Side 2 af 50 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #16
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Rasmus Falk er langt mere solid defensiv end, for eksempel, Bolaños var det. Det er en af de ting jeg har været meget imponeret af når jeg har set ham i OBs kampe, hvor meget han rent faktisk arbejder i modsat retning, når modstanderen har bolden. Samtidig ville han være en oplagt reserve for De Ridder i angrebet, hvor vi ellers ikke rigtig har en oplagt en af slagsen medmindre man rykker Nico frem.

    Han passer rigtig godt ind i truppen som jeg ser det.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #17
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Falk ville være velkommen i min optik. Stort udviklings-(og dermed muligt videresalgs-)potentiale og et højt topniveau.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Rasmus Falk er langt mere solid defensiv end, for eksempel, Bolaños var det. Det er en af de ting jeg har været meget imponeret af når jeg har set ham i OBs kampe, hvor meget han rent faktisk arbejder i modsat retning, når modstanderen har bolden. Samtidig ville han være en oplagt reserve for De Ridder i angrebet, hvor vi ellers ikke rigtig har en oplagt en af slagsen medmindre man rykker Nico frem.

    Han passer rigtig godt ind i truppen som jeg ser det.
    Korrekt mht Bolanos (skønt han faktisk til sidst lavede nogle ganske fine tilbageløb!).

    Har bare et klart billede af at Falk ofte ligger utrolig højt, men glæder mig at du nævner det defensive arbejde (så meget har jeg heller ikke OB-nørdet). Hvis han bruger sin hurtighed i tilbageløb - så giver jeg helt sikkert thumbs up på Falk!

    Det skulle dog (klart!) være til højrekanten. I angrebet har vi Vetokele, Corner og De Ridder til at kæmpe om pladserne. Derudover Mos (9 kasser sidste sæson) og Pourie (som trods alt har vist han kan sparke den ind) som 4. og 5. angriber. Det må vist være fint indtil Adi og yderligere en angriber sælges.

    Zan

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Hvis vi nu for et øjeblik prøver at glemme, at den lille mide helt unødvendigt og unødigt brutalt jokkede Wilands håndled i smadder (ved da godt, at jeg er første til at bringe historien til torvs, så det er mindst ligeså meget 1 note to self), og nøjes med at se på det bold han spiller, så ja: han er da en klar profil på et meget tamt OB-hold. Og ja, han har i glimt vist både speed og teknik på et niveau over Superligastandart.

    Men er det nok? De fleste hold i suppen kan da mønstre en eller flere, der evner at lyse op i ny + næ. Thomas Dahlgaard i Viborg og plaffeministeren i Randers, afslutter begge på deres gode dage helt sublimt. Og når det ellers fungerer for Sly oppe hos Glenn og Würtz hos Kenn, ser vi lækkert overblik og kontrol.

    Og pointen med alt det vrøvl? Såmænd bare, at der skal mere til, hvis han skal hentes uden at være tiltænkt en helt specifik plads, som han over tid har vist at mestre i et tilsvarende system. Falk har på intet tidspunkt præsteret over en periode på mere end tre-fire halvlege. Så vidt jeg erindrer endda som angriber... (Her kan jeg rent undtagelsesvist huske forkert. Bær over i så fald). Og det er der flere grunde til tror jeg. Den mest åbenlyse værende, at han simpelthen ikke har grundlæggende kvalitet til mere end ordinær suppe-bold, og så snart han ikke præsterer over evne, er han ganske anonym.

    Den eneste grund til at tilknytte ham, som jeg lige kan få øje på - udover selvfølgelig at vi pisse meget mangler en højre kant, hvilket kan løses på SÅ mange andre og bedre måder -, er at Ståle mener at kunne forløse et endnu ikke set potentiale hos ham. Meeenøh... Har vi ikke allerede præcis det samme i Danny? Som jeg iøvrigt håber + hepper på, men er begyndt at frygte aldrig når det sidste skridt. Det skal i hvert fald til at være.

    Nå, men jeg tror kort og godt ikke på det. Mit gæt (læs: håb) er at vi henter en helt klassisk hurtig og driblestærk Ståle-kant a la Bola eller Sionko eller sådan. Det ville give mening som supplement til Rurik. Hvem aner jeg ikke, men næppe nogen fra suppen. Måske der er en argentinsk kanin i hatten?
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Den eneste grund til at tilknytte ham, som jeg lige kan få øje på - udover selvfølgelig at vi pisse meget mangler en højre kant, hvilket kan løses på SÅ mange andre og bedre måder -, er at Ståle mener at kunne forløse et endnu ikke set potentiale hos ham. Meeenøh... Har vi ikke allerede præcis det samme i Danny? Som jeg iøvrigt håber + hepper på, men er begyndt at frygte aldrig når det sidste skridt. Det skal i hvert fald til at være.
    Det er på ingen måde en central pointe i dit indlæg, men "det skal til at være" for Amankwaa? Helt ærligt: WTF? Knægten er kun 20 år gammel (født i 1994) og har sammenlagt spillet 990 minutter for klubben, hvilket er præcis 11 hele kampe - og han har oven i købet set mere end almindeligt lovende ud i den forgangne forårssæson. Hvorfor er det lige, at du er ved at opgive ham allerede?
    Mvh.
    Dane


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Jeg mindes nu også at Falk gjorde sig veldigt bemærket i de kampe OB har haft ham med i europæiske kampe, endda mens han endnu var teenager. Den knægt har hele tiden haft et kæmpe potentiale og bare manglet muligheden for at vise det på et hold, som ikke er så svingende og skuffende som OB typisk er.

    Falk og Kadrii er stadig attraktive i mine øjne.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Falk kommer til at starte på bænken, vi skal vel ikke betale 15 mio for en til bænken?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Nu hvor vi er ved OB, så er en af deres tidligere profiler blevet fri på markedet.. Kunne han være en mulighed?
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-paa-markedet

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Nu hvor vi er ved OB, så er en af deres tidligere profiler blevet fri på markedet.. Kunne han være en mulighed?
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-paa-markedet
    Han var rigtig god da han var i OB, men et helt år med skader skræmmer for meget, til at jeg synes vi bør tage chancen.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Han var rigtig god da han var i OB, men et helt år med skader skræmmer for meget, til at jeg synes vi bør tage chancen.
    Derudover moslede jeg mig engang igennem OB's debatforum, da der var nogle interessante informationer omkring Kalilou Traoré. Historien gik på at han havde KÆMPE problemer på Fyn.

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det er på ingen måde en central pointe i dit indlæg, men "det skal til at være" for Amankwaa? Helt ærligt: WTF? Knægten er kun 20 år gammel (født i 1994) og har sammenlagt spillet 990 minutter for klubben, hvilket er præcis 11 hele kampe - og han har oven i købet set mere end almindeligt lovende ud i den forgangne forårssæson. Hvorfor er det lige, at du er ved at opgive ham allerede?
    Sorry, det var måske kluntet formuleret. Selvom jeg nu synes du læser det lidt hårdt også. Min pointe - ang Danny - er, at jeg har svært ved at se ham fast på holdet før han lægger på i sit spil, og jeg ved ikke hvordan han skal gøre det uden at spille. Han er i en svær situation. Lidt som Tuttut pre-Esbjerg. Jeg er helt med på at han er ung, men jeg er også med på at det bare tæller omkring ingenting når Ståle sætter hold.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Sorry, det var måske kluntet formuleret. Selvom jeg nu synes du læser det lidt hårdt også. Min pointe - ang Danny - er, at jeg har svært ved at se ham fast på holdet før han lægger på i sit spil, og jeg ved ikke hvordan han skal gøre det uden at spille. Han er i en svær situation. Lidt som Tuttut pre-Esbjerg. Jeg er helt med på at han er ung, men jeg er også med på at det bare tæller omkring ingenting når Ståle sætter hold.
    Enig i din betragtning Jinx. Derfor håber jeg også at han bliver lejet ud i sommerpausen, til en anden Superliga-klub, hvor han garanteres spilletid.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Ja, han var nok lidt vel udisciplineret både på og udenfor banen, men han var samtidig en rå diamant og uden sammenligning den midtbanespiller i Superligaens historie med det største potentiale. På sine bedste dage i OB kunne han gå direkte ind på et europæisk sub-tophold. Han var i besiddelse af en unik kombination af rå fysik og overlegen teknik.

    Skader og disciplinen afskrækker nok en del, ligesom han som type ikke er en afbalanceret 6'er. Men han bør bestemt stadig være et varmt emne i FCK.

  22. #29
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Falk kommer til at starte på bænken, vi skal vel ikke betale 15 mio for en til bænken?
    Falk kommer hverken til at koste 15 millioner eller starte på bænken, så det problem behøver vi vist ikke at bekymre os om.

    Ståle har talt om manglende dåseåbnere og det er hvad Falk er. Ikke på grund af hans speed, den har han, eller på grund af hans evne til at afdrible en mand, det kan han, men på grund af hans pasningsspil. Jeg vil vove den påstand at blandt kantspillere finder du ikke en farligere pasningsspiller i Superligaen og her tager jeg København med i ligningen. Falk omgivet af spillere som De Ridder, Mussis, Nicolai Jørgensen, i et system med aggressive backs? Jeg kan godt lide Rurik Gislason, men han holder ikke Rasmus Falk ude i sådan en situation.


  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Regnerr med du har set mange kampe med både Mussis og De Ridder siden du kan udtale dig sådan, det har jeg ikke kun de klip der ligger overalt i DK , men hvilken pris regner du så med Falk koster ? Tror 15 til os er meget realistisk

Side 2 af 50 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •