Side 6 af 99 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #76
    Cbas er offline Har de rigtige meninger
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    138

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    ... men jeg synes bare der er noget ved det her billede der signalerer at Ståle ser ham et lidt andet sted. Hmm...

    Det her billeder signalerer i hvertfald at Ståles poloshirt er omtrent 2 minutter gammel.


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Cbas Se meddelelser
    Det her billeder signalerer i hvertfald at Ståles poloshirt er omtrent 2 minutter gammel.
    Sjovt. Da jeg så billedet, var det første mine øjne fangede også Ståles nyudpakkede polo :-)

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Cbas Se meddelelser
    Det her billeder signalerer i hvertfald at Ståles poloshirt er omtrent 2 minutter gammel.
    Og jeg undrede mig så lidt over, at fotografen havde valgt at stille skarpt på Telia Parken i baggrunden i stedet for vores nyindkøb. Måske et krav fra vores nye stadionsponsor?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Og jeg undrede mig så lidt over, at fotografen havde valgt at stille skarpt på Telia Parken i baggrunden i stedet for vores nyindkøb. Måske et krav fra vores nye stadionsponsor?
    Belysningen er ret skod, men hvor i billedet ser du navnet Telia?
    Sidst redigeret af Søndergaard : 19.07.14 kl. 23:16 Årsag: slettede billede fra quote

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Søndergaard Se meddelelser
    Belysningen er ret skod, men hvor i billedet ser du navnet Telia?
    Enig. De eneste der får lidt ud af dette billede, er Jyske Bank som svagt kan anes.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Stadion hedder vel Telia Parken, og der er stillet skarp på det?

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Fordi han ikke er ret god?
    Hvem mener du vi kan få, som er bedre og som er villig til at overtage hans position i hierarkiet?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Emil Larsen havde så godt som skrevet under i Brøndby - men bestod ikke lægetjekket.

    Ham vil jeg pifte af hver gang han modtager bolden! Og Stephan Andersen... Puha, det bliver nederen at høre på...

    I.A.

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Emil Larsen havde så godt som skrevet under i Brøndby - men bestod ikke lægetjekket.

    Ham vil jeg pifte af hver gang han modtager bolden! Og Stephan Andersen... Puha, det bliver nederen at høre på...

    I.A.
    De har tilgengæld prøvet at ødelægge hans karriere ved at stemple ham som "defekt", og jeg mindes ikke at han har udtalt sig positivt omkring dem siden. Udover det vil jeg aldrig sætte en spille som har været tæt på et skifte, i samme kategori som en der har skrålet fra sydsiden og været med omkring førsteholdet.

    - Husker snarer hans hånlige fingerpeg mod knæet efter at have scoret.
    (Video)


  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Det her tyder på at vi ikke er færdige på transfermarkedet, omend "journalisten" får formuleret sig noget kluntet.

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/fit-claud...erer-solbakken

  17. #86
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvem mener du vi kan få, som er bedre og som er villig til at overtage hans position i hierarkiet?
    Det handler vel ikke om hvem, men om man vil stille sig tilfreds med en spiller der ikke har leveret varen (en del personlige fejl o.a.). Selvfølgelig er Ståle heller ikke tilfreds med dette.
    Personligt tror jeg på at FCK kan få en trup hvor der ikke er svage led, som vi har set tidligere og hvor alle spillere der kommer på banen giver sig 100%. At skabe balance i truppen behøver vel ikke nødvendigvis at betyde at man stiller sig tilfreds med en dårligere spiller, fordi vedkommende accepterer sin rolle?

    Kris Stadsgaard har selvfølglig altid muligheden for at bevise noget andet, men empirien på området er p.t. ikke med ham. Når det så er sagt, så har jeg da sympati med ham, da alle ved at han er gammel FCK fan, men det må ikke være det afgørende. Ambitionen må være at have en trup uden svage led.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Jeg synes Kris Stadsgaard bliver gjort dårligere end han er. Ud over at han med sit spil blandt andet har fundet vej til La Liga og landsholdet, kan han bidrage med sin erfaring og professionalisme både på træningsbanen og i truppen generelt. Ift. vores trupsammensætning med unge og nye spillere, er det nok heller det bedste tidspunkt at skille sig af med en spiller, der har haft et par år i klubben - og i øvrigt en mand, der sandsynligvis kan tale spansk og derved bidrage til integrationen af Mussis.

    Hvis vi antager at han sidder på det yderste mandat af de fire midtstoppere, må det være et af de allerstærkeste fjerdevalg til pladsen Superligaen nogensinde har set.


  19. #88
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg synes Kris Stadsgaard bliver gjort dårligere end han er. Ud over at han med sit spil blandt andet har fundet vej til La Liga og landsholdet, kan han bidrage med sin erfaring og professionalisme både på træningsbanen og i truppen generelt. Ift. vores trupsammensætning med unge og nye spillere, er det nok heller det bedste tidspunkt at skille sig af med en spiller, der har haft et par år i klubben - og i øvrigt en mand, der sandsynligvis kan tale spansk og derved bidrage til integrationen af Mussis.

    Hvis vi antager at han sidder på det yderste mandat af de fire midtstoppere, må det være et af de allerstærkeste fjerdevalg til pladsen Superligaen nogensinde har set.
    Man kan vel ikke kun leve på fortidens meritter? Jeg syntes på ingen måde, at Kris Stadsgaard har bevist hos os at han "må være et af de allerstærkeste fjerdevalg til pladsen Superligaen nogensinde har set" eller har leveret varen. Fordi de 3 andre midtstoppere er gode, behøver nummer 4 vel ikke nødvendigvis at være det?

    Når det så er sagt, så håber jeg da på at han formår at vende denne tendes.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Fordi de 3 andre midtstoppere er gode, behøver nummer 4 vel ikke nødvendigvis at være det?
    Den forstår jeg ikke. Hvor i mit indlæg ser du belæg for at jeg skulle abonnere på den mærkværdige logik? Jeg kommenterer da udelukkende på hans kvaliteter i sig selv.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Kris Stadsgaard er i mine øjne mere end god nok til at være fjerdevalg hos os. Er enig i at han ikke bør være i start 11'eren, men gør ham nu ikke dårligere end han rent faktisk er. Der hvor det store tvivlsspørgsmål melder sig hos mig er om Kris har lyst til at være fjerdevalg. Det tror jeg ikke og derfor skal han jo nok skydes afsted i et af de næste vinduer.
    ...

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Side 6 af 99 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •