Side 50 af 50 FørsteFørste ... 4047484950
Viser resultater 736 til 737 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Ville være fedt hvis folk kunne skrive i den nye part 4 tråd, i stedet for man skal tjekke to igennem, hver gang der sker noget nyt, en der kan lukke/låse den her tråd, så vi kan holde fokus på part 4 tråden ? :)=

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg er omvendt lidt bekymret for, at din holdning også er den der har været med til at stagnere udviklingen - eller snarere sætte den tilbage - de senere år. Den lidt selvtilfredse opfattelse, at tingene går ufattelig godt og når de ikke gør, så er det fordi man ikke kan vinde hver gang.

    Når Rolle blev fyret og senere Jacobs med ham var det jo eftersigende netop fordi en kultur var ved at blive nedbrudt. Og det har Ståle også udtalt sig om og derfor ønsket den massive udskiftning i spillertruppen.

    Jeg ved ikke, hvorfor det skulle være bedre for en trup at have en flink og pligtopfyldende Delaney fremfor en uregerlig Mykland. Jeg er ihvertfald selv ret sikker på, hvem af de to, der sikrer bedst resultater.

    Nu er Bendtner jo umiddelbart en ren hypotetisk diskussion, men du kan jo hæfte dig ved, at Solbakken i sine udtalelser ikke har anset Bendtners opførsel som et problem, men tværtimod troet han kunne håndtere ham.

    Bendtner i FCK ville sagtens kunne gå rigtig galt, men jeg er sikker på, at hvis ledelsen fik chancen ville de ikke tøve ét sekund. Spillere på dét niveau er ikke mulige hver dag. Det med hans løn er jo også en falsk præmis. Al den stund, at skulle han være aktuel for FCK, er det ikke til de af pressen nævnte beløb.

    Iøvrigt har jeg i de senere år ikke hørt nævneværdig kritik af Bendtner blandt holdkammerater, så at han skulle være en parasit i et omklædningsrum er vist også en tilsnigelse.
    Kan ikke heeeelt forstå, hvordan du tolker min kritik af Bendtner som i, at jeg ikke mener, der har burde ske noget i klubben. Jeg er absolut enig i en massiv udskiftning i spillertruppen. Og jeg er ret vild med de fleste af vores nyindkøb. Synes bestemt ikke, at den er tegn på en stagneret udvikling - og HELDIGVIS er der mange, mange, mange andre spillere end Bendtner.

    Jeg har desværre ingen interne kilder i omklædningsrummet hos Arsenal eller Juventus. Men man kan heller ikke ligefrem kalde ham en trussel på nogen af sine seneste hold, så mon ikke han har fået lov til at passe sig selv? Kan i al fald ikke mindes, at der ligefrem har været kø i antallet af spillere, der har noget positivt at sige om ham. Til gengæld har hans trænere været overordentlig utilfredse - selv Morten Olsen, der efterhånden er knap så diplomatisk i sine udtalelser om Bendtner.

    Mykland lavede skandaler. Enig. Men han virkede også til at være en, der gav meget til den trup og det hold, han spillede på - og trods alt lavede han mig bekendt ikke større skandaler end at drikke sig i hegnet på lidt vel upassende tidspunkter. Kan ikke mindes, at Mykland har kneppet taxaer, sparket døre ind eller været indblandet i mulige voldsepisoder - eller været en laughing joke i det meste af fodboldverden.

    Jeg vil GERNE hente topnavne. Men der er altså mere end en grund til, at det efterhånden er de færreste topklubber, der gider Bendtner. Og Bendtner virker ikke som en spiller, der har særlig meget mod på at give afkald på høje lønninger fremfor at få genoplivet sin stendøde karriere - i øvrigt til Morten Olsens store frustration.

    En ting vil jeg dog give dig: Jeg tror, at ledelsen vil overveje det kraftigt, hvis Bendtner tilbød sig, netop fordi vi ikke får tilbudt spillere af den kaliber. Men jeg tror, at det ville blive en kompliceret kontrakt, hvor man ville prøve at sikre sig udgange, hvis/når Bendtner laver sin næste hovedløse skandale. For som du skriver: Bendtner i FCK ville sagtens kunne gå rigtig galt.

    Bendtner er en lottokupon. En dyr én - der i mange, mange år ikke har udløst gevinst.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

Side 50 af 50 FørsteFørste ... 4047484950

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •