Side 25 af 50 FørsteFørste ... 152223242526272835 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III


  2. #362
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Hvis vi skal have nogen chance for at tilknytte Kim Kallstrom, skal han være villig til at gå markant ned i løn! Jeg menes at have læst et sted, at han får omkring 550.000 kr/uge i det russiske. Og en spiller i sin bedste alder der vælger at tage til Rusland for at spille, lyder i mine ører som en, der er drevet af pengene. Så mon ikke han vælger et arabisk eller amerikansk eventyr som det næste?
    Hvilket jeg finder ganske fint. Var jeg en spiller i min karrieres efterår og skulle have en sidste "ligegyldig" kontrakt, så ville jeg da også finde det langt mere interessant at tage et par år i New York, LA eller millioner i varmen! I øvrigt mangler vi ikke rigtigt til midten og jeg kan garantere, at der ikke kommer nogle central midtbanemand (med mindre en stjerne som Kim K kommer og spiller for peanuts! FCK går ikke aktivt ud og søger, siden vi har:

    Delaney
    Mussis
    Claudemir
    Amartey
    Toutouh
    Wohlgemuth (godt nok skadet)

    Der kan spille pladsen. Jeg vil faktisk blive direkte harm, hvis vi bruger kassen på en centermidt, når det ville give mere mening, at bruge penge på en kant, en angriber og/eller en ekstra venstre back.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvilket jeg finder ganske fint. Var jeg en spiller i min karrieres efterår og skulle have en sidste "ligegyldig" kontrakt, så ville jeg da også finde det langt mere interessant at tage et par år i New York, LA eller millioner i varmen! I øvrigt mangler vi ikke rigtigt til midten og jeg kan garantere, at der ikke kommer nogle central midtbanemand (med mindre en stjerne som Kim K kommer og spiller for peanuts! FCK går ikke aktivt ud og søger, siden vi har:

    Delaney
    Mussis
    Claudemir
    Amartey
    Toutouh
    Wohlgemuth (godt nok skadet)

    Der kan spille pladsen. Jeg vil faktisk blive direkte harm, hvis vi bruger kassen på en centermidt, når det ville give mere mening, at bruge penge på en kant, en angriber og/eller en ekstra venstre back.
    Problemet, i mine øjne, er bare at der mangler lidt kvalitet lige nu.

    Delaney - Er han god nok? Dårligt forår.
    Mussis - kræver tilvænning, og vi bør ikke sætte vores lid til ham.
    Claudemir - over the hill, og jeg håber han bliver solgt.
    Amartey - for ung til at være en profil fra start.
    Toutouh - for offensiv en spiller, til at vi kan regne ham som decideret CM.
    Wohlgemuth - ung og skadet.

    Jeg er måske en smule pessimistisk, men selvom bredden er der, synes jeg ikke vi er super godt besat på midten.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #364
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Når der nu bliver talt Kim Källström, så er det hele med basis i at det kun var leje-aftalen med Arsenal der udløb, ja?

    Han har stadig kontrakt et år endnu med Spartak Moskva og skal derfor hverken ud og lede efter et nyt eventyr eller generelt noget sted hen uden at der bliver aftalt et transfer for ham med Spartak og aftales kompensation med ham for det års løn han så mister i Spartak.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #365
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser

    Jeg er måske en smule pessimistisk, men selvom bredden er der, synes jeg ikke vi er super godt besat på midten.
    En smule :). FCK har lavet en enorm stor udskiftning op til denne sæson og det må også stoppe på et tidspunkt. Vi skal som fans lærer, at have en smule tålmodighed og ikke mindst en eller form for realitets sans!

    Claudemir spillede en ringe sæson - som resten af holdet og den hetz han pt får er ved at blive for meget.

    - Han er 26 år
    - Han har vist hvad han er i stand til
    - Han har europæisk niveau

    Nu må Ståle bevise, at han kan få ham igang igen! Vi snakker jo ikke om en spiller, der løber rundt og bider andre - nok mere om en spiller, hvor der er gået brasilianer i den og det betyder lidt mere samba udenfor end inde på banen!

    Delaney er noget så skønt som en rigtig FCK'er. Han er 22 og fik virkelig meget ansvar sidste år! Ret tidligt og det bliver godt med en sæson, hvor han også kan sidde lidt på bænken, hvis det skal til.

    Jeg er ikke overbevist om at FCK's midtbane er så god som tidligere eller ikke kan blive bedre, men vi kan ikke bare købe 11 nye til startopstillingen, så fint nok hvad vi har nu. Resten af holdet kan sagtens være med til at løfte Delaney og/eller Claudemir op!

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #366
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Det er måske en lige vel optimistisk fremstilling vil jeg mene.. Kritikken af Claudemir er mere end berettiget. Han har altså ikke kun spillet en enkelt dårlig sæson, men derimod en enkelt god sæson i den tid han har været her. Læg dertil superligahistoriens dårligste spark. Nej, jeg ser absolut ingen fremtid for Claudemir her. Delaney har spillet mere end 100 kampe for os, og har ikke over en længere periode vist, at han er den rette mand på CM. Han er decideret HÅBLØS med bolden, og jeg tvivler simpelthen på at det aspekt bliver bedre over en kort sommerferie.

    Jeg køber i øvrigt slet ikke den der med, at resten af holdet skal løfte Claudemir og Delaney op. Det er lige præcis de to positioner som er så fandens vigtige for både vores offensive flow og defensive organisation, så hvis de ikke fungerer, så fungerer holdet næsten heller aldrig. Derfor er det omvendt, det er vores to centrale midtbanespillere der skal træde i karakter og hive de andre op. Jeg ved ikke om Armatey virkelig er i spil til en af de centrale midtbanepositioner og hvor god han i givet fald er derinde, men hvis vi nu tager ham med, så har vi i mine øjne toutouh, mussis og armatey at bygge op omkring centralt på midtbanen, og her mangler der måske en rigtig rutineret CM'er med høj klasse som de kan læne sig op ad - og vil ved gud ikke håbe det bliver Delaney eller Claudemir. Når alt det så er sagt, så er jeg helt enig i, at førsteprioriteten lige nu nok må være en højrekant og en angriber.

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #367
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er måske en lige vel optimistisk fremstilling vil jeg mene.. Kritikken af Claudemir er mere end berettiget. Han har altså ikke kun spillet en enkelt dårlig sæson, men derimod en enkelt god sæson i den tid han har været her. Læg dertil superligahistoriens dårligste spark. Nej, jeg ser absolut ingen fremtid for Claudemir her. Delaney har spillet mere end 100 kampe for os, og har ikke over en længere periode vist, at han er den rette mand på CM. Han er decideret HÅBLØS med bolden, og jeg tvivler simpelthen på at det aspekt bliver bedre over en kort sommerferie.

    Jeg køber i øvrigt slet ikke den der med, at resten af holdet skal løfte Claudemir og Delaney op. Det er lige præcis de to positioner som er så fandens vigtige for både vores offensive flow og defensive organisation, så hvis de ikke fungerer, så fungerer holdet næsten heller aldrig. Derfor er det omvendt, det er vores to centrale midtbanespillere der skal træde i karakter og hive de andre op. Jeg ved ikke om Armatey virkelig er i spil til en af de centrale midtbanepositioner og hvor god han i givet fald er derinde, men hvis vi nu tager ham med, så har vi i mine øjne toutouh, mussis og armatey at bygge op omkring centralt på midtbanen, og her mangler der måske en rigtig rutineret CM'er med høj klasse som de kan læne sig op ad - og vil ved gud ikke håbe det bliver Delaney eller Claudemir. Når alt det så er sagt, så er jeg helt enig i, at førsteprioriteten lige nu nok må være en højrekant og en angriber.
    Vi er helt enige om at hverken Claudemir eller Delaney er nogen Iniesta, men de er begge fine spillere. Når Claudemir tidligere var god hang det også sammen med en klar offensiv strategi og løbemønstre fra spillerne foran ham. Delaney har flere gange vist rigtigt gode sideskift, og desværre også håbløse afleveringer, men at påstå spillerne foran dem gør deres job godt er decideret forkert. Der er sjældent løb foran bolden og dem der er er bag forsvaret og det er svært når vi står på deres halvdel. Jovist er hverken Claudemir eller Delaney nogen Iniesta, men resten er holdet er gudhjælpmig lige så meget skyld i at den centrale midtbane ligner hovedløse kyllinger når vi skal fremad banen. Hvor ville du aflevere hen hvis der ikke var nogen løb for boldholderen foran dig? Ja så aflevere du på tværs, bagud eller lægger den op på en angriber der derfra kan forsøge at gøre noget.. Nuancerne er altså ekstremt vigtigt når vi snakker central midtbane - så dét at du ikke mener at Claudemir og Delaney magter det offensive flow i vores spil, så synes jeg det er en smule unuanceret, det er en holdpræstation.

    mvh

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #368
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Vi er helt enige om at hverken Claudemir eller Delaney er nogen Iniesta, men de er begge fine spillere. Når Claudemir tidligere var god hang det også sammen med en klar offensiv strategi og løbemønstre fra spillerne foran ham. Delaney har flere gange vist rigtigt gode sideskift, og desværre også håbløse afleveringer, men at påstå spillerne foran dem gør deres job godt er decideret forkert. Der er sjældent løb foran bolden og dem der er er bag forsvaret og det er svært når vi står på deres halvdel. Jovist er hverken Claudemir eller Delaney nogen Iniesta, men resten er holdet er gudhjælpmig lige så meget skyld i at den centrale midtbane ligner hovedløse kyllinger når vi skal fremad banen. Hvor ville du aflevere hen hvis der ikke var nogen løb for boldholderen foran dig? Ja så aflevere du på tværs, bagud eller lægger den op på en angriber der derfra kan forsøge at gøre noget.. Nuancerne er altså ekstremt vigtigt når vi snakker central midtbane - så dét at du ikke mener at Claudemir og Delaney magter det offensive flow i vores spil, så synes jeg det er en smule unuanceret, det er en holdpræstation.

    mvh
    Jeg kan ikke se, at nogen påstår, at spillerne foran Claudemir og Delaney gjorde det godt sidste år. Men bortset fra det vil jeg gerne anlægge det mere nuancerede syn. Vi så sidste år, at truppen på den centrale midtbane - ikke overraskende - viste sig at være for tynd. Vi endte med at spille med Remmer derinde, hvilket han i øvrigt gjorde over forventning, men det var ikke holdbart. Man kan med al ønskelig tydelighed udlægge midtbanens status meget forskelligt.

    Man kan påstå, at vi har hele seks spillere til de to pladser i en 4-4-2, men lad os sortere Wohlgemuth fra, fordi han er langtidsskadet.

    Daniel Amartey optræder som midtbanespiller på fck.dk, hvilket vel må indikere et eller andet om, at han er i spil. Men hvis han ikke også betragtes som central forsvarer, er vi til gengæld lige så tyndt besat dernede som i sidste sæson.

    Toutouh er virkelig et temperamentspørgsmål. Jeg har personligt meget svært ved at tælle ham med som central midtbanespiller, hvis vi spiller en flad 4-4-2. Jeg ser ham som udpræget offensiv midtbanespiller uden de store defensive pligter i en 4-5-1 eller en 4-3-3.

    Så er der de gammelkendte Delaney og Claudemir tilbage, samt Mussis, som man kvantitativt betragtet kan sige afløser TK. Claudemir er pisseirriterende, fordi han sagtens kunne finde på at få en Bolanos-agtig opblomstring, hvis han blev solgt. Vi ved, han kan spille meget bedre, end han har gjort de sidste par år, men jeg begynder alvorligt at tvivle på, om han gør det, før han kommer til en ny klub.

    Delaney tvivler jeg simpelthen på har talentet til at blive mere end en breddespiller. Og jeg hører ikke til dem, der mener, han er mere spilleberetiget, fordi han er af egen avl. Men han er stadig så ung, at han godt må få chancen en sæson endnu for min skyld. Problemet er bare, at det i så fald bør være som backup med væsentligt mindre spilletid end i den forgangne sæson. Og det er han nok ikke specielt begejstret for.

    Mussis har jeg til gengæld tårnhøje - og muligvis urealistiske - forventninger til. Jeg er med på, at der kan være en tilvænningsperiode, men jeg forventer, at hans niveau er så højt, at han er tiltænkt en startplads fra dag et.

    Overordnet betragtet ser jeg den centrale midtbane som styrket i kraft af Mussis' (forventede) niveau og tilføjelsen af Amartey, hvis han skal bruges der. Men med Claudemir og Delaney er jeg ikke imponeret over bredden, så en makker til Mussis ville ikke gøre mig noget. Men jeg hører samtidig også til dem, der mener, at højrekanten og angrebet i højere grad trænger til tilføjelser.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #369
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    8

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Oprydningen fortsætter som planlagt. Fast spilletid til Busk i 1. division er nok bedre for ham end at være 3. valg i København

    http://www.bold.dk/nyt/fck-sender-busk-til-horsens

  17. #370
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser

    Delaney tvivler jeg simpelthen på har talentet til at blive mere end en breddespiller. Og jeg hører ikke til dem, der mener, han er mere spilleberetiget, fordi han er af egen avl. Men han er stadig så ung, at han godt må få chancen en sæson endnu for min skyld. Problemet er bare, at det i så fald bør være som backup med væsentligt mindre spilletid end i den forgangne sæson. Og det er han nok ikke specielt begejstret for.
    Jeg er enig i samtlige betragtninger, med undtagelse af afsnittet om Delaney.

    Delaney har op gennem ungdomsrækkerne konstant vist et højt niveau for sin årgang, og han har gang på gang taget de nødvendige skridt op uden at falde igennem. Senest det aller sværeste, hvor de fleste falder igennem, nemlig dét op i seniorrækken. Hans udvikling har været lodret stigende, lige indtil sidst sæson hvor han for første gang faldt lidt igennem og fik en svær periode.

    Af en spiller på 22 år MÅ det altså forventes, at udviklingen på et tidspunkt tager af og formkurven tager et dyk. Det sker for alle, og kommer han igennem - hvilket jeg er sikker på han gør -, er det som endnu stærkere mentalt og mere moden spiller.

    Sidste sæson var første gang Delaney oplevede ikke at lægge på i sit spil og bare blev bedre for hver kamp. Jeg er sikker på, det har været en lektie og jeg er også helt sikker på at han kommer meget stærkt igen. Talentet og mentaliteten er der.

    Nu må vi se hvem der får ret, men jeg er klar på at sætte en menu1 på, at vi i Delaney har en kommende udlandsprof og fast landsholdsspiller. Jeg synes - uagtet sidste sæson - at jeg ser et helt særligt talent, og med den evige sammenligning med Kvist in mente, så tror jeg også at han - ligesom Kvist -, igennem en fast startplads og hårdt arbejde, evner at løfte niveauet endnu et hak. Også selvom han skulle nå at blive 25 inden topniveauet er nået.

    Og det har altså intet at gøre med, at han er egen avl. Selvom det selvfølgelig ikke gør noget. :-)
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


  18. #371
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Angående den igangværende debat omkring centrale midtbanespillere i FCK, så var jeg i går ude at se træningen. Her lavede spillerne en øvelse, hvor de var delt op i to lige store grupper, styret af henholdsvis Brian Riemer og Anders Storskov. Jeg ved ikke hvad denne klassiske øvelse hedder, men der var i hver gruppe 4 spillere med sorte trøjer og og 4 spillere med orange trøjer. Derudover var der to spillere med blå overtrækstrøjer. Dem, der havde de blå overtrækstrøjer på, var Thomas Delaney og Youssef Toutouh i Anders Storskovs gruppe og Franco Mussis og Claudemir i Brian Riemers gruppe. Derudover fik både Stephan Andersen og Johan Wiland også en kort tur med en blå trøje på hos Brian Riemer.

    Pointen er at trænerteamet ser ud til at se Youssef Toutouh som en klar central midtbanespiller i den nuværende trup. At han kan spiller andre positioner, er kun et plus. Så ud fra realiteterne, så har vi min. 6 spillere (hvoraf én er skadet), der kan spille centralt (Thomas Delaney, Youssef Toutouh, Franco Mussis, Claudemir, Daniel Amartey og Mikkel Wohlgemuth). Christoffer Remmer har vist han faktisk også kan begå sig på den position.
    Så selvom jeg også meget gerne så fx Kim Källström i FCK, så tror jeg simpelthen ikke at der hentes flere til den position.

    Derimod, så håber jeg at vi henter en ekstra mand til højre fløjen og evt. en ekstra venstre back. Evt. en ny angriber, selvom vi også har flere spillere, der supplere de 4 angribere (fx Nicolai Jørgensen, Youssef Toutouh, Danny Amakwaa, Rúrik Gislasson).
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  19. #372
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    .

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #373
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    53

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af nummer11 Se meddelelser
    Oprydningen fortsætter som planlagt. Fast spilletid til Busk i 1. division er nok bedre for ham end at være 3. valg i København

    http://www.bold.dk/nyt/fck-sender-busk-til-horsens
    Hvis Frederik Rønnow kommer ordentligt tilbage fra sin skade (springerknæ), som han led under sidste sæson da han var udlejet til Esbjerg. Kommer Busk med 90 % sikkerhed til at sidde på bænken. Men man kan selvfølgelig håbe på godt med spilletid indtil.

  22. #374
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Da vi solgte Gamboa fik vi en klausul med i prisen ?

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #375
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Jeg ved ikke om det her er det rigtige sted:

    https://www.youtube.com/watch?v=PJwfOZlEGj4

    Men han må meget gerne tage sådan nogle løb i den hvide trøje også

    Amartey FTW

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •