammenligne os med sub-toppen i Holland. Det kunne jo betyde at en spiller som Lucas Andersen der gerne vil væk fra Ajax hvis ikke han får regelmæssig spilletid, kunne være inden for rækkevidde.
    - Jamen det tror jeg da bestemt også han (Lucas Andersen) er. Spørgsmålet synes jeg nærmere er, om han er interessant for os. Han har ikke klaret skiftet til en storklub, hvor der konstant skal præsteres, ret godt. Noget kan forklares med ung alder, noget med hjemve, og hvor meget der i det regnestykke så er tilbage til den egentlige, sportslige omstilling, skal jeg ikke kunne sige - jeg kan blot konstatere, at han ikke har kunnet komme helt tæt på holdet, og det endda til trods for, at Ajax har haft en af sine svageste sæsoner ret "wing-wise" med Bojan Krkic som konkurrent i højre side. Dermed siger jeg også (igen-igen), at one-trick-pony, Tobias Sana, af åbenlyse årsager heller ikke bør være interessant for os.

    Skulle vi hente nogen fra de store, hollandske klubbers overskudslager, ser jeg mere perspektiv i de spillere, der er kommet op gennem deres akademier. Jeg har selv forslået Lorenzo Ebecilio og Aras Özbiliz, da disse rådnede op på bænken i Amsterdam, var meget opsatte på at komme videre og havde prisskilte der lå på ca. 1 mio. euro. Dem er der en del af, og de er som regel godt skolede. Kommer man ikke til at gå efter sådanne, er jeg egentlig ret tilfreds med, at man går efter spillere i Æresdivisionen, der spiller fast for sub-top-klubberne - som Claudemir og Steve De Ridder.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #279
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #280
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Imponerende så hurtigt og konsekvent, der bliver ryddet op i fortidens (CVs) fejldispositioner

    Mon ikke der bliver plads til en ny angriber nu?
    .........William Kvist RAUS!!!!

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #281
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    254

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Der er vel ret beset ikke blot plads men brug for een mere nu. Pourie har jo også fået besked om at finde en anden klub, derfor potentielt 4 angribere ud, og til dato kun de Ridder ind. Uanbitiøst ikke at have minimum 3 rene angribere i truppen. Og synes ikke Felfel tæller endnu...

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #282
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Målmand, central forsvars- og midtbanespiller. Alsidig spiller må man sige.
    Thomas Kristensen, han har dog også kunne spille offensiv midtbane.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #283
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Liquid Logic Se meddelelser
    Der er vel ret beset ikke blot plads men brug for een mere nu. Pourie har jo også fået besked om at finde en anden klub, derfor potentielt 4 angribere ud, og til dato kun de Ridder ind. Uanbitiøst ikke at have minimum 3 rene angribere i truppen. Og synes ikke Felfel tæller endnu...
    Uambitiøst, ja ved sæson start... Vi først lige fået afsat Adi. Så du strække din tålmodighed en lille smule længere end selve dagen hvor vi gør plads i budgettet.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #284
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Ryger Pourié også, vil jeg sige at vi SKAL have en angriber mere. Hvis ikke, så vil jeg mene at man bør kunne klare sig med Nicolai, Amankwaa og Toutouh som out-of-position-reserver i en nødsituation eller 4-4-1-1, foruden Pourié og Felfel som deciderede angrebsreserver. Med mindre at der byder sig en gylden mulighed på markedet lige pludselig, selvfølgelig.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #285
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Uambitiøst, ja ved sæson start... Vi først lige fået afsat Adi. Så du strække din tålmodighed en lille smule længere end selve dagen hvor vi gør plads i budgettet.
    Helt enig - og så skal man jo heller ikke glemme, at Vetokele-handlen med et udestående lægetjek heller ikke er lukket endegyldigt. Når denne er sikret, bør der hentes en kvalitetsangriber ind, der kan konkurrere om en startplads. Meget gerne et alternativ til vores unge ven Cornelius, der nok er et stort talent, men vel ikke kan forventes at bære en hel sæson som uantastet 1. angriber hjem med succes.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •