Side 4 af 13 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 192

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Der er så mange negative ting i denne kamp, at jeg bliver nødt til at tage det i punktform:

    1. Ståle er kampens store taber. Formår på ingen måde, at sætte sit aftryk fra sidelinjen.

    2. Hvordan kan Høgli have gennemgået en over 10 år lang professionel karriere som højreback, og stadig have til gode, at lære at slå et indlæg?

    3. Vi skal have en ny angriber. Pourie er ikke en spiller for os.

    4. Toutouh skal permanent bannes fra kanten. For altid.

    5. Nico skal forstå, at han ikke er Cristiano Ronaldo, og bare kan gøre som det passer ham. Han er god, men ikke SÅ god.

    6. Anton har fået en frygtelig start. Nærmest flået ud i begge kampe.

    7. De Ridder gør det faktisk OK i dag.

    8. Vi skal væk fra det her Esbjerg-syndrom, med at en god indsats i Europa, bliver fulgt op af en rædderlig indsats i Suppen. Ellers bør Leverkusen gøre os en indirekte tjeneste, og banke os ud af CL.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Puha hvor jeg savner Dame N'Doye, Jesper Grønkjær og William Kvist!! :'(
    Sidst redigeret af Amsinck719 : 10.08.14 kl. 18:27


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    "Zanka har så været klart bedste mand her i starten af sæsonen"

    Giver dig fuldstændig ret, men det er for modstanderne, fejlafleveringer lige op ad banen, gang på gang.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Lige nu mangler jeg Andreas Hansen, Live fra Bryggen, til at minde mig om, at Ståle vandt the double i 2009, og at holdet består af mange nye, og at det nok skal gå alt sammen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    "Zanka har så været klart bedste mand her i starten af sæsonen"

    Giver dig fuldstændig ret, men det er for modstanderne, fejlafleveringer lige op ad banen, gang på gang.
    Hold nu op. Zanka laver sindssyg mange gode afleveringer, og sætter flere gange angriberne op. Zanka var langt fra den dårligste mand idag.


  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Pinligt. Skandaløst. Ringe.
    Ståle hva' så? Du skifter meget ud og fejler big time. Igen - ligesom mos SIF og Slagelse er der ingen vilje, ingen gejst og ingen der går forrest.
    Jeg håber, det overvejes seriøst at få en RIGTIG angriber mere. Det vi har er simpelthen ikke godt nok.
    Hele Danmark griner og jeg frygter sgu' at holdet bare ikke sætter sig selv op mod modstandere der på papiret er 'lette' kampe.

    Pinligt FC. Pinligt.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Pinlig, pinlig indsats! Det jo en skandale og værre end det absurde 1-5 nederlag til FCM.

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    8

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    "Zanka har så været klart bedste mand her i starten af sæsonen"

    Giver dig fuldstændig ret, men det er for modstanderne, fejlafleveringer lige op ad banen, gang på gang.
    Nej det har han sgu ikke, han løber rundt med et latterligt smil og dummer sig konstant
    FCK-hubby

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    393

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Hubby Se meddelelser
    Nej det har han sgu ikke, han løber rundt med et latterligt smil og dummer sig konstant
    Det er nok den mest unuancerede vurdering af en spiller jeg har hørt meget længe. Han spillede godt mod SIF, var out of this world mod FCN, virkelig god mod Dnipro, dårlig mod FCV, virkelig god mod Dnipro og - ligesom resten af holdet - dårlig i dag. Han smider nogle bolde væk, ja, men han sætter også nogle fantastiske angreb op på en måde, som ingen andre forsvarsspillere i Superligaen kan.


  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har skam læst dit indlæg nøje og det er jo tydeligt og du skyder skarpt efter Pourie. Som du selv skriver dumper hele holdet. Men det er jo pinligt den måde du hagler pourie ned.

    Enig I det ikke er Pouries bedste kamp, men at bedømme en spiller på baggrund af Hobro kampen syntes jeg ikke er fair. ( som bade har held/dygtighed hele kampen igennem ) som du selv siger, hvor hele holdet dumper, jaaa så er det sg svært for Pourie også at spille godt, så jeg syntes du skyder dig selv I foden med den bemærkning.
    Det ville være super, hvis du læser, hvad jeg skriver. Hvorfor er det pinligt den måde, jeg hagler Pourié ned på? Jeg skriver, han er fejlcastet til holdet. Det baserer jeg ikke kun på denne kamp. Men i denne kamp var det bare ekstra tydeligt - også før holdet kollapser - at han slet ikke er den type, vi har brug for. Tror, han er fin på et hold, der lever på kontraer. Men FCK? Nej.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Leverkusen spionen må hygge sig fælt / kæft man har brug for blod I støvlerne / SKANDALE er et mildt udtryk��
    Jeg har på fornemmelsen af ordet "ha" går igen mange gange i hans referat. Tvivler på at de bruger meget mere tid på os inden de kampe, de må have vigtigere ting at tage sig til.

    Generelt har jeg set min 5 årige niece udvise markant mere vindermentalitet når hun sidder og laver perlekæder mens hun ser My Little Pony, end samtlige vores 14 spillere viser i dag. Tilsammen. Mage til ynk kan jeg ikke huske nogensinde at have set i Parken. Og jeg har efterhånden set en del.

    Det eneste positive jeg kan komme på er, at det ikke var et fuldtidsprofessionelt hold vi mødte i dag. For så var vi da for alvor blevet revet rundt i manegen.

    Pinligt!
    - We'll Sing on our own! -


  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har skam læst dit indlæg nøje og det er jo tydeligt og du skyder skarpt efter Pourie. Som du selv skriver dumper hele holdet. Men det er jo pinligt den måde du hagler pourie ned.

    Enig I det ikke er Pouries bedste kamp, men at bedømme en spiller på baggrund af Hobro kampen syntes jeg ikke er fair. ( som bade har held/dygtighed hele kampen igennem ) som du selv siger, hvor hele holdet dumper, jaaa så er det sg svært for Pourie også at spille godt, så jeg syntes du skyder dig selv I foden med den bemærkning.
    Hold nu op Eraz. Du kan have hede drømme om Pourié herfra og til juleaften. Det fjerner bare ikke indtrykket af at han ikke er dygtig nok til vores hold. Og da SLET IKKE i en kamp hvor vi dominerer på bolden, og modstanderen har "parkeret bussen". Pourié er definitionen på en omstillingsspiller - period!!!

    Derudover har han teknisk STORE udfordringer, og et middelmådigt hovedspil. Den "samlede pakke" ender bare med at tommelfingeren vender nedad. Der er jo også en grund til at Ståle har haft set bort fra ham i en lang periode.

    Jeg er sikker på at han bliver spillet af nød, og bestemt ikke af lyst. Håber Felfel får chancen næste gang Corner er ukampdygtig!!!


  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Rolig nu... Der er vel ingen tvivl om, at nederlaget er en taktisk genistreg fra Ståle. Tænk på, at Leverkusen nu vil undervurdere os, hvorefter vi vil vise vores sande niveau ... Eller....
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det ville være super, hvis du læser, hvad jeg skriver. Hvorfor er det pinligt den måde, jeg hagler Pourié ned på? Jeg skriver, han er fejlcastet til holdet. Det baserer jeg ikke kun på denne kamp. Men i denne kamp var det bare ekstra tydeligt - også før holdet kollapser - at han slet ikke er den type, vi har brug for. Tror, han er fin på et hold, der lever på kontraer. Men FCK? Nej.
    Det er jo den game Historie med at Pourie er "fejlcastet". Den syntes jeg er lidt for let købt.

    Mod FCV så vi jo ham spille god fodbold I mellemrum "altså han kan andet end at løbe på dybe stikninger". Derudover syntes jeg Pourie er en fin opspils station der lave fine afspil ( dog er De Ridder bedre )

    Derudover skal vi også lige være ærlig når man ser på de chancer Pourie har fået. Hvis jeg ikke tager helt fejl fik han 2 kampe fra start da han kom til FCK, hvor så alle de resterende kampe har været indhop med få minutter tilbage ( altså Pourie har ikke fået tillid som en F.eks Cornelius ).

    Jeg ved godt det er nemt bare at sige ja nu har han fået chance og så skal han score 3 mål I hver kamp, men det kræver altså tid/tillid at bygge en spiller til at spille I FCK, det kræver kamp efter kamp ala den tillid han har givet Cornelius.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er jo den game Historie med at Pourie er "fejlcastet". Den syntes jeg er lidt for let købt.

    Mod FCV så vi jo ham spille god fodbold I mellemrum "altså han kan andet end at løbe på dybe stikninger". Derudover syntes jeg Pourie er en fin opspils station der lave fine afspil ( dog er De Ridder bedre )

    Derudover skal vi også lige være ærlig når man ser på de chancer Pourie har fået. Hvis jeg ikke tager helt fejl fik han 2 kampe fra start da han kom til FCK, hvor så alle de resterende kampe har været indhop med få minutter tilbage ( altså Pourie har ikke fået tillid som en F.eks Cornelius ).

    Jeg ved godt det er nemt bare at sige ja nu har han fået chance og så skal han score 3 mål I hver kamp, men det kræver altså tid/tillid at bygge en spiller til at spille I FCK, det kræver kamp efter kamp ala den tillid han har givet Cornelius.
    Det er ikke en gammel historie. Det er den eneste historie, der er.

    Du skriver selv, at det eneste, Pourie (til dels) kan finde ud af, er De Ridder bedre til. Så hvad er din forkromede plan? At lade Pourié starte inde i stedet for Corner?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 13 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og Kamptråd FCN-FCK
    By shs in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 06.04.10, 11:55
  3. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33
  4. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33
  5. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •