Side 2 af 99 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    I vinterpausen gik det, så vidt jeg husker, rigtig godt i træningskampene. Alle kan huske, at dette ikke blev overført til spillet i ligaen. Lad os håbe, at det bliver lige omvendt denne gang ;-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Hvad er det folk forventer ??? Vi har skiftet mere end et halvt hold, spillet fire træningskampe. Nogen har mødt senere ind pga ferie mm. Lad nu spillerne finde hinanden , lære Ståles ideer, måde at spille på... Det med at vi bare tror at det kører med det samme er jo naivt ....


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Tror godt vi kan regne med Ståle har valgt at priotere defensiven først, og når den sidder der så flytter han fokus fremad. Men vi mangler virkelig et alternativ til Gislason/NJ hvis de har en dårlig dag har vi jo ingen muligheder og nej Danny A er ikke i nærheden af at være god nok til at gøre en forskel for os i ligaen, send ham en sæson til Hobro/Sønderjyske på lån og se hvordan det går, også evt hente ham hjem. Også må vi have en ny angriber mere Cornelius svinger jo sindsyg meget i sine præstationer !!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Hvad er det folk forventer ??? Vi har skiftet mere end et halvt hold, spillet fire træningskampe. Nogen har mødt senere ind pga ferie mm. Lad nu spillerne finde hinanden , lære Ståles ideer, måde at spille på... Det med at vi bare tror at det kører med det samme er jo naivt ....
    Det kan jo også være et spørgsmål om (manglende) kvalitet. Det kunne man ihvertfald godt foranlediges til at tro.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det kan jo også være et spørgsmål om (manglende) kvalitet. Det kunne man ihvertfald godt foranlediges til at tro.
    Nej.

    (alle de nye spillere havde stor succes i deres respektive klubber sidste saeson)

    Edit: ((Undtagen Zanka))

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Nej.

    (alle de nye spillere havde stor succes i deres respektive klubber sidste saeson)

    Edit: ((Undtagen Zanka))
    Nu snakker jeg egentlig ikke om nyindkøbene, men om det offensive niveau generelt. Og dér er der i dén grad brug for forbedringer.

    Hvis vi endelig skal snakke nyindkøbenes seneste sæson havde Tom Høgli og til dels Stephan Andersen nu heller ikke den store succes.

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Jeg vil gerne bringe Emil Larsen i spil som højre/venstrekant.
    Jeg synes han har meget af det vi søger. Kan med begge ben, kan åbne forsvaret med løb og driblinger. En form for dåseåbner - ligesom NJ. Det vil give noget uforudsigeligt med Emil og NJ, som kan bytte fløje. Han har spille højrefløj på landsholdet. Han kan bidrage fra starten. Relativ billig - 7,5 mil. Har før været på vej til pestegnen, så vi kan snuppe han, ligesom Amartey foran næsen på de uvaskede.


    Alt. Uffe Beck - som bringer meget af det samme. Har godt nok været skadet, men stadig spændende spiller.

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Bare hent ham her: https://www.youtube.com/watch?v=FhEf4A6SPiE

    Modou Barrow - 21 årig svensker - og præcis hvad vi mangler

    Bevares, han har ikke spillet på højeste niveau endnu, men han smadrer også den række han spiller i. Han har lige være til prøvetræning i Bolton og har modtaget meget ros, og ifølge klubben så er der flere interesserede :
    "Superettanklubben bekräftar dessutom att klubbar som Celtic, Swansea City, Everton, Hull City, Queens Park Rangers och Middlesbrough är intresserade av Modou Barrow, och att man inlett diskussioner med några av dessa klubbar."

    Et bud på mellem 5 og 7 millioner svenske kroner er dog blevet afvist, så man skal nok op omkring 10.

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Hvad er det folk forventer ??? Vi har skiftet mere end et halvt hold, spillet fire træningskampe. Nogen har mødt senere ind pga ferie mm. Lad nu spillerne finde hinanden , lære Ståles ideer, måde at spille på... Det med at vi bare tror at det kører med det samme er jo naivt ....
    Endelig en der fatter noget. At folk forventer champagnebold efter 4 træningskampe, er ikke bare naivt - det er decideret dumt. Efter Maribor og Bournemouth, læste jeg at vi spillede ad helveds til, og at det nærmest var det samme som sidste sæson. Jeg så så kampene med meget lave forventninger, og jeg blev heldigvis possitivt overrasket. Det her hold det ligner et hold der VIL og PRØVER, i modsætning til sidste sæsons hold der lignede et par mættede køer der INTET ville.

    En spiller som Amartey og Mussis. 2 aldeles unge gutter, går bare ind på det her hold og vil FREMAD. Det er så befriende at se, så man næsten får tåre i øjnene. Så er jeg da godt klar over at tingene overhovede ikke ser velsmurte ud, men hold kæft hvor er der et stort potentiale i det her hold.

    Umiddelbart vil jeg kun mene at vi skal styrkes i bredden i offensiven. Defensiven ser rigtig stærk ud med flere kompetene defensive spillere på bænken, men i offensiven er det stort set kun Toutouh og Amankwaa der kan smides ind når vi stiller i stærkeste. Så har vi Pourie der har vist possitive takter i offensiven, men det virker mere som om at Ståle bruger ham af nød. Det er virkelig bekymrende, og det må formodes at der hentes min. én spiller mere.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Bare hent ham her: https://www.youtube.com/watch?v=FhEf4A6SPiE

    Modou Barrow - 21 årig svensker - og præcis hvad vi mangler

    Bevares, han har ikke spillet på højeste niveau endnu, men han smadrer også den række han spiller i. Han har lige være til prøvetræning i Bolton og har modtaget meget ros, og ifølge klubben så er der flere interesserede :
    "Superettanklubben bekräftar dessutom att klubbar som Celtic, Swansea City, Everton, Hull City, Queens Park Rangers och Middlesbrough är intresserade av Modou Barrow, och att man inlett diskussioner med några av dessa klubbar."

    Et bud på mellem 5 og 7 millioner svenske kroner er dog blevet afvist, så man skal nok op omkring 10.
    Han spillede også kampen mod Brøndby for Bolton. Der er meget ros at finde omkring ham, og jeg er enig i at han er spændende. Jeg gætter på at videoen udstiller hvilken slagsspiller han er, og det ligner en mere direkte version af Bola.

    - Men alt afhængig af hvordan han spillede mod Brøndby er han vel solgt. Er der nogen der lagde mærke til ham?

    Kilde: http://www.theboltonnews.co.uk/sport...1330293.print/

    Edit: Han er ude af vores hænder... De ovenstånde klubber er stadig på, og kommer for at se hvor meget de vil smide på fredag i træningskampen(?).
    Kilde: http://www.fotbolltransfers.com/site/news/42976

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Han spillede også kampen mod Brøndby for Bolton. Der er meget ros at finde omkring ham, og jeg er enig i at han er spændende. Jeg gætter på at videoen udstiller hvilken slagsspiller han er, og det ligner en mere direkte version af Bola.

    - Men alt afhængig af hvordan han spillede mod Brøndby er han vel solgt. Er der nogen der lagde mærke til ham?

    Kilde: http://www.theboltonnews.co.uk/sport...1330293.print/

    Edit: Han er ude af vores hænder... De ovenstånde klubber er stadig på, og kommer for at se hvor meget de vil smide på fredag i træningskampen(?).
    Kilde: http://www.fotbolltransfers.com/site/news/42976
    ØV..
    Han kunne ellers have været en fremragende spiller at få ind!

  15. #27
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Enig. Der er vist en del, der lige bør klappe hesten. Sidste sæson var med masser af æsler i truppen, og et generationsskifte var påkrævet i sommerpausen. Nu er der kommet friske kræfter til, og det tager tid at få indkørt de nye spillere i truppen. Et generationsskifte tager tid.
    Casper the ghost

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    176

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Yarak Se meddelelser
    Ved ikke om man kan kategorisere ham her som en angriber fra de øverste hylder.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...parma-angriber

    Er der nogle der kender ham og ved om han er dåseåbner-typen eller decideret targetman qua hans højde (184 cm)?
    Mest target mand, ikke dåseåbner, ikke imponerende hvad han har præsteret siden han forlod asyriska, men Ståle må jo have set noget i ham engang ?
    M

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Endelig en der fatter noget. At folk forventer champagnebold efter 4 træningskampe, er ikke bare naivt - det er decideret dumt. Efter Maribor og Bournemouth, læste jeg at vi spillede ad helveds til, og at det nærmest var det samme som sidste sæson. Jeg så så kampene med meget lave forventninger, og jeg blev heldigvis possitivt overrasket. Det her hold det ligner et hold der VIL og PRØVER, i modsætning til sidste sæsons hold der lignede et par mættede køer der INTET ville.

    En spiller som Amartey og Mussis. 2 aldeles unge gutter, går bare ind på det her hold og vil FREMAD. Det er så befriende at se, så man næsten får tåre i øjnene. Så er jeg da godt klar over at tingene overhovede ikke ser velsmurte ud, men hold kæft hvor er der et stort potentiale i det her hold.

    Umiddelbart vil jeg kun mene at vi skal styrkes i bredden i offensiven. Defensiven ser rigtig stærk ud med flere kompetene defensive spillere på bænken, men i offensiven er det stort set kun Toutouh og Amankwaa der kan smides ind når vi stiller i stærkeste. Så har vi Pourie der har vist possitive takter i offensiven, men det virker mere som om at Ståle bruger ham af nød. Det er virkelig bekymrende, og det må formodes at der hentes min. én spiller mere.
    Fine pointer, og jeg giver dig ret. Vi kan ikke forvente champagnebold efter fire træningskampe. Men nu er det jo heller ikke altid det, som flere brugere herinde skriver.

    Derimod bliver der udtrykt lidt tvivl omkring Ståles taktiske formåen til at sætte holdet op offensivt. Her er masser af nye spillere jo ikke hele svaret. Og så bliver der udtrykt tvivl omkring Høgli, fordi han i fire træningskampe endnu ikke har slået et brugbart indlæg. Derfor stilles der spørgsmål til, om han nogensinde bliver en brugbar spiller frem i banen.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Derimod bliver der udtrykt lidt tvivl omkring Ståles taktiske formåen til at sætte holdet op offensivt. Her er masser af nye spillere jo ikke hele svaret. Og så bliver der udtrykt tvivl omkring Høgli, fordi han i fire træningskampe endnu ikke har slået et brugbart indlæg. Derfor stilles der spørgsmål til, om han nogensinde bliver en brugbar spiller frem i banen.
    Efter min bedste evne var Høgli én af dem der startede bedst i kampene mod Horsens og Maribor. Og som jeg husker det har han i hvert fald slået et par særdeles fine indlæg. At der ingen var i boksen var vist mere et spørgsmål om holdets taktiske uparathed og den manglende offensive struktur, som jeg synes så bedre ud mod Lyon.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

Side 2 af 99 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •