Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Skal du med ud i Europa?

  1. #1

    Skal du med ud i Europa?

    Vi er meget spændte på lodtrækningen i dag og vi har allerede overvejet hvordan turene skal se ud.

    Så snart vi kender resultatet af lodtrækningen vil vi arbejde på højtryk for at få stablet den bedste tur på benene til alle de fans der vil med ud og støtte F.C. København i Europa!




    Følg med her eller på fckfc.dk for yderligere information.
    FC København Fan Club

    Øster Alle 50
    2100 København Ø
    Tlf 35 43 23 43


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Skal du med ud i Europa?

    Og så lige til dagens dumme spørgsmål:
    Jeg går ud fra man skal være medlem af både FCKFC og FCKaway?
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skal du med ud i Europa?

    Citat Oprindeligt indsendt af FGreve Se meddelelser
    Og så lige til dagens dumme spørgsmål:
    Jeg går ud fra man skal være medlem af både FCKFC og FCKaway?
    Hvis vi sælger til ikke-medlemmer, så bliver det til en højere pris, end til medlemmer. Og ja, på udebane skal man have awaykort.

    Ud over det, hvorfor er du ikke medlem?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Skal du med ud i Europa?

    Jeg ved, at Fan-clubben fra tid til anden kommer penge i en tur for at gøre den billigere. Lad os få en flad pris på bustur til Leverkusen, så vi kan få så mange med som muligt. Rent faktisk er der med lidt held mulighed for, at København igen kan være repræsenteret i CL. Alle mand til Leverkusen.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Skal du med ud i Europa?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Hvis vi sælger til ikke-medlemmer, så bliver det til en højere pris, end til medlemmer. Og ja, på udebane skal man have awaykort.

    Ud over det, hvorfor er du ikke medlem?
    Jeg er medlem (dog ikke away), har bare nogle kammerater der gerne vil med som ikke er.
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    60

    Re: Skal du med ud i Europa?

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Jeg ved, at Fan-clubben fra tid til anden kommer penge i en tur for at gøre den billigere. Lad os få en flad pris på bustur til Leverkusen, så vi kan få så mange med som muligt. Rent faktisk er der med lidt held mulighed for, at København igen kan være repræsenteret i CL. Alle mand til Leverkusen.
    Jeg tror og håber ikke fanklubben vil tabe penge på en tur der er så kort og så billig i forvejen. Forhåbentlig skal vi nok fylde udebaneafsnittet, så hvis der er nogen "tilskudspenge" at hente, håber jeg de bliver gemt til en tur kun 30 mennesker gider at tage.
    Det er vel faktisk på ture som denne at fanklubben laver penge(?)

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Skal du med ud i Europa?

    Jeg kan se at BayArena har lige godt 30.000 pladser

    http://en.wikipedia.org/wiki/BayArena

    All clubs in the competition must make at least 5% of the total capacity of their stadium available exclusively to visiting supporters, in a segregated, safe area. In addition, visiting clubs are entitled to purchase up to 200 top-category tickets (unless otherwise agreed between the two clubs in question) for their VIP supporters, sponsors, etc. See Articles 16 and 23 of the UEFA Stadium Infrastructure Regulations and Article 19 of the UEFA Safety and Security Regulations.

    Det giver os et minimum på 1500 billetter - det er mange busser!

    Der må vel også være rigeligt med billetter også til dem der kører selv eller tager anden transport.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: Skal du med ud i Europa?

    Leverkussen har i modsætning til mange andre tyskehold et relativt "tamt" hjemmepublikum. Som det ses her er en meget stor del af stadion, familietribune (må være verdens største!?) det er derfor fin mulighed for at dominere på tribunen. Noget som aldrig vil være muligt i Schalke eller Dortmund. 1500-2000 afsted til Tyskland burde være realistisk image.jpg

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    331

    Re: Skal du med ud i Europa?

    Det er vidst en gammel oversigt du har fundet der.

    Sidenhen er stadion udbygget med et øvre afsnit hele vejen rundt.
    Se her: http://www.bayer04.de/bilder/pdf/Pre...K_1415_neu.pdf

    Hele endetribunen er nu fanafsnit med ståpladser (på nedre). Deres opbakning er ok, byens størrelse taget i betragtning, men er selvfølgelig ikke på højde med de store tyske klubber.
    De har høje lydtoppe, men imponerer ikke over en hel kamp.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Vi skal ha' raketter i angrebet, vejen til succes i Europa
    By Håndbajeren in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 29.03.06, 12:29
  2. Europa Cup trøje 04/05?
    By Susanne in forum Bazar
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 08.01.06, 04:28
  3. Skal FCK med i EUROPA??
    By FC-Chris in forum Spil
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 08.03.05, 21:52
  4. Next stop, Europa
    By Prinzen in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 30.05.04, 21:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •