Side 97 af 99 FørsteFørste ... 4787949596979899 SidsteSidste
Viser resultater 1,441 til 1,455 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #1441
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV


  2. #1442
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det passer mig udmærket. Han blev talt voldsomt op af Ståle og Riemer, men har været enormt skuffende på det seneste.


  3. #1443
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,559

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Det passer mig udmærket. Han blev talt voldsomt op af Ståle og Riemer, men har været enormt skuffende på det seneste.
    Jeg er enig. Jeg syntes han har skuffet.

  4. #1444
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Det passer mig udmærket. Han blev talt voldsomt op af Ståle og Riemer, men har været enormt skuffende på det seneste.
    Enig. Han var slet ikke den offensive type, vi manglede i FCK. Hent en angriber eller offensive teknisk type til pladsen ved siden af Cornelius, og flyt Nicolai Jørgensen tilbage på midtbanen. Så er Kacaniklic slet ikke i vores idelle start-11.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1445
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    At Kaca er færdig i FCK, må vel betyde at der skal findes mere end en enkelt spiller til truppen i januar, hvilket egentlig passer mig ganske glimrende.

    Men det skal satme være profiler fra dag ét Ståle!!!

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1446
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    852

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    At Kaca er færdig i FCK, må vel betyde at der skal findes mere end en enkelt spiller til truppen i januar, hvilket egentlig passer mig ganske glimrende.

    Men det skal satme være profiler fra dag ét Ståle!!!
    Det kan også betyde at man nu satser på Danny med Gisla som backup, hvilket egentlig passer mig glimrende, jeg synes at Danny bliver bedre for hver kamp han får.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1447
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det kan også betyde at man nu satser på Danny med Gisla som backup, hvilket egentlig passer mig glimrende, jeg synes at Danny bliver bedre for hver kamp han får.
    Danny og Rurik dækker jo allerede højre-siden, mens Kaca har været anvendt på venstre-siden. Nu da Kaca er væk, er der kvalitetsmæssigt kun NJ at sætte derned. Men hans skrøbelige fysik holder øjensynligt kun til at spille angriber, hvilket han os' har klaret ganske fint. Meget bedre end sin makker deroppe i hvert fald!!!

    Så der SKAL med djævlens vold og magt findes et nyt alternativ til venstrekanten. Slutteligt har jeg på INGEN måde været imponeret af Rurik, jeg gerne så at vi sendte videre senest til sommer, og så fik noget nyt blod ind dér.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1448
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    At Kaca er færdig i FCK, må vel betyde at der skal findes mere end en enkelt spiller til truppen i januar, hvilket egentlig passer mig ganske glimrende.

    Men det skal satme være profiler fra dag ét Ståle!!!
    Det tror jeg ikke nødvendigvis, at du skal regne med. Et indkøb af en angriber vil frigive Nico til kanten og dermed "erstatte" Kacaniklic, og så har vi derudover Danny, Rurik og Toutouh til kanterne. Jeg så også gerne, at der blev hentet en kantspiller i vinterpausen, men realistisk set tror jeg ikke, at vi skal sætte næsen op efter mere end en angriber.
    Mvh.
    Dane

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #1449
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,180

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Jeg synes også, at Kacaniclic har været en enorm skuffelse. Men jeg tror dog, at det her kan være et alvorlig bump for Ståle. De fleste eksperter er enige om, at vi nok ikke har en kæmpe pose penge at handle for i dette vindue efter vi røg ud af Europa (hvilket nok også understøttes af Ståles kommentarer om, hvor svært det er at købe om vinteren), og nu skal Ståle i den optimale verden pludselige hente endnu en spiller uden at få penge ind for salg.

    Jeg forestiller mig som det allerede er nævnt, at vi henter en rigtigt angriber og at Nico nu får mere tid på kanten, hvor han nok også er bedre. Det ændrer dog ikke ved, at vi nu igen er endnu tyndere besat end før på venstre kant og angriber positionen.
    Jeg tror ikke på mere end et køb til offensiven (dvs ingen kant), men der spekuleres nok i, om vi igen kan leje en (kannt)spiller. For med tilgang af en rigtig angriber er vi egentlig godt dækket ind når/hvis Bashkim kommer tilbage i fuld form efter i næste sæson.

    Derudover vil det ikke overraske mig, hvis vi henter (køber eller lejer) en back, og så er det vindue nok slut for vores vedkommende, hvis ikke der sælges også.

  15. #1450
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes også, at Kacaniclic har været en enorm skuffelse. Men jeg tror dog, at det her kan være et alvorlig bump for Ståle. De fleste eksperter er enige om, at vi nok ikke har en kæmpe pose penge at handle for i dette vindue efter vi røg ud af Europa (hvilket nok også understøttes af Ståles kommentarer om, hvor svært det er at købe om vinteren), og nu skal Ståle i den optimale verden pludselige hente endnu en spiller uden at få penge ind for salg.
    Af ren nysgerrighed: Hvem er "de fleste eksperter", der er enige om, at vi ikke har særligt mange penge at købe spillere for i januar? Og hvad baserer disse eksperter den vurdering på?
    Mvh.
    Dane

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1451
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    759

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det kan også betyde at man nu satser på Danny med Gisla som backup, hvilket egentlig passer mig glimrende, jeg synes at Danny bliver bedre for hver kamp han får.
    Er det ikke lidt lidt? NJ er låst som angriber fordi De Ridder er rædderlig. Og så har vi Amankwaa og Gisla som kanter. Det er megatyndt. Vi er nede på, at vi har De Ridder, Cornelius, NJ, Amankwaa og Gisla - fem mand - til 4 pladser. Så snart vi rammes af skader, er ude i smukke etablerede løsninger som Felfel i front samt Delaney og Toutouh på kanten.

    Der skal købes ind, minimum en til offensiven.

  18. #1452
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser

    Synd, kunne godt lide hans spil.
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1453
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,369

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Det kan vel heller ikke udelukkes, at vi ser et salg eller to i dette vindue. Når man kigger på truppen, er der trods alt flere spillere, der næppe har den store fremtid i København.

    Wiland er en meget dyr reserve at have siddende, og afhængig af hvad planen egentlig er med Busk, kunne man håbe på, at en svensk klub ville overtage ham.
    Stadsgaard kommer tilbage efter sin skade, og det er nok tvivlsomt, at man får en anden klub til at bære lønbyrden, mens han spiller sig i form, men måske kunne han blive udlejet. Senest til sommer må han permanent videre, for han er vel nede som femtevalg og har slet ikke vist det fornødne niveau.
    Claudemir er jo færdig senest til sommer og kunne med sit udmærkede spil på det seneste godt have tiltrukket sig opmærksomhed fra potentielle købere, men vi har bare ikke rigtig andre midtbanespillere, der helt kan udfylde hans rolle. Hvis Nico kommer ned på kanten igen, kunne vi dog godt tænkes at spille med to mere defensivt orienterede centrale midtbanespillere i Amartey og Poulsen.
    Toutouh passer ikke ind i vores taktik, men er helt klart et stort talent, der godt kunne blomstre et andet sted. Til Holland for fem mio.?
    Delaney risikerer at sidde på et yderligt mandat i truppen, men der skal nok et godt tilbud til for at lokke ham væk, og det har jeg svært ved at se komme, da han ikke just har strålet i dette efterår.
    De Ridder kan vel ikke helt udelades på listen over mulige salg. Ståle har givet ham ganske kort snor, så han kunne godt ende på møddingen med de andre angrebsflop, sikkert med en udlejning og efterfølgende værditab, til han kan få en fri transfer.
    HIC SUNT LEONES

  21. #1454
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,180

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Af ren nysgerrighed: Hvem er "de fleste eksperter", der er enige om, at vi ikke har særligt mange penge at købe spillere for i januar? Og hvad baserer disse eksperter den vurdering på?
    Ok "nogle eksperter" - Jeg mener at have set/hørt det udtalt i bl.a. podcasts, og det handler vel om kilder i klubben.
    Historien er i hvert fald, at Ståle har et begrænset (det er måske klart) budget til rådighed i dette vindue, og at dette budget skulle være mindre, fordi vi ikke gik videre.

    Om det så er rigtigt, ved jeg ikke, men det lyder da ret plausibelt.

  22. #1455
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,180

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det kan vel heller ikke udelukkes, at vi ser et salg eller to i dette vindue. Når man kigger på truppen, er der trods alt flere spillere, der næppe har den store fremtid i København.

    Wiland er en meget dyr reserve at have siddende, og afhængig af hvad planen egentlig er med Busk, kunne man håbe på, at en svensk klub ville overtage ham.
    Stadsgaard kommer tilbage efter sin skade, og det er nok tvivlsomt, at man får en anden klub til at bære lønbyrden, mens han spiller sig i form, men måske kunne han blive udlejet. Senest til sommer må han permanent videre, for han er vel nede som femtevalg og har slet ikke vist det fornødne niveau.
    Claudemir er jo færdig senest til sommer og kunne med sit udmærkede spil på det seneste godt have tiltrukket sig opmærksomhed fra potentielle købere, men vi har bare ikke rigtig andre midtbanespillere, der helt kan udfylde hans rolle. Hvis Nico kommer ned på kanten igen, kunne vi dog godt tænkes at spille med to mere defensivt orienterede centrale midtbanespillere i Amartey og Poulsen.
    Toutouh passer ikke ind i vores taktik, men er helt klart et stort talent, der godt kunne blomstre et andet sted. Til Holland for fem mio.?
    Delaney risikerer at sidde på et yderligt mandat i truppen, men der skal nok et godt tilbud til for at lokke ham væk, og det har jeg svært ved at se komme, da han ikke just har strålet i dette efterår.
    De Ridder kan vel ikke helt udelades på listen over mulige salg. Ståle har givet ham ganske kort snor, så han kunne godt ende på møddingen med de andre angrebsflop, sikkert med en udlejning og efterfølgende værditab, til han kan få en fri transfer.
    Jeg ser egentlig kun Wiland som værende det eneste realistiske farvel på denne liste. Og selv den er jeg tvivlsom overfor, da han nok får for høj løn til at skifte. Og selv hvis der ryger nogen for den liste så frigiver det nok ikke det store til transferbudgettet, omend end Wiland da nok ville lette gevaldigt på lønbudgettet.
    Jeg tror egentlig, at Ståle gerne vil holde på en spiller som Claudemir for at undgå endnu et stort skift i trup. Delaney ser jeg på ingen måder som en mand på vej væk.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •