Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 80

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Vestsjælland - FC København

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Optakts- og kamptråd: FC Vestsjælland - FC København

    Fck Krydser klinger med FCV på Lørdag. Hvilke spillere kan man regne med bliver sparet? og hvilken start XI kan man regne med?
    Jeg mener det må være en oplagt kamp at lade Franco Mussis debuterer i superligaen.
    Dog kan det godt være at man vil nurse ham så meget at man venter til en hjemmekamp.

    tror også antonson kommer til at starte, ved dog ikke noget om hans fitness.

    Men det er godt nok svært at forudsige hvem som spiller.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Mon ikke det kommer til at spille en rolle, at vi har virkelig vigtig kamp blot 3 dage senere. F.eks. forestiller jeg mig, at Nico får en pause. Ståle har udtalt, at spillede på noget der ligner 85 % i går, så jeg tror ikke han kommer til at starte i morgen. En startopstilling kunne være:

    SA
    Remmer - Zanka - Pelle - Pierre
    De Ridder - Claudemir - Mussis - Kadrii
    Toutouh
    Cornelius
    Mod Dnipro kunne det så blive:

    SA
    Høgli - Zanka - Pelle - Pierre
    Amankwaa - Amartey - Delaney - Nico
    De Ridder
    Cornelius

    Det giver alligevel en pause til 5 spillere, det tror jeg, at vi vil kunne nyde godt af, selvom det selvfølgelig er satset med det hold mod FCV.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Corner bliver nok også skiftet ud tidligt. Især hvis vi fører med et par mål

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Mon ikke det kommer til at spille en rolle, at vi har virkelig vigtig kamp blot 3 dage senere. F.eks. forestiller jeg mig, at Nico får en pause. Ståle har udtalt, at spillede på noget der ligner 85 % i går, så jeg tror ikke han kommer til at starte i morgen. En startopstilling kunne være:

    SA
    Remmer - Zanka - Pelle - Pierre
    De Ridder - Claudemir - Mussis - Kadrii
    Toutouh
    Cornelius
    Mod Dnipro kunne det så blive:

    SA
    Høgli - Zanka - Pelle - Pierre
    Amankwaa - Amartey - Delaney - Nico
    De Ridder
    Cornelius

    Det giver alligevel en pause til 5 spillere, det tror jeg, at vi vil kunne nyde godt af, selvom det selvfølgelig er satset med det hold mod FCV.
    Jeg tror også, vi ser noget rotation. Vi har dog ikke set De Ridder på en kant endnu, hvorfor jeg ikke tror, at han kommer til at ligge til højre. Desuden håber jeg på at se Pourie spille en rolle på lørdag.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Er ret sikker på at Delaney starter da han skal have kampe i benene ...

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    73

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Det hold du liner op mod FCV er så heller ikke dårligt:-)

    Det burde være rigeligt til at slå vestsjællænderne med.

    Mvh

    Michael

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,544

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Jeg tror ikke på en decideret revolution i startopstillingen, men et par enkelte ændringer og en klassisk Ståle med en CM på kanten. Håber dog Corner får en pause og man vælger Pourie fra start, men tror ikke på dette:

    SA

    Remmer - Pelle - Zanka - Pierre

    Amankwaa - Armatey - Toutouh - Delaney

    Ridder - Corner

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    49

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Er der ikke en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan det går med Mussis? Er han i så dårlig form at han ikke engang er i truppen?

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Lidt nye navne, men jeg tror godt at Ståle kunne finde på denne start 11'er. Og så lave nogle tidlige udskiftninger. Her tænker jeg NJ -> Kadrii, Delaney -> Danny (Toutouh på højrekant) og Ridderen -> Marvin som udgangspunkt. Muligvis ville Claudemir erstatte Mussis hvis formen (stadig) er dårlig.

    SA

    Remmer - Pelle - Zanka - Pierre

    Danny - Mussis - Toutouh - NJ

    Ridder - Corner

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnus Kraft Se meddelelser
    Mon ikke det kommer til at spille en rolle, at vi har virkelig vigtig kamp blot 3 dage senere.
    der er nu 4 dage.. vi spiller først onsdag aften.

    tvivler på den store omvæltning, det er stadig tideligt på sæsonen, så der kan ikke være nogen der skal spares bortset fra touhtouh og Jørgensen som lige er kommet tilbage fra alvorlige skader!
    Corner skal nok starte inde, for det første vil ståle ikke slide på hans selvtillid ved at sætte ham på bænken. desuden gjorde han et godt stykke arbejde i ukraine, han vandt stort set alt i luften og fik den lagt af flere gange.
    Vi skal bare ham og spilleren omkring ham til at kende hinanden så bold + spiller er det samme sted samtidig!
    written by Zeez

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,321

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Citat Oprindeligt indsendt af Tanzer#2901 Se meddelelser
    Er der ikke en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan det går med Mussis? Er han i så dårlig form at han ikke engang er i truppen?
    Der har været en del snak omkring hans form ikke er hvor den skal være, men det kan umuligt være en så stor faktor. Han har altså været med i truppen i et godt stykke tid og burde da have en bare nogenlunde form (ens fysiske form forsvinder jo ikke bare ud i den blå luft ved, at man holder ferie).
    Umiddelbart tror jeg det er de sproglige udfordringer og den generelle integration på holdet der holder ham ude.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Citat Oprindeligt indsendt af zeez Se meddelelser
    der er nu 4 dage.. vi spiller først onsdag aften.

    tvivler på den store omvæltning, det er stadig tideligt på sæsonen, så der kan ikke være nogen der skal spares bortset fra touhtouh og Jørgensen som lige er kommet tilbage fra alvorlige skader!
    Corner skal nok starte inde, for det første vil ståle ikke slide på hans selvtillid ved at sætte ham på bænken. desuden gjorde han et godt stykke arbejde i ukraine, han vandt stort set alt i luften og fik den lagt af flere gange.
    Vi skal bare ham og spilleren omkring ham til at kende hinanden så bold + spiller er det samme sted samtidig!
    Ups, jeg ved ikke lige hvad der gik galt der, my bad.

    Nå, men:

    Jeg overværede træningen i dag, og det ser ud som om, at dette bliver holdet i morgen:

    SA
    Høgli - Pelle - Anton - Pierre
    Toutouh - Claudemir - Amartey - Nico
    De Ridder
    Cornelius

    Zanka sad over med noget sygdom, så der venter et comeback til Anton. Det overrasker mig dog, at det er så stærkt et hold. Det er vel kun Delaney, Zanka og muligvis Danny som bliver sparet til Dnipro. Håber, at Nico kun får en halvleg, han skal altså være på 100 % på ondsag.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Jeg må indrømme, at jeg begynder at blive nervøs for, om der er en eller anden mærkelig pointe, Ståle har et indædt behov for at markere, hvis Mussis bliver forbigået igen i morgen. Jeg har svært ved at se, hvordan manden skulle komme i bedre form eller blive bedre integreret udenfor banen ved ikke at få kampminutter i benene. Og hvis han er et af Argentinas største talenter - og når vi allerede har set, at han kan ramme målet og spille hurtigt og direkte, hvilket vores nuværende hold har umådeligt svært ved - så skal han køres op i omdrejninger så hurtigt som muligt. Lad ham nu komme i gang, Ståle (eller giv os en ordentlig forklaring på, hvorfor feriedellerne ikke bedst forbrændes på banen)!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,515

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg må indrømme, at jeg begynder at blive nervøs for, om der er en eller anden mærkelig pointe, ...
    Tænker, eller har tænkt, at det er den sproglige barriere. Mussis fatter fx ikke, hvad dommerne siger til ham. I forlængelse af det undrer det míg meget stort, at manden ikke i foråret har taget et intensivt engelskkursus i Argentina. Han da have fået at vide, at spansk ikke er første eller andet sprog i København (?). Men ellers glæder jeg mig til at se ham løbe lidt.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,544

    Re: Optakt FC Vestsjælland- Fc København

    Det undrer mig godt nok enormt at Danny er helt ude af truppen til kampen i morgen, ligesom det i øvrigt undrede mig at det var ham der skulle forlade banen i Ukraine 20 min. før tid og ikke en af hans meget skidt spillende midtbanekolleger. Synes godt nok Ståle har nogle meget mærkelige dispositioner for tiden. Med mindre Danny selvfølgelig skal spares til på onsdag, men dette har jeg dog ikke hørt noget om skulle være tilfældet.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 13:52
  2. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 09.12.13, 01:33
  3. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 26.08.13, 23:03
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (18.08.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.08.13, 22:35
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(28.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 01.05.13, 09:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •