Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 66

Emner: Københavns nye målmand

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Nej, folk har helt ret, den her slags målmandsspil skal vi helst ikke have for meget af (læs: ironi anvendt)

    http://www.youtube.com/watch?v=vagE1ubKVCk
    Der var fejl i linket, så jeg smider lige det rigtige.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Stefan Andersen

    Tror bestemt ikke, at jeg og andre kritikere har noget imod den slags redninger - og det her var rigtigt godt - ingen tvivl om det. Og den slags Wiland har hevet mange frem ad gennem årene. Det ændrer bare ikke rigtigt noget i vores anker om for mange drop og ubehagelig fortid og udtalelser. Heller ikke selvom du anvender lige dele fin sarkasme og ironi.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Stefan Andersen

    Kan vi ikke bare blive enige om, at Stephan er en målmand med et højt topniveau, som har gode reflekser og er god med fødderne, men som desværre også har en yderst uheldig hang til fatale drop? Og så er hans fortid endda taget ud af ligningen...

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Nej, folk har helt ret, den her slags målmandsspil skal vi helst ikke have for meget af (læs: ironi anvendt)

    http://www.youtube.com/watch?v=vagE1ubKVCk

    Det her tværtimod...





    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,080

    Re: Stefan Andersen

    Super taget af Pelle, Wiland skal til at se sig over skulderen som 2 keeper, når Pelle hiver sådanne redninger op af posen.....

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #36
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Stefan Andersen

    Jeg er ikke enig i, at den første situation er Smørhandskens skyld. Mener faktisk det er skidt screenet af Zanka, der generelt ikke havde samme sikkerhed, som vi ellers har set fra ham efter tilbagekomsten.
    MEN derudover så så Efron sgu ikke for godt ud i dag...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Jeg er ikke enig i, at den første situation er Smørhandskens skyld. Mener faktisk det er skidt screenet af Zanka, der generelt ikke havde samme sikkerhed, som vi ellers har set fra ham efter tilbagekomsten.
    MEN derudover så så Efron sgu ikke for godt ud i dag...
    I den første situation bliver bolden sparket op i ansigtet på Bøfphan, skidt screenet af Zanka. I anden situation er der kæmpe frispark og gult kort, for der er hånd på bolden da smørfinger sparker den på modspilleren.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    I den første situation bliver bolden sparket op i ansigtet på Bøfphan, skidt screenet af Zanka. I anden situation er der kæmpe frispark og gult kort, for der er hånd på bolden da smørfinger sparker den på modspilleren.
    I første omgang kniber det i hvert fald med kommunikationen siden det ender, som det gør.

    I anden omgang er det da komplet ligegyldigt, om der er hånd på af den angribende ukrainer. Han bringer sig selv i en håbløs situation ved at lave en Zazadribling, der så også bliver håbløst lang og gør, at han bliver megapresset og må høvle den ind på forsvareren.

    Det her var lige præcis som jeg forventede den der målmand stå på mål i FCK. Og jeg orker det simpelthen ikke - det momentvist ellers glimrende spil på stregen til trods. Det her giver simpelthen for meget usikkerhed og for mange tåbelige situationer.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Stefan Andersen

    Du orker det ikke. Det ser ud som om du får svært ved at slippe for ham - så bak nu knægten op!��

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Stefan Andersen

    Jeg klapper ikke af ham.

    Jeg råber ikke hans navn.

    Men med et nyt forsvar der ikke er fantastisk hver gang, har han holdt 0'et i de to første europæiske kampe.
    Uagtet jeg nok aldrig bliver fan, så tipper jeg sgu lige på hatten mens han ikke kigger. Måske forsvinder børnefejlene når holdet bliver mere sammenspillet og han finder sig til rette med aldrig at blive elsket i København.

    /Jacob

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det her tværtimod...





    Jeg vil da ærligt talt hellere have en målmand, der kan være med til at bidrage fremadrettet og med fødderne - og som af og til taber på det- end én, der ikke gør, men som dropper alligevel på sære hændelser. Uanset hvor meget jeg holder af Wiland, og ser ham som den bedste målmand i klubbens historie, så er han desværre blevet ringe over det seneste 1-2 år. Desværre. SA har været god i fht., at resten af holdet inkl. forsvaret også er nyt (og ja, det tager også tid for en målmand!)

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    49

    Re: Stefan Andersen

    Det har altid været min største anke ved Wiland, ligesom mange andre også nævner, at han er så dårlig med fødderne. Der gik altid et gys igennem mig, når bolden blev spillet tilbage til ham. Især efter den bisarre episode med Wiland/Mellberg en efterårskamp i Esbjerg. Jeg har altid godt kunne lide Wiland, og da JC blev skadet dengang havde jeg på fornemmelsen, at Wiland ville tage over da jeg troede han var bedre kombineret med en del yngre og dermed mere potentiale. Jeg er skuffet over det niveau Wiland har vist de seneste mange år, som sikkert også har noget at gøre med flere skader.

    Jeg savner godt nok denne her Wiland. Den redning han hiver frem efter ca. to minutter i videoen er absolut verdensklasse og kan ikke mindes jeg har set en FCK målmand lave en bedre redning.
    https://www.youtube.com/watch?v=uq3G4WFhXE4

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    618

    Re: Stefan Andersen

    Jeg vil allerhelst have en målmand, som kan det Stephan Andersen kan med fødderne og igangsætninger. Han må også godt være en god målmand, og det er Stephan Andersen ikke i mine øjne.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Stefan Andersen

    En målmand skal først og fremmest være god med hænderne ellers kan vi ligeså godt sætte Pelle ind på kassen (fremragende redning han lavede i forbindelse med SA/Zanka brøleren)...

    En stærk målmand regérer i feltet, så modstanderen ved, at det kommer til at gøre ondt, hvis man prøver at gå op til en bold i luftrummet, for der kommer en 90-100 kg målmand flyvende op med knæet højt løftet og napper bolden.

    Jeg ser ikke Stephan Andersen som sådan en målmand. Jo, han er god med fødderne... sådan da (Hej Zaza dribling)... men hvis han ikke er god til at sikre sig bolden og skabe ro, så er han ikke nogen særlig gevinst for holdet. Så kan jeg bedre leve med en målmand som losser bolden ud over sidelinien a la Wiland.

    Modstanderen ved nu - hvis ikke før - at Stephan bare skal presses hver gang. Både inde på stregen på hjørnespark og ude i feltet ved indlæg, for han fucker for ofte op og formår ikke at sætte sig i gennem.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Du orker det ikke. Det ser ud som om du får svært ved at slippe for ham - så bak nu knægten op!��
    Nej tak. Og hvor ville jeg dog være glad, hvis du - og andre - lod være med at forælle mig,hvad jeg skal gøre.

    Men siden fanpolitiet åbenbart i den grad har meldt deres ankomst i Parken, så jeg nødt til at nævne, at der slet ikke er plads nok i mine sko til den tåkrumning, der automatisk sker, når jeg hører stor en del af Nedre C brøle hans efternavn ved navneopråb. Jeg formoder du er en af dem, der er skyld i førnævnte tåkrumning.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  2. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  3. Tillykke til F.C. Københavns administration
    By løvensgolfer in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.01.06, 11:59
  4. Omkring 750 F.C. Københavns fans
    By bmw 25 in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 19.02.05, 09:17
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •