Side 60 af 99 FørsteFørste ... 10505758596061626370 ... SidsteSidste
Viser resultater 886 til 900 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #886
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    om CP ...der skrives jo ikke om det nogen andre steder henne i pressen om at CP skulle være tæt på at signe ham....
    "Min helt egen vurdering er, at Christian Poulsen tygger på om han vil være i FCK hvor han ikke 100 procent kan være sikker på stamplads"
    https://twitter.com/MichaelQureshi/s...62379367911424

  2. #887
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    om CP ...der skrives jo ikke om det nogen andre steder henne i pressen om at CP skulle være tæt på at signe ham....
    Tja, dette er. hvad vi har..

    http://www.bt.dk/superligaen/staale-...-bare-sige-til

  3. #888
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,193

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    om CP ...der skrives jo ikke om det nogen andre steder henne i pressen om at CP skulle være tæt på at signe ham....
    Rygterne om at CP skulle være tæt på stammer vist fra twitterprofilen @almst, som jeg ikke kender.

    CP har nok flere ting at tage stilling til i forhold til fck. Der kan selvfølgelig være tilbud ude fra, men mon ikke overvejelserne handler lige så meget om, hvorvidt han overhovedet skal fortsætte karrieren (han har sikkert tilbud som ekspert på tv) og hvis ja, om han gider besværet i DK med åndsvage fans og medier.
    Men jeg er glad for, at vi holder en dør åben både som spiller og som træner. Vi kunne godt trænge til en person med hans vildskab og vilje.
    Sidst redigeret af k@sper : 05.09.14 kl. 16:56

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #889
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men jeg er glad for, at vi holder en dør åben både som spiller og som træner. Vi kunne godt trænge til en person med hans vildskab og vilje.
    Han er, i bund og grund og for nu at gøre det firkantet, en god dreng:
    • Har altid talt godt om klubben han brød igennem i København
    • Har imponeret i udlandet, især i Sevilla med to UEFA-titler og sidst i Ajax med mesterskaber to år i træk
    • Landskampe og slutrunder galore, og en historie med minimalt antal skader


    Hvad der stadig bare kan undre er, at der bliver kigget på en spiller på hans plads. Jeg tør godt sige, at af 12 nye spillere er det på den defensive midtbane, hvor vi har haft den eneste der er slået igennem med et brag. Og Poulsen har været rendyrket defensiv siden han kom til Sevilla og skulle rydde op for Jesus Navas og evigt fraværende Dani Alves.

    At hente Christian Poulsen får mig ikke til at tvivle overhovedet på kvaliteten på den defensive midtbane, men dæleme en del på prioriteterne når vores store mangler er i det offensive.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #890
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvad der stadig bare kan undre er, at der bliver kigget på en spiller på hans plads. Jeg tør godt sige, at af 12 nye spillere er det på den defensive midtbane, hvor vi har haft den eneste der er slået igennem med et brag. Og Poulsen har været rendyrket defensiv siden han kom til Sevilla og skulle rydde op for Jesus Navas og evigt fraværende Dani Alves.

    At hente Christian Poulsen får mig ikke til at tvivle overhovedet på kvaliteten på den defensive midtbane, men dæleme en del på prioriteterne når vores store mangler er i det offensive.
    CP disagrees: http://youtu.be/V2jcEmeWGvI?t=6m37s

    Jeg har set et par kampe med Ajax i sidste sæson, og selvom CP ikke er nogen Xavi (selvom linket modsiger det) så er han stadig godt med i det offensive spil i og med at han har denne her ro på bolden. Jeg vil i hvert fald fortrække CP over Delaney og Claudemir til hver en tid - ja endda også Mussis.

    Holdet har desperat brug for en spiller på holdet, der kan tage temperaturen på kampen og vide hvornår tempoet skal skrues op eller ned. Delaney er langt fra denne type, og Amartey er altså bare for ung, og trods det kæmpe talent stadig mangler erfaringen.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #891
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Han er, i bund og grund og for nu at gøre det firkantet, en god dreng:
    • Har altid talt godt om klubben han brød igennem i København
    • Har imponeret i udlandet, især i Sevilla med to UEFA-titler og sidst i Ajax med mesterskaber to år i træk
    • Landskampe og slutrunder galore, og en historie med minimalt antal skader
    Hvad der stadig bare kan undre er, at der bliver kigget på en spiller på hans plads. Jeg tør godt sige, at af 12 nye spillere er det på den defensive midtbane, hvor vi har haft den eneste der er slået igennem med et brag. Og Poulsen har været rendyrket defensiv siden han kom til Sevilla og skulle rydde op for Jesus Navas og evigt fraværende Dani Alves.

    At hente Christian Poulsen får mig ikke til at tvivle overhovedet på kvaliteten på den defensive midtbane, men dæleme en del på prioriteterne når vores store mangler er i det offensive.
    Hvis Ståles plan er, at vi fremover skal spille med to kontrollerende defensive midtbanespillere i en formation, hvor Cornelius ligger mere eller mindre alene på toppen (kald det 4-4-1-1, 4-2-3-1, 4-5-1 eller whatever), så synes jeg faktisk, at det giver rigtig god mening med Christian Poulsen, da vi i tilfælde af skader til enten Amartey eller Delaney ikke har nogen, der kan udfylde deres roller tilfredsstillende. Claudemir kan ikke rigtig, da han ikke fylder nok defensivt, og Toutouh kan slet ikke.
    Mvh.
    Dane

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #892
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,399

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Hvis Ståles plan er, at vi fremover skal spille med to kontrollerende defensive midtbanespillere i en formation, hvor Cornelius ligger mere eller mindre alene på toppen (kald det 4-4-1-1, 4-2-3-1, 4-5-1 eller whatever), så synes jeg faktisk, at det giver rigtig god mening med Christian Poulsen, da vi i tilfælde af skader til enten Amartey eller Delaney ikke har nogen, der kan udfylde deres roller tilfredsstillende. Claudemir kan ikke rigtig, da han ikke fylder nok defensivt, og Toutouh kan slet ikke.
    Hvis han insisterer på at holde fast i den nuværende 4-4-2, kunne man ikke også smide Amartey ned i forsvaret. Så har vi da én dernede der kan spille bold.

    Så har vi CP på def, Delaney som back-up (jep, Delaney skal på bænken...).

    Og så må vi give Toutouh chancen på den offensive midt. Sådan for alvor give ham chancen...(Snøft, hvor er Mussis...)

    Claudemir ryger så ud som back-up. Han har en stjerne hos mig, men må erkende jeg efterhånden ikke helt kan argumentere for grundene...

    Zan

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #893
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Som tingene står nu, er jeg grundlæggende tilhænger af at få Christian Poulsen ind - alene fordi han er en klart bedre fodboldspiller end Delaney og Claudemir. Så med mindre hans eventuelle ankomst betyder, at Amartey ryger ud (eller ned i forsvaret, hvor jeg synes, hans evner spildes), må det være et fremskridt.

    Men jeg er dybt kritisk overfor, at vi overhovedet står i en situation, hvor en signing af Christian Poulsen et godt stykke inde i sæsonen er en god idé. Hans alder betyder i sagens natur, at det er en kortsigtet lappeløsning. Han vil formentlig skulle afløses allerede om et år igen. Samtidig ligger der, uanset hvor stærk han er mentalt, en helt naturlig risiko for, at han vil få svært ved at sætte sig op til det her projekt, som alt andet lige ligner en nedtrapningstjans.

    Christian Poulsen vil givetvis kunne lære fra sig og være en god støtte for de unge, der skal tage over. Det paradoksale er IMO blot, at det i den sammenhæng ville have passet perfekt, hvis vi havde holdt på Mussis, som så kunne have brugt denne sæson til at glide langsomt ind på holdet, mens Christian Poulsen trappede ned i en mentorrolle (Christian Poulsen taler som bekendt formentlig også udmærket spansk...).

    Nu kan han blive mentor for en Amartey, som virker ret selvkørende, en Claudemir, som ingen vel håber bliver længere end højst nødvendigt (og i øvrigt burde være for gammel til at skulle holdes i hånden), og en Delaney, som man kan have sin endog meget berettigede tvivl om, hvorvidt det er værd at spilde mentorkræfter på med henblik på at gøre ham til fremtidens styrmand.
    Sidst redigeret af Garneren : 06.09.14 kl. 09:13
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #894
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,188

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Lækkert at høre Lange udtale, at man nu overvejer at køre mere over i en 4-2-3-1. Alt andet ville jo heller ikke give mening, når vi kun har en decideret angriber.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #895
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men jeg er dybt kritisk overfor, at vi overhovedet står i en situation, hvor en signing af Christian Poulsen et godt stykke inde i sæsonen er en god idé. Hans alder betyder i sagens natur, at det er en kortsigtet lappeløsning. Han vil formentlig skulle afløses allerede om et år igen. Samtidig ligger der, uanset hvor stærk han er mentalt, en helt naturlig risiko for, at han vil få svært ved at sætte sig op til det her projekt, som alt andet lige ligner en nedtrapningstjans..
    Hvis det er en nedtrapningstjans der er i vente for CP, så tror jeg godt at vi kan regne med at han afslår et kontrakttilbud. Jeg kan ikke huske om det var CP selv, hans agent eller Ståle der har udtalt at CP skal spille hver kamp, og have en stor rolle på et hold, før at han kan sætte sig op til et projekt. Det var jo nok bl.a. en af grundene til at han forlod Ajax.
    Derfor tror jeg at han tager en lang seriøs snak med Ståle, hvor de drøfter hans rolle på det her hold - og vil Ståle have en anføre der skal spille alle kampene og trække holdet op, så vil CP forhåbentlig nok sige ja.

    Jeg er dog ikke enig i at det er en 'lappeløsning'. Om det er Mussis, Delaney eller Amartey med lange kontrakter der er på midtbanen - så mangler der bare en autoritet med tonsvis af erfaring, og sådan en type hænger altså ikke på træerne, medmindre de er godt oppe i alderen. En spiller som CP der er eftertragtet og har gjort en forskel seneste i Ajax og Evian bliver aldrig en lappeløsning i mine øjne.

    CP behøver ikke kun ét år, men kan sagtens holde to mere. Mellberg kunne til 36, Gudjohnsen kan til 36, Stokholm kunne til 37 og Timmy Simons kan til 38. En del spillere der aldrig har været særlig skadesplaget, ligesom CP kan sagtens holde til den alder.
    Sidst redigeret af scoring : 06.09.14 kl. 10:29

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #896
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Som tingene står nu, er jeg grundlæggende tilhænger af at få Christian Poulsen ind - alene fordi han er en klart bedre fodboldspiller end Delaney og Claudemir. Så med mindre hans eventuelle ankomst betyder, at Amartey ryger ud (eller ned i forsvaret, hvor jeg synes, hans evner spildes), må det være et fremskridt.

    Men jeg er dybt kritisk overfor, at vi overhovedet står i en situation, hvor en signing af Christian Poulsen et godt stykke inde i sæsonen er en god idé. Hans alder betyder i sagens natur, at det er en kortsigtet lappeløsning. Han vil formentlig skulle afløses allerede om et år igen. Samtidig ligger der, uanset hvor stærk han er mentalt, en helt naturlig risiko for, at han vil få svært ved at sætte sig op til det her projekt, som alt andet lige ligner en nedtrapningstjans.

    Christian Poulsen vil givetvis kunne lære fra sig og være en god støtte for de unge, der skal tage over. Det paradoksale er IMO blot, at det i den sammenhæng ville have passet perfekt, hvis vi havde holdt på Mussis, som så kunne have brugt denne sæson til at glide langsomt ind på holdet, mens Christian Poulsen trappede ned i en mentorrolle (Christian Poulsen taler som bekendt formentlig også udmærket spansk...).

    Nu kan han blive mentor for en Amartey, som virker ret selvkørende, en Claudemir, som ingen vel håber bliver længere end højst nødvendigt (og i øvrigt burde være for gammel til at skulle holdes i hånden), og en Delaney, som man kan have sin endog meget berettigede tvivl om, hvorvidt det er værd at spilde mentorkræfter på med henblik på at gøre ham til fremtidens styrmand.
    Jeg er helt enig i at vi ikke burde stå i situationen i første omgang, men med det sagt synes jeg at en 1-årig kontrakt ville være glimrende (gerne med en option til et ekstra år) - kortsigtet i denne forstand er ikke negativt, men en mulighed for at dække et stort hul i truppen. Især efter Mussis afgang.
    Han ville give Amartey noget seriøs erfaring at læne sig op ad, for selvom han er gylden, er bestemt ikke fejlfri. Yderligere vil kunne bidrage med en masse i opbygningsfasen og jeg er næsten sikker på at han kan blive mesterskabsafgørende. - han lærte altså for fodarbejder Pirlo da han var i Juve!
    Min tanke er at han vil være den leder vi mangler længere fremme på banen, ham der kan skabe noget struktur på banen, og sætte sig igennem så NJ, Toutouh og Amankwaa gør sig afgørende.

    Næste år vil Mussis måske komme tilbage fra sit ophold i Genoa, til den tid vil holdet være mere sammentømret, og til at modtage ham. CP vil herefter træde i baggrunden (afhængig om vi kan holde på Amartey) eller blot rokere med de to unge spillere (Mussis, Amartey). Hvis Mussis ikke kommer skal vi købe en backup, og her vil CP endnu engang være gylden i mentor rollen.

    Mht. som CP selv tror jeg ikke han har svært ved at sætte sig op til kampene, han er en naturlig fighter og leder. Den slags er sjældent dem der har problemer med at sætte sig op til kampene. Han er dansk, kender byen og har haft mange klubskift i sin karriere - han er altså så sikkert et kort som man overhovedet kan få. Mental, omstillings- og spillemæssigt.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 06.09.14 kl. 12:39

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #897
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Gode kilder siger intet på plads mellem FCK og Christian Poulsen. Parterne er i konkret dialog men ikke noget lukket.
    https://twitter.com/MichaelQureshi/s...76874577862656

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #898
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,441

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Sidst redigeret af Ståle : 06.09.14 kl. 11:20

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #899
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    tror ikke han kommer til FCK....Ståle kan ikke garantere ham spilletid og hans løn er sikkert også alt for høj.

  26. #900
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Men har vi en købsoption?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •