Side 54 af 99 FørsteFørste ... 4445152535455565764 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    I de kampe jeg har set Alex for Sverige har han været rigtig god. Vil mene at han nok er omkring Nicolajs niveau (kan tage fejl) og han har også et kæmpe potentiale og har en del erfaring fra mange år i England. Jeg vil mene, at han er for stor til vores klub allerede, så jeg synes det er lidt af et scoop at vi bare kan få lokket ham til.
    Hvis jeg forstod Ståle ret i TV3Sports interview i går, så var han også meget klar i mælet om, at vi ikke skal vente at se Alex i mere end blot denne sæson. Han sagde noget a la: "Det giver Alex/Fulham muligheden for at få ham solgt (til en større klub) næste sommer, og så giver det os i mellemtiden muligheden for at få en god spiller i truppen". Det er ikke ordret, men nogenlunde den mening, jeg hørte ud af nordmandens mund.

  2. #797
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Angående Kačaniklić kontraktforhold håber jeg, at vi har fået noget bedre på plads med Fulham, end det ser ud til, at Watford og Burnley havde da de lånte ham. Der blev han hevet hjem fra efter henholdsvis små to måneder og halvanden måned - i hvert fald ifølge hans Wiki-side her. Nogen der kender mere til det?

    Men alt andet lige har vi ham vel i hvert fald indtil næste vindue... :-/
    Reglerne for lån i England er lidt anderledes end vi er vant til i Danmark.
    De arbejder med bl.a. youth loans og emergency loans (art 53.3 http://www.football-league.co.uk/reg...633_2125731#53).
    Det åbner op for, at spillere kan blive kaldt hjem uden for vinduerne, men det burde ikke kunne lade sig gøre fra udlandet.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  3. #798
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Nej han har lige forlænget til 2016...
    Men efter hvad jeg hører fra Fulham fans, så er det klubben der har benyttet en option på yderligere 1 år for at kunne leje ham ud og stadig have muligheden for at sælge ham.

    Så det lyder til at Kacaniklic er lejet ud til FCK for evt. at blive solgt, hvis pris og løn ellers kan gå op i en højere enhed, er det ikke utænkelig at han kan blive i klubben. Nu må vi se, hvordan han klarer det på banen. Vurderingen i England er at Kacaniklic ikke er fysisk stærk nok og har lidt et knæk på selvtilliden. Den ubekendte faktor bliver formentlig også om Felix Magath holder som træner indtil næste sommer?

  4. #799
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Fulham kan hente Kačaniklić tilbage i januar. Det oplyser Ståle selv i begyndelsen af dette interview (ca. 20 sekunder inde):

    http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle4995748.ece

    Og som madskl så rigtigt peger på, så kan der ske ændringer på managerposten hos Fulham, der gør at posen rystes på ny.

  5. #800
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Jeg ved at folk har sukket efter en angriber, og virkelig troet på det efter Ståles udmeldinger - men jeg er nu stadig ret tilfreds med afslutningen på vinduet.

    Vi har gået og sukket efter x-factor, og det har vi nu fået. Jeg kan se et stort potentiale i Amankwaa, men han mangler altså stadig meget for at afslutte sine aktioner. Gislason er mere end "run-and-gun" type, og skal lige ovenpå sin skade igen.

    Pt. har vi en sindssyg god angriber i Cornelius, men han bliver slet ikke sat op ordentligt. Om det er hans evner der bare ikke rækker til mere, de andre medspillere der ikke forstår hans forcer eller at Ståle bruger ham forkert skal jeg ikke kunne sige - men han kommer virkelig ikke til sin ret.

    Corners absolut største styrke, er når han får den på bagerste stolpe. Vi så utallige gange i efteråret 2012, hvordan ingen andre spillere i DK kan matche ham i luftrummet når han får den rigtigt. Han sluttede foråret godt af med 3 gode hovedstødsmål, alle hvor han får den fra en udgangsposition på bagerste stolpe (Mod FCM, AaB og OB).

    Med Kaca får vi endelig lidt uforudsigelighed, og noget x-factor der forhåbentlig også kan gøre Corner bedre. Selvom jeg gerne se Amankwaa fortsætte sin flotte udvikling, så så jeg gerne en opstilling der hed:

    Corner - Kadrii/De Ridder
    NJ - Delaney - Amartey - Kaca
    Pierre - Anton - Pelle - Remmer
    SA

    Det vil virkelig skabe denne her uforudsigelighed, med både Kaca og NJ der kan gå til bagerste eller trække ind, og få nogle gode overlap med backerne så de kan komme til nogle gode indlæg. Kadrii eller De Ridder kan ligeledes agere bindeled.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #801
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Synes det ser rigtig godt ud: https://www.youtube.com/watch?v=p1ayMTql7Ec

    Han har spillet i verdens bedste liga og på det svenske landshold, har scoret gode mål osv. Bliver en stor gevinst
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  8. #802
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg ved at folk har sukket efter en angriber, og virkelig troet på det efter Ståles udmeldinger - men jeg er nu stadig ret tilfreds med afslutningen på vinduet.


    Corner - Kadrii/De Ridder
    NJ - Delaney - Amartey - Kaca
    Pierre - Anton - Pelle - Remmer
    SA

    Det vil virkelig skabe denne her uforudsigelighed, med både Kaca og NJ der kan gå til bagerste eller trække ind, og få nogle gode overlap med backerne så de kan komme til nogle gode indlæg. Kadrii eller De Ridder kan ligeledes agere bindeled.
    Corner - Kadrii/NJ
    Kaca/Kadrii - Delaney/CP - Amartey/Toutouh - Gislason/Kadrii/Amankwaa
    Pierre - Anton/Zanka - Pelle - Remmer
    SA/Wiland

    Jeg tror at NJ er ved at blive kørt i stilling til at være angriber som han selv helst være.
    Det vil også give vores fløje flere beføjelser til at trække ind i banen.
    Så mangler vi bare at højrebacken også bliver en angrebsback med gode indlæg, så begynder offensiven at være tilfredsstillende, hvis de også lærer at spille hurtigt.
    Hvornår defensiven og målmanden begynder at virke, det må guderne vide. Måske når CP kommer tilbage, og styrer holdet på banen.

  9. #803
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    FC. KØBENHAVN - MANCHESTER UNITED
    1 - 0
    73' MARCUS ALLBÄCK

    Den største dag i dansk fodbold i meget lang tid:
    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../23/111233.htm

  10. #804
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    I følge Mikkel Bischoff, der var i studiet i Radio24syvs transferdækning i går aftes (ca 47 minutter inde i første time), så minder Kaca mere om Rúrik end Nicolai. Han sagde blandt andet noget ala "Det er en god spiller med rigtig meget fart i benene" og "Det er ikke en kreatør som Nicolai Jørgensen som kan gå ned i fart og lige finde ud af om det er den rigtige aflevering. Det forgår med 100 km/t det hele".

  11. #805
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg ved at folk har sukket efter en angriber, og virkelig troet på det efter Ståles udmeldinger - men jeg er nu stadig ret tilfreds med afslutningen på vinduet.

    Vi har gået og sukket efter x-factor, og det har vi nu fået. Jeg kan se et stort potentiale i Amankwaa, men han mangler altså stadig meget for at afslutte sine aktioner. Gislason er mere end "run-and-gun" type, og skal lige ovenpå sin skade igen.

    Pt. har vi en sindssyg god angriber i Cornelius, men han bliver slet ikke sat op ordentligt. Om det er hans evner der bare ikke rækker til mere, de andre medspillere der ikke forstår hans forcer eller at Ståle bruger ham forkert skal jeg ikke kunne sige - men han kommer virkelig ikke til sin ret.

    Corners absolut største styrke, er når han får den på bagerste stolpe. Vi så utallige gange i efteråret 2012, hvordan ingen andre spillere i DK kan matche ham i luftrummet når han får den rigtigt. Han sluttede foråret godt af med 3 gode hovedstødsmål, alle hvor han får den fra en udgangsposition på bagerste stolpe (Mod FCM, AaB og OB).

    Med Kaca får vi endelig lidt uforudsigelighed, og noget x-factor der forhåbentlig også kan gøre Corner bedre. Selvom jeg gerne se Amankwaa fortsætte sin flotte udvikling, så så jeg gerne en opstilling der hed:

    Corner - Kadrii/De Ridder
    NJ - Delaney - Amartey - Kaca
    Pierre - Anton - Pelle - Remmer
    SA

    Det vil virkelig skabe denne her uforudsigelighed, med både Kaca og NJ der kan gå til bagerste eller trække ind, og få nogle gode overlap med backerne så de kan komme til nogle gode indlæg. Kadrii eller De Ridder kan ligeledes agere bindeled.
    Jeg er enig i, at vi mangler gode indlæg til Corner for at få det maksimale ud af ham. MEN hvis Kaca skal levere dem så skal det altså være fra venstre side, da han er venstrebenet.

    NJ går alt for ofte ind mod midten og skyder på mål, og en eller anden burde nok fortælle ham, at han kun scorer på disse forsøg, når de bliver sendt afsted fra kanten af feltet. Desuden er han ofte skadet og vort bedste alternativ Baskim er i mine øjne allerbedst som link-spiller/andenangriber. Så Kaca bliver primært en konkurrent til NJ på venstrekanten, som jeg ser det.

  12. #806
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Det er gamle nyheder. Kvist er allerede røget til Wigan, og Christian Poulsen ser ud til at ville se tiden af den kommende uge i håb om et godt bud fra udlandet.
    Sidst redigeret af mathiasf : 02.09.14 kl. 09:05

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #807
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Til gengæld er det vel ikke helt usandsynligt, at Ståle vil forsøge at hente en transferfri spiller, hvis muligheden byder sig. Det blev drøftet en del i går under BTs livedækning af transfervinduet.

  15. #808
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Til gengæld er det vel ikke helt usandsynligt, at Ståle vil forsøge at hente en transferfri spiller, hvis muligheden byder sig. Det blev drøftet en del i går under BTs livedækning af transfervinduet.
    krydser stadig fingre for Hugo Almeida, og eventuelt Christian Poulsen, bare for at oppe træningsmiljøet med nogle procenter!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #809
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Med tilgangen af Kaca, synes jeg at det er interessant at vi nu kan tilpasse truppen i forhold til modstanderen. I superligaen vil vi i de fleste kampe møde hold der stiller sig dybt og spiller på omstillinger, i modsætning til de europæiske kampe, hvor det må forventes at vi bliver det afventende hold. Men med de offensive spillere vi har nu, kan vi spille begge dele.

    I superligaen kan vi bruge de tekniske "dåseåbnere" som Nicolai, Amankwaa og Toutouh, der kan sætte deres mand og spille i de små rum, når modstanderen står med 10 man på egen banehalvdel.

    Corner Ridder

    Nicolai Toutouh Amarthey Amankwaa

    Og i de europæsike kampe kan vi stille mere defensivt op på midten og spille på omstillinger med hurtige og kontrastærke spillere som Kadrii, Rurik og Kaca.

    Kadrii Corner

    Kaca Delaney Amarthey Rúrik

    Det bliver dog næppe så sort/hvidt. For eksempel er jeg sikker på at Nicolai er i startopstillingen når han er klar uanset hvem vi møder. Men det spændende er at vi nu på alle de offensive pladser kan tilpasse os modstanderen.

  18. #810
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Det er da helt umuligt at stille sig tilfreds med dette transfervindue, hvis ikke Ståle hiver en transferfri kanin eller to op af hatten - og det inden frist for EL.

    Den centrale midtbane holder ikke niveau og det er fuldstændig bindegalt at satse hele angrebet på Cornelius.

    Der er behov for en rutineret goalgetter, der kender vejen til målet på højere niveau end Superligaen.

    Et bud kunne være Milan Baros, der formentlig er ganske realistisk eftersom han blev tilbudt til Brøndby (måske også FCK) tidligere på året. Til trods for skader og en meget omskiftelig klubkarriere vil han formentlig være en gevinst på kort sigt.

    Eidur Gudjohnsson kan også være interessant, selvom alderen her uden tvivl begynder at trykke og han ikke er fuldblodsangriber. Hans enorme rutine og ro og idéer med bolden kan dog godt være meget gavnlig i en sæson med alt for mange unge spillere. Selvom han ikke scorede meget i sidste sæson spillede han regelmæssigt i Belgien.

    Udover CP kan Mahamadou Diarra måske også være et bud på midtbanen, selvom han som type er mere Amartey end Mussis. Dog er han helt sikkert et markant løft ift. Delaney og Claudemir.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •