Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 40

Emner: Wi-Fi i Parken

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Wi-Fi i Parken

    Her lidt spændende læsning:
    http://www.computerworld.dk/art/2312...tv-rk-i-parken
    Bliver også spændende at se, hvad der er af planer for hvad det skal bruges til. Andet ind man har mulighed for at gå på Youtube, og se gamle mål af f.eks Zuma, når spillet på banen bliver for hovedrystende:)
    MVH
    FMC

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Det sikkert super fedt at man kan gå på nettet. Men hvor en i hulen helvede sætter de ikke fadbamserne ned...

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    565

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Citat Oprindeligt indsendt af FMC Se meddelelser
    Her lidt spændende læsning:
    http://www.computerworld.dk/art/2312...tv-rk-i-parken
    Bliver også spændende at se, hvad der er af planer for hvad det skal bruges til. Andet ind man har mulighed for at gå på Youtube, og se gamle mål af f.eks Zuma, når spillet på banen bliver for hovedrystende:)
    Da Anders Hørsholt præsenterede det nye Wi-Fi koncept på dette møde http://www.fck.dk/feed/#/nyhed/2014/...ns-arrangement, sagde han, at forholdene ville blive så gode, at du på din smartphone/tablet ville kunne se kampen fra andre vinkler in real-time.
    Sidst redigeret af Forza FCR : 01.07.14 kl. 13:36

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Endeligt spændende hvad DBU, og UEFA siger til at alle får mulighed for at se, gengivelse af fejldomme. De må jo ikke vises på storskærm. Ved godt at muligheden er der allerede med mobiltbredbånd.
    MVH
    FMC

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Citat Oprindeligt indsendt af FMC Se meddelelser
    Endeligt spændende hvad DBU, og UEFA siger til at alle får mulighed for at se, gengivelse af fejldomme. De må jo ikke vises på storskærm. Ved godt at muligheden er der allerede med mobiltbredbånd.
    De siger nok ingenting og tror at UEFA ikke kunne være mere ligeglade, da andre stadions også har wifi. At tilskuere kan se fejldomme kommer ikke til at ændre noget, da vi jo alligevel brokker os. At vise fejldomme på storskærmen er problematisk, da spillere, trænere og dommeren kan se det.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Har altid troet det var af frygt for tilskuerballade, ved voldsomme fejldomme.
    MVH
    FMC

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    13

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Hvad med sikkerheden?
    Hører jo altid at sikkerheden er et problem ved åbne netværk. Men vores wi-fi bliver måske med log-in, og så er det muligvis anderledes? Anyone??
    mvh...djdulle

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    83

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Citat Oprindeligt indsendt af djdulle Se meddelelser
    Hvad med sikkerheden?
    Hører jo altid at sikkerheden er et problem ved åbne netværk. Men vores wi-fi bliver måske med log-in, og så er det muligvis anderledes? Anyone??
    Var en tur forbi Parken i søndags og prøvede wi-fi stående på Øster Alle. Ingen log-in bare tilslut og så spiller det med det samme. Fin hastighed på iPhone, men jeg var jo også nok den eneste bruger :-)
    Leeds fan forever

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Var derinde til Speedway og der var det en åben test der kørte. Virkede super.
    Glemte at lave en speedtest i min brændert desværre.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Citat Oprindeligt indsendt af djdulle Se meddelelser
    Hvad med sikkerheden?
    Hører jo altid at sikkerheden er et problem ved åbne netværk. Men vores wi-fi bliver måske med log-in, og så er det muligvis anderledes? Anyone??
    Jo, det er sikkert i teorien muligt at sniffe din netværkstrafik. Dvs. man kan formentlig i teorien se hvilke sider du besøger og evt. opsnappe diverse login-information / session-information fra ukrypterede hjemmesider.

    Uden at ane noget om det, så vil jeg dog tro at mængden af trafik i praksis gør det umuligt. Jeg tvivler nok også på, at nogen gider lægge en så stor indsats i at hijacke vores login til sidelinien :-)

    Sider med kryptering (https) er "sikre", så man behøver f.eks. ikke være bange for at checke sin email - med mindre man ikke har en sikker forbindelse til sin email-udbyder, og så burde man alligevel overveje at få det :-) Online betting tror jeg også kun findes i krypteret form.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Og til den anden del af sikkerhedsspørgsmålet, må man gå ud fra at der er en rimelig restriktiv tilgang til hvilke sites man kan besøge fra Parkens net.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Jeg er i øvrigt sindssygt utilfreds med, at jeg, da jeg loggede på test-udgaven under Lyon-kampen, skulle bekræfte, at Telia må ringe til mig med tilbud m.v. som betingelse for, at jeg kunne bruge nettet.

    Den arme Telia-medarbejder får værste sviner, når hun ringer med et skodtilbud.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg er i øvrigt sindssygt utilfreds med, at jeg, da jeg loggede på test-udgaven under Lyon-kampen, skulle bekræfte, at Telia må ringe til mig med tilbud m.v. som betingelse for, at jeg kunne bruge nettet.

    Den arme Telia-medarbejder får værste sviner, når hun ringer med et skodtilbud.
    Skriv et andet nummer så;) F.eks på en Brøndby fan i din Tlf bog.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Well, there's no such thing as a free lunch!

    Jeg synes det er fair nok at der gives permission til en eller anden form for kontakt mod gratis Wi-Fi, men synes det er lige i overkanten at de må både ringe, sende sms og maile med tilbud osv. Især den telefoniske kontakt er ofte svær at fravælge efter 1. kontakt som er lovkravet for sms og mail permissions.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Wi-Fi i Parken.

    Vil du være ekstra sikker på at ingen opsnapper noget, så tilslut dig et VPN - så er der i hvert fald INGEN sikkerhedsproblemer.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. PARKEN eller Parken?
    By mceppe in forum Diverse
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 27.08.20, 15:41
  2. 4G i Parken
    By MZ in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 06.05.13, 11:13
  3. Tag over Parken til FCK-FCN
    By stenbrodrengen in forum De korte linier
    Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 17.12.12, 10:34
  4. Parken
    By Daniel-2100 in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 15.04.05, 15:27
  5. Jeg kan se Parken fra mit hus - 4.8 km væk
    By Raptus in forum Diverse
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 07.01.04, 12:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •