Side 1 af 17 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 249

Emner: Mussis øjeblikkeligt til Genoa

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    86

    Mussis øjeblikkeligt til Genoa

    Jeg er lige blevet gjort bekendt med, at FCK har indgået aftale med Genoa om at leje Mussis for resten af sæsonen?!
    Bekræftet af såvel aviser som FCK.DK.
    Tænker WTF?
    Hvad fanden er det der sker med vores elskede klub og det rystende dårligt sammenspillede hold og nu skipper vi endnu en spiller der burde ha været en endog meget vigtig brik på det nye hold!!!

    Msv er rystet...!
    PS. Pilen peger ikke mere på CV
    Sidst redigeret af msv : 23.08.14 kl. 22:09 Årsag: Slåfejl


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Tænker at det et en (ok) løsning, hvishan ikke er klar til at bidrage med noget og man allerede har noget andet på hånden (Kvist, Poulsen, ...).
    købsoptionen er vel standard for at få aftalen i hus, og nu ryger han til en række som har større tålmodighed end vi har i vores nuværende forfatning.

    Men besynderligt, ja!

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    86

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af thatsme Se meddelelser
    Tænker at det et en (ok) løsning, hvishan ikke er klar til at bidrage med noget og man allerede har noget andet på hånden (Kvist, Poulsen, ...).
    købsoptionen er vel standard for at få aftalen i hus, og nu ryger han til en række som har større tålmodighed end vi har i vores nuværende forfatning.

    Men besynderligt, ja!
    Har jeg misforstået noget, men er billedet ikke sådan her:
    Italien er nu en liga, hvor klubberne er mindre presset end i superligaen og dermed har mere tålmodighed?
    At Mussis ikke er god nok til Superligaen, men god nok til Serie A undrer mig...

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Mussis ikke flyveklar til SL, men kan nå at blive det til Serie A, som starter senere ... + de har erfaring med argentinere.


    Men stadig besynderligt. Vi har kun fået halvdelen af den historie!

  7. De følgende 12 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Utroligt mærkeligt forløb. Ståle kan vel ikke tørre den her af på CV også. Og Lars Højer, han ser vel heller ikke for godt ud.
    h

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Det her udstiller først og fremmest ledelsen. Man har slet ikke håndteret de 6 måneder op til Mussis kom til København godt nok, og man har ikke håndteret integrationen af ham på alle plan. Der er et hav af spillere fra de lande som har lidt kulturforskelle og er kommet godt ind i masser af klubber i Europa. FCK's ledelse er skrøbelig og lille, og har slet ikke magtet opgaven. Hele denne Mussis sag udstiller først og fremmest ledelsen i København. Mellberg pegede også på problemer i strukturen, og det er efterhånden ret velkendt at en række spillere ikke har været nurset super godt i København (Vetokele, Adi m.fl.)

    Der er noget at arbejde med. Ikke kun på 10eren..
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    det virker jo fuldstændigt til grin, det her!


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Denne sag med Mussis stinker max. Han bliver hentet i vinterens transfervindue med tiltrædelse pr. 1.juli 2014 af klubbenns sportschef CV, der 3 måneder efter bliver fyret på grund af, at man ønsker at videreudvikle FCK i en anden retning. Altså endnu en af CVs nulboner.

    Man må (på samme måde som undertegnede) undre sig over, hvad der sker i FCK for tiden, og især med Mussis goddag og farvel til klubben på en lejekontrakt. Jeg fatter ikke, at man fik indført i Mussis kontrakt, at han skulle tiltræde i FCK ASAP, da klubben akut manglede folk på den centrale midtbane. I det hele taget burde man fra FCKs side lægge kortene på bordet og være ærlige over de problemer, der eventuelt har været med Franco Mussis, for godt er det bare ikke.
    Casper the ghost

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af msv Se meddelelser
    Har jeg misforstået noget, men er billedet ikke sådan her:
    Italien er nu en liga, hvor klubberne er mindre presset end i superligaen og dermed har mere tålmodighed?
    At Mussis ikke er god nok til Superligaen, men god nok til Serie A undrer mig...
    Det giver mening, selvom det er en kedelig nyhed at vores store stjerneskud er på vej uden vi har fået fornøjelsen. Ståle forklare det dog fint i artiklen fra fck.dk (link i bunden).
    Vi tror stadig alle på, at hans talent kan give ham en god karriere i europæisk fodbold, men for at nå dertil, så er der brug for en mellemstation, hvor han vil have bedre muligheder for at tilpasse sig til europæisk kultur og fodbold. Hvor sprogbarrieren er mindre, men niveauet stadig er højt rent fodboldmæssigt. Og i Genoa CFC kommer han til en klub, som har stor erfaring med argentinske spillere
    Mussis var ikke klar - og Ståle gider ikke vente mens han rådner op på reserveholdet. Vi har brug for spillere der kan gøre en forskel, og såfremt vi signer Christian Poulsen eller William Kvist står vi stærkere end med Mussis (der alligevel ikke er klar til førsteholdsbold).
    - Det er vel egentlig fint nok, selvom det er en skuffelse.

    Kilde: http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/08/23...udlejer-mussis
    Sidst redigeret af Wonderboy : 23.08.14 kl. 23:14

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Den havde jeg sgu ikke set komme! Jeg har aldrig set en kamp med Mussis, men de klip jeg har set med ham, sammenholdt med kommentarer fra folk med større indsigt i argentinsk fodbold end jeg har gjorde, at mine forventninger var skyhøje. Boca Juniors var efter ham, han blev omtalt som landsholdsemne, en femårig kontrakt der indikerer at man forventer sig en masse af ham, videoklip som viser en spiller med kampgejst og vilje til at smadre en modstander (noget vi i den grad mangler), ja, jeg troede maximalt på ham. Men en udlejning til Genoa (?) ødelægger godt nok mit humør. I betragtning af at jeg havde set Mussis som en kæmpe-forstærkning at regne fra snart til om flere år, så må jeg sige at denne nyhed er værre end nederlaget til Hobro! Hvis videresalgsklausulen bliver bragt i anvendelse, så håber jeg, man har sat beløbet rigeligt højt. Jeg havde ikke forventet at holde Mussis i 5 år, men jeg havde regnet med et videresalg efter måske tre år, og et plus til FCK på rigtig mange millioner.
    Hvad kan man lære af det? Når journalister og fodbolddirektører skriver/udtaler sig om større handler, så er det bedre at overdrive end at være kedelig, og hvis man ikke selv har den fornødne indsigt, så vent med at forvente noget som helst, til man har set giraffen med egne øjne! ØV!

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    ... skuffende... jeg håber fandme der er en høj købsoption på ham.... det var så det ekstra krydderi i truppen der røg... Tak for lort... og godnat


  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Vi har brug for spillere der kan gøre en forskel, og såfremt vi signer Christian Poulsen eller William Kvist står vi stærkere end med Mussis (der alligevel ikke er klar til førsteholdsbold).
    - Det er vel egentlig fint nok, selvom det er en skuffelse.

    Kilde: http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/08/23...udlejer-mussis
    Jeg er sådan set enig i, at man med CP eller Kvist vil være bedre stillet end med Mussis, men kun på meget kort sigt. CP og WK vil nok kunne levere fra dag 1 på et højt plan, men jeg så Mussis som fornyelsen, der viser, at FCK ikke står stille, men udvikler sig, finder nye veje, tør satse på det uprøvede og gør det før alle andre (i Suppen, i hvert fald). Måske ser jeg mere nøgternt på det i morgen, når den værste ærgrelse har lagt sig, men indtil da vil jeg have lov til at være megaskuffet over, at FCK sender sit lysende symbol på, hvorfor vi år efter år slutter i den absolutte top i DK til Italien.
    CP eller WK? Tjah, jeg vil hellere have en yngre, ærgerrig kriger med boldtalent. Én der er villig til at ofre sig max for at opnå det højest mulige mål med holdet. No offense, CP og WK. I ER gode, men jeg vil hellere satse på en spiller, der har fremtiden foran sig.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Uden at virke for bagklog synes jeg nu også der var lidt for meget skæg og blå briller over det langstrakte forhandlingsforløb i december/januar. Som om man (ikke overraskende) ville have større aktører end København på banen. Stadig, vil jeg fastholde at det var godt spottet, godt forhandlet og godt kørt hjem af vore ansvarlige (Højer, CV + diverse).

    Tænker om ikke knægten måske allerede dengang drømte sig videre? Som Luffe nævnte var Boca Juniors og, i periferien, det argentinske landshold og VM inde i billedet. Mussis fortsatte jo også med at imponere stort. Han MÅ ha tænkt at København var klart i underkanten af hvad der var muligt?

    Er sikker på at, som Ståle nævner, at opgaven med integration blev taget for let. Det falder naturligvis også tilbage på FCK. Og uanset hvad er det skandaløst...

    Frygter derudover at den argentinske "forbindelse"/marked er stendød. Såvel som andre sydamerikanske delmarkeder. Det er sgu lidt øv...
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Normalt er jeg ikke den første til at 'kræve' nye spillere, men i mine øjne ser situationen lidt speget ud. Amartey er en kæmpesucces, men hidtil har han skullet styrke den centrale midtbane, det centrale forsvar og højre back. Han kan ikke det hele på samme tid - alene. I mine øjne har den centrale midt klaret sig hidtil, fordi Amartey har vist sin klasse, og hans medspillere har kunnet læne sig op ad ham. Han kan som alle andre blive skadet eller få karantæne (som nu, mod Leverkusen og snart også i Suppen). Uden også at have Mussis i baghånden, så mener jeg, truppen er for smal på den position. Hidtil har vi kunnet læne os tilbage og tænke: 'Jamen, når Mussis kommer, så skal der fandeme kæmpes for ikke at blive bænkevarmer...', men nu ligner en midtbane (i Amarteys fravær) en konstellation af Delaney og Claudemir. Den var ikke effektiv sidste år, og bliver det næppe heller i år.


  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Giver ingen mening. FCKs problem er jo, at vi er alt for nemme at læse og alt for statistiske. Mussis virker til at være en spiller, der kan se det lidt ekstraordinære, eller gøre det uventet. Men det passer selvfølgelig ikke ind i Ståles gøglerbold. Det er sq skuffende.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 17 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 07.03.06, 17:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •