Side 12 af 99 FørsteFørste ... 291011121314152262 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Touché, men det ændre ikke på at der manglede en "konstant" spiller på højrekanten efter Gislasson røg ud.
    Om det så var Kadrii, Toutouh eller kan være det samme.
    Jeg synes egentlig, at Gislason var den atypiske kantspiller. I mange år har vi jo ikke i større omgang spillede med kanter, der i klassisk forstand bliver derude og har kridt på støvlerne efter kampen. Vores kanter er ofte langt mere dynamiske, trækker ind i banen, laver krydsløbemønstre, skifter side og den slags. Blandt andet for at der skal åbnes noget plads til, at backerne så kan komme med frem og agere kantspillere.

    Af samme grund har jeg længe ment, at Rasmus Falk ville være et oplagt køb for os. Superligaens bedste mellemrumsspiller både med og uden bold, tager mange løb, god kombinationsspiller. På den anden side har jeg også længe tænkt, at Alexander Kacaniklic kunne være en kanin i sommervinduet, og det vilde gæt er jo i hvert fald ikke blevet mere usandsynligt nu. Nicolai Thomsen og Igboun kunne måske være frække bud, hvis det skal være fra Superligaen.

    I øvrigt synes jeg altså ikke, at det ser så slemt ud på trupbesætningen. Danny Amankwaa spillede mange af træningskampene som højrekant, og indtil for virkelig nyligt var han vel udset til, at skulle være den primære reserve for Gislason. Jeg tvivler på, at Ståle køber nogen i mere eller mindre affekt, bare fordi Gislason nu er væk i lang tid.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Nu ved jeg godt at Gislason ikke var inde særlig længe, men han havde heller ikke det bedste sammenarbejde med Høgli.
    Nop, med her havde han om ikke andet en spiller han skulle være kommet i overlap på. Det havde han ikke efterfølgende da Bashkim kom ind.

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Og så kan du smide 1½ måneds genoptræning oveni (minimum), eftersom han skal være fuldstændig afslappet indtil det er helet.. - med andre ord skal vi acceptere Toutouh/Remmer på kanten, eller købe en ny.
    - Let's go shoppin'!
    Remmer på kanten er ikke en option i min verden. Falder sgu ikke sådan på halen over hans offensive kvaliteter som andre herinde. Medgivet, han slår nogle fremragende indlæg, men det er også mere eller mindre det synes jeg. Han kommer næsten aldrig i de her rush frem af banen og udfordrer aldrig mand-mand. Hvorom alting er, tror jeg Remmer skal koncentrere sig om højre back og tror bestemt også at han kommer til at spille den plads når han er helt klar og så har han selvfølgelig et udviklingspotentiale. Hvad angår højre midt, kunne jeg nemt forestille mig Mussis komme i spil til denne plads, ligesom Bashkim selvfølgelig også kan spille pladsen. Toutouh kommer til at spille centralt er jeg overbevist om.

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Remmer på kanten er ikke en option i min verden. Falder sgu ikke sådan på halen over hans offensive kvaliteter som andre herinde. Medgivet, han slår nogle fremragende indlæg, men det er også mere eller mindre det synes jeg. Han kommer næsten aldrig i de her rush frem af banen og udfordrer aldrig mand-mand. Hvorom alting er, tror jeg Remmer skal koncentrere sig om højre back og tror bestemt også at han kommer til at spille den plads når han er helt klar og så har han selvfølgelig et udviklingspotentiale. Hvad angår højre midt, kunne jeg nemt forestille mig Mussis komme i spil til denne plads, ligesom Bashkim selvfølgelig også kan spille pladsen. Toutouh kommer til at spille centralt er jeg overbevist om.
    https://www.youtube.com/watch?v=L63BQ_OF550

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/video...e-alle-malene/

    Jeg er enig, han skal spille back. Men dit postulat om at han intet andet kan end indlæg, måtte jeg lige skyde ned.

    Apropros sidste video, så ville Lucas Andersen være et scoop, nu når Gislason er skadet.
    Sidst redigeret af scoring : 25.07.14 kl. 12:32
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    https://www.youtube.com/watch?v=L63BQ_OF550

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/video...e-alle-malene/

    Jeg er enig, han skal spille back. Men dit postulat om at han intet andet kan end indlæg, måtte jeg lige skyde ned.

    Apropros sidste video, så ville Lucas Andersen være et scoop, nu når Gislason er skadet.
    Hehe husker nu godt den gudekasse der :-) Men nu gør en enkelt god aktion som den der, eller for den sags skyld hans gode indlæg, ikke nødvendigvis at han er fremragende offensivt. Når jeg vurderer Remmers præstationer er det over en hel kamp, og i de kampe jeg har set ham fra start, har jeg endnu ikke set noget som indikerer, at han skulle være fremragende offensivt. Jo hans sparketeknik er god, men han mangler speed - eller i hvert fald gennembrudskraft - og ikke mindst evnen til at gå forbi mand-mand. I de kampe jeg har set med ham har han også haft for vane at varme bolden en anelse for meget, virket lidt rådvild med den og næsten hver gang har han endt med at spille den tilbage eller til siden. Jeg vil så sige til Remmers forsvar, at han slet ikke har fået nok kampe til, at han for alvor har kunne falde ind i spillet med sine holdkammerater og skabe det flow som primært kommer når man er sammenspillet, så måske - og det håber jeg da - modbeviser han mig i denne sæson.

  8. #171
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Mikael Ishak som har været nævnt herinde, og som Ståle i sin tid hev til gedebukkene, bliver højst sandsynligt Randers-spiller inden for kort tid.

    http://www.bold.dk/nyt/randers-taet-paa-parma-svensker

    Så kan han da udelukkes.

  9. #172
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Det samme kan Bendtner...Heldigvis da!!! http://www.bt.dk/fodbold/tilbudt-rek...r-og-frankfurt

  10. #173
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsFCK Se meddelelser
    Det har du ret i. Mon ikke han skal videre og være chef i en divisionsklub. Valget af Jacob Neestrup er dog godt - Meget talentfuld træner!
    Du havde ret Mads. Han havde i foråret tilbud fra nogle 1. divisions klubber.

    http://www.bt.dk/fodbold/stopper-i-f...eftraener-igen

  11. #174
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    69

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af valbytossen87 Se meddelelser
    Det samme kan Bendtner...Heldigvis da!!! http://www.bt.dk/fodbold/tilbudt-rek...r-og-frankfurt
    Bare han tager en hvid trøje på når han spiller i parken, så er jeg pænt ligeglad med hvad han har - og ikke har - på resten af tiden...

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #175
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Mathias D: Det var ikke så meget det Twitterbillede, det var mere mht. lønkravene og hans enorme tro på sin egen værdi og omdømme. Men billedet gør selvfølgelig ikke situationen bedre, og slet ikke når man er transferfri og gerne skulle have spilletid. Det viser for mig at se ikke nogen form for modenhed eller situationsfornemmelse. Ellers jo, hvad han ellers lægger op af billeder er jeg også ligeglad med, så længe det ikke er strafbart :-)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #176
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hehe husker nu godt den gudekasse der :-) Men nu gør en enkelt god aktion som den der, eller for den sags skyld hans gode indlæg, ikke nødvendigvis at han er fremragende offensivt. Når jeg vurderer Remmers præstationer er det over en hel kamp, og i de kampe jeg har set ham fra start, har jeg endnu ikke set noget som indikerer, at han skulle være fremragende offensivt. Jo hans sparketeknik er god, men han mangler speed - eller i hvert fald gennembrudskraft - og ikke mindst evnen til at gå forbi mand-mand. I de kampe jeg har set med ham har han også haft for vane at varme bolden en anelse for meget, virket lidt rådvild med den og næsten hver gang har han endt med at spille den tilbage eller til siden. Jeg vil så sige til Remmers forsvar, at han slet ikke har fået nok kampe til, at han for alvor har kunne falde ind i spillet med sine holdkammerater og skabe det flow som primært kommer når man er sammenspillet, så måske - og det håber jeg da - modbeviser han mig i denne sæson.
    Lad det lige hører i Remmer-diskussionen at jeg ikke ser Remmer som kant, men back som første prioritet. Jeg mener blot at Gislasson er en direkte modsætning til det spil vi burde spille i superligaen, så jeg så hellere Remmer ligge på kanten end Gislasson. Men nu hvor Gislasson er skadet bliver det sjovt at se hvem der skal spille dér. I første omgang tror jeg Toutouh bliver sendt derud med Bashkim som indskifter senere i kampene, men Danny spillede højrekant/højremidt i træningskampene så han er på ingen måde at udlukke (selvom jeg heller så Danny træne sit kombinationsspil og sine afslutninger så han kunne blive en "mini-messi"). :D
    Sidst redigeret af Wonderboy : 26.07.14 kl. 12:52

  16. #177
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Nogen der ved om FCK fik en klausul i salget af Christian gamboa til rosenborg.

    Da han er solgt til west brom. I premier league. For 20mio dkk.

  17. #178
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Det må man da næste håbe, så de får lidt penge i kassen. Ståle siger jo også selv at klubben næsten ikke har brugt nogle penge til indkøb at spillere, da det har hjulpet med økonomien ved at komme af med en del af de løntunge spillere som var på holdet. Så håber da at FCK på ingen måde er færdige med at købe ind. Der er jo 1 månede til vinduet lukker, så de er vel ved at lure lidt på markedet.
    Syntes FCK er gode til at købe ind og sælge dyre end købsprisen og så tjene godt på det, og få indsat klausul ind kontrakterne så man kan tjene ekstra hvis spillerene bliver solgt videre.

  18. #179
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Yussuf Poulsen synes i god form for Leipzig der er rykket op i 2. Bundeslliga - han er et kæmpe lokum - købkøbkøb

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #180
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Yussuf Poulsen synes i god form for Leipzig der er rykket op i 2. Bundeslliga - han er et kæmpe lokum - købkøbkøb
    Han røg til Red Bull Leipzig, for nu at bruge hele navnet, fordi han ville til udlandet før han fyldte 20 og røg til Leipzig fordi Red Bull har en kæmpe pengepung og ambitioner der matcher. Der er ingen chance for at vi kan hente ham nu.

  21. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •