Side 84 af 99 FørsteFørste ... 34748182838485868794 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,246 til 1,260 af 1481

Emner: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

  1. #1246
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Jeg er sikker på, at Vibe-toget er kørt. Eller at det i hvert fald bliver uforholdsmæssigt dyrt i både transfer og løn, hvis vi skal købe ham. Han har meldt klart ud, at han vil til en større liga, hvis han skal skifte, og ifølge hans agent blev blandt andet danske klubber afvist i sommers. Han er 27 og har ikke brug for endnu en mellemstation på vej mod det egentlige udlandseventyr. Samtidig tror jeg også, IFK kan være tilbøjelig til at kræve mere i transfer fra os end fra en "rigtig" udenlandsk klub.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1247
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Vibes alder er ganske fin, vi har ikke brug for endnu en ung spiller i angrebet. Jeg synes dog vi i højere grad har brug for en erfaren targetman, gerne en fra de helt store ligaer. Vibe er svær at tale imod selvom han ikke har erfaringen fra en af de store ligaer. Men det kunne være rart hvis Corner fik en at læne sig op ad, han har været meget alene med "targetman" rollen.
    Perspektivet er vel også at de to angrebsmakkere er klar ved siden af Corner (Baskim, selvom han er skadet og Ridderen (der stadig ikke er afskrevet)).

    TL;DR: Vibe er fin, men håber på erfaren targetman!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1248
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Nu skal man jo passe på med at overreagere, men.....er det Wilands nekrolog der just blev skrevet i Roskilde ved 2-3 målet?
    Ihvertfald mener jeg det er sandsynligt at der sker en del omkring Københavns 3 målmænd i næste vindue. SA er vel selskreven men derudover...
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1249
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    I forhold til vores målmandssituation, så skal der ske noget i vinterpausen. Det logiske ville være at hente Busk tilbage og agere anden-keeper. Men hans udvikling har rigtig godt af den spilletid han opnår nu, på udlån.

    Én ting ligger ihvertfald helt stramt. Wiland skal ud ASAP. Manden giver mig Kihlstedt/Rabotszki-tics. Manden er FÆRDIG!!!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1250
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Busk har ikke niveau til FCK, og jeg tvivler meget på, at han nogensinde får det.


  10. #1251
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Wiland er done... tænker ikke de får meget ud af den keeper konkurrence de snakker om... wiland er jo ingen trussel for SA... har ingen anelse om hvor busk står i forhold til niveau... men noget må han da kunne...

  11. #1252
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Jeg har efterhånden set en håndfuld kampe med Busken på hhv. u21 og hos os.. At vurdere derudfra er han slet ikke klar til at spille her og har rigtig godt af at fortsætte sin udvikling med førsteholdsfodbold hos Horsens.. Ser ikke keeper-positionen som "urgent" på nogen måde, selvom jeg er enig i at Wiland ser helt udbrændt ud.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1253
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Målmænd er et specielt folkefærd, og jeg tror Busks problemer primært er mentale. Teknisk, styrkemæssigt, reaktioner og hastighed er i top, men han mangler den grænsende-til-arrogance selvtillid en målmand skal ha' hele tiden for at kunne fungere på højeste niveau uanset modstand. Den selvtillid håber jeg han får hos Horsens; ellers må vi (og han) nok erkende at målmandsjobbet i en top-klub ikke er for ham.

    Jeg er utrolig ked af at se Wilands deroute men er enig i, at det ikke ser ud til at han kan reddes. Det så man jo nok fra ledelsens side i starten af transfer-vinduet.

    Konklusionen må være at vi skal ud og finde en ny top-målmand der kan gi' SA ærlig konkurence om start-pladsen.Det skal ske i vinter transfer vinduet.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er sikker på, at Vibe-toget er kørt. Eller at det i hvert fald bliver uforholdsmæssigt dyrt i både transfer og løn, hvis vi skal købe ham. Han har meldt klart ud, at han vil til en større liga, hvis han skal skifte, og ifølge hans agent blev blandt andet danske klubber afvist i sommers. Han er 27 og har ikke brug for endnu en mellemstation på vej mod det egentlige udlandseventyr. Samtidig tror jeg også, IFK kan være tilbøjelig til at kræve mere i transfer fra os end fra en "rigtig" udenlandsk klub.
    Du har formentlig ret. Det her interview lugter også af, at han råber "kom og tag mig" til klubber uden for Skandinavien - selv om han siger det modsatte...

    http://www.fotbollskanalen.se/allsve...tt-jag-lamnar/

    vh/LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  16. #1255
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Hvis der stadigvæk er enkelte der er i tvivl om hvad det er CP bringer til holdet, og hvorfor Ståle valgte en spiller på 34 til T stabilisere truppen, så siger vestegnsknægten med de store evner, men den tvivlsomme indstilling, det vist meget godt her. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5277899.ece

    CP gør Claudemir-kulturen til skamme, og gør den nørdede tilgang til krop og træning til noget sejt! CP you just go Girl!


  17. #1256
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Hvor langtid tror i der går før CP starter inde i ligaen ?

  18. #1257
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hvor langtid tror i der går før CP starter inde i ligaen ?
    10 timer?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1258
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    7 timer og 15 min???
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  21. #1259
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Tror ikke CP spiller 90 torsdag og igen fra start søndag ...

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1260
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommer (og efterår) 2014 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Tror ikke CP spiller 90 torsdag og igen fra start søndag ...
    Det er da ikke så usandsynligt, når han ikke er spilleberettiget til EL-kampen mod Brugge i næste uge. Hvis ikke han starter i dag, så gør han i hvert fald i næste weekend - det er jeg sikker på. Jeg tror, at Ståle vil udnytte, at vi har så gode muligheder for at rotere på lige netop den centrale midtbane.
    Mvh.
    Dane

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part III
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 736
    Sidste Meddelelse: 18.07.14, 17:22
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 505
    Sidste Meddelelse: 24.06.14, 14:20
  3. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  4. Til- og afgange: Vinter 2013/2014
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 2107
    Sidste Meddelelse: 12.03.14, 11:53

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •