Side 53 af 99 FørsteFørste ... 3435051525354555663 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #781
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Fedt. Lad os så lande CP på en fri transfer samt en rutineret angriber, hvis vi sælger Pourie.
    Noget kunne tyde på det, hvis Philip her er en troværdig kilde:

    "Christian Poulsen supposed to be close to signing for FC Copenhagen - Ståle in a signing frenzy lately."
    https://twitter.com/philipoconnor/st...26304423149568
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. #782
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det peger alle medier på, at der ikke er.
    I den situation vi pt. befinder os i, så tror jeg også vi skal være lidt ydmyge og bare være glade, hvis han skulle gøre det så fremragende, at Fulham pinedød vil have ham tilbage til den tid. Det skulle jo så gerne betyde, at han havde bidraget væsentligt til sportslig succes på den korte bane, og det har vi akut behov for.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  3. #783
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Købsoption er vel i og for sig ligegyldigt, da hans kontrakt med Fulham udløber til sommer, så han er jo fri når hans lejeaftale med os udløber.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #784
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af kalaha Se meddelelser
    Købsoption er vel i og for sig ligegyldigt, da hans kontrakt med Fulham udløber til sommer, så han er jo fri når hans lejeaftale med os udløber.
    Nej han har lige forlænget til 2016...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #785
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Fra Ståles egen mund: "Marvin er tæt på SønderjyskE".

  8. #786
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    140

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Marvin lejes ud til Sønderjyske

  9. #787
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsFCK Se meddelelser
    Marvin lejes ud til Sønderjyske
    Det efterlader os så med Cornelius og Felfel til den forreste plads, såfremt at Kacaniklic skal spille én af de tre pladser bag angriberen.

    Jovist. Bashkim, De Ridder, Toutouh, NJ, Gislason og Amankwaa kan spille den. Men det er ikke optimalt. Det eneste der mangler nu, er en udtalelse fra Ståle, hvor han begræder bredden i truppen og skyder skylden på tilfældigheder.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #788
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Nu har vi så ikke én eneste rigtig angriber tilbage i truppen, og lad være med at sige Cornelius, for det første er jeg STOR modstander af at vi hentede ham tilbage, desuden skal en angriber kunne lave mål...
    Håber virkelig at der bliver præsenteret en angriber i aften!

  12. #789
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Med Marvin ud og kacaniklic ind, kunne man så forestille sig at Ståle vil spille 4-3-3. Det vil give mening med indkøbene og Corner. [IMG][/IMG]

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #790
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    "…has joined on a free transfer from the Bundesliga side on a one-season-deal" - ak ja, foræret væk til en klub i midten af The Championship på en 1-årig aftale. En retur til København har nok været meget, meget langt nede på Williams ønskeliste.

    /Simon
    hvilket, desværre, ikke kommer som den store overraskelse..
    her svarer han for 5 måneder siden hvor han godt kunne tænke sig at slutte sin karriere:

    "Der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg gerne vil slutte i FC København. Jeg vil gerne komme hjem, og give noget tilbage af det jeg har lært i udlandet. Det er fedt at være i London og prøve noget nyt, og min kone og jeg elsker rejse, og når mine ben er endnu dårlige end til FCK, så kunne det være sjovt at spille i USA, Australien eller Asien. Hvem ved? Men måske et sidste eventyr et eller andet sted af personlige årsager, hvor man kommer ud oplever noget. Men det er ikke fastlagt, og der sker mange ting i fodboldverdenen, og jeg er kun 29 år gammel, så der er lang tid endnu."

    Ingen tvivl om at han han stadig har et stort FC-hjerte, men han har desværre prioriteret en oplevelse eller pengene. Derfor tror jeg heller ikke at han kommer hjem når hans kontrakt med Wigan udløber næste år. Medmindre Ståle allerede nu smører stemmen og får gang i de store serenader..
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #791
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Næste år er måske også lige meget ang. kvist... kommer an på hvordan vores unge trup udvikler sig i denne sæson :)
    Ang. Alex K er jeg godt nok ikke meget for låneaftaler uden købsoption... det giver mig følelsen af at min klub er en satellit klub....

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #792
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,310

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Næste år er måske også lige meget ang. kvist... kommer an på hvordan vores unge trup udvikler sig i denne sæson :)
    Ang. Alex K er jeg godt nok ikke meget for låneaftaler uden købsoption... det giver mig følelsen af at min klub er en satellit klub....
    I de kampe jeg har set Alex for Sverige har han været rigtig god. Vil mene at han nok er omkring Nicolajs niveau (kan tage fejl) og han har også et kæmpe potentiale og har en del erfaring fra mange år i England. Jeg vil mene, at han er for stor til vores klub allerede, så jeg synes det er lidt af et scoop at vi bare kan få lokket ham til.
    Manden er nok ikke naiv og han kommer for at få spilletid og det får man kun igennem præstationer og jeg tror han er noget af de vi lige går og mangler - en spiller der kan noget på egen hånd. Derudover så er stort set alle vores svenskere inde omkring Sveriges landshold, så jeg tror helt klat han kommer hertil for at præstere og komme tættere på landsholdspladsen.
    Det kunne være rart at have en spiller af hans kaliber på holdet, men jeg tror ikke vi skal gøre os for store forhåbninger om, at hente store udenlandske talenter fra England og selvom det er en kortsigtet løsning at hente ham, så giver det god mening at få noget kvalitet ind på holdet, så vi kan holde liv i nogle ambitioner, samt løfte de andre spillere på holdet.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #793
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney
    Det kunne være rart at have en spiller af hans kaliber på holdet, men jeg tror ikke vi skal gøre os for store forhåbninger om, at hente store udenlandske talenter fra England og selvom det er en kortsigtet løsning at hente ham, så giver det god mening at få noget kvalitet ind på holdet, så vi kan holde liv i nogle ambitioner, samt løfte de andre spillere på holdet.
    Vi burde vel efterhånden også være så martrede af CV's lange række af katastrofekøb at logikken burde lyde: Hellere en god spiller på en kort aftale end et æsel på en mangeårig :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  21. #794
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Næste år er måske også lige meget ang. kvist... kommer an på hvordan vores unge trup udvikler sig i denne sæson :)
    Ang. Alex K er jeg godt nok ikke meget for låneaftaler uden købsoption... det giver mig følelsen af at min klub er en satellit klub....
    Synes nu det vil være god skik med en lejeaftale i ny og næ....købsoption eller ej!

    Og i dette tilfælde lukker Alex Kacaniklic rigtig mange huller. Spillere der kommer tilbage fra lange skadesperioder; Gislason, Kadrii, Nikolaj J., Toutouh. Alle spillere han kan dække ind. De Ridder kan tages med i nævnte pulje qua dennes startvanskeligheder.

    Tilmed er det rimeligt at forvente at han endda kan tilføre noget, via sin erfaring og sit skillset. Ikke mindst hans hurtighed kan blive et aktiv....

    Jeg roser gerne Ståle & Co. for denne tilføjelse. Og ber til at der alligevel kan graves en brugbar angriber frem af dyngen af arbejdsløse.....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #795
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Angående Kačaniklić kontraktforhold håber jeg, at vi har fået noget bedre på plads med Fulham, end det ser ud til, at Watford og Burnley havde da de lånte ham. Der blev han hevet hjem fra efter henholdsvis små to måneder og halvanden måned - i hvert fald ifølge hans Wiki-side her. Nogen der kender mere til det?

    Men alt andet lige har vi ham vel i hvert fald indtil næste vindue... :-/

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •