Side 17 af 99 FørsteFørste ... 7141516171819202767 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Man kan i princippet forestille sig alt, og kombinationen af, at Bendtner er snotdum og hans karriere virkelig sejler, gør alle scenarier, der ikke involverer europæiske topklubber, mulige. Men kigger vi på Bendtners karriere indtil nu, har den sådan cirka 100% været styret af penge. Bendtner synes aldrig at være gået efter en klub, der bedst passede til ham, eller hvor han bedst var sikret spilletid. Penge er selvfølgelig en fair prioritering - særligt, når man må formode, at det ikke ligefrem er en indbringende trænerkarriere, der venter forude. Faktisk må det være ret svært at se, hvad der venter for Bendtner efter et karrierestop. Muligvis derfor, han har forsøgt sig med smykker (med en hjemmeside, der er omtrent lige så miserabel som mandens situation p.t.: http://www.noblebybendtner.com/).

    OK - indrømmet, jeg er alt andet end Bendtner-fan. Og jeg ville også have det svært med ham i FCK. Fair nok - manden KAN score mål, og vil helt sikkert sportsligt være en fremgang, ligesom nogen sponsorer sikkert vil elske det stjerneglimmer, navnet Bendtner i visse kredse stadig glimter af. At han så er usympatisk som dagene er lange i øjeblikket, og kan vise sig at være en pestilens for træneren, der vil skulle bruge uforholdsmæssig meget tid og energi på ham (find en toptræner, der har haft Bendtner i sin stald, og som stadig bryder sig om ham - I dare you), er en anden sag. Og jeg tvivler på, at hans nykker ville blive mindre af, at han skulle til en "sekundaklub" som FCK for at spille for "håndører". Ydmyghed har ikke ligefrem været Bendtners varemærke, og jeg frygter helt ærligt, at han vil kunne have en negativ indvirkning på truppen. Vi har set, at f.eks. spillere med gamblingproblemer har smittet spillere i omklædningsrummet, og med Bendtner kunne man frygte, at han ville gøre det mere acceptabelt at gå oftere i byen og drikke sig i hegnet. Jeg ved godt, at nogen ville råbe Mykland, men han var så tilpas meget en særling og boheme, at jeg ikke helt tror, at han lokkede andre med sig eller blev forbillede. Bendtner signalerer dyre vaner, unge piger og bling-bling, og det er typisk mere lokkende for særligt unge spillere.

    Anyhow. Hvis vi ser bort fra bekymringerne om at få en spiller med en hjerne på størrelse med en valnød og et ego højere end Eiffeltårnet i truppen, er der stadig et stort problem for Bendtner-lejren: Hans brandværdi. Hvis Bendtner i en alder af 26 år vælger at vende hjem til den danske liga, vil det i den grad ligne en retrætepost. Selvfølgelig kan man forsøge at forklare dispositionen med familiære hensyn og tilknytning til landet, men det vil være højst overraskende, hvis en topangriber fra PL skifter til en dansk klub i sin prime. Et sådan skifte er ALDRIG set før, og det vil være en ydmygelse af de større. Da vi scorede Laudrup, var FCK trods alt retræteklub nr. 2 (Rangers, really?) og både han og Jesper Grønkjær så FCK som en klub at slutte karrieren i - ikke et midlertidigt springbræt (selv om Laudrup så alligevel skiftede til Ajax. Men Laudrup var så også et navn af en HELT ANDEN og tungere kaliber end Bendtner).

    Nuvel, en gang skal være den første. Og hvis FCK vil smække mange millioner efter Bendtner - og måske endda give afkald på en stor transfergevinst ved at tegne en kort kontrakt eller indlægge klausuler; andet ville virke underligt fra Bendtnerlejren - så har muligheden nok aldrig været større. Det vil dog kræve en benhård kalkyle fra FCK's side. Vil FCK sportsligt og brandmæssigt score en tilsvarende eller højere værdi ved at have Bendtner tilknyttet? Og orker man at løbe den risiko, enhver klub i verden er bekendt med, ved at signe en spiller, der alt andet end signalerer gode dyder som hårdt arbejde og rimelig pletfri optræden udenfor banen? FCK løb til dels chancen med en mentalt ustabil Laudrup, og det gik helt galt. Også selv om det på papiret lignede et hit. Scorer FCK Bendtner, vil stort set al FCK-omtale komme til at handle om Bendtner. Han vil blive center of attraction for medierne, sponsorerne og til dels fansne, ligesom Laudrup og Grønkjær var det. Lige den del havde både Laudrup og Grønkjær vist, at de - trods alt - håndterede væsentligt bedre end Bendtner. Grønkjær har altid været stærk mediemæssigt, mens Laudrup blot var skrøbeligt porcelæn, der havde holdt sig udenfor skandalerne siden start 90'erne og det mislykkede oprør mod Ricardo.

    Så det er altså to lejre, der skal tælle plusser og minusser. Umiddelbart er det eneste plus for Bendtner ved FCK (hvis vi vil ham), at han virkelig elsker København og har sin kæreste her, og at der er en potentiel chance for at spille europæisk fodbold (krydser fingre for i aften). Men han vil på sekunder blive gjort til historien om spilleren, der blev persona non grata i det store udland og om talentet, der i den grad blev spildt. Dansk sportspresse vil muligvis elske for at komme hjem og håbe, han kan hjælpe på avissalget, men al øvrig presse vil stå i kø for at håne ham - og formentlig derefter glemme ham. Og træder han ved siden af igen (og hvorfor skulle han ikke det?), ville han blive til den triste historie om den tidligere topangriber, der nu end ikke kan få det til at fungere i en mindre liga. Så hellere malke koen lidt endnu, hvis der er en mellemklub i en god liga, der godt tør satse på en lottokupon. Altså...med mindre at Bendtner lige pludselig begyndte at tage sin karriere seriøst. But that would be a first!

    Jeg mener stadig du overdriver problemerne med Bendtner. Jeg er sikker på, at både Morten Olsen og Steve Bruce har masser af godt at sige om ham - sikkert også mindre gode ting.

    Jeg tror ikke, at han er den paria for en trup, som du tilsyneladende mener. Bortset fra hans første tid på landsholdet og enkelte episoder i Arsenal har der jo ikke været kritik af Bendtners omgang med holdkammeraterne. Problemerne har i højere grad ligget i hans fritid, hvor hans vennekreds tilsyneladende ikke altid er optimal. Og lige dét punkt kunne sagtens være et problem i København.

    Jeg kan også sagtens se Bendtner få lavet skandaler i et natteliv, hvor han vil blive massivt provokeret og overvåget. Men det er altså en risiko jeg til enhver tid ville være parat til at løbe. Og hvis der ikke skal mere til at få klubbens spillere ud på et sidespor er det ret bekymrende.

    Iøvrigt satte Mykland nok verdensrekord i antal gange han enten ankom for sent til træning eller slet ikke kom, hvilket man så igennem fingre med (bortset fra bøder), Og N'Doye havde også et meget løst forhold til tider - allerede under Ståle. Sådan noget er faktisk mere forstyrrende for den daglige gang end at en spiller voldtager en taxa. Det sidste er et imageproblem for den enkelte spiller og klubben, ikke hans holdkammerater.

    Du nævner Laudrup som et skræk eksempel, men det mener jeg ikke kan sidestilles. Klubben var på daværende tidspunkt ikke klar til så stor stjerne (langt større end Bendtner) og samtidig blev en i forvejen klikeramt trup totalt ødelagt af ansættelsen af Chr. Andersen, hvis gode intentioner fortabte sig i sprogforbistringer, sprut og letlevende damer. Det kom man sig aldrig over og det kaos var Laudrup desværre ikke stærk nok til at stå igennem. Havde han blevet i 'processen' er jeg sikker på, at det nok skulle være blevet godt.

    Tilbage til Bendtner, er jeg ikke sikker på, at han længere ser sig selv som potentiel verdensstjerne. Og på nogle områder kunne han godt virke som en spiller med et begrænset antal karriere år i sig endnu, så jeg kan sagtens forstå, hvis han som transferfri i sin bedste fodboldalder forsøger at få det maksimale økonomiske udbytte.

    Det FCK skal forsøge at overbevise ham om er, at han ved at komme hjem (med fed sign-on-fee og solid løn) kan få tryghed i sin karriere hos en træner, der beviseligt er god til mandskabspleje. Her vil han kunne blive en nøglespiller, spille 90 minutter hver gang, lave en masse mål i superligaen, forhåbentlig markere i sig i Europa og dermed også igen blive en sikker brik på landsholdet. Når alt dette så forhåbentlig er lykkedes til næste sommer kan han - i en stadig god alder - skifte tilbage til en af de store ligaer i Europa. Og det vel at mærke efter en sæson med spilletid, så han ikke starter fra minus.

    Om han er interesseret ved jeg ikke, men FCK bør sandelig være det. For hans spillemæssige kvaliteter er så massive, at de ikke kan overses.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Så er du en mere kreativ journalist, end jeg er. ;)
    Haha - altså, jeg beder jo om citatgodkendelse. Så helt galt går det jo ikke :) Men håber ikke, Anton har godkendt det der. For det virker altså underligt at udpege sin foretrukne makker offentligt. Og i så fald er det dårlig journalistik (hvis vi forudsætter, at han ikke har ment det på den måde).
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. #243
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg mener stadig du overdriver problemerne med Bendtner. Jeg er sikker på, at både Morten Olsen og Steve Bruce har masser af godt at sige om ham - sikkert også mindre gode ting.

    Jeg tror ikke, at han er den paria for en trup, som du tilsyneladende mener. Bortset fra hans første tid på landsholdet og enkelte episoder i Arsenal har der jo ikke været kritik af Bendtners omgang med holdkammeraterne. Problemerne har i højere grad ligget i hans fritid, hvor hans vennekreds tilsyneladende ikke altid er optimal. Og lige dét punkt kunne sagtens være et problem i København.

    Jeg kan også sagtens se Bendtner få lavet skandaler i et natteliv, hvor han vil blive massivt provokeret og overvåget. Men det er altså en risiko jeg til enhver tid ville være parat til at løbe. Og hvis der ikke skal mere til at få klubbens spillere ud på et sidespor er det ret bekymrende.

    Iøvrigt satte Mykland nok verdensrekord i antal gange han enten ankom for sent til træning eller slet ikke kom, hvilket man så igennem fingre med (bortset fra bøder), Og N'Doye havde også et meget løst forhold til tider - allerede under Ståle. Sådan noget er faktisk mere forstyrrende for den daglige gang end at en spiller voldtager en taxa. Det sidste er et imageproblem for den enkelte spiller og klubben, ikke hans holdkammerater.

    Du nævner Laudrup som et skræk eksempel, men det mener jeg ikke kan sidestilles. Klubben var på daværende tidspunkt ikke klar til så stor stjerne (langt større end Bendtner) og samtidig blev en i forvejen klikeramt trup totalt ødelagt af ansættelsen af Chr. Andersen, hvis gode intentioner fortabte sig i sprogforbistringer, sprut og letlevende damer. Det kom man sig aldrig over og det kaos var Laudrup desværre ikke stærk nok til at stå igennem. Havde han blevet i 'processen' er jeg sikker på, at det nok skulle være blevet godt.

    Tilbage til Bendtner, er jeg ikke sikker på, at han længere ser sig selv som potentiel verdensstjerne. Og på nogle områder kunne han godt virke som en spiller med et begrænset antal karriere år i sig endnu, så jeg kan sagtens forstå, hvis han som transferfri i sin bedste fodboldalder forsøger at få det maksimale økonomiske udbytte.

    Det FCK skal forsøge at overbevise ham om er, at han ved at komme hjem (med fed sign-on-fee og solid løn) kan få tryghed i sin karriere hos en træner, der beviseligt er god til mandskabspleje. Her vil han kunne blive en nøglespiller, spille 90 minutter hver gang, lave en masse mål i superligaen, forhåbentlig markere i sig i Europa og dermed også igen blive en sikker brik på landsholdet. Når alt dette så forhåbentlig er lykkedes til næste sommer kan han - i en stadig god alder - skifte tilbage til en af de store ligaer i Europa. Og det vel at mærke efter en sæson med spilletid, så han ikke starter fra minus.

    Om han er interesseret ved jeg ikke, men FCK bør sandelig være det. For hans spillemæssige kvaliteter er så massive, at de ikke kan overses.
    Jeg håber, du har ret. Men jeg tvivler desværre. Nu er det meget sjældent, at holdkammerater gør andet end at rose hinanden, så derfor er det svært at vide, hvad spillerne egentlig mener. Martin Jørgensen var vist ude med en kritik af Bendtner, om at han opførte sig som om, at der ikke var andre spillere i landsholdstruppen eller eksisterede et hierarki. Dernæst har Bendtner selv indrømmet, at han ikke tror på - eller anerkender hierarkier. Forfriskende, vil nogen mene. Men det giver også let ballade i en trup - netop som med vores kære Damen, som jeg tror, man prøvede at undskylde lidt med kulturelle forskelle, men som stadig også ødelagde meget i kulisserne, som du beskriver. Og det ligner en tanke, at DBU har slået så hårdt ned på Bendtner i forbindelse med hans seneste (eller var det forrige?) ballade.

    Ståle vil få sin sag for med Bendtner - det er der ingen tvivl om. Tror godt, Ståle kan håndtere Bendtner, men det betyder, at han skal bruge meget energi på ham. Rigtig meget. Ståle kører med relativ tæt mandskabspleje, hvor Bendtner i topklubberne blot er blevet droppet og i stedet har vist sin manglende opbakning til truppen ved typisk at agere tosset, MENS hans holdkammerater er i vigtig kamp.

    Jeg er enig i, at Laudrup er et kapitel for sig. Jeg brugte også mere Laudrup-eksemplet til at illustrere Bendtner-lejrens problematik - at det er uhørt, en ung spiller vender hjem til Danmark SÅ tidligt i sin karriere - og til at illustrere, at en stjernespiller altid tiltrækker sig MEGET opmærksomhed, hvilket nogen kan håndtere (Grønkjær) og andre ikke kan (Laudrup). Og her vil Bendtner være et usædvanligt let offer, når han nu 24/7 vil være omgivet med de venner, der i al fald ikke tidligere ligefrem har gjort det store for at holde ham i kort snor.

    Bendtner er en af de spillere, det gør ondt på mig at se spille fodbold. Han har et talent - det kommer vi bestemt ikke uden om. Men han kunne umuligt have forvaltet det meget dårligere. Det, klubfansene kan huske ham for, er hans ego og arrogance - ikke hans mål og han er en kæmpe joke - ikke joker - på fanfora. FCK-truppen virker lige nu ret så homogen og hårdtarbejdende (måske med Claudemir som lille undtagelse), så det vil være at løbe en risiko at signe med en spiller, der formentlig vil blive langt tættere integreret på FCK-truppen, end han har været det i de klubber, der hurtigt har opgivet ham, og hvor hierarkiet formentlig er endnu hårdere (tror, det er lettere at køre rundt med et dansk omklædningsrum end et britisk - særligt hvis man betragtes som stjerne- og ikke marginalspiller).
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  5. #244
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Det helt afgørende for om der er plads til Bendtner i truppen er, at han ikke er øverst i hierarkiet. Og derfor skal han ikke bare acceptere en løn der er lavere end han er vandt til, men også lavere end de spiller man gerne vil have i toppen af hierarkiet. Hvis man kan få ham til at acceptere en plads lige under Antonssen og Pelle så tror jeg at det kan lade sig gøre. Kardinalpunktet er at Cornelius ikke er den bedst lønnede i truppen, for Bendtner accepterer nok ikke mindre end ham, fuldt forståeligt.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #245
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Det helt afgørende for om der er plads til Bendtner i truppen er, at han ikke er øverst i hierarkiet. Og derfor skal han ikke bare acceptere en løn der er lavere end han er vandt til, men også lavere end de spiller man gerne vil have i toppen af hierarkiet. Hvis man kan få ham til at acceptere en plads lige under Antonssen og Pelle så tror jeg at det kan lade sig gøre. Kardinalpunktet er at Cornelius ikke er den bedst lønnede i truppen, for Bendtner accepterer nok ikke mindre end ham, fuldt forståeligt.
    Hvis en spiller med Bendters talent og niveau kommer til FCK, uanset aarsag, vil han ryge direkte ind i toppen af ikke kun spillerhierakiet men selvfoelgelig ogsaa loenhierakiet. I Eintracht Frankfurt ville han ikke blot have roeget ind i toppen af loenhierakiet, han ville have sprunget det i stumper og stykker. Manden blev tilbudt og afviste €9m over to aar. Hvilket ogsaa er hvorfor han ikke kommer til FCK.

  8. De følgende 14 brugere er enige:

  9. #246
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Jeg ved ikke, hvor seriøst han har været nævnt herinde, men for en god ordens skyld skal det nævnes, at Cesar Santin nu er præsenteret i Kalmar FF:

    https://twitter.com/KalmarFF/status/494834702382272512

  10. #247
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4945998.ece

    Mellberg indstiller karrieren. En stor spiller takker af, og lidt synd, at det skulle ende på denne måde. Tak for indsatsen, Olof!


  11. #248
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Neeeej :( øv Asterix Santin

  12. #249
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Mellberg taler om lidt problemer i FCK i svenske medier:

    "Vad fick dig att lämna FCK?
    – Allt har inte varit exakt till hundra procent som jag önskat och därför har jag haft väldigt raka och ärliga snack med Ståle framför allt, men med respekt för honom och klubben stannar det mellan oss. Men det känns bra att vi kört med raka puckar. Vi kan se varandra i ögonen och säga att det var ett bra beslut för båda. Vi har kommit fram gemensamt till att det är bäst att gå skilda vägar. Det finns inga ”hard feeeling”, i alla fall inte från min sida, och det hoppas jag att det inte är från klubbens sida heller."
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #250
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Nej, man skal ikke være ualmindelig kreativ for at finde på sådan et citat.
    Jeg er også journalist, og jeg må sige, at jeg er uenig. Det kan så være, fordi jeg ikke laver sport, men hvis en journalist på min redaktion havde strammet et citat så meget, så er jeg ikke i tvivl om, at min redaktør ville sprutte af vrede og råbe op om fusk - også selvom kilden skulle have godkendt citatet.
    Sidst redigeret af sliZER : 01.08.14 kl. 11:50 Årsag: Ændrede sgu lige lidt i sætningen

  15. #251
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Mellberg taler om lidt problemer i FCK i svenske medier:

    "Vad fick dig att lämna FCK?
    – Allt har inte varit exakt till hundra procent som jag önskat och därför har jag haft väldigt raka och ärliga snack med Ståle framför allt, men med respekt för honom och klubben stannar det mellan oss. Men det känns bra att vi kört med raka puckar. Vi kan se varandra i ögonen och säga att det var ett bra beslut för båda. Vi har kommit fram gemensamt till att det är bäst att gå skilda vägar. Det finns inga ”hard feeeling”, i alla fall inte från min sida, och det hoppas jag att det inte är från klubbens sida heller."
    Mit svenske er meget dårligt, men siger han ikke bare at situationen i FCK ikke var optimal for ham? Så i bund og grund bare det vi alle sammen har tænkt, at konkurrencen var for stor - og at han så ikke ville bruge sit sidste år som aktiv fodboldspiller til at rådne op på bænken?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #252
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Hvem havde troet en hvis man efter kampen i Torino havde sagt at konkurrencen om midtstopperpladserne i FCK otte måneder senere ville være så hård at Mellberg ville indstille karrieren?

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #253
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Mit svenske er meget dårligt, men siger han ikke bare at situationen i FCK ikke var optimal for ham? Så i bund og grund bare det vi alle sammen har tænkt, at konkurrencen var for stor - og at han så ikke ville bruge sit sidste år som aktiv fodboldspiller til at rådne op på bænken?
    Jeg synes det lyder til at han henviser til at det har været mere end bare det på banen. Kunne være noget omkring CV sluttede, eller bare nogle andre ting han ikke fandt optimale i måden FCK kører det på. Jeg tror ikke det er noget kæmpestort, men jeg tror det handler om mere end spilletid.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #254
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Jeg synes det lyder til at han henviser til at det har været mere end bare det på banen. Kunne være noget omkring CV sluttede, eller bare nogle andre ting han ikke fandt optimale i måden FCK kører det på. Jeg tror ikke det er noget kæmpestort, men jeg tror det handler om mere end spilletid.
    Det virker også som om at han har vidst det i noget tid. Hverken "Pelle" eller Antonsson har jo været ude at snakke om at de glædede sig til at spille sammen med netop ham.

    Skaderne må vel også have været med til at det samlede indtryk af opholdet ikke er på de 100%.

  22. #255
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Var der nogen, der så Brøndbys kamp i går, der kan svare på om Jesper Jørgensen på nogen måde kunne være interessant for os i kommende transfervinduer? Jeg har vist ikke rigtig set ham spille siden han forlod Danmark, men så vidt jeg forstår spillede han semifast for Brugge i sidste sæson og helt fast mod slutningen af foråret, så noget må han da kunne.

    Det er måske ikke så relevant for os lige nu, men ville han være interessant såfremt vi skulle mangle en til pladsen inden for de næste 1-2 år?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •