Side 15 af 99 FørsteFørste ... 5121314151617182565 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Både ståle og zanka påoeger i interviews på fck.dk at antonsson stadig har sin hurtighed... jeg husker ham nu ikke som hurtig i sin tid men fart i det centrale er altid godt medmindre man hedder almeback ;) jeg synes det er em udemærket transfer :) anton er en klasse signing og han kender systemet og klubben :) nu håber jeg bare på en bombe transfer sidst i vinduet... en spiller som vi bliver tilbudt og simpelthen ikke kan sige nej til :) *Santin* ;)

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Der er et fint interview på Aftonbladets hjemmeside med Mikael Antonsson, hvor han bl. a. fortæller, at:
    - han havde valgt Barcelona frem for København, hvis han havde haft valget (men de vil jo tilsyneladende hellere have Hele Danmarks Daniel Agger)
    - København er et bedre hold end Bologna, og ville, efter Antonssons mening, klare sig bedre i Serie A end Bologna (som rykkede ned i sidste sæson)
    - han havde konkrete kontrakttilbud fra både Chievo og Palermo i Serie A, men ville hellere til København
    - han fortæller også, at håbet er, at han kommer til at danne centralt forsvar med Pelle Nilsson

    Velkommen hjem, Anton!
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar


  3. #213
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    http://www.bt.dk/superligaen/transfe...aaet-shop-amok

    Ståle er ude med thumbs up til Marvin Pourie i det her interview. Noget tyder altså på, at han får en ny chance i denne sæson.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Hjaltees#1 Se meddelelser
    Der er et fint interview på Aftonbladets hjemmeside med Mikael Antonsson, hvor han bl. a. fortæller, at:
    - han havde valgt Barcelona frem for København, hvis han havde haft valget (men de vil jo tilsyneladende hellere have Hele Danmarks Daniel Agger)
    - København er et bedre hold end Bologna, og ville, efter Antonssons mening, klare sig bedre i Serie A end Bologna (som rykkede ned i sidste sæson)
    - han havde konkrete kontrakttilbud fra både Chievo og Palermo i Serie A, men ville hellere til København
    - han fortæller også, at håbet er, at han kommer til at danne centralt forsvar med Pelle Nilsson

    Velkommen hjem, Anton!
    Synes godt det er underligt, at han afslører, at han "foretrækker" Pelle som makker. Det er muligvis kun fordi det er til et svensk medie, men det er underligt, især fordi Zanka er så stærk en kandidat til rollen. De har jo oven i købet spillet sammen før.

    Bortset fra det lover det godt, at Palermo og Chievo også havde snøren ude.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #215
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Synes godt det er underligt, at han afslører, at han "foretrækker" Pelle som makker. Det er muligvis kun fordi det er til et svensk medie, men det er underligt, især fordi Zanka er så stærk en kandidat til rollen. De har jo oven i købet spillet sammen før.

    Bortset fra det lover det godt, at Palermo og Chievo også havde snøren ude.
    tror du ikke det er fordi det er et svensk medie? At han ikke nævner Zanka..

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #216
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af wiu Se meddelelser
    tror du ikke det er fordi det er et svensk medie? At han ikke nævner Zanka..
    Jo, men han skærer det godt ud i pap:

    "Det bliver en konkurrencesituation med de andres stoppere, men jeg håber, det bliver mig og Pelle, der skal spille sammen. Jeg håber, vi kan opbygge et stærkt svensk midtstopper-par."

    Han kan være fejlciteret ift. enkelte ord, men jeg synes, at det er en underlig udtalelse.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #217
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Jeg føler mig ret overbevist om, at vi får en tilgang mere her i vinduet. Dog på trænersiden. Bård Wiggen er nu officielt fri af Rosenborg.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #218
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Det ser ikke ud til, at vi får mere til angrebet. Ståle har vist fået større fidus til Marvin, hvilket jeg personligt betragter som en god nyhed. Synes stadigvæk han er en sindssyg spændende spiller

    - Marvin har gjort det rigtig godt, efter han er kommet tilbage. Han har arbejdet stenhårdt og er nu i en fysisk og mental forfatning, som gør, at han vil blive endnu bedre. Han gør det godt til træning og har lavet nogle gode indhop i træningskampene, siger Ståle Solbakken.


    http://www.bt.dk/superligaen/transfe...aaet-shop-amok

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #219
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Jo, men han skærer det godt ud i pap:

    "Det bliver en konkurrencesituation med de andres stoppere, men jeg håber, det bliver mig og Pelle, der skal spille sammen. Jeg håber, vi kan opbygge et stærkt svensk midtstopper-par."

    Han kan være fejlciteret ift. enkelte ord, men jeg synes, at det er en underlig udtalelse.
    Men det skal nok tages med i ligningen, at det er sagt til et svensk medie. De har jo nok spurgt ham specifikt til udsigterne til at skulle spille sammen med landholdsmakkeren, og ellers er det jo rettet i mod et svensk publikum. Der er nok lidt svensk vinkel over det.

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #220
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Er der nogle der kender noget til Emil Kraft?
    Faldt lige over hans navn her for noget tid siden. Han er 19 år gammel, og spiller fast højreback i Helsingborg. Han er begyndt at komme ind omkring det svenske landshold. Ved dog ikke om han har fået "rigtig" debut, eller om han kun har spillet kampe på det der svare til ligalandsholdet.

    Prøvede at led efter nogle rygter eller lignende, men jeg havde lidt svært ved at finde noget.
    Så jeg ville bare lige hører om der er nogle der kender noget til ham. Om han har niveauet til at spille for os?

  18. #221
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Er der nogle der kender noget til Emil Kraft?
    Faldt lige over hans navn her for noget tid siden. Han er 19 år gammel, og spiller fast højreback i Helsingborg. Han er begyndt at komme ind omkring det svenske landshold. Ved dog ikke om han har fået "rigtig" debut, eller om han kun har spillet kampe på det der svare til ligalandsholdet.

    Prøvede at led efter nogle rygter eller lignende, men jeg havde lidt svært ved at finde noget.
    Så jeg ville bare lige hører om der er nogle der kender noget til ham. Om han har niveauet til at spille for os?
    Kan ikke rigtig bidrage med viden om ham, men vil nu ikke mene vi har brug for en ekstra spiller på den plads. Remmer er helt klart fremtiden på den plads og Høgli er en stabil defensiv spiller.

  19. #222
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Har lidt på fornemmelsen, at Peter Løvenkrands dukker op i FCK snart...

  20. #223
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Har lidt på fornemmelsen, at Peter Løvenkrands dukker op i FCK snart...
    Fordi....? Han er rygtet til Esbjerg? Fordi de mangler- og drømmer om ham i OB?

    Hvad bygger du det på?

    Jeg har ikke fulgt ham og kender ikke hans niveau, men jeg tolker Ståle derhen, at vi er nu dér, hvor der skal en helt ekstraordinær mulighed for at tilknytte kvalitet (Grønkjær-ish) til, før endnu en handel bliver aktuel, og... den kategori falder han vel trods alt ikke i?

    Hev du det bare ud af nummi, eller har du set noget der indikerer et skifte til Kbh?
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #224
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser

    Hev du det bare ud af nummi, eller har du set noget der indikerer et skifte til Kbh?
    Jeg tror heller ikke, Løvenkrands kommer til FCK, men derfor kan man vel godt holde en ordentlig tone. Jeg er træt af den tendens der er, ikke specielt på Sidelinien, men på diverse mediers sportssider, hvor man kan kommentere på nyheder, siger, at hvis en debattør siger noget positivt om noget man selv er uenig i, så skal han hånes, udstilles, ydmyges, trampes på, og hans mor skal tvinges til at spise i BIF's kantine. Ovenstående citat er blot afslutningen på et indlæg, hvor en debattør svines for at fremsætte en uskyldig fornemmelse.


  23. #225
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    J Ovenstående citat er blot afslutningen på et indlæg, hvor en debattør svines for at fremsætte en uskyldig fornemmelse.
    Ok, jeg synes måske du lige skal prøve at læse indlægget igen. Der er absolut intet personligt, eller noget der bare tenderer en sviner. Jeg synes Løvenkrands lyder usansynligt, og jeg beder derfor om en smule facts til at bakke fornemmelsen op. Hvor præcist synes du debatøren "hånes, ydmyges eller trampes på"?

    Tilbage er så selvfølgeligt ordet "nummi", som jeg egentligt kun troede var uartigt i børnehaven. Men hey, hvis det er dét, du tager anstød af, så beklager jeg. Og i samme åndedrag, må jeg nok advare dig mod at læse meget videre på internettet. :-)
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  24. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •