Side 9 af 99 FørsteFørste ... 67891011121959 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af And Se meddelelser
    Det er fra den hylde, hvor William er på. En spiller vi normalt ikke vil kunne få, men hvor muligheden opstår, og hvor man bare skal slå til.
    Jeg synes det er en anelse weird at tænke på Kvist nu (og længere oppe: Poulsen). Vi har Amartey, Delaney, Mussis, Claudemir, Toutouh og på et tidspunkt også Wohlgemuth som reserve til de to pladser på midten. Det er svært at se at vi skulle kunne få det fulde udbytte af både Amartey og Mussis, hvis vi gik ud og hentede Kvist. Og der er vel også en idé med at Delaney er blevet anfører? Forhåbentlig ikke en idé om at han skal spille kant :-) Toutouh er også en af de spillere, man har på fornemmelsen kan tage et stort spring fremad i denne sæson og blive en bærende kraft, og jeg synes han har været klart bedst i en rolle på midten.

    Samlet set kan jeg ikke se at der er meget ræson i at hive spillere som Kvist eller Poulsen ind på øverste løntrin, selv hvis muligheden bød sig. Selvfølgelig ville de kunne tilføre kvalitet og ikke mindst rutine, men lige præcis den centrale midtbane og midterforsvaret er jo de steder, hvor truppen er bredest - og for midtbanens vedkommende er det dér, der er det største potentiale. Man skal også huske på, at både Mussis og Amartey er indkøb i den helt dyre klasse, så det er jo også investeringer, der skal forrentes, og det bliver de ikke ved at sidde på bænken.

    Hvis der kommer flere til i dette vindue, så giver det langt bedre mening at smide en stor check for en offensiv profil af fineste kaliber. Det kunne truppen virkelig godt trænge til.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Dejligt at høre, at det ikke bliver pengemangel, der eventuelt afholder os fra at købe flere spillere. Som der er blevet argumenteret for før, er vi alligevel langt forbi det "fornuftige" antal indkøb på én gang, så vi kan IMO lige så godt fortsætte med at styrke truppen nu. Jeg må indrømme, at jeg (igen) blev ret lun på både Sisto og Igboun forleden, da jeg så FCM spille den slags hurtig, direkte angrebsfodbold, som vi forhåbentlig en dag også får at se i Parken...

    Men fuglen er fløjet i Sistos tilfælde. Han er både for dyr og for interessant for langt mere spændende klubber end os nu. Men Igboun så jeg egentlig gerne som en tilføjelse til angrebet. Han havde 1½ rigtig fine assists forleden og er en giftig afslutter, når det kører for ham. Han vil gerne videre, men det store problem er selvfølgelig, at han har kontrakt til 2017, og at FCM nu har råd til at kræve kassen for ham med deres nye sugardaddy. Men lad os få en klasseangriber, nu vi alligevel nærmer os et tocifret antal indkøb.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg forstå ikke at Pourie har fået så stor kritik af fans. Helt seriøst, hvor mange chancer/tillid har manden fået ? Jeg syntes altid Pourie har gjort en god figur de gange han er blevet skiftet ind. hvis han så bare fik ligså meget tillid som Cornelius har fået, så er jeg også sikker på han ville være slået igennem forlængst
    Hvor kritiserer jeg Pourié? Jeg skriver bare at Ståle ikke gider ham.

    Mener dog stadig at vi, uagtet om Pourié er god eller dårlig, at vi har brug for en "stor" angriber, foruden Cornelius.

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...danske-bejlere

    Kan ikke forestille mig, at vi skulle være interesseret i Løvenkrands. Tror, han er over the hill. Passer nok bedre til klubben ude vestpå.
    Kunne have været sjovt for et par år siden, og jeg er sikker på han stadig kunne spolere et superligaforsvar fra tid til anden. Men han er 34 år ikke spillet synderlig meget (førsteholds)fodbold det seneste år.

    Han skal til AGF eller lignende. Har ellers altid godt kunne lide ham, super speed, sparker med begge fødder og er giftig foran boksen. Yderligere er han hovedstødsstærk og kan spille begge kanter.

    Men som sagt, ikke relevant mere...

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af jon85 Se meddelelser
    Hvor kritiserer jeg Pourié? Jeg skriver bare at Ståle ikke gider ham.

    Mener dog stadig at vi, uagtet om Pourié er god eller dårlig, at vi har brug for en "stor" angriber, foruden Cornelius.
    nu var mit indlæg (Jeg forstå ikke at Pourie har fået så stor kritik af fans) ikke decideret møntet på dig, men mere en general betragtning når man har fulgt debatten om Pourie og hans manglende gennembrud.

    Derudover er jeg ikke enig i vi mangler en "stor" Angriber, vi har nok i Cornelius. Jeg syntes vi er fint dækket ind på angriber siden, Hvis Ståle vel og mærke vil gøre brug af pourie

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Ståles bekymring må klart ligge i angrebet: Han har 3 uprøvede angribere + Cornelius, som ikke rigtigt har fundet sig til rette på holdet endnu.
    Og så er der et par spillere som til nød kan tage plads i angrebet - men som bidrager langt mere fra andre positioner, medmindre vi spiller europæisk (NJ, Toutouh, Amankwa)

    Hverken De Ridder eller Felfel virker som decidere forwards - og Pourie er vel først og fremmest en kontra-spiller med fart i støvlerne.

  9. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Jeg så ham her i mandags http://en.m.wikipedia.org/wiki/Carlos_Strandberg og syntes han kunne være rigtig spændende...
    Han scorede et mål og var rigtig god til at holde på bolden

  10. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af peb Se meddelelser
    Jeg så ham her i mandags http://en.m.wikipedia.org/wiki/Carlos_Strandberg og syntes han kunne være rigtig spændende...
    Han scorede et mål og var rigtig god til at holde på bolden
    Not a chance!!!

    http://www.tribalfootball.com/articl...ndberg-4025708

  11. #129
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Og mere nyt vedr. Carlos Strandberg.

    http://www.expressen.se/gt/sport/upp...till-dortmund/

  12. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Og mere nyt vedr. Carlos Strandberg.

    http://www.expressen.se/gt/sport/upp...till-dortmund/
    Ok Sorry havde ikke det han var så ombejlet....så er han ikke en mulighed.

  13. #131
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Der findes nogle spiller, som hvis man får chancen, så skal man slå til næste ligegyldigt hvad. I den katagorie har jeg følgende spillere set fra FCK nuværende synspunkt. Det er Kvist, Poulsen, Hangeland og Bendtner. Får vi chancen skal vi ligegyldigt hvad hente dem. Primært fordi de er klassespiller, dernæst fordi de alle har en forbindelse til FCK.

  14. De følgende 14 brugere er enige:

  15. #132
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    529

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg synes det er en anelse weird at tænke på Kvist nu (og længere oppe: Poulsen). Vi har Amartey, Delaney, Mussis, Claudemir, Toutouh og på et tidspunkt også Wohlgemuth som reserve til de to pladser på midten. Det er svært at se at vi skulle kunne få det fulde udbytte af både Amartey og Mussis, hvis vi gik ud og hentede Kvist. Og der er vel også en idé med at Delaney er blevet anfører? Forhåbentlig ikke en idé om at han skal spille kant :-) Toutouh er også en af de spillere, man har på fornemmelsen kan tage et stort spring fremad i denne sæson og blive en bærende kraft, og jeg synes han har været klart bedst i en rolle på midten.

    Samlet set kan jeg ikke se at der er meget ræson i at hive spillere som Kvist eller Poulsen ind på øverste løntrin, selv hvis muligheden bød sig. Selvfølgelig ville de kunne tilføre kvalitet og ikke mindst rutine, men lige præcis den centrale midtbane og midterforsvaret er jo de steder, hvor truppen er bredest - og for midtbanens vedkommende er det dér, der er det største potentiale. Man skal også huske på, at både Mussis og Amartey er indkøb i den helt dyre klasse, så det er jo også investeringer, der skal forrentes, og det bliver de ikke ved at sidde på bænken.

    Hvis der kommer flere til i dette vindue, så giver det langt bedre mening at smide en stor check for en offensiv profil af fineste kaliber. Det kunne truppen virkelig godt trænge til.

    /Simon
    Weird? Måske, men jeg har svært ved at forestille mig, at Ståle siger "nej tak" hvis William banker på og tilbyder en 5 årig aftale.

    Selvfølgelig er vi svækkede i angrebet. Jeg er bare i tvivl om Ståle har købt færdig her. Corner, Pourie, De Ridder kan spille her, men det kan NJ, Gislason og tilsyneladende Kadrii også. Kvaliteten er så en anden sag.

    På midten er Claudemir snart historie, og både Delaney og Toutouh er gode eksempler på den klassiske FCK "kant", Så selvfølgelig vil vi kunne bruge William.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #133
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Der findes nogle spiller, som hvis man får chancen, så skal man slå til næste ligegyldigt hvad. I den katagorie har jeg følgende spillere set fra FCK nuværende synspunkt. Det er Kvist, Poulsen, Hangeland og Bendtner. Får vi chancen skal vi ligegyldigt hvad hente dem. Primært fordi de er klassespiller, dernæst fordi de alle har en forbindelse til FCK.
    Jeg kan ikke slippe tanken om, at jo længere tid, der går med status quo for begge parter, desto mere realistisk bliver det at hente Bendtner. Vi kender alle til hans ret så høje tanker om sig selv, men faktum er bare, at som det ser ud lige nu, kommer han slet ikke til at spille fodbold det næste halvår. Samtidig er vi mange, der mener, at vi mangler et alternativ til Corne i angrebet, og jeg tvivler temmelig meget på, at Ståle ikke har samme tanker. Ståle har jo i øvrigt flere gange udtalt meget offentligt, at han vil byde Bendtner velkommen med åbne arme, og han slår mig da heller ikke som en arrogant type, men mere som en grundlæggende god dreng, som bare har taget nogle virkelig dårlige beslutninger.

    Det er som sådan ikke noget, jeg drømmer særlig meget om, men det kunne da bestemt være spændende.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #134
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    En halv- til helårlig kontrakt på 5-10 mil., hvor han skal ud og vise sig frem i Champions league? Eventuelt med en klausul om at han kan smutte gratis, hvis FCK ikke kvalificerer sig til europæisk gruppespil?

    Når det så er sagt, så vil jeg blive meget overrasket hvis vi lander Bendtner.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #135
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Bendtner har sagt nej til et kontraktudspil fra Eintracht Frankfurt, fordi lønnen var for lav. Selvfølgelig kommer han ikke til FCK.

    Glem alt om særlige ordninger, som han kan bruge til at kickstarte karrieren. Hvor tit ser man den slags i praksis? Hvis han flopper i FCK, kan han glemme alt om en god kontrakt i udlandet.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

Side 9 af 99 FørsteFørste ... 67891011121959 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •