Side 3 af 13 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 192

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Tror ikke man skal dømme Marvin Pourié på denne kamp. Han skal fungere sammen med Cornelius eller en ny target mand. Jeg er stadigvæk stor tilhænger af Pourié.

    Til gengæld skal Nicolai Jørgensen på bænken med det samme den mand er håbløs.

    Mussis mangler flere reserve kampe
    Hvorfor må jeg ikke dømme ham på denne indsats? Det svarer jo til at jeg går til eksamen og dumper, og siger til censor at han ikke skal dømme mig på denne indsats.

    Næh du. Pourié er ligesom Høgli en nulbon. Deres teknik er jo på serieniveau. Det er VIRKELIG grelt min ven!!!

    Ståle skal handle ASAP!!!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Tror ikke man skal dømme Marvin Pourié på denne kamp. Han skal fungere sammen med Cornelius eller en ny target mand. Jeg er stadigvæk stor tilhænger af Pourié.

    Til gengæld skal Nicolai Jørgensen på bænken med det samme den mand er håbløs.

    Mussis mangler flere reserve kampe
    Imponerende, hvis du stadig kan være stor tilhænger af Pourié efter den her kamp. Selvfølgelig er i dag en dag, hvor hele holdet dumper fælt. Men Pourié må betegnes som et af de større fejlindkøb - simpelthen fordi han er indkøbt til en rolle i et system, han slet ikke er skabt til.

    For mig at se må det her være den naturlige afskedskamp for Pourié. Det kan godt være, at Corner ikke er på toppen, men han er lysår bedre end Pourié. Pourié gjorde aldrig ondt på Hobro. Det eneste, vi kan håbe på, er, at der ikke var nogen opkøbere til stede ved dagens kamp. Av!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,537

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Imponerende, hvis du stadig kan være stor tilhænger af Pourié efter den her kamp. Selvfølgelig er i dag en dag, hvor hele holdet dumper fælt. Men Pourié må betegnes som et af de større fejlindkøb - simpelthen fordi han er indkøbt til en rolle i et system, han slet ikke er skabt til.

    For mig at se må det her være den naturlige afskedskamp for Pourié. Det kan godt være, at Corner ikke er på toppen, men han er lysår bedre end Pourié. Pourié gjorde aldrig ondt på Hobro. Det eneste, vi kan håbe på, er, at der ikke var nogen opkøbere til stede ved dagens kamp. Av!!!
    Det Jo til grin, hvis folk giver Pourie skylden over dette nederlag.

    Se nu de 3 mål Hobro score ?. Er det Pouries skyld. Vi ved alle sammen godt, at når et hold får medvind så har de lige 10 % extra.


  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Imponerende, hvis du stadig kan være stor tilhænger af Pourié efter den her kamp. Selvfølgelig er i dag en dag, hvor hele holdet dumper fælt. Men Pourié må betegnes som et af de større fejlindkøb - simpelthen fordi han er indkøbt til en rolle i et system, han slet ikke er skabt til.

    For mig at se må det her være den naturlige afskedskamp for Pourié. Det kan godt være, at Corner ikke er på toppen, men han er lysår bedre end Pourié. Pourié gjorde aldrig ondt på Hobro. Det eneste, vi kan håbe på, er, at der ikke var nogen opkøbere til stede ved dagens kamp. Av!!!
    Av av av - Hvis vi skal afskrive de som ikke gjorde det godt i denne kamp, bliver der handlet mindst lige så meget i resten af vinduet, som der er gjort hidtil.

    De Ridder kommer bestemt ikke frem til mere, synes ej heller han formår at skabe noget videre. NJ fungere overhovedet ikke i dag, hvilket kan siges om mange andre der var på holdkortet i dag.

    Hovedløst af Zanka at få det røde kort, samt Mussis for at komme ind i den tackling med begge ben.. Det er bestemt ikke damage control.

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Dagens karakterer: Høgli: Lort med lort på. Zanka: Først lort, efter rødt kort: Lort med lort på. Og så alligevel kun lort da vi ikke skal se han i de næste par kampe.
    Ståle får også lort med lort på, og det gør han så længe han bruger Høgli.
    Pourie: +++

    Og så er der vel bare at sige at det var en dag hvor intet ville ind i Hobros kasse, men stor kredit til Hobro, de kæmper jo r.... ud af bukserne.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Det værste vi kunne lade ske i denne kamp, var at lukke et mål ind så kort efter start. Hobro får ALLE muligheder for at spille den form for fodbold de er fantastiske til: kontrafodbold.

    Derudover så gør 3 forsvarsudskiftninger ENDNU en gang ondt på os. Først Anton ind, så Kadrii ind og så Amartey ned. Det var dømt til at gå galt, og det mener jeg var skyld i at vi lukker 2 yderligere mål ind. Høgli lavede lidt samme stunt mod Lyon, hvor han forærer bolden væk lige i feltet - hvad er der galt med ham?

    Kampens dårligste spiller var dog NJ. Hans arrogance er værre end fortidens Zanka - det er så tydeligt, at han slet ikke gider noget som helst, og han virker egentlig rimelige ligeglad.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Så det her er Ståles mange millioner dyre nye vinderhold? Vor herre på lokum med tyndskide.

    Men De Ridder er så goooooe, Pourie må aldrig, aldrig vurderes og Høgli er altså god defensivt!!!!11 1!

    Historisk pinligt resultat.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det Jo til grin, hvis folk giver Pourie skylden over dette nederlag.

    Se nu de 3 mål Hobro score ?. Er det Pouries skyld. Vi ved alle sammen godt, at når et hold får medvind så har de lige 10 % extra.
    Isoleret set er det selvfølgelig ikke hans skyld. Men han er jo lysår fra at være et seriøst alternativ til Corner.

    Han er et CV efterladenskab der skal plantes på bænken, helst i en anden klub. Han er bare ikke dygtig nok!!!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    god kamp Delanye, resten tja i kan end ikke komme på Hobro`s hold idag og skulle skamme jer. Og hvad hulen skal Høgli dog på FCK`s hold???????????????????????? mage til lort der lugter, skal man lede længe efter. Og når så resten af holdet også slår op i banen ( her specielt NJ`s ufattelige dårlige bund niveau, jamen så er det bare sådan. ) Dårlige indkøb og mangel på samme ( Zanka du er ikke god nok og koster det første mål og der er INGEN angribere absolut INGEN ).Dårlige indkøb og hvem har ansvaret for det ;-)
    May the force be with you

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    1. mål: helt upresset indlæg.
    2. mål: så ringe
    3. mål: offside blokerer.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Thorup Se meddelelser
    Av av av - Hvis vi skal afskrive de som ikke gjorde det godt i denne kamp, bliver der handlet mindst lige så meget i resten af vinduet, som der er gjort hidtil.

    De Ridder kommer bestemt ikke frem til mere, synes ej heller han formår at skabe noget videre. NJ fungere overhovedet ikke i dag, hvilket kan siges om mange andre der var på holdkortet i dag.

    Hovedløst af Zanka at få det røde kort, samt Mussis for at komme ind i den tackling med begge ben.. Det er bestemt ikke damage control.
    Ok de ridder var så den eneste der kunne være sin indsats bekendt.. Derudover synes jeg vores to backs i bashkim og høgli har stor andel i det forsmædelige nederlag. Bashkim fik jo urmas rooba til at ligne Roberto Carlos! Han fik da i dag vist at han virkelig ikke er et alternativ på den position. Og zankas røde er da først og fremmest hovedløst fordi Lars kristoffersen er HELT væk!! Hvis den slags tjat skal give røde kort skal der da gives fem røde pr kamp. I øvrigt befriende at se lidt frustrationer fra enkelte spillere, alt for mange opgivende og selvtilfredse attituder ellers, særligt Nico går forrest i denne disciplin..

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det Jo til grin, hvis folk giver Pourie skylden over dette nederlag.

    Se nu de 3 mål Hobro score ?. Er det Pouries skyld. Vi ved alle sammen godt, at når et hold får medvind så har de lige 10 % extra.
    Du læser så ikke, hvad jeg skriver. Prøv det. (Hint: Der står, at hele holdet dumper fælt).
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. #43
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Angrebstrænerne (har vi nogen?!?) må påtænke at arbejde over det næste tid!! Føj for en kamp og indsats.

    Over & Out
    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af momofritz Se meddelelser
    god kamp Delanye, resten tja i kan end ikke komme på Hobro`s hold idag og skulle skamme jer. Og hvad hulen skal Høgli dog på FCK`s hold???????????????????????? mage til lort der lugter, skal man lede længe efter. Og når så resten af holdet også slår op i banen ( her specielt NJ`s ufattelige dårlige bund niveau, jamen så er det bare sådan. ) Dårlige indkøb og mangel på samme ( Zanka du er ikke god nok og koster det første mål og der er INGEN angribere absolut INGEN ).Dårlige indkøb og hvem har ansvaret for det ;-)
    Zanka har så været klart bedste mand her i starten af sæsonen, så det er jeg slet ikke enig i. Desværre skal vi nu mangle ham mod FCM pga en håbløs dommerpræstation.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,537

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Du læser så ikke, hvad jeg skriver. Prøv det. (Hint: Der står, at hele holdet dumper fælt).
    Jeg har skam læst dit indlæg nøje og det er jo tydeligt og du skyder skarpt efter Pourie. Som du selv skriver dumper hele holdet. Men det er jo pinligt den måde du hagler pourie ned.

    Enig I det ikke er Pouries bedste kamp, men at bedømme en spiller på baggrund af Hobro kampen syntes jeg ikke er fair. ( som bade har held/dygtighed hele kampen igennem ) som du selv siger, hvor hele holdet dumper, jaaa så er det sg svært for Pourie også at spille godt, så jeg syntes du skyder dig selv I foden med den bemærkning.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 13 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og Kamptråd FCN-FCK
    By shs in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 06.04.10, 11:55
  3. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33
  4. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33
  5. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •