Viser resultater 1 til 1 af 1

Emner: Kørselstilbud til Hjemmekampen mod Leverkusen. Midtjylland til Parken og retur

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Kørselstilbud til Hjemmekampen mod Leverkusen. Midtjylland til Parken og retur

    Hey folkens!

    Da jeg er den heldige indehaver af ferie fra arbejdet, så opholder jeg mig i Hernings omegn i den uge, hvor slaget skal stå mod Leverkusen.
    Som fan og sæsonkortholder på sektionen, har jeg fået den kanon fede idé at tage turen til Parken anyway, så vi kan få skabt noget god stemning og hjulpet drengene så godt på vej som muligt.

    Jeg tager bilen, og kan tilbyde 3-4 personer (afhænger af skulderbredde, da bagsædet kan virke trægt) et lift med opsamling og levering ad følgende rute: https://www.google.dk/maps/dir/Herni...56!2d55.702299

    Pris for herligheden: Udregnes udfra mængden af deltagere samt længde på turen.
    Men er der 2 personer som vil med fra den del af DK som ligger vest for Storebælt, kan turen klares for omkring 200 kr pr snude.

    Vigtigt er det at nævne, at vi først passere betalingsanlægget ved storebælt efter kl 16, da beregningen er foretaget udfra storebælts aftenrabats tur.

    Meld jer friske her og smid noget kontakt oplysning i en PM, hvis I er stensikre på at ville tage turen.

    Jeg holder første post her opdateret med antallet af deltager foruden mig selv.

    PT deltager: 0 foruden chauffør dondjon89.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Leverkusen away - KUN 899
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 29.08.14, 15:40
  2. FC København møder Bayer Leverkusen i CL play-off
    By spiff in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 12.08.14, 18:31
  3. Midtjylland er (åbenbart) skræmmende i Parken!
    By FCKøbenhavneren in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 18.09.05, 13:51

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •