Side 57 af 99 FørsteFørste ... 7475455565758596067 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Amartey Se meddelelser
    Men mon ikke vi skal tage BT's oplysninger med et gran slat? Skrev de ikke også om FCKs kontakt med Kvisten, som timen efter blev offentliggjort i en anden klub?
    Nej, de skrev, at Ståle skævede til Williams situation, hvilket han højest sandsynligt også gjorde. Det blev ikke påstået, at Kvist selv var interesseret - eller at der var en kontakt mellem parterne, som var ved at udarte sig til en aftale.

  2. #842
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det der synes jeg er meget præcist. Potentielt kan Gudjohnsen blive alt det, som jeg ikke mener, at Mellberg blev. Det samme gælder i øvrigt Christian Poulsen, hvis vi henter ham. I bedste fald kan vi ende med to helt afgørende tilføjelser.
    Hvis de 2 kan drysse lidt stjernestøv og rutine over det uforløste potentiale vi har så meget af i truppen, er jeg tilfreds. Så kan de drage videre til sommer...
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #843
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,318

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det der synes jeg er meget præcist. Potentielt kan Gudjohnsen blive alt det, som jeg ikke mener, at Mellberg blev. Det samme gælder i øvrigt Christian Poulsen, hvis vi henter ham. I bedste fald kan vi ende med to helt afgørende tilføjelser.
    Og ender de ikke med at slå synderligt igennem, så tror jeg at de kan hjælpe med at få bygget noget struktur op uden for banen og hjælpe de unge i gang. Jeg synes det lyder som en god idé, deres fremskredne alder til trods, da vi har en del unge i truppen og ikke meget rutine offensivt eller på den centrale midtbane.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #844
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Og hvis alternativet er nul forstærkninger, så hilser jeg dem velkommen.

    Jo, det havde rart med to lidt yngre herrer med højere kvalitet til de samme to positioner som de skal udfylde, men det er svært at finde uden for transfervinduet.

    Best case scenario: de bliver lige dét vi mangler og holdet får ro og udvikler sig fra den sovende kæmpe det er nu, til at blive hulken på svampe med gatlink guns på ryggen.

    Worst case: status quo.

    Jeg tager lottokuponen for lige nu er det ikke givet at truppen og Ståle har det der skal til for at vi rykker os de nødvendige skridt.
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 04.09.14 kl. 08:29

  7. De følgende 13 brugere er enige:

  8. #845
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,768

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Hvis Mellberg kan forstærke os som 36 årig, så kan Gudjohnsen vel også. Hvis han har passet på sin krop, og stadig er i god form - så kan jeg ikke se et problem med hans alder. Så vidt jeg ved, har han ikke ligefrem været en skadesplaget spiller igennem sin karriere.

    Gudjohnsen er en af de type spillere der bare ved hvor målet står, og er god med både venstre og højre. Jeg krydser virkelig fingre for at formen er god, for så siger jeg bestemt ja tak.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #846
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    362

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Både Christian Poulsen og Eidur Gudjohnsen er for mit vedkommende meget velkommen. CP kan gå ind i start elveren og bidrage med noget lederskab og stabilitet, der er meget tiltrængt og der er jo ingen af de andre centrale midtbane (udover Amartey) som de fleste FCK'er tror alvorligt kan slå igennem på den lange bane og et ung talent som Amartey må nok forventes at have et udsving en gang imellem og det bliver et hårdt kampprogram her i efteråret.

    Eidur virker for mig perfekt. Specielt set i forhold til andre alternativer. Vi har brug for en der kender sin rolle og kan acceptere ikke at være første valg, men samtidig kunne gå ind og bidrage med erfaring og skabe noget uro i slutningerne af kampene. Faktisk har han spillet en del i Brugge i sidste sæson i en liga der er stærkere end den danske og nok også på et hold der er en smule stærkere end vores pt. eller i det mindste på et hold som vi gerne vil sammenligne os med (Nogle kampe fra start og nogle hvor han er blevet skiftet ind og ser ikke ud til at have været skadet i længere perioder): http://www.soccerbase.com/players/pl...&season_id=143

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #847
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    160

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Jeg vil også mene de to signinger kan være afgørende for hvilken placering vi for i denne sæson, som alle andre skriver så skriger vores trup på rutine rutine og rutine.. Med de to er vi igen med der hvor det blir sjovt !!

  13. #848
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af simeprime Se meddelelser
    Jeg vil også mene de to signinger kan være afgørende for hvilken placering vi for i denne sæson, som alle andre skriver så skriger vores trup på rutine rutine og rutine.. Med de to er vi igen med der hvor det blir sjovt !!
    Ja, hvis vi får de to, vil de alene bidrage med 913 kampe fra Italien, Tyskland, Spanien, England, Frankrig, Holland, Belgien, Grækenland og de to respektive landshold. Det er en voldsom mængde rutine og erfaring at smide ind på et hold.

    For mig vil en væsentlig forskel på de to og Mellberg i øvrigt være, at i fald det sker, vil Ståle have hentet de to. Mellberg var her i forvejen og det virker rimelig oplagt, at noget gik galt i forholdet mellem parterne.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. #849
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    69

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Mellberg var her i forvejen og det virker rimelig oplagt, at noget gik galt i forholdet mellem parterne.
    Er det ikke muligt at noget ikke som sådan gik galt, men at Mellberg er en gennemført vindertype som på ingen måde havde mentalitet til slutte karrieren på bænken i FCK?

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #850
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Tror ikke rigtigt på den med CP , har han overhovedet kommenterert det på nogen måde ?

  17. #851
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Hmm det er ikke fordi Eidur scorer mål på samlebånd :s eller har scoret

  18. #852
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af MathiasD Se meddelelser
    Er det ikke muligt at noget ikke som sådan gik galt, men at Mellberg er en gennemført vindertype som på ingen måde havde mentalitet til slutte karrieren på bænken i FCK?
    Jeg synes også at der er mange konspirationer omkring Olof. Jeg tror egentlig at det er så simpelt som at han så skaderne komme snigende og valgte at trække stikket mens han stadig kunne gå. - Og selvfølgelig kan MathiasD have ret i at udsigten til bænken når OM så endelig var klar, nok ikke har hjulpet.

  19. #853
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Hmm det er ikke fordi Eidur scorer mål på samlebånd :s eller har scoret
    Ganske rigtigt. Men jeg ser ham også som en glimrende mellemrumsspiller, som med sin gode førsteberøring, spil på små områder og blik for spillet også gør andre spillere rigtigt gode. I Corner har vi en formidabel målscorer, men også en angriber, der mangler noget i samspillet med medspillerne. Her tror jeg Eidur kan gøre en forskel.

    Tillige bidrager han med sin rutine til vores unge offensiv, hvilket måske kan give nogle mere coolness i vores opbyggende spil - fx hvornår og hvordan skal de afsluttende afleveringer spilles.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #854
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af MathiasD Se meddelelser
    Er det ikke muligt at noget ikke som sådan gik galt, men at Mellberg er en gennemført vindertype som på ingen måde havde mentalitet til slutte karrieren på bænken i FCK?
    Og så det problem at Mellberg var vandt til at mandsopdække i både Italien og England, hvor Ståle spiller med zoneforsvar. Jeg tror bare det gik op for begge parter at man ikke så let lære en gammel hund nye trick.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #855
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Lige lidt interessant på ungdomsfronten:
    Jeg er ret sikker på at vi får et halvt års tid siden havde en u17 landsholdsspiller fra elfenbenskysten til prøvetræning, Aboubakar Keita, men da man selvfølgelig ikke kan signe spillere under 18 år af ikke-europæisk afstamning måtte man vente. Så stødte jeg på det her: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater , billede som er lagt ud den 20. Juni. Det kunne blot være en prøvetræning mere, men da der er billeder både fra sommer og vinter, tænkte jeg om FC måske var begyndt at gøre som f.eks Barcelona i deres indkøb af ungdomsspillere?

    Barcelona skaffede f.eks Messi's far et arbejde i Spanien, og så vidt jeg ved er det derved lovligt at sikre sig spillere der er under 18 år, såfremt at de flytter til landet med familien. Kunne det tænkes at det var tilfældet med Aboubakar Keita? I så fald, synes jeg i hvert fald at det er en MEGET spændende udvikling på den front.

    Han fik angiveligt 45 minutter mod vejle i en træningkamp i vinters, og skulle i øvrigt være en meget lovende central midtbanespiller, som gjorde det godt til u17 VM i efteråret 2013. Siden jeg læste om ham der for et halvt års tid siden, har jeg heller ikke kunne se hans nuværende klub på Transfermarkt, men nu giver det hele jo meget mere mening (forhåbentlig).
    På Twitter spurgte jeg Daniel Rommedahl, om vi havde skrevet kontrakt med Keita, som var med i seneste reserveholdskamp. Det har vi ikke.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •