Side 1 af 16 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 234

Emner: Evaluering af Ståle version 2

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Evaluering af Ståle version 2

    Raus...ny træner!

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Uenig. Ståle skal naturligvis have næste sæson med og vise i de to transfervinduer, at han er bedre end CV og således kan samle en bedre balanceret trup, så vi igen kan dominere Danmark og gøre os gældende i Europa.

    Jeg tror på det.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Det er da absolut blevet bedre på det sidste, synes jeg. Ståle er begyndt at få sat sine indtryk på truppen og vores 4-4-2 virker ikke så "stram", som CV dikterede den i hans tid.

    Det skulle ikke undre mig, hvis den bliver endnu mere løs eller formationen ligefrem bliver direkte ændret hen over sommeren i forhold til de indkøb, der kommer.

    Jeg har stadig tillid til Ståle.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    At der er nogen der mener at Ståle skal fyres opfatter jeg som en joke .... Vi lå sidst da han kom og der er kommet et markant løft i efteråret og så kun få gode elementer her i foråret .... MEN den trup der er opbygget igennem tre år han har været væk er ikke god nok... Jeg synes der er flere gode momenter fra i søndags og de første 35 min igår ... Jeg tror at 3-4 kvalitetsspillere vil kunne løfte vores hold betydeligt ... Vi har jo set et super niveau i efteråret hos Feks Gisla , Delaney Vetokele mfl..... Når holdet har flow er der flere der shiner og jeg tror bestemt at en som Corner vil blive rigtig gid efter ferie. Derudover får vi (xxx) NJ tilbage samt Toutouh .... Lad nu panik knappen få lidt ro og lad være med at skrive noget så hysterisk latterligt som at Ståle skal fyres ... Please


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Ja! Lad os da endelig fyrer den eneste træner der kan få os tilbage på sporet... husk på Ståle har haft en virkelig rådden trup til rådighed efter sin tilbagekomst... 60% har været i klubben for længe eller er fejlcastet... resten er unge spillere med et enormt potentiale men de kan ikke løfte et hold alene... Det jeg er mest bekymret for er om vi kan skrabe nok penge sammen til de spillere vi skal have... vi er on the shit og derfor bliver prisen nok skruet lidt ekstra op... og tror ikke der er mange som har lyst til at købe vores spillere... claudemir eks. må været faldet væsenligt i pris desværre... :(

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    ... Vi lå sidst da han kom
    Vi var næppe endt sidst med Ariel ellers. Siger ikke, at det er et argument for at fyre Ståle, men grunden til man også fyrede CV i indeværende sæson har vel været, at man indså, at det nok snarere var et TRUPproblem end et trænerproblem.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Stadig Raus mit der Ståle............

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Det er hverken Ståles skyld at det massive spilovertag ikke bliver udnyttet i dag, ej heller den elendige dommer præstation
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    eller de mange skader... Ståle har allerede bevist at han over tid kan trylle, at opbygge et hold tager altså tid... Bare se på city, psg. monaco... Det tager tid at opbygge et storhold... Lad nu bare ståle arbejde, han har allerede samlet en masse spændende spillere.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    eller de mange skader... Ståle har allerede bevist at han over tid kan trylle, at opbygge et hold tager altså tid... Bare se på city, psg. monaco... Det tager tid at opbygge et storhold... Lad nu bare ståle arbejde, han har allerede samlet en masse spændende spillere.
    Jeg er helt enig.

    Jeg ved godt folk er utålmodig, også med tanke på sidste sæsons elendigheder. Men når man får tilgang på 8-9 nye spillere, så skal det altså gå galt med store store udsving. 1 ting er dog sikkert, en udrensnings af truppen var nødvendig, men så skal vi også være realistiske med hensyn til resultaterne på banen.

    Jeg er 100 % sikker på Ståle nok skal få styr på det, men jeg tror ikke vi kommer til at se stabilt spil til før efter Vinterpausen.

    Hvis Vi først begynder at ryste i bukserne og Ståle bliver fyret så kan man da 100 % være sikker på at FCK kommer til at gå i opløsning både med uro på og udenfor banen.

    Så længe vi ikke ryger en i en 10 årig krise ligsom BØF, så er jeg fortrøstningsfuld

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    I øvrigt sjovt at læse 5-6 indlæg tilbage (fra 2009);

    "...og N'Doye er ikke ligefrem den stærkeste spiller i ligaen...". Hehe...

    Denne sætning kan måske også bruges lidt symbolsk - minde os om at ting kan tage tid.

    Denne sæsonstart har, mildest talt, været utilgivelig, og man tror jo næsten det er løgn. Men selvfølgelig skal Ståle have mere tid - alt andet ville jo være komplet idiotisk.

    Meeeen Ståle og holdet må meget gerne snart levere et eller andet acceptabelt - man går jo rundt med en depri-knude hele tiden. Er dog begyndt at tænke frem imod næste sæson... :-/

    Zan

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Som mange andre også skriver, så tager det tid at bygge et hold op, specielt når der er så mange relativt unge spillere på vigtige positioner.

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Som mange andre også skriver, så tager det tid at bygge et hold op, specielt når der er så mange relativt unge spillere på vigtige positioner.
    Er meget enig, og det tror jeg egentlig de fleste er.

    Det der selvfølgelig bekymrer diverse fans er om hvorvidt "...at bygge et hold op..." betyder at tabe 0-3 til Hobro i Parken, ligge nummer 10 efter fem kampe og have spillet sig et godt stykke væk fra mesterskabskampen allerede.

    Ovenstående er, uden diskussion, et kæmpe problem og kan ikke undskyldes. Det er slet ikke godt nok!

    Er dog stadig enig; vi fans er nødt til at tage en dyb indånding, og forsøge at komme igennem denne helvedesperiode uden at gå totalt i panik.
    For at fyre Ståle nu, vil der næppe komme meget godt ud af - specielt ikke på sigt. Han skal i hvert fald have sæsonen ud, og så må man jo evaluerer på tingenes tilstand til den tid...

    Zan

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Bare lige for at sætte lidt tal på elendigheden:

    Før Ståles tilbagekomst havde vi ikke tabt en ligakamp med en manko på tre eller flere mål i Parken siden den berømte "Erik Bo hattrick"-kamp i påsken i 2000. Nu er det sket to gange på under et halvt år, den ene af gangene mod deltidsprofessionelle oprykkere.

    Sidste gang vi tabte to ligakampe på hjemmebane i træk var i 1998 (over 16 år siden!), og der er nu mulighed for at sætte en fin klubrekord ved at tabe den næste også, for det er nemlig aldrig sket før.

    Vi har før prøvet at have en større udrensning og genstart hen over en sommerpause, fx efter afslutningen på den miserable 2004/2005-sæson, der så blev fulgt op af en efterårssæson hvor kun én ud af 20 ligakampe blev tabt. Det er altså ikke en umulig og urimelig mission at integrere nye spillere og levere resultater på kortere tid end 6-12-18 måneder eller hvad de mere tålmodige typer nu mener er en passende horisont.

    Jeg synes ikke det ville være klogt at fyre Ståle nu - slet ikke. Men omvendt er det altså også til at få spat af at skulle læse de der "armen slå nu koldt vand i blodet"-opfordringer, for det der foregår nu er ikke bare lidt indkøringsvanskeligheder med en ny trup, jf. ovennævnte historiske eksempler. Der er tale om seriøs mangel på retning og mangel på kvalitet flere steder på banen, og det kan simpelthen ikke være acceptabelt hvis vi ender med at have pisset guldchancen væk inden turneringens første tredjedel er afviklet. Jeg ved ikke hvad der skal til, men jeg håber virkelig Ståle har en idé, for det virker på ingen måde givet at bedre tider venter lige om hjørnet, hvis bare folk er tålmodige nok.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståle Raus senest 1/6-2011. Hvem efterfølger?

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Jeg synes ikke det ville være klogt at fyre Ståle nu - slet ikke. Men omvendt er det altså også til at få spat af at skulle læse de der "armen slå nu koldt vand i blodet"-opfordringer, for det der foregår nu er ikke bare lidt indkøringsvanskeligheder med en ny trup. Der er tale om seriøs mangel på retning og mangel på kvalitet flere steder på banen, .../Simon
    Jeg er helt enig. Jeg var ikke glad, da Ståle kom tilbage, men måtte æde min mistro sidste efterår, hvor det sluttede rigtig godt. I foråret var vi som forvandlet. I den gale retning. Siden har det sejlet (mit valg af ord). Jeg er ikke bekymret over Hobro-blamagen, men over den konstante og konsekvente mangel på kreativitet og hurtig boldomgang. Og over at vi igen og igen ser lortehold spille bedre end os såvel i Parken som i Jydeland (gentager mig selv). Jeg kan ikke bruge argumentet, at Ståle vandt the double i 2009 til noget som helst. Det er nu, vi skal vinde.

    En fyring af Ståle ligger ikke lige for, men noget skal der ske. Der er helt tydeligt for mig, at der er et eller andet substantielt, der ikke fungerer. Vi har rigtig mange gode og talentfulde spillere, der er bedre end det, de præsterer lige nu.

    Ps. Når en ung spiller skal gøres til høvding, så skal han nok være bedre intellektuelt begavet end Nico (sry).

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 16 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.01.14, 20:04
  2. Heksekedel - evaluering
    By Dexters in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 23.10.03, 07:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •