Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 66

Emner: Københavns nye målmand

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Jeg klapper ikke af ham.

    Jeg råber ikke hans navn.

    Men med et nyt forsvar der ikke er fantastisk hver gang, har han holdt 0'et i de to første europæiske kampe.
    Uagtet jeg nok aldrig bliver fan, så tipper jeg sgu lige på hatten mens han ikke kigger. Måske forsvinder børnefejlene når holdet bliver mere sammenspillet og han finder sig til rette med aldrig at blive elsket i København.

    /Jacob
    Han er over 30. Børnefejlene forsvandt ikke, da han var elsket på Vestegnen. hvorfor sku de forsvinde af ikke at være elsket i København?
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Nej tak. Og hvor ville jeg dog være glad, hvis du - og andre - lod være med at forælle mig,hvad jeg skal gøre.

    Men siden fanpolitiet åbenbart i den grad har meldt deres ankomst i Parken, så jeg nødt til at nævne, at der slet ikke er plads nok i mine sko til den tåkrumning, der automatisk sker, når jeg hører stor en del af Nedre C brøle hans efternavn ved navneopråb. Jeg formoder du er en af dem, der er skyld i førnævnte tåkrumning.
    Personligt kommer jeg nok til hele sæsonen at råbe willand uanset hvilken keeper af nr. 1 og 21 der rent faktisk starter inde.. Og jeg er helt enig, fatter ikke den der holdning til at skulle totalt ukritisk at hylde alle der trækker i den hvide trøje. Jeg husker ikke der var så massiv opbakning til 32.. Og han var ikke engang den væreste af de to..

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Nej tak. Og hvor ville jeg dog være glad, hvis du - og andre - lod være med at forælle mig,hvad jeg skal gøre.

    Men siden fanpolitiet åbenbart i den grad har meldt deres ankomst i Parken, så jeg nødt til at nævne, at der slet ikke er plads nok i mine sko til den tåkrumning, der automatisk sker, når jeg hører stor en del af Nedre C brøle hans efternavn ved navneopråb. Jeg formoder du er en af dem, der er skyld i førnævnte tåkrumning.
    Fedt nok, at du lige kan hive en persons indlæg ud, og krydre det med et, "jer andre".

    Ingen er jo enig i, at DU skal bakke knægten op.

    Tænk, hvis en mente at han burde myrdes. Er alle der ikke bryder sig om ham, så mordere?

    For min skyld, må du gerne hade ham. Jeg vil helst ignorere ham. Men unfair, at du beskylder en mand, for at "hele" NC råber Andersen.

    ..Jønch.
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Stefan Andersen

    He he - på ingen måde - jeg er blot objektiv - hvilket altid er en god begyndelse ........men skal vi ikke lade den ligge her ......debatten er overflødig!!!

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Stefan Andersen

    Jeg mener nu ikke debatten er overflødig, så længe folk vil debattere det.
    Jeg køber nu ikke præmissen med, at en målmands første vurderingsgrundlag skal være spillet med fødderne. Som DaneX også skriver, så ser jeg hellere at vi har en målmand der kan lave gode redninger, være dominerende i feltet og god på 1-mod-1, så må spillet med fødderne være sekundært.
    Det har været rart, at se hvordan forsvaret nu har mulighed for, at spille bolden rundt når målmanden i højere grad kan deltage og også de mere præcise udspark der ikke automatisk havner hos en modstander.
    Stephan Andersen har ikke været dårlig for os indtil videre. Han har lavet nogle gode redninger, både mod Dnipro og FCV, men han har altså også vist sig fra sin svage side. Han fejlbedømmer tit indlæg og har en usikkerhed når han bokser. Vi så også noget usikkerhed mod Dnipro, da han havde svært ved at vurdere hvornår han skulle komme ud og tage bolden og hvornår forsvaret skulle sparke den væk.
    Jeg kommer aldrig til at holde af Stephan Andersen og inderst inde håber jeg godt nok, at Wiland tager sig sammen og generobrer den plads, for når han er på toppen er han altså meget sikker med hænderne og rigtig sikker i sine indgreb. Det virker bare ikke til, at det er i den retning som tingene bevæger sig, så jeg håber at Stephan Andersen står godt og kan skille sig af med sine usikkerheder, men det er stadig rimelig tidligt at vurdere ham (selvom jeg gjorde det alligevel).

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    En målmand skal først og fremmest være god med hænderne ellers kan vi ligeså godt sætte Pelle ind på kassen (fremragende redning han lavede i forbindelse med SA/Zanka brøleren)...

    En stærk målmand regérer i feltet, så modstanderen ved, at det kommer til at gøre ondt, hvis man prøver at gå op til en bold i luftrummet, for der kommer en 90-100 kg målmand flyvende op med knæet højt løftet og napper bolden.

    Jeg ser ikke Stephan Andersen som sådan en målmand. Jo, han er god med fødderne... sådan da (Hej Zaza dribling)... men hvis han ikke er god til at sikre sig bolden og skabe ro, så er han ikke nogen særlig gevinst for holdet. Så kan jeg bedre leve med en målmand som losser bolden ud over sidelinien a la Wiland.

    Modstanderen ved nu - hvis ikke før - at Stephan bare skal presses hver gang. Både inde på stregen på hjørnespark og ude i feltet ved indlæg, for han fucker for ofte op og formår ikke at sætte sig i gennem.
    Det samme kan man vel sige om Wiland? Han startede som en konge ude i feltet (hvilket var en lettelse med vores målmandshistorik) - men endte som en katastrofe. Af en eller anden grund skal man åbenbart få hjertestop, hver gang at en målmand i FCK går ud i feltet til et indlæg

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Personligt kommer jeg nok til hele sæsonen at råbe willand uanset hvilken keeper af nr. 1 og 21 der rent faktisk starter inde.. Og jeg er helt enig, fatter ikke den der holdning til at skulle totalt ukritisk at hylde alle der trækker i den hvide trøje. Jeg husker ikke der var så massiv opbakning til 32.. Og han var ikke engang den væreste af de to..
    32 vandt da alle FCK'ers hjerte med tiden? Det er min klare opfattelse

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    232

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    32 vandt da alle FCK'ers hjerte med tiden? Det er min klare opfattelse
    Din opfattelse er forkert.
    - Vinnie
    Vinnie's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    452

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af Vinnie Se meddelelser
    Din opfattelse er forkert.
    Men han vandt de flestes ved at være top professionel, ikke brokke sig og så kæmpe røven ud af bukserne når han fik chancen.

    Jeg blev vundet over i løbet af det første halve år så hut jeg visker.
    DSBM, eller De Små Blå Mejser, eller noget.
    Defreni's Avatar

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: Stefan Andersen

    Jeg må indrømme, at jeg sidste sæson blev så forpulet træt af at se på Wiland, at jeg jublede den dag SA blev præsenteret, upåagtet hans fortid. Der er selvfølgelig det, at man har stået og råbt smørhandske efter ham så mange gange. Men han kan umuligt være ringere end Wiland var sidste sæson. Det viser også bare alt, at under træningskampene, hvor det er mano é mano om hvem der skal være 1. keeper, så laver Wiland den der assist i Bournemouth kampen. Så Wiland far vel. Og SA hjerteligt velkommen. Jeg skal nok støtte op om dig...

    Bombe: Jeg havde dog gerne set at det var Lukas Hradecky vi havde købt i stedet:-) Så et længere interview med ham for noget tid siden. Og jeg fik sgu sympati for manden. Og så er han bare pisse god.


    FORZA FCK

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Stefan Andersen

    Jeg har ikke fulgt med i Hradeckys udvikling, men som jeg husker ham, så er han heller ikke den bedste keeper i feltet og han har altså også haft en del dårlige indgreb for Brøndby. Jeg husker ham mest af alt for hans refleksredninger og fine placeringsevne, men ikke mere end det (jeg kan tage fejl).

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har ikke fulgt med i Hradeckys udvikling, men som jeg husker ham, så er han heller ikke den bedste keeper i feltet og han har altså også haft en del dårlige indgreb for Brøndby. Jeg husker ham mest af alt for hans refleksredninger og fine placeringsevne, men ikke mere end det (jeg kan tage fejl).
    Hradecky er en fabelagtig "shotstopper", men så er det også det. Han har også lavet ganske mange fuck-ups, som har kostet mål og han regérer - ligesom SA - ikke i sit felt.

    Jeg blev glad og lettet, da Brøndby skrev under med ham. Det betød nemlig, at han ikke kom til FCK, hvilket flere ønskede herinde dengang.

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Hradecky er en fabelagtig "shotstopper", men så er det også det. Han har også lavet ganske mange fuck-ups, som har kostet mål og han regérer - ligesom SA - ikke i sit felt.

    Jeg blev glad og lettet, da Brøndby skrev under med ham. Det betød nemlig, at han ikke kom til FCK, hvilket flere ønskede herinde dengang.
    Det kan godt være at Hradecky ikke er nogen Peter Schmeichel i feltet, men derudover har han været forrygende for Brøndby - efter en halvlunken start - og var KLAR vinder af det gyldne bur sidste sæson.

    Brøndby var på mange måder ELENDIGE også sidste sæson, og han reddede UTALLIGE point til dem. Umiddelbart ville jeg gætte på, at han ene mand sørgede for, at Brøndby kunne spille "i toppen" fremfor "i bunden".

    Jeg ville desværre med glæde bytte samtlige vores målmænd for ham.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Stefan Andersen

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det kan godt være at Hradecky ikke er nogen Peter Schmeichel i feltet, men derudover har han været forrygende for Brøndby - efter en halvlunken start - og var KLAR vinder af det gyldne bur sidste sæson.

    Brøndby var på mange måder ELENDIGE også sidste sæson, og han reddede UTALLIGE point til dem. Umiddelbart ville jeg gætte på, at han ene mand sørgede for, at Brøndby kunne spille "i toppen" fremfor "i bunden".

    Jeg ville desværre med glæde bytte samtlige vores målmænd for ham.

    ougar
    Men det er jo netop det manden er god til. Brøndbys forsvar har sejlet gevaldigt i lange perioder og så er der ikke brug for en mand, der opsnapper indlæg og dødbolde, men en solid sidste skanse der kan redde forsvaret med brillante redninger. Jeg så selvfølgelig gerne, at vi havde en mand der kunne begge og var god med fødderne, men en sådan målmand havner nok i en større klub. Skulle jeg vælge så jeg gerne en mand med fine redninger og så være eksemplarisk i feltet, da vi ideelt burde have et solidt forsvar der ikke er alt for afhængige af verdensklasseredninger for, at sikre sig point.
    Sidst redigeret af Kenney : 10.08.14 kl. 09:45

  22. #60
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FC Københavns spillestil
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 29.02.08, 09:59
  2. F.C. Københavns tredietrøje
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 25.05.06, 15:35
  3. Tillykke til F.C. Københavns administration
    By løvensgolfer in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.01.06, 11:59
  4. Omkring 750 F.C. Københavns fans
    By bmw 25 in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 19.02.05, 09:17
  5. FC Københavns træningsanlæg
    By drix in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 19:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •