Side 7 af 50 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg håber virkelig meget på falk og en argentiner mere som kan hygge med mussis
    Falk I topform er uden tvivl god, og kan da også huske han har drevet Gæk med FCKs forsvar op til flere gange. MEN bliver han bare ikke for let skadet ??. Han virker som at være mr Glasben ligsom NJ/Grønkjær. Jeg ved sku ikke om det er optimalt.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Hellere Elmander end Bendtner - Nick minder for meget om Corner sådan spillertypemæssigt.
    http://www.bt.dk/superligaen/staale-...ringe-bendtner
    Denne artikel siger vel lidt om hvor realistisk et bendtnerkøb er - vi ved jo alle hvordan han har det med sin løn.

    mht til forsvarsspillere, hvad så med Andreas Christensen eller hvad han hedder fra Chelsea, kan man ikke leje ham? Han må virkelig være langt fra holdet....og jeg ved godt han tidligere har spillet for Danalim.

    Føler mig ellers rimelig sikker på at når/hvis TK ryger, så vil Ståle sætte sine sejl ind på at få Kvist hjem. Samme type - bare bedre.
    Ydermere tror og håber jeg også på vi henter en spansktalende spiller mere - han behøver jo ikke være fra Argentina.

    Hvad med Lucas Andersen fra Ajax - han har da ikke fået specielt meget spilletid??

    Kadrii? Nicki Bille? Kusk?

    Nogen der har noget som helst bud på hvad vi fik for Vetokele?

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Elmander er stadig en klassespiller i dansk målestok, så det forekommer lidt malplaceret at omtale ham som falleret.

    Når det er sagt, vil jeg så sandelig forvente, at en angriber står meget højt på Ståles liste. Hvis Adi og Pourie er færdige i klubben, er der lige præcis 0 reelle forward alternativer til Cornelius, hvilket vil være helt horribelt. I forvejen skreg jeg holdet på en rutineret Cornelius-makker af internationalt snit. En rigtig angriber, ikke diverse falske 9'ere, bevægelige wings eller lignende.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Hmm det er der self. noget om ... Jeg er bare virkelig spændt på de/den kommende transfer... Adi og TK er vel næsten 100% sikre...

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Selvom jeg personligt var rigtig glad for Igor, så kan jeg godt se hvorfor han er blevet solgt. Som mange andre er inde på også.
    Hans største kompetence var nok hans hurtighed, men den bliver sjældent udnyttet med vores spillesystem.
    De Ridder er nok tiltænkt som Corners makker, men det begynder altså at se lidt tyndt ud - stort set i alle kæder.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Synes tværtimod det begynder at se fornuftigt ud :) truppen bygges op over 2-3 vinduer... Så syntes egentlig basen beynder at se god ud... væk med tk og adi... Og muligvis claude men så skal der hentes en erstatning ind... tutut tror jeg er tiltænkt en central position... så vi står med mussis,claude, tutut og delaney centralt... amakwaa, NJ, rurik, ridder, tutut på kanterne... God base... self. ville en klasse midtbane signing og fløj pynte :)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Synes tværtimod det begynder at se fornuftigt ud :) truppen bygges op over 2-3 vinduer... Så syntes egentlig basen beynder at se god ud... væk med tk og adi... Og muligvis claude men så skal der hentes en erstatning ind... tutut tror jeg er tiltænkt en central position... så vi står med mussis,claude, tutut og delaney centralt... amakwaa, NJ, rurik, ridder, tutut på kanterne... God base... self. ville en klasse midtbane signing og fløj pynte :)
    Jeg ved ikke helt om jeg synes salget af Igor er det mest geniale. Jeg kan godt se, at Cornelius og Igor ikke har et intuitivt samarbejde. De er to individuelt gode spillere... Det får mig lidt til at tænke tilbage på Zuma og Brattbakk. To gode spillere, der bare ikke var gode sammen. Det taler selvfølgelig for et salg.

    På den anden side kan det godt bekymre mig, at udskiftningen bliver så massiv. Alt andet lige vil det give udsving i præstationerne efteråret igennem. Med så mange nye risikerer vi også, at forholdene ikke er optimale for at især de yngre spillere kan blive spillet ind på holdet og udvikle sig... På papirer ser udskiftningen god nok ud, men der går lidt Championship/Fotball Manager over det. Stor udskiftning = stor ustabilitet. Det taler kraftigt imod et salg af Igor, der trods alt står for en arbejdsindsats og nogle mål.

    Jeg ville meget gerne have beholdt Igor frem til vinteren. Et indkøb af en spiller, der er marginalt bedre end Igor giver ikke mening. Det eneste, der kan løse op på min holdning er, hvis der virkelig er en god angriber i kulissen (om ikke andet så en et årig kontrakt med Bendtner). Med indkøbet af De Ridder tror jeg bare ikke på det scenarie. :/

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #98
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Synes virkelig at et evt. køb af Falk er helt hen i vejret. Har svært ved at se hvad det er han bidrager med der er ud over det sædvanlige. Derudover kan jeg ikke holde ud at se ham løbe - men er en anden snak :-)
    Hæfter mig ved at der nu skal købes ind til angrebet og venter i spænding på en dedikeret, etableret angriber af en vis kaliber, der skal kunne begå sig internationalt, istedet for en fynsk breddespiller med glasben.

    Over & Out
    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Savner Ståle kommer ud og siger vi henter en ny, hele dette vindue har vi åben og offensive i pressen lad det ende fortsætte

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Synes virkelig at et evt. køb af Falk er helt hen i vejret. Har svært ved at se hvad det er han bidrager med der er ud over det sædvanlige. Derudover kan jeg ikke holde ud at se ham løbe - men er en anden snak :-)
    Hæfter mig ved at der nu skal købes ind til angrebet og venter i spænding på en dedikeret, etableret angriber af en vis kaliber, der skal kunne begå sig internationalt, istedet for en fynsk breddespiller med glasben.

    Over & Out
    CPH12
    Santin?

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Savner Ståle kommer ud og siger vi henter en ny, hele dette vindue har vi åben og offensive i pressen lad det ende fortsætte
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-vej-til-fck

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Denne er jo ikke kommet efter salg af Igor, plus at den kan læses som en spiller mere er på vej og det håber jeg ikke stemmer!! Vi trenger 3-4 mere nu

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    160

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Ståle var udemærket klar over vi var igang med at sælge mos og Igor da han lavede den udtalelse, jeg tror ikk der kommer flere fordi vi har solgt de to idag... Der kommer en til forsvaret og det er det, han udtaler jo også at vi har De Ridder til at overtage Igor... Men for satan da vi er tyndt besat i front synes jeg, men der må vel være en mening med det hele...

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Om vi kun går ud og henter et 3-4 valg til forsvaret stempler jeg dette vindue som dumpet !!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Om vi kun går ud og henter et 3-4 valg til forsvaret stempler jeg dette vindue som dumpet !!
    hvordan kan du kalde det her vindue dumpet?

    hvad havde du forventet? vi skiftede hele holdet?
    Synes bestemt de signinger der er lavet + dem der blev lavet i vinters tyder på en spændende sæson, personligt synes jeg det er ærgeligt igor skal videre allerede. Men på den anden side kunne han og Corner ikke finde hinanden.

    vi manlger 1 højre kant mere for at være godt besat. men ellers synes jeg det nuværende og det sidste har været de bedste vinduer længe set
    written by Zeez


Side 7 af 50 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •