Side 14 af 99 FørsteFørste ... 4111213141516172464 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Det var desværre forventeligt med et farvel til Mellberg, der naturligvis ikke skulle ende sin karriere som bænkevarmer i København.

    Når det så er sagt, er det rigtig ærgerligt. Jovist, han havde problemer både med alderen og Ståles måde at forsvare på, men det er stadigvæk en unik personlighed og en spiller af en kaliber klubben meget sjældent råder over.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Der er da forhåbentlig ingen af de tre, der er indforståede eller tilfredse med at være tredjevalg. Når det så er sagt, så kommer Anton ind midt i sæsonstarten uden at være i kampform, så alt andet lige beholder Pelle og Zanka nok deres pladser til at starte med, og så må det jo handle om, hvem der gør det bedst til træning og i kamp - præcis som det skal være.

    I øvrigt var Zanka lige så hurtigt ude med et "velkommen hjem" til Anton på Twitter, som Pelle var. Men hvilken relevans har det overhovedet?
    Det var måske dårligt formuleret, men Anton må være indforstået med, at vi lige nu står med et par rigtig stærke midterforsvarer. Og ift. til det sidste du skriver, Zanka og Anton dannede selvfølgelig også par til og med 10/11, så på den måde står det jo også lige, hehe...

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    10

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Lækkert køb med Anton .. han kan jo også spille højre back!

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Selvfølgelig, men jeg studser bare over valget af reserve. Vived mere eller mindre hvad Anton kommer med, og det er Superliga-klasse. Det så vi også, at Zanka og Pelle gjorde. Ståle har talt meget om hierarkiet, og bedst som jeg synes at dette var ved at falde på plads, rykker Ståle nu i det igen. Men selvfølgelig skal vi have gode reserver, og det har vi så indeed også.
    Brændt barn skyer ilden. Vi manglede i den grad midterstoppere sidste år, og det vil Ståle ikke lade ske igen. Er rigtig ærgerlig med Mellberg, for han er fandeme dygtig. Men Anton er dæleme en supersub, og jeg nægter at tro på, at han ligefrem er blevet dårligere af et par sæsoner i Italien. Samtidig tror jeg også, det er sundt for Zanka at blive presset. Jeg tror, hans største problem sidst var, at han følte sig lidt for sikker på startopstillingen.

    Forhåbentlig skal vi spille både CHL- og masser af pokalkampe i år, så der bliver plads til lidt rotation. Både i forsvar og på målmandsposten. BTW - Et vildt bud kunne være, at Ståle vil benytte Wiland i de europæiske kampe, hvor FCK ikke skal være lige så spilstyrende som i Superligaen, og hvor det er knap så vigtigt at have en målmand, der er god med fødderne.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. #200
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Er der en der gider oplyse os uvidende om hvordan det netop er at Mellberg ikke passer ind i Ståles forsvarsfilosofi?

    Synes han har været en stabil forsvarsspiller der også formåede at score mål for os samtidig med at hans tilsteedværelse på banen var et aktiv.

    Jeg er glad for Antonsson vender hjem - bevares, men troede egentlig ikke han var relevant da han har været ledig i lang tid og klubben signede Pelle og Zanka inden.

    Over & Out

    CPh12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #201
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Er der en der gider oplyse os uvidende om hvordan det netop er at Mellberg ikke passer ind i Ståles forsvarsfilosofi?

    Synes han har været en stabil forsvarsspiller der også formåede at score mål for os samtidig med at hans tilsteedværelse på banen var et aktiv.

    Jeg er glad for Antonsson vender hjem - bevares, men troede egentlig ikke han var relevant da han har været ledig i lang tid og klubben signede Pelle og Zanka inden.
    Når nogen hører noget, så bliver det bare gentaget. Præcis som at Pourie åbenbart kun kan spille kontra fodbold.

    Ståle har jo også selv udtalt at Anton ikke var aktuel, efter at vi signede Pelle. Så at Anton nu er i KBH kan kun betyde, at Mellberg har meddelt at situationen ikke er holdbar for ham, hvorefter vi har kontaktet Anton. Fra hvor jeg sidder, ligner det her et win-win for alle parter.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #202
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Er der en der gider oplyse os uvidende om hvordan det netop er at Mellberg ikke passer ind i Ståles forsvarsfilosofi?

    Synes han har været en stabil forsvarsspiller der også formåede at score mål for os samtidig med at hans tilsteedværelse på banen var et aktiv.

    Jeg er glad for Antonsson vender hjem - bevares, men troede egentlig ikke han var relevant da han har været ledig i lang tid og klubben signede Pelle og Zanka inden.

    Over & Out

    CPh12
    Ståles faste forsvarsfilosofi er, at holdet skal markere i zoner, altså zoneopdækning. Olof har - så vidt jeg ved - næsten altid, hvad enten det var i Villa, Juve eller Villareal markeret mandsopdækning, altså hvor man får en mand at holde øje med. Transitionen fra zone til mand eller omvendt, skulle efter sigende ikke være så enkel. Vi hørte os Zanka, der jo var vokset op med zoneopdækning, have svært ved den mandsopdækning der praktiseres i PSV. Det samme har nok gjort sig gældende for Olof, der vel nærmest kunne markere en mand i søvne.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #203
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Brændt barn skyer ilden. Vi manglede i den grad midterstoppere sidste år, og det vil Ståle ikke lade ske igen. Er rigtig ærgerlig med Mellberg, for han er fandeme dygtig. Men Anton er dæleme en supersub, og jeg nægter at tro på, at han ligefrem er blevet dårligere af et par sæsoner i Italien. Samtidig tror jeg også, det er sundt for Zanka at blive presset. Jeg tror, hans største problem sidst var, at han følte sig lidt for sikker på startopstillingen.

    Forhåbentlig skal vi spille både CHL- og masser af pokalkampe i år, så der bliver plads til lidt rotation. Både i forsvar og på målmandsposten. BTW - Et vildt bud kunne være, at Ståle vil benytte Wiland i de europæiske kampe, hvor FCK ikke skal være lige så spilstyrende som i Superligaen, og hvor det er knap så vigtigt at have en målmand, der er god med fødderne.
    Jeg tror ikke du skal regne med at spille en "masse" CL bold, men derimod EL bold. Truppen er simpelthen ikke sammenspillet nok til CL. Skulle vi være heldige/dygtige til at slå Dnipro så siger jeg bare Held & lykke i næste playoff runde til CL, hvor de store kanoner venter :)

    Men altså EL ville også være fint for mig og så satse på CL næste år, men nu må vi se :D

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #204
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Er/var jeg den eneste som har været skuffet over Mellbergs forløb i FCK. Hverken spille eller ledermæssigt blev han den forstærkning, som jeg havde håbet på. Synes det er fint, hvis man kan skilles som "gode venner" og endnu bedre man får en ind, som kender systemet.


  15. #205
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-fck-indkoeb

    Ståle lukker (næsten) ned for flere tilgange i dette vindue. Jeg har stadig svært ved at forstå, hvordan han kan være af den opfattelse, at offensiven (og her tænker jeg især på angrebet) er god og bred nok, men noget tyder på, at han ikke har afskrevet Marvin Pourié helt endnu, og så ser han formentlig også Jørgensen og Kadrii som alternativer til angrebet. Med Gislasons skade ligner det i øvrigt også, at Amankwaa kan se frem til en hel del mere spilletid i dette efterår.
    Mvh.
    Dane

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #206
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Er/var jeg den eneste som har været skuffet over Mellbergs forløb i FCK. Hverken spille eller ledermæssigt blev han den forstærkning, som jeg havde håbet på. Synes det er fint, hvis man kan skilles som "gode venner" og endnu bedre man får en ind, som kender systemet.
    Jeg er mest skuffet over Mellberg som lederfigur. Jeg havde personligt ventet, at han ville blive en samlende kraft på holdet, men han har åbenbart haft rigeligt at se til med sit eget spil. I Champions League sidste efterår synes jeg dog for alvor, at man så, hvad han kunne, og der var han i mine øjne guld værd.

    Jeg ser det også som en klar forstærkning at bytte ham ud med Anton. Olof var et sympatisk bekendtskab, men helt godt blev det desværre aldrig.
    Mvh.
    Dane

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #207
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-fck-indkoeb

    Ståle lukker (næsten) ned for flere tilgange i dette vindue. Jeg har stadig svært ved at forstå, hvordan han kan være af den opfattelse, at offensiven (og her tænker jeg især på angrebet) er god og bred nok, men noget tyder på, at han ikke har afskrevet Marvin Pourié helt endnu, og så ser han formentlig også Jørgensen og Kadrii som alternativer til angrebet. Med Gislasons skade ligner det i øvrigt også, at Amankwaa kan se frem til en hel del mere spilletid i dette efterår.
    Jeg var også i første omgang skeptisk, men jeg måtte lige minde mig selv om, at jeg gentagne gange har undret mig over og ytret mig omkring, at Pourie ikke har fået en ordentlig chance, håbet på gennembrud til både Toutouh, Amankwaa og Remmer samt chancer Wohlgemuth og Felfel.

    Super vindue overordnet!

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #208
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Mikael Antonsson til FCK

    Jeg må erkende, at denne transfer virkelig kom bag på mig. Forskellige scenarier kan have været i spil:

    - Har Mellberg sagt enten spiller jeg ellers smutter jeg og FCK har reageret med at hente en gratis Antonsson
    - Mellberg er færdig, med hans alder kan det trods alt gå hurtigt og med sidste sæsons skade-afslutning kan man vurdere, at det er slut
    - Man vurdere at Antonsson er en potientiel starter og af så stor kvalitet, at man ikke vil sige nej

    Der er mange andre scenarier og det er nok i sidste ende en blanding af flere! Sandheden er at vi har fået en yderst stabil forsvarsspiller, som synger på sidste vers... eller sidste kontrakt om mand vil, men er han god nok og hvad er hans forventninger. Først tækte jeg "åh nej"! Alder, kvalitet, trupsammensætning - det passer ikke ind. Jeg er rigtig glad for Zanka's tilbagevenden og med Pelle synes jeg vi har et monsterforsvar! Jeg var allerede skeptisk overfor at have Stadsgaard som 4. valg og en Mellberg som 3. valg. Sidstnævnte kunne måske acceptere en reservetjans inden han stopper til vinter/sommer, men kan Antonsson, Pelle eller Zanka - jeg tvivler. Jeg husker Antonsson som værende super stabil i den sidste period hos os og tiden i Italien har nok ikke gjort ham mindre stabil, men har han fart nok?

    Hele dagen har jeg skiftende jublet og tvivlet på denne transfer. Jeg synes, vi har gjort et godt, men unødvendigt køb. På den anden side kan købet vise sig perfekt, hvis Mellberg OG Stadsgaard smutter og vi får et ungt talent ind. Sammensætningen Zanka, Pelle, Stadsgaard og Antonsson bryder jeg mig egentlig bare ikke om. Alderen og kvaliteten er for tæt på hinanden! Det manglende hiarki kan jeg godt leve med, det kan de sikkert også og truppen ligeså - men min vurdering er, at der bruges for mange lønkroner og de kunne være brugt bedre længere fremme. Faktisk synes jeg at den defensive del fungere fint og med Ståes klare udmeldning om at der ikke kommer mere, så synes jeg den sidste udskiftning var unødvendig.

    Alt det sagt, så ligger jeg gerne min skepsis på hylden og håber på det bedste - Antonsson velkommen tilbage, du var en succes sidste gang og forhåbentlig kan du bidrage igen - selvom 33 og en 2+1 års kontrakt virker lang!

  22. #209
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Mon ikke Anton også er billigere i løn ?

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #210
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Ser ud til at Mads og Jacob fik en god første kamp i Horsens. Begge med fra start og med fuld spilletid: http://www.achorsens.dk/kloeve-blev-helten-i-overtiden

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •