Viser resultater 1 til 15 af 234

Emner: Evaluering af Ståle version 2

  1. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange: Sommer 2014/2015 - Part IV

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Well, jeg synes stadig det er en loyal fremstilling af din argumentation at hele din succes-definition bygger på idéen om "forventet efterbevilling". Du kalder det en succes, fordi du mener der er en stor chance for, at det kan blive godt på længere sigt. Jeg synes det er en superoptimistisk tilgang. Foreløbig er det kun Amartey, der er gået ind og har vist sig som en direkte klasseforstærkning ift. hvad vi tidligere har rådet over. Høgli har været dårligere end Lars Jacobsen, Pelle har været helt håbløs sammenlignet med Ragnar, Bola bidrog vel nærmest mere til holdet i foråret, end Kadrii foreløbig har gjort, og det ligner indtil videre en stor gåde hvorfor vi skulle være bedre stillet med De Ridder end med Vetokele. Jeg siger ikke at det har været helt til rotterne - det har det langt fra - men der er grund til dybe panderynker med de mange ubekendte, og vi befinder os i en meget presset situation. Men altså, vi må skrives ved om en måneds tid :-) Hvis vi er mere eller mindre ude af guldkampen til den tid, så er der i mine øjne tale om en klokkeklar fiasko for sommerens aktiviteter og dermed en elendig start for konceptet med kombineret træner/sportsdirektør. Hvis vi er på rette spor, så er sagen naturligvis en ganske anden, og så er det en stor fjer i hatten på den uendeligt tålmodige optimist-fløj ;-)
    /Simon
    "Uendeligt tålmodige optimist-fløj" er det dit nickname for dem, der ikke har resigneret her hele fem kampe inde i sæsonen? :-)
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  2. De følgende 5 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.01.14, 20:04
  2. Heksekedel - evaluering
    By Dexters in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 23.10.03, 07:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •