Side 8 af 50 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 737

Emner: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Det er en underlig verden vi lever i:

    15 mål i en enkelt sæson i Tippeligaen kan sælges for €3m. http://wildeastfootball.net/2014/03/...oach-confirms/

    Belgisk U21 landsholdspiller med 13 mål i Superligaen koster maks 20m kr hvis alle bonusser går igennem http://www.bt.dk/superligaen/saa-meg...or-topscoreren

    Erstatningen til den ny-rige klub, der fik de €3m i kassen, i form af en tidligere Tippeliga topscorer (17 mål) kan hentes for "langt under" 8m norske kroner http://www.bold.dk/nyt/aalesund-forn...for-abdellaoue

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Nu havde Hamdallah spillet/scoret i en klub end Aalesund. Desuden ville vi vist også give mere for ham. Måske er han bare bedre. Sammenlign med Helenius i stedet for og han gik for omkring 10 mio til en PL-klub.

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Pt har vi 3 midtforsvar hvor den ene er pensionist, vi har en 31 årig som var meget skadet sidste sæson plus kris glas ben der ikke holder niveau. Syntes du der er optimalt ? Vi har meget umotivert Claudemir og en ukendt faktor i starten pga af kultur og lign Mussis og Delaney også toutouh på vej tilbage centralt er det optimalt ? Vi også hentet SA som meget vel kan blive reservere keeper og så sikkert en meget løn tung en af slagsen, pt har vi Cornelius også de ridder fremme med back up i marvin syntes du det er optimalt ?? I mine øjne svare det ikke til bestyrelsens nye ambitioner !!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Men husk på at truppen bygges op over 2-3 vinduer. slm nævnt tidl. virker fundamentet til at være godt nu... skal stadig afskibbes 2-3 spillere og tro mig der kommer flere nye til... tror vi har hevet 15 mill. + ind på salg af veto og mos... et salg af adi kan måske bringe det op på 20 mill .. Så er der til lidt forstærkninger :)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Men husk på at truppen bygges op over 2-3 vinduer. slm nævnt tidl. virker fundamentet til at være godt nu... skal stadig afskibbes 2-3 spillere og tro mig der kommer flere nye til... tror vi har hevet 15 mill. + ind på salg af veto og mos... et salg af adi kan måske bringe det op på 20 mill .. Så er der til lidt forstærkninger :)
    Det lyder, som om du er indstillet på endnu en mellemsæson uden mesterskab? Det håber jeg da ikke er klubbens ambition...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Høgli, mussis, de ridder, per nilsson, stephan a + 2-3 nye mere... lyder ikke som mellem sæson i mit hoved... Jeg var også glad for Igooorr men er enig i at hans potentiale og spidskompetencer langt fra blev udnyttet hos os... stemmer de 20 mill (inkl. bonusser) er det et godt salg... Og føler på ingen måde vi har solgt mesterskabet pga. et igor salg... Ståle har noget i baghånden og det vil vi snart få at se tror jeg...

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Høgli, mussis, de ridder, per nilsson, stephan a + 2-3 nye mere... lyder ikke som mellem sæson i mit hoved...
    På papiret er jeg enig... Men kan vi virkelig forvente, at 7-8 nye spillere fungerer fra dag ét - og at ingen af dem i øvrigt falder igennem?

    Er lidt bekymret samtidig med, at jeg synes tegningen ser godt ud. Tror og håber self. det går godt, men vil virkelig blive overrasket, hvis et hold med så mange nye spillere kan kvalificerer sig til Ch.l. / klare sig godt i Europa og samtidig ligge nr. 1 ved juletid...

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    I forhold til de mange nye spillere synes jeg ikke det er så slemt, som nogle for det til at lyde som om.

    Nedenfor har jeg skrevet en sandsynlig startopstilling til den nye sæson:

    Wiland/Andersen*
    Remmer - Mellberg - Pelle* - Pierre
    Rurik - Delaney - Mussis* - NJ
    Ridder* - Corner

    Det er trods alt kun 3-4 nye spillere i en ganske sandsynlig (synes jeg selv) startopstillingen.

    I forhold til vores angreb, er jeg også af den overbevisning at vi er ved at være lidt tyndt besat nu.
    Lige nu har Corner, De Ridder og Felfel til angrebspladserne. Derudover har vi Finnbogasson på U holdet, som typemæssigt er meget lig den type spiller vi reelt mangler i front som supplement til Corner.
    Derudover har vi NJ, Toutouh, Danny og Rurik der kan gå op i den såkaldte Grønkjær rolle.

    Hvis Ståle nu ser et stort lys i Felfel, så synes jeg faktisk der ser fornuftigt ud i forhold til vores angrebspladser. Med den nævnte konstellation, vil der også blive rigeligt med spilletid til vores forskellige offensive talenter.

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Høgli, mussis, de ridder, per nilsson, stephan a + 2-3 nye mere... lyder ikke som mellem sæson i mit hoved... Jeg var også glad for Igooorr men er enig i at hans potentiale og spidskompetencer langt fra blev udnyttet hos os... stemmer de 20 mill (inkl. bonusser) er det et godt salg... Og føler på ingen måde vi har solgt mesterskabet pga. et igor salg... Ståle har noget i baghånden og det vil vi snart få at se tror jeg...
    Det var blot, fordi du skrev, at man skulle huske på, at truppen bygges op over 2-3 vinduer. Det har vi jo ikke tid til, hvis vi skal vinde mesterskabet tilbage i denne sæson. Men vi er tilsyneladende også enige om, at holdet skal forstærkes yderligere i dette vindue.

    Mht. Vetokele er jeg ikke nødvendigvis uenig i, at det var klogt at sælge. Jeg synes ikke 15-20 mio. er nogen overdådig pris, men han ville givetvis meget gerne have chancen, så hvis vi havde holdt på en utilfreds spiller, som trods alt ikke komplementerer Cornelius perfekt, var det nok bedst sådan. Men det kræver IMO et angrebsindkøb, så vi har i hvertfald tre etablerede og afholdte angribere i truppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    83

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Fck_mester Se meddelelser
    I forhold til vores angreb, er jeg også af den overbevisning at vi er ved at være lidt tyndt besat nu.
    Lige nu har Corner, De Ridder og Felfel til angrebspladserne. Derudover har vi Finnbogasson på U holdet, som typemæssigt er meget lig den type spiller vi reelt mangler i front som supplement til Corner.
    Vi har vel også stadig Marvin ...
    Leeds fan forever

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    196

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af C'der Se meddelelser
    Vi har vel også stadig Marvin ...
    Korrekt.

    Og så ser det vel egentlig bare endnu bedre ud, antaget at Ståle vælger at satse på Felfel, og så have Marvin som 4'er i angrebet :)

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Men kan vi virkelig forvente, at 7-8 nye spillere fungerer fra dag ét -
    Sandsynligheden er næsten større, end at de vi kørte med sidste sæson pludseligt ville begynde at fungere, for det var da en jammer ...

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKÅER Se meddelelser
    Sandsynligheden er næsten større, end at de vi kørte med sidste sæson pludseligt ville begynde at fungere, for det var da en jammer ...
    - Præcis. Bekymringen gående på, at så mange spillere ikke kan præstere som hold fra dag 1, har den iboende præmis, at spillet rent faktisk kørte/fungerede stabilt for holdet i sidste sæson. Og det er jo ikke tilfældet. Tværtimod. Bekymringen var aktuel da vi skiftede et halvt hold i sommeren 2011, ikke nu. Det er selvfølgelig lidt af en lakmusprøve for Ståle Solbakken i rollen som manager, og naturligvis vil den store udskiftning i truppen kunne bruges som forklaring på manglende "automatismer" i spillet i den første tid. Jeg vil gerne erklære, at jeg har tillid til projektet. Det virker som om Ståle Solbakken har en klar plan for trupsammensætningen - yderligere har han erkendt, at det at handle tidligt i transfervinduet, er vigtigt. Jeg ser meget frem til næste sæson, også selvom den første periode kan blive et "bumpy ride".

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III


  24. De følgende 14 brugere er enige:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III

    Jeg havde slet ikke hørt om Daniel Amartey før dette transfervindue. Kan han slå Mellberg og Nilsson af pinden?

    Hvis rygterne passer, og Daniel Amartey er udset en plads på holdet, går der vel næppe længe, før Stadsgaard vil videre.

Side 8 af 50 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender sæsonen 2014/2015
    By Pommie in forum De korte linier
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 10:28
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Spilledatoer 2014-2015
    By HToudahl in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 05.06.14, 12:51
  4. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •