Side 5 af 99 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Hvad f...skal FCK med Emil Larsen ??? Det er jo en angriber som klubben mangler. Så skulle kravet være at FCK køber en angriber mere. Det hænger jo ikke rigtigt sammen i mine øjne.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Jeg ville utrolig gerne se Emil Larsen i FCK, og hvis han kommer ser jeg ingen umiddelbare mangler nogen steder (andet end hvis Corner bliver langt tidsskadet). ????
    Oki jeg kan da klart se EN mangel. 2 angriber på holdet hvor den ene er et ungt pinalhus der er helt rundt på gulvet, og så en man ikke helt kan bedømme endnu.... ja det var vist de kvalitets angriber som klubben råder over....Og hvis Marvin er på vej til OB for Emil...så ser jeg da klart mangler der i angrebet.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Bashkim har vel længe været et oplagt køb til bredden, men er ikke helt sikker på hvor meget han styrker start 11'eren.

    Vi prøvede vist også at hente ham sidste sommer, hvor han dog var for dyr: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4521388.ece

    Perfekt reserve/bredde spiller til venstre siden, og formentlig for en uhyre fordelagtig pris - men om han også skal ind og konkurrere med Gislason om højrekanten, må tiden jo vise.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Hvad f...skal FCK med Emil Larsen ??? Det er jo en angriber som klubben mangler. Så skulle kravet være at FCK køber en angriber mere. Det hænger jo ikke rigtigt sammen i mine øjne.
    Emil Larsen er tænkt til højrekanten hvor vi på samme måde som toppen skriger efter forstærkning. Gislasson er en fighter af gudsnåde, men han er meget endimensionel og ikke et særlig godt supplement til Cornelius. I modsætning er Emil Larsen meget bedre på egen hånd, hans tekniske snilde gør ham i stand til at gå begge veje om forsvaret - hvilket vil sige han kan supplere Corner OG skyde selv (hvad mere kan man ønske sig i en kant? Teknik, fysik, hurtighed, fint spark og kreativ).

    Og ja! Vi mangler et targetman-alternativ til Corner, men pt. tror jeg sagtens Marvin/Ridderen, eller Marvin/Kadrii kunne fungere. Som jeg ser det har vi et komplet angrebs par i Corner og Ridderen, men at vi er sårbare hvis Corner bliver skadet.
    På højre kanten har vi et godt backup i form af Gislasson, men vi har ingen spiller(e) der passer ind i vores spillesystem - altså er Gislasson første prio i mangel af bedre (og han er stadig den eneste som reelt kan spille positionen - da Mussis form er lort, og Danny ikke er optimal).

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Fandeme mangel på indstilling til sit håndværk og sin levevej som er flot betalt - når Mussis sætter sig på sin flade i 3-4 uger eller mere og fylder i hovedet - Sydamerikaner eller ej!!! Just my 5 cent.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Fandeme mangel på indstilling til sit håndværk og sin levevej som er flot betalt - når Mussis sætter sig på sin flade i 3-4 uger eller mere og fylder i hovedet - Sydamerikaner eller ej!!! Just my 5 cent.
    Enig - men hvordan fa'en kan FCK ikke have styr på ham? En spiller købt fra en fremmedkultur, der ikke forstår et eneste europæisk sprog og som vel måske aldrig har været i Europa, og så har man ikke engang haft en dialog omkring at han skulle holde sig i form eller noget? Det virker uprofessionelt af FCK hvis det er tilfældet.

    Og ja vi er enige om at det virker som en dårlig indstilling - men nogle mennesker skal have nogen til at dunke én i hovedet. F.eks. Claudemir.

    mvh

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Enig - men hvordan fa'en kan FCK ikke have styr på ham? En spiller købt fra en fremmedkultur, der ikke forstår et eneste europæisk sprog og som vel måske aldrig har været i Europa, og så har man ikke engang haft en dialog omkring at han skulle holde sig i form eller noget? Det virker uprofessionelt af FCK hvis det er tilfældet.

    Og ja vi er enige om at det virker som en dårlig indstilling - men nogle mennesker skal have nogen til at dunke én i hovedet. F.eks. Claudemir.

    mvh
    Undskyld das flueknepperei. Men de taler altså spansk i Argentina. Ét af klodens mest talte sprog.

    Derudover er jeg enig i at det er en skandale at Franco bare har slappet MAKS af, når man tænker på at han skulle være en professionel eliteidrætsudøver. Det skal der ihvertfald rettes kraftigt op på, ellers må vi gør som i Newcastle, hvor Ben Arfa har fået en bøde på 25.000 kr. for at veje 1,5 kg. for meget.

    Der venter Storskov et stk. arbejde ;-)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Enig - men hvordan fa'en kan FCK ikke have styr på ham? En spiller købt fra en fremmedkultur, der ikke forstår et eneste europæisk sprog og som vel måske aldrig har været i Europa, og så har man ikke engang haft en dialog omkring at han skulle holde sig i form eller noget? Det virker uprofessionelt af FCK hvis det er tilfældet.
    Jeg mener, at Ståle på et tidspunkt sagde, at de havde givet Mussis et træningsprogram til ferien. At han så har valgt ikke at følge det - viser en mega fesen indstilling af Mussis. Når det så er sagt, kan FCK jo teknisk set ikke bestemme over ham før hans kontrakt i klubben er startet.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Han er vel ikke blevet kendt som 'el gordo' for ingenting. Tror mere at det er Ståle der vil have ham i endnu bedre form end han var i Argentina, end at han efter sigende har været doven og taget på i ferien.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af august Se meddelelser
    Jeg mener, at Ståle på et tidspunkt sagde, at de havde givet Mussis et træningsprogram til ferien. At han så har valgt ikke at følge det - viser en mega fesen indstilling af Mussis. Når det så er sagt, kan FCK jo teknisk set ikke bestemme over ham før hans kontrakt i klubben er startet.
    Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes. Det virker som om at Mussis er kommet lidt let om sin fysiske træning i sommerferien. Men til gengæld landede Mussis i København en uge før han var bedt om fordi han bare ikke kunne vente og gerne ville lære byen at kende. Det synes jeg er en fed indstilling.

    Mussis kommer med nogle andre kvaliteter og andre problemer end vi er vandt til at se hos skandinaviske spillere. Det skal vi kunne håndterer, og det tror jeg også at vi kan. Skrækeksemplet er jo OB, der troede at de kunne få en masse afrikanske kvaliteter, men ikke var i stand til at håndterer deres attitude. Så "blåøjet" tror jeg ikke at vi er.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #71
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Ift. Mussis, så syntes jeg at han har vist alt andet end en fesen indstilling til tingene efter sin ankomst.

    Og nu til noget helt andet; Jeg glæder mig rigtig meget over ankomsten af Bashkim Kadrii. Han er målfarlig, driblestærk og hurtig. Og Ståle ser ham som kantspiller og derfor har jeg også en smule svært ved at se os hente Emil Larsen, selvom det da ville glæde mig, hvis det alligevel bliver tilfældet.
    Jeg tror dog ikke at vi er helt færdige med handle endnu. Hvis fx både Martin Pouríe og Claudemir skydes afsted, så tror jeg godt at der kan komme et par spillere mere. En drøm ville være at få Christian Poulsen hjem, som direkte afløser for Claudemir. Han ville kunne bidrage med sin meget professionelle tilgang til tingene. Derudover en ekstra angriber, som mange peger på, medmindre Ståle tænker at han vil spille som Tyskland under VM med mange midtbanespillere i truppen og kun en til to angribere.

    Jeg kunne også godt have tænkt mig at få skudt Kris Stadsgaard afsted, men den bliver nok sværere hans skade taget i betragtning.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Ja sidder også her tilbage og venter kun på at en angriber kommer til holdet som den sidste. En bombe som kan lave en forskel i modstanderens forsvar. Håber Ståle er i gang med at undersøge markedet for emner. Drop Norden og lad os få en spiller som kommer fra de sydlige verdensdele....en stor klippert der banker målene ind på stibe..... er det for meget at forvente ??? :-)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg kunne også godt have tænkt mig at få skudt Kris Stadsgaard afsted, men den bliver nok sværere hans skade taget i betragtning.
    Hvorfor dog det?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvorfor dog det?
    Fordi han ikke er ret god?
    Mvh.
    Dane

  23. De følgende 11 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Og nu til noget helt andet; Jeg glæder mig rigtig meget over ankomsten af Bashkim Kadrii. Han er målfarlig, driblestærk og hurtig. Og Ståle ser ham som kantspiller [...] Derudover en ekstra angriber, som mange peger på, medmindre Ståle tænker at han vil spille som Tyskland under VM med mange midtbanespillere i truppen og kun en til to angribere.
    Jeg glæder mig også og så egentlig også Kadrii som fløj, men jeg synes bare der er noget ved det her billede der signalerer at Ståle ser ham et lidt andet sted. Hmm...

    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

Side 5 af 99 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •