Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 192

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Hvordan stiller FCK op mod Hobro? Det er vel på tide at give spillerne fra periferien chancen i denne kamp. Jeg kan ikke forestille mig andet end Franco Mussis får debut.

    Efter at det er fastslået at Cornelius er ude af opgøret er det spændende at se om Pourie skal spille(fra start) Jeg er i tvivl om Amankwa spiller. knægten spillede en outstanding kamp mod Dnipro, men det giver mening at spare ham mod et fysisk hold som Hobro.

    Mange Ubekendte

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    Hvordan stiller FCK op mod Hobro? Det er vel på tide at give spillerne fra periferien chancen i denne kamp. Jeg kan ikke forestille mig andet end Franco Mussis får debut.
    Forhåbentlig stiller vi absolut stærkeste hold på dagen. Hvis Mussis skal have debut på søndag, så bliver det vel kun hvis vi fører 3-0 med 20 minutter igen.

    Det er jo ved at vinde kampe som den mod Hobro man får bragt sig i den gunstige situation, at man ikke skal op mod et Bundesliga-hold for at komme i CL :-) Og indsatserne mod SIF og FCV vidner ikke ligefrem om at vi kan tillade os at tage let på de hjemlige opgaver.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Det synes ikke urealistisk, at vi får samme startellever som mod Dnipro, med undtagelse af Cornelius, som antageligt bliver erstattet af Pourie.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Som udgangspunkt er jeg enig med dig. Jeg syntes bare man i international fodbold ser en tendens til at periferi spillere, får lov at vise deres sult i sådanne kampe som den her.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Det bliver desuden spændene at se, om De Ridder starter inde. Hvis ikke, kan fravalget af ham til Dnipro-kampene virkelig ende med at blive dyrt for ham. Han risikerer, at Kadrii, Amankwaa, Nico og Corner pludselig besidder de positioner, han kan spille, som en fast del af de bedste elleve.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Forhåbentlig stiller vi absolut stærkeste hold på dagen. Hvis Mussis skal have debut på søndag, så bliver det vel kun hvis vi fører 3-0 med 20 minutter igen.

    Det er jo ved at vinde kampe som den mod Hobro man får bragt sig i den gunstige situation, at man ikke skal op mod et Bundesliga-hold for at komme i CL :-) Og indsatserne mod SIF og FCV vidner ikke ligefrem om at vi kan tillade os at tage let på de hjemlige opgaver.

    /Simon
    Enig. Men det vil dog være oplagt at give spilletid til Antonsson og Delaney, der begge i den grad kunne bruge nogle minutter i benene. Da det samtidig vil være håbløst at anvende Amartey og Delaney sammen mod Hobro, kan førstnævnte få et lille hvil som han sikkert godt kan bruge, eftersom hans sommerferie var meget kort. Det er en kamp, der ligger godt til Toutouh og så kan Mussis forhåbentlig få debut i 2. halvleg. Helt fremme skal det helt sikkert være De Ridder og Pourie.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Altså vi kan nok godt være helt sikre på, at der kommer nogle ændringer. De Ridder skal nok starte og Anton skal nok også have kampe i benene. Ydermere tror jeg at Amartey sidder over for, at give plads til Toutouh (eller Claudemir). Alt efter hvor meget Ståle ønsker at spare, så kan jeg godt forestille mig, at Kadrii starter i stedet for Nicolai.
    Jeg håber på vi kommer til at se en rigtig stærk opstilling og hurtigt får sat vores præg på kampen og får den lukket tidligt. Hobro har allerede vist, at de ikke bare bliver kørt på røv og albuer og derfor håber jeg ikke der kommer så store udskiftninger, men jeg forventer det.

    Tror mest på en opstilling som ser sådan ud:
    SA
    Høgli - Anton - Pelle - Pierre
    Amankwaa - Delaney - Toutouh - Kadrii
    Pourie - De Ridder
    En gambling ville være, at starte med Claudemir og Mussis, men det virker nok lidt overilet og at starte med Mussis virker nu også lidt som en risiko, da han vil have svært ved, at kommunikere med sine medspillere.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Jeg synes, kommunikationsaspektet bliver lovlig pumpet op, når det handler om Mussis. Jo, selvfølgelig vil det være godt, når han kan føre lange samtaler med de andre, men på banen er det altså trods alt begrænset, hvor meget sprog, der skal til for at kunne spille fodbold sammen. De har trænet sammen i snart to måneder, så de grundlæggende taktiske aftaler må man formode, han kender, og så har de uden tvivl en række råb, udtryk og fagter på banen, som Mussis har styr på.

    En hjemmekamp mod en på papiret nem modstander burde være en oplagt debutanledning for ham, og hvis han så virkelig er så fysisk udfordret, er det jo ikke værre, end at han kan skiftes ud undervejs. Der kommer et tæt program de kommende måneder, så det giver god mening at få alle mand i spil, og han har trods alt allerede vist i trænings- og reserveholdskampene, at han har nogle offensive kvaliteter, som vi ved gud ikke vælter os i i store mængder på den centrale midtbane.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Delaney og Mussis var begge ude at sige efter første træningskamp mod Horsens, at de var glade for at de forstod hinanden på banen så hurtigt - så her en måned efter er det nok kun blevet bedre. Det er nok snare hvis Ståle lige pludselig vil have ham til at gøre noget andet, hvis midtbanen f.eks. skifter til en diamant, eller at han skal gøre noget andet specifikt.

    Sådan nogle basale ting som når man råber rolig, ryg på, pres og sådan tror jeg nu nok at kære Mussis forstår. Synes ligesom andre at denne kamp er ideal til at give Mussis debut. Ja, Hobro har vist sig som en kæmpe overraskelse - men vi spiller altså hjemme, hvilket kan gøre den store forskel. Mussis kan få hele anden halvleg, i stedet for f.eks. Toutouh, hvis han starter inde.

    Håber på:

    SA
    Høgli - Pelle - Zanka - Pierre
    Amankwaa - Toutouh - Delaney - NJ
    Pourie - De Ridder

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Delaney og Mussis var begge ude at sige efter første træningskamp mod Horsens, at de var glade for at de forstod hinanden på banen så hurtigt - så her en måned efter er det nok kun blevet bedre. Det er nok snare hvis Ståle lige pludselig vil have ham til at gøre noget andet, hvis midtbanen f.eks. skifter til en diamant, eller at han skal gøre noget andet specifikt.
    Det sker jo relativt tit, at Ståle vil have noget andet og i de kampe vi har spillet indtil videre, så har spillerne jo rokeret rimelig meget. Så ser jeg næsten hellere, at han får lov til at starte og hvis det så går ad helvedes til og taktikken skal justeres kan man hive ham ud hvis han ikke forstår.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Det er i mine øjne en mærkværdig tankegang at ville spare nøglespillere i en kamp, der i den grad ligger midt i en opbygning af et helt nyt hold. Det giver meget lidt mening.

    Vi har jo på ingen måde fundet vores faste koncept endnu. Hobrokampen er en udmærket lejlighed til at få bekræftet og sammentømret de spredte positive tendenser, vi trods alt har set. Når der er tydelighed og struktur i vores spil, kan vi begynde at hive spiller 12, 13, 14, 15 og 16 ind og give dem chancen for at vise, at de også kan. Helst ikke før.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er i mine øjne en mærkværdig tankegang at ville spare nøglespillere i en kamp, der i den grad ligger midt i en opbygning af et helt nyt hold. Det giver meget lidt mening.

    Vi har jo på ingen måde fundet vores faste koncept endnu. Hobrokampen er en udmærket lejlighed til at få bekræftet og sammentømret de spredte positive tendenser, vi trods alt har set. Når der er tydelighed og struktur i vores spil, kan vi begynde at hive spiller 12, 13, 14, 15 og 16 ind og give dem chancen for at vise, at de også kan. Helst ikke før.
    Helt enig. Det var også derfor jeg tidligere skrev, at kampen kan blive dyr for f.eks. De Ridder. Jeg håber, at vi benytter kampen til at få opbygget nogle offensive bånd mellem Kadrii, Nico, Corner og Amankwaa (Toutouh kunne også nævnes).

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Jeg er helt sikker på, at De Ridder kommer ind nu hvor Corner er skadet.
    Og jeg er enig i, at det ville være rart, at kunne få sammentømret holdet først og så spille de øvrige spillere ind, men det er sjældent sådan det går og start-11'eren er vel heller ikke helt fastlagt nu.

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg er helt sikker på, at De Ridder kommer ind nu hvor Corner er skadet.
    Og jeg er enig i, at det ville være rart, at kunne få sammentømret holdet først og så spille de øvrige spillere ind, men det er sjældent sådan det går og start-11'eren er vel heller ikke helt fastlagt nu.
    Jeg bliver godt nok skuffet, hvis ikke Pourie får chancen. Vi skal altså have en angriber med.


  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er i mine øjne en mærkværdig tankegang at ville spare nøglespillere i en kamp, der i den grad ligger midt i en opbygning af et helt nyt hold. Det giver meget lidt mening.

    Vi har jo på ingen måde fundet vores faste koncept endnu. Hobrokampen er en udmærket lejlighed til at få bekræftet og sammentømret de spredte positive tendenser, vi trods alt har set. Når der er tydelighed og struktur i vores spil, kan vi begynde at hive spiller 12, 13, 14, 15 og 16 ind og give dem chancen for at vise, at de også kan. Helst ikke før.
    Men nu forudsætter du, at dem, der spiller nu er nøglespillerne. Jeg er ret sikker på, at Mussis er tænkt som en nøglespiller på det her hold, og at det ikke var planen, at han skulle sidde udenfor i den første håndfuld kampe. Og jeg ville sætte stor pris på, at han havde fået nogle kampe i benene, inden vi når til de seks gruppekampe i, formodentlig, Europa League.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og Kamptråd FCN-FCK
    By shs in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 06.04.10, 11:55
  3. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33
  4. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33
  5. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •