Side 5 af 50 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Brasiliansk topangribet er løst fra sin cypriotiske kontrakt http://www.bold.dk/nyt/santin-forlad...isk-mesterklub kunne være en giftig herre til angrebet istedet for mos, pourie og adi :)


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Den ene spiller, Ståle taler om, er utvivlsomt en midterforsvarer. Med tilgangen af Mussis råder vi over samme antal centrale midtbanespillere som i den forgangne sæson. Så kan man altid diskutere om balancen er den rigtige, men på papiret går det lige op at bytte TK med Mussis. Jeg kunne forestille mig, at man også rykker Wohlgemuth permanent op i førsteholdstruppen i år.
    Wohlgemuth har revet sit korsbånd over for nyligt, og det kan desværre tage meget lang tid at komme tilbage fra. Mit bud er 6-9 måneder, måske endda helt op til et år. Derfor kan man vel ikke 100% afvise en ekstra midtbanemand, eventuelt en kort kontrakt til en erfaren herre, eller en lejekontrakt til en spiller med potentiale. Disse muligheder ville jeg i hvert fald være positiv overfor.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Fint, at der bliver ryddet lidt op i truppen. Farvel Mos:

    http://www.fck.dk/#/nyhed/mustafa-abdellaoue-solgt


  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    1 down, 2 to go.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    1 down, 2 to go.
    Adi next - men tror ikke vi slipper af med Pourie i dette vindue

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Sjovt at der kan være fuldstændigt stille når salget går den anden vej til Aalesund kontra den store transfer saga, der dog aldrig blev til noget i vinters...

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Adi next - men tror ikke vi slipper af med Pourie i dette vindue
    Det passer mig fint hvis vi beholder enten Adi eller Pourié som backup, og lige nu tyder det selvfølgelig på at blive sidstnævnte, da førstnævnte tilsyneladende har solgt sig selv godt overseas.
    Én af dem må for min skyld gerne få et sidste forsøg til at redeeme sig selv inden han bliver sparket ud!

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af jon85 Se meddelelser
    Det passer mig fint hvis vi beholder enten Adi eller Pourié som backup, og lige nu tyder det selvfølgelig på at blive sidstnævnte, da førstnævnte tilsyneladende har solgt sig selv godt overseas.
    Én af dem må for min skyld gerne få et sidste forsøg til at redeeme sig selv inden han bliver sparket ud!
    Corner, Igor, Ridder og Felfel til 2 pladser (+ evt. NJ eller Toutouh). Det synes jeg, er nok.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Corner, Igor, Ridder og Felfel til 2 pladser (+ evt. NJ eller Toutouh). Det synes jeg, er nok.
    Jeg må sige at jeg egentlig gerne ser Pourie blive i en rolle som indskifter til de sidste 20 min af en halvskidt kamp, når vi skal op og score. Synes at han viste god energi på banen og havde målnæsen. Har ikke set nok til Adi til at kunne bedømme ham, men det er der jo nok en grund til.
    Sidst redigeret af Bakkedal : 17.06.14 kl. 14:27 Årsag: tilføjelse

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Corner, Igor, Ridder og Felfel til 2 pladser (+ evt. NJ eller Toutouh). Det synes jeg, er nok.
    Præcis. Selvom Mos er solgt, og Adi følger ham ser det fint ud i angrebet. Det burde på ingen måde være 1. prio.

    Vores centrale midtbane tæller Delaney, Mussis, Claudemir og vel også Toutouh - det er heller ikke hér der handles næste gang (selvom man kan tvivle på Claudemir og Delaneys kvalitet).

    Der er dog 2 signinger der må være et must: 1 x central forsvar // 1 x højrekant (medmindre nogle kan nævne et alternativ til Gisla i truppen).

    Disse er livsnødvendige!

    Så kan man have ønsker om forbedringer på andre pladser, men realistisk set tvivler jeg på der rykkes på disse i dette vindue.

    Zan

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Præcis. Selvom Mos er solgt, og Adi følger ham ser det fint ud i angrebet. Det burde på ingen måde være 1. prio.

    Vores centrale midtbane tæller Delaney, Mussis, Claudemir og vel også Toutouh - det er heller ikke hér der handles næste gang (selvom man kan tvivle på Claudemir og Delaneys kvalitet).

    Der er dog 2 signinger der må være et must: 1 x central forsvar // 1 x højrekant (medmindre nogle kan nævne et alternativ til Gisla i truppen).

    Disse er livsnødvendige!

    Så kan man have ønsker om forbedringer på andre pladser, men realistisk set tvivler jeg på der rykkes på disse i dette vindue.

    Zan
    Så længe NJ er frisk (hvilket nok er under ½-delen af kampene) er Amankwaa i mine øjne seriøs udfordrer til Rurik på højrekanten.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Så længe NJ er frisk (hvilket nok er under ½-delen af kampene) er Amankwaa i mine øjne seriøs udfordrer til Rurik på højrekanten.
    Troede Amankwaa var ventrekant med stort V.
    Men fair nok, hvis dette er tilfældet så bliver den sidste spiller Ståle taler om angiveligt en central forsvarsspiller.

    (Udfra den forudsætning at man tager pressens / Ståles ord for gode / sande varer...)

    Zan

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Der er dog 2 signinger der må være et must: 1 x central forsvar // 1 x højrekant (medmindre nogle kan nævne et alternativ til Gisla i truppen).

    Disse er livsnødvendige!

    Zan
    En ny højrekant er vel ikke ligefrem livsnødvendig... Der er en række spillere, der kan spille den position på et ordentligt niveau. Mussi har (kan jeg forstå) spillet positionen. De Ridder gjorde det i Southampton, men er nok primært anvendelig, hvis der skal spilles med en meget offensiv kant. Remmer har gjort det og vil kunne bruges mod modstandere, hvor en defensiv kant skal prioriteres. Endelig kan nævnes Amankwa, Claudemir og Toutouh som alle vil kunne spille pladsen.

    Den eneste "livsnødvendige" signing må være en central forsvarsspiller. Alt efter afgang i øvrigt kan der tales om central midtbane, højre kant og angreb i prioriteret rækkefølge...

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III


  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Og når chokket har lagt sig, giver salget god mening. Ståle opsummerer det meget godt selv.

    1. Vi har erstatningen klar i De Ridder.
    2. Igor og Corner har ikke rigtig fungeret.

    Derudover er den økonomiske gevinst nok også af betydning for fremtidige køb (en central midtbane f.eks.).


Side 5 af 50 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •