Side 3 af 50 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Falk kommer hverken til at koste 15 millioner eller starte på bænken, så det problem behøver vi vist ikke at bekymre os om.

    Ståle har talt om manglende dåseåbnere og det er hvad Falk er. Ikke på grund af hans speed, den har han, eller på grund af hans evne til at afdrible en mand, det kan han, men på grund af hans pasningsspil. Jeg vil vove den påstand at blandt kantspillere finder du ikke en farligere pasningsspiller i Superligaen og her tager jeg København med i ligningen. Falk omgivet af spillere som De Ridder, Mussis, Nicolai Jørgensen, i et system med aggressive backs? Jeg kan godt lide Rurik Gislason, men han holder ikke Rasmus Falk ude i sådan en situation.
    Enig enig enig.

    Ståle har 'klaget' lidt over at han har for mange af de samme typer. Gislason er en slags power spiller, som han kalder det - så det ville bestemt give mening at hente Falk ind. Han er god til at skabe rum for andre spillere, og så kan han bruges på stort set alle de offensive pladser. Tror ikke at han koster mere end 10 mio. Det ENESTE jeg ville være bange for ved et evt. køb er hans skadeshistorik. Det sidste vi har brug for lige nu, er endnu en NJ.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Hvor lang kontrakt har Falk ?

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hvor lang kontrakt har Falk ?
    Ja, det krævede selvfølgelig at jeg brugte en håndfuld sekunder på en side, der hedder google. Men nu kan jeg fortælle dig at han har kontrakt frem til sommeren '16.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    TK måske aktuel for Beitar Jerusalem:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-vil-have-tk

    Det ville egentlig være meget rart, hvis han fik skrevet under. Så skal jeg ikke frygte, at han alligevel til sidst i vinduet laver en ny kontrakt med FCK.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    TK måske aktuel for Beitar Jerusalem:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-vil-have-tk

    Det ville egentlig være meget rart, hvis han fik skrevet under. Så skal jeg ikke frygte, at han alligevel til sidst i vinduet laver en ny kontrakt med FCK.
    Forstår slet ikke dette hate på TK.. Jeg vil LANGT hellere have en 1 årig kontrakt med TK, således han kan forsøge sig igen næste sommer (Det bliver jo langt fra nemmere hvert år), end vi enten mangler en midtbane eller køber en lottokupon/breddespiller som slet ikke bidrager til at løfte holdet (Dem har vi set alt for mange af under CV). TK har både rutine og en ro i spillet, som sagtens kan bruges nu der er så stor udskiftning på holdet (4-5 nye i startopstillingen er næsten at forvente). Han laver bestemt mange bagudrettede afleveringer og ser ud til at være bange for og tackle. Dette er dog klart at foretrække fremfor en som vil slå guldbolde hver gang og fejler, samt rager gule og røde kort til sig...

    Skulle vi signe en super CM, så kommer TK alligevel ikke til at signe en ny kontrakt, og han forlader klubben på fri transfer.. I min bog kan det næsten kun blive et "win" hvis han ikke signer en klub før midtbanen er helt på plads.


  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Om Falk har kontrakt til 2016 har jeg meget svært ved at se OB sælge ham til os for 10 mio kr, vil godt et bræt med øl i parken på han er nærmere 15 end 10

  10. #37
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Regnerr med du har set mange kampe med både Mussis og De Ridder siden du kan udtale dig sådan, det har jeg ikke kun de klip der ligger overalt i DK , men hvilken pris regner du så med Falk koster ? Tror 15 til os er meget realistisk
    Siden jeg kan sige at de vil være farlige sammen med en god pasningsspiller? Det behøver man nu ikke at have set samtlige kampe for Utrecht og Gimnasia for at konkludere.

    Angående prisen, så har jeg svært ved at se den komme op over €1.5M. OB har økonomiske problemer og kan sagtens presses på prisen nu hvor Ajax har trukket følehornene, de har ikke de sportslige resultater til at holde en spiller som Falk tilfreds og samtidig er markedet bare ikke til så meget mere. Vi har lige hentet Steve De Ridder i Utrecht for €1.5M efter en god sæson i en større liga. Hvis jeg skulle gætte, så ville jeg sige 10 millioner danske kroner og så klausuler der kan ende med at koste os 2 millioner mere hvis mesterskab og CL deltagelse og så videre.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Alle spillere bliver vel bedre af at spille med en god pasnings spiller ? Så regnede med at du havde set flere af deres kampe og ikke som mig bare klip ?

  13. #39
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Alle spillere bliver vel bedre af at spille med en god pasnings spiller ?
    Nu sagde jeg ikke bedre men farlige. Begge spillere har en meget mobil spillestil der går rigtig fint i spænd med Falks pasningsevner.

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Hvis man kigger lidt på OB's debatforum, så er der en ikke ubetydelig skepsis overfor kilden til Falk historien...Vi kan selvfølgelig sagtens være interesseret alligevel, men risikoen for at Falken er en and er vist ganske stor.

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis man kigger lidt på OB's debatforum, så er der en ikke ubetydelig skepsis overfor kilden til Falk historien...Vi kan selvfølgelig sagtens være interesseret alligevel, men risikoen for at Falken er en and er vist ganske stor.
    Jeg mener at der var rygter om at Ståle var ret hook'd på at få Falk til FCK i den sidste transfertråd. Så det har vidst været længere undervejs end blot fra i går af.
    - men som rygte kan det self stadig være en "and"...

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Fra Twitter

    Tk fået bedre tilbud fra Holland og skulle spille der næste sæson, som Sport5 betænkning i dag.

  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Som overskriften i understående link antyder er TK ikke tæt på nogen ny klub, der bliver tilmed tilføjet

    "Ståle Solbakken er ganske begejstret for Kristensen, men selvom en ny klub ikke er nært forestående, kommer en forlængelse med FCK næppe på tale."

    Kilde: http://www.bold.dk/nyt/tk-agent-ikke-taet-paa-ny-klub

  18. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III


Side 3 af 50 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •