Side 7 af 99 FørsteFørste ... 456789101757 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvem mener du vi kan få, som er bedre og som er villig til at overtage hans position i hierarkiet?
    Jeg ved ikke, om vi kan få en, der er bedre, men vi ville til gengæld kunne få en yngre, mindre løntung spiller med flere perspektiver i, som måske ville acceptere at være fjerdevalg til at starte med. Kris skal skam nok begynde at brokke dig, når han er tilbage fra sin skade og opdager, at han er permanent bænket.
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...arbejde-videre

    Ifølge denne artikel er vi måske ikke færdige med at handle endnu.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Ja lyder sku dejligt, og han henviser til at der måske kommer EN mere....så er det f.... oppe i angrebet at der skal købes ind til Hr. Ståle . På samme side skriver Tipsbladet .dk også :

    Tidligere i dag kom det frem, at UEFA vil have Champions League-opgøret mellem FCK og Dnipro afviklet som planlagt med start i Ukraine. Solbakken ville ikke sige så meget om det, men han er glad ved tanken om at skulle ind i det uro-plaget land.

    ??? ja undskyld mig, men hvordan hvorfor skulle Ståle være glad for at skulle ind i det uro-plaget land ???? Flot skrevet.

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg ved ikke, om vi kan få en, der er bedre, men vi ville til gengæld kunne få en yngre, mindre løntung spiller med flere perspektiver i, som måske ville acceptere at være fjerdevalg til at starte med. Kris skal skam nok begynde at brokke dig, når han er tilbage fra sin skade og opdager, at han er permanent bænket.
    Kris kender godt sin situation og har heller ikke tidligere brokket sig, selvom han ikke var i start 11'eren, så hvori er dit belæg for at tillægge ham sådan en attitude?

    Kan du nævne nogle unge talenter, som du ville være mere tryg ved at have som 4. valg, bag et ofte skadesplaget midterforsvar, til en halvsæson med mange superligakampe, pokalkampe og europacupkampe, end en erfaren spiller som Kris?

    Og jeg er helt enig med tidligere indlæg, omkring at Kris gøres dårligere end han er. Kris har leveret lige så usikkert som resten af holdet og tog også selv 2 af målene i pokalfinalen på sin kappe, men han har også vist eksempler på sit værd i nogle af kampene sidste år, hvor han leverede solidt. Jeg mener heller ikke at han er start 11'er potentiale, men 4. valg i nuværende trup og til den opgave ser jeg Kris som værende mere end kompetent.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Kris kender godt sin situation og har heller ikke tidligere brokket sig, selvom han ikke var i start 11'eren, så hvori er dit belæg for at tillægge ham sådan en attitude?

    Kan du nævne nogle unge talenter, som du ville være mere tryg ved at have som 4. valg, bag et ofte skadesplaget midterforsvar, til en halvsæson med mange superligakampe, pokalkampe og europacupkampe, end en erfaren spiller som Kris?

    Og jeg er helt enig med tidligere indlæg, omkring at Kris gøres dårligere end han er. Kris har leveret lige så usikkert som resten af holdet og tog også selv 2 af målene i pokalfinalen på sin kappe, men han har også vist eksempler på sit værd i nogle af kampene sidste år, hvor han leverede solidt. Jeg mener heller ikke at han er start 11'er potentiale, men 4. valg i nuværende trup og til den opgave ser jeg Kris som værende mere end kompetent.
    Stadsgaard stiller sig på ingen måde tilfreds med rollen som reserve, jf. disse udtalelser fra december sidste år.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...od-til-baenken

    Jeg tror godt vi kan regne med at han er fortid inden for en overskuelig periode. Han kunne jo evt. slutte ringen og tage til Farum, der har et forsvar der er hullet som en si.

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    http://www.bold.dk/nyt/rosenborg-sparker-traeneren-ud

    Mon Bård Wiggen selv tager over? Ville meget gerne se ham på vores trænerbænk igen.

    Jeg har meget respekt for Brian Riemmer generelt, men jeg mener at han hører mere til hos SoE, og har generelt et rigtig godt tag på de unge.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Det kunne være fedt at få Bård Wiggen igen, men Brian Riemer leverer altså også et godt stykke arbejde. Hvem der har de største evner vil jeg ikke gøre mig klog på.

    Kan godt forstå at folk vil have en forstærkning til angrebet, men jeg ser hellere en rutineret midtbanespiller komme til. En der kan være med til at løfte spillerne omkring sig, da det vil hjælpe især de unge. Vi har en meget urutineret midtbane hvor Claudemir vel er den med mest erfaring, han viser det bare ikke. Vores anfører er Delaney, men jeg har svært ved at se hvordan han kan hanke op i holdet og hjælpe de unge omkring sig. Hvad nytter en stjerneangriber hvis de unge på midten ikke kan få bolden op til ham? Og jeg tror ikke Ståle er parat til at bænke Corner eller De Ridder for at gøre plads til en ny stjerne, selvom det ville være rart at have et alternativ til Corner.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Stadsgaard stiller sig på ingen måde tilfreds med rollen som reserve, jf. disse udtalelser fra december sidste år.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...od-til-baenken

    Jeg tror godt vi kan regne med at han er fortid inden for en overskuelig periode. Han kunne jo evt. slutte ringen og tage til Farum, der har et forsvar der er hullet som en si.
    Der er da en verden til forskel på at tro på egne evner og mene at man godt kan være med, og på at brokke sig. Hvis du er i tvivl om hvorvidt det er brok og hvorvidt han bare vil væk pga. det, så kunne du jo bare læse dit eget link:

    "... så jeg har tænkt mig at blive og vinde min plads tilbage... "
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Jeg synes ikke Stadsgaard er en dårlig spiller og han har i momenter også vist at han er rigtig dygtig. Han vinder sine dueller, laver gode tacklinger og kan drive bolden frem. Han har desværre også vist at han har en tendens til at begå fejl, men han har heller ikke haft en sikker midtbane foran sig og har ikke oplevet kontinuitet på førsteholdet.
    Jeg tror han er en spiller der kan gå ind og få en førsteholds plads på alle superligaholdene, men forsvarssituationen hos os gør bare at hans konkurrenter er bedre. Mellberg er langt bedre i hovedspillet og har bedre overblik og Zanka deler mange styrker og svagheder med Stadsgaard, men må tilskrives et større potentiale. Nilsson har jeg ikke set nok til endnu, men han er vel ikke gjort til viceanfører for sjovt. Så jeg tror ikke han er fjerdevalg fordi han er dårlig, men bare ikke god nok til at slå de andre af.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Jeg tager lige en keepersnak med mig selv;

    Status er lige nu, at vi med Busks udlejning råder over tre på papiret fine keepere.

    Kim C er overgået til en Benny Gall -ish rolle, og er umiddelbart - på trods af stabilt niveau, og fine indhop i hele hans tid i klubben -,meget langt fra en startplads. Hvorfor Ståle aldrig har villet bruge ham, er en gåde for mig, men et faktum none the less.

    Tilbage er så Stephan og Wiland, der skal slås om pladsen i buret.

    Wiland var i tiden efter han overtog pladsen fra Jesper C og til ca sommeren 2013, det naturlige førstevalg og i min optik den bedste målmand vi har haft nogensinde. - Sit håbløse spark til trods.

    Men men men... sidste sæson pegede formkurven direkte sydpå, og så sent som sidste træningskamp han fik chancen i, hvor afgørelsen om pladsen i målet til sæsonstart reelt skulle afgøres med en halveg til hver keeper, brillerede han endnu engang, ved helt upresset at aflevere direkte til en modspiller og dermed koste et mål. Noget der i forskellige variationer er blevet en rigtig dårlig vane. Så meget, at jeg nok med blødende hjerte må konstatere, at hans tid på toppen er ovre.

    Det efterlader os så med Stephan. Der er skrevet og sagt meget om den tilgang, og det kan fint diskuteres andetsteds. Her vil jeg nøjes med at konstatere, at på trods af et par fine landskampe, har han aldrig været nogen specielt imponerende sidste skanse i de klubber (og kleb) han har stået for. Og i sæsonpremieren skulle der da også en foræring fra dommeren til, for at hans legendariske smørhandsker ikke skulle koste os et mål og to point.

    Keeperpladsen har historisk (før Jesper) været en meget øm tå i København, og jeg frygter den er ved blive øm igen. Når man ser eksempelvis FCM-bif kampen i går, springer især målmandspræstationerne i øjnene. FCM stillede med deres 2. keeper, som imponerede alt og alle med et tårnhøjt niveau, der må få Lasse Heinze til at frygte for sin plads. Og bif har i Hradecky i mine øjne ligaens med afstand bedste målmand.

    Det er ganske enkelt helt uholdbart. Jeg forudser at uanset hvem der måtte stå, så kommer vores målmænd til igen i denne sæson at koste os dyrt. Jeg er med på, at transferbudgettet havde godt af, at Stephan kom på fri transfer, men jeg tror det viser sig dyrt i sidste ende. Havde man kunnet forudse Wilands nedtur, og hvor langt Busk var fra acceptabelt seniorniveau, ville det have været rettidig omhu at fiske Hradecky for et år siden. Om det havde været nok til et mesterskab sidste er nok tvivlsomt, men ikke utænkeligt. Og det havde i hvert fald været rart, med en kvalificeret reserve for Wiland. Det fik vi ikke - og nu står vi så her med to tvivlsomme keepere, og ingen alternativer.

    Jeg så meget gerne, at man tager konsekvensen hvis Stephan leverer som han gjorde i premieren, i de næste par kampe, og henter en klassekeeper med fremtid i.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Håber at Ståle og Lange holder lidt øje med Norge. Her har Bård vist ikke nogen funktion i Rosenborg længere (http://www.bold.dk/nyt/rosenborg-fin...aener-i-viking). Ståle og Lange snakkede begge om at der kunne blive brug for en ekstra træner, da Ståle blev manager og Lange blev teknisk direktør. Præcist hvordan rollefordelingen skal være ved jeg ikke, men der er jo nok at tage fat på med de mange nye spillere, så virker da ret oplagt... Mener vi tidligere har haft mere end en assistent træner...

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Håber at Ståle og Lange holder lidt øje med Norge. Her har Bård vist ikke nogen funktion i Rosenborg længere (http://www.bold.dk/nyt/rosenborg-fin...aener-i-viking). Ståle og Lange snakkede begge om at der kunne blive brug for en ekstra træner, da Ståle blev manager og Lange blev teknisk direktør. Præcist hvordan rollefordelingen skal være ved jeg ikke, men der er jo nok at tage fat på med de mange nye spillere, så virker da ret oplagt... Mener vi tidligere har haft mere end en assistent træner...
    Ifølge denne artikel fra VG, så tror jeg ikke engang om Bård Wiggen er klar over sin situation. Han udtaler at han blev ansat som assistenttræner, og er blevet frataget de opgaver han havde i den position. Men samtidig vil den daglige leder i Rosenborg gerne beholde ham i klubben i en anden funktion, som Bård ikke umiddelbart virker interesseret i.

    Rosenborg er i kraftig modvind, og sportschefen Erik Hoftun har i bedste CV-stil indsat sig selv som assistenttræner.

    http://www.vg.no/sport/fotball/rosen...en/a/23258276/

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Dejligt at læse at en af klubbens nye spillere kan lave mål, når nu ikke angriberne kan finde ud af det. Mussis laver en flot kasse i reservetuneringen imod Brøndby. Men får også det røde kort efter en for høj albue i ansigtet på en spiller. Men dejligt at han allerede viser sin målnæse...har været i gang i klubben i 3-4 kampe og lavet 2 mål. Det tegner sig godt for fremtidens kampe i superligaen....hvis han er med i truppen.

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Dejligt at læse at en af klubbens nye spillere kan lave mål, når nu ikke angriberne kan finde ud af det. Mussis laver en flot kasse i reservetuneringen imod Brøndby. Men får også det røde kort efter en for høj albue i ansigtet på en spiller. Men dejligt at han allerede viser sin målnæse...har været i gang i klubben i 3-4 kampe og lavet 2 mål. Det tegner sig godt for fremtidens kampe i superligaen....hvis han er med i truppen.
    Jeg sad og så reserve-kampen i tv, og Franco gjorde en god figur i 1. halveg, men var stort set helt og aldeles anonym i 2. indtil det røde kort.

    Noget jeg dog bed mærke i i 1. halveg, var hans evne til hele tiden at suge bolden til sig, og søge løb i længderetningen, som vi i DEN grad har savnet.

    Men det er tydeligt at der skal arbejdes med ham fysisk i forhold til at kunne holde i 90 min.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Dejligt at læse at en af klubbens nye spillere kan lave mål, når nu ikke angriberne kan finde ud af det. Mussis laver en flot kasse i reservetuneringen imod Brøndby. Men får også det røde kort efter en for høj albue i ansigtet på en spiller. Men dejligt at han allerede viser sin målnæse...har været i gang i klubben i 3-4 kampe og lavet 2 mål. Det tegner sig godt for fremtidens kampe i superligaen....hvis han er med i truppen.
    Hvis man tæller straffesparket mod Bournemouth med, har han scoret 60 procent af samtlige FCK-mål indtil videre i denne sæson. Så er det spændende, om han kan bevare giftigheden, når der er noget på spil for alvor. Hans fine afslutning mod BIF-reserverne kan i øvrigt ses her: http://kanalsport.dk/indslag/se-muss...ag-mod-brondby
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 99 FørsteFørste ... 456789101757 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •