Side 16 af 16 FørsteFørste ... 613141516
Viser resultater 226 til 234 af 234

Emner: Evaluering af Ståle version 2

  1. #226
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Måske er jeg bare langsom i optrækket, men jeg har ingen anelse om, hvem de forkortelser dækker over. Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er et generelt problem, eller om jeg bare bør leve med det.
    Tænker Kasper Hjulmand, David Nielsen, samt Bo Henriksen.

    Dog hælder jeg mest til Hjulmand, hvis det skal være en træner fra Danmark.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Måske er jeg bare langsom i optrækket, men jeg har ingen anelse om, hvem de forkortelser dækker over. Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er et generelt problem, eller om jeg bare bør leve med det.
    Noob ;) Jeg får det til David Nielsen, Kasper Hjulmand eller Bo Henriksen
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Måske er jeg bare langsom i optrækket, men jeg har ingen anelse om, hvem de forkortelser dækker over. Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er et generelt problem, eller om jeg bare bør leve med det.
    Det er lidt friskt at forkorte navne på andre holds trænere og antage, at læserne kan afkode teksten. Jeg gætter på, at der hentydes til David Nielsen, Kasper Hjulmand og Bo Henriksen i nævnte rækkefølge. Sidstnævnte kan dog umuligt være et seriøst bud.


  5. #229
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er lidt friskt at forkorte navne på andre holds trænere og antage, at læserne kan afkode teksten. Jeg gætter på, at der hentydes til David Nielsen, Kasper Hjulmand og Bo Henriksen i nævnte rækkefølge. Sidstnævnte kan dog umuligt være et seriøst bud.
    For mig ville det eneste rigtige være at ansætte Thomas Christiansen. Han har haft lidt succes i APOEL og også trænet større klubber som Leeds. Han er ledig på markedet lige nu og med foldboldopvækst i Barcelona har han bare nogle helt andre kompetencer end hans (halve)landsmænd herhjemme.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #230
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Hvad man end måtte mene om Tøfting, lyder det her ikke ramt helt ved siden af: https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...e-egne/7240527
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #231
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvad man end måtte mene om Tøfting, lyder det her ikke ramt helt ved siden af: https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...e-egne/7240527
    Ikke tit jeg er enig med Tøffe, men jeg er også enige i mange af hans betragtninger. Puha. Jeg tror virkelig de næste 8-10 kampe kommer til definere Ståles fremtid i Klubben. Hvis vi ryger ud i EL kval samt er 9-12 point efter vores modstandere i Suppen så tror jeg at Ledelsen fyrer Ståle

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #232
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Efterhånden har jeg hørt nogle stykker spekulere i, at Ståle kunne blive sportschef med en ny cheftræner. Altså der er hverken noget med rygter, at man har hørt noget over skulderen eller den slags. Det er rene spekulationer, men ikke desto mindre synes jeg, at de er spændende.

    Jeg tænker, at hvis Ståle skulle acceptere det, ville det være nødvendigt at gøre det til en slags forfremmelse. Højere løn, hjørnekontor, måske en mere direkte linie til bestyrelsen, mere indflydelse på budgettet eller andet. Derudover ville han jo som sportschef stadig have masser af indflydelse på trupsammensætningen og spillestilen. Han har ofte snakket om, at han vil sørge for, at klubben er i trygge hænder, når han på et tidspunkt forlader den, og at lære en ny cheftræner op i klubbens kultur virker som en temmelig oplagt ting i den retning. Jeg ved ikke, om det kunne være et logisk næste skridt for Ståle indenfor klubben.

    Hvis det skulle ske, kunne den næste cheftræner selvfølgelig være hvem som helst, men personligt synes jeg, at Kasper Hjulmand kunne være spændende. De to har flere gange snakket om deres venskab, og så deler de en del spillemæssige aspekter, så måske ville de være et godt match. Derudover har Hjulmand erfaring fra Bundesligaen ligesom Ståle.

    I øvrigt kunne man argumentere for, at hvis det skulle ske, ville begge fløje herinde med hensyn til om Ståle skal afsættes, på en måde få deres vilje.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #233
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    I øvrigt kunne man argumentere for, at hvis det skulle ske, ville begge fløje herinde med hensyn til om Ståle skal afsættes, på en måde få deres vilje.
    Spoken like a true Gandhi :-)
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #234
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Efterhånden har jeg hørt nogle stykker spekulere i, at Ståle kunne blive sportschef med en ny cheftræner. Altså der er hverken noget med rygter, at man har hørt noget over skulderen eller den slags. Det er rene spekulationer, men ikke desto mindre synes jeg, at de er spændende.

    Jeg tænker, at hvis Ståle skulle acceptere det, ville det være nødvendigt at gøre det til en slags forfremmelse. Højere løn, hjørnekontor, måske en mere direkte linie til bestyrelsen, mere indflydelse på budgettet eller andet. Derudover ville han jo som sportschef stadig have masser af indflydelse på trupsammensætningen og spillestilen. Han har ofte snakket om, at han vil sørge for, at klubben er i trygge hænder, når han på et tidspunkt forlader den, og at lære en ny cheftræner op i klubbens kultur virker som en temmelig oplagt ting i den retning. Jeg ved ikke, om det kunne være et logisk næste skridt for Ståle indenfor klubben.

    Hvis det skulle ske, kunne den næste cheftræner selvfølgelig være hvem som helst, men personligt synes jeg, at Kasper Hjulmand kunne være spændende. De to har flere gange snakket om deres venskab, og så deler de en del spillemæssige aspekter, så måske ville de være et godt match. Derudover har Hjulmand erfaring fra Bundesligaen ligesom Ståle.

    I øvrigt kunne man argumentere for, at hvis det skulle ske, ville begge fløje herinde med hensyn til om Ståle skal afsættes, på en måde få deres vilje.
    Jeg har svært ved at forestille mig, at Ståle ville give en eventuel kommende cheftræner den ro og plads han(/hun?) har brug for. For det, tror jeg simpelthen at den rolle ligger for tæt på hans hjerte.
    Jeg ville ikke have det sjovt ved at skulle overtage et job for en så højtråbende person, hvis jeg samtidig skulle arbejde sammen med ham efterfølgende. Det kræver en vis type at kunne håndtere den situation, tror jeg.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 16 af 16 FørsteFørste ... 613141516

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.01.14, 20:04
  2. Heksekedel - evaluering
    By Dexters in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 23.10.03, 07:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •