Side 11 af 17 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 249

Emner: Mussis øjeblikkeligt til Genoa

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Endnu en gang 90 min på bænken til Mussis
    Efter at have set San Lorenzo i går, kan man undre sig over, hvad de vil med en spiller der end ikke får spilletid hos først FCK og senere Genoa..
    .........William Kvist RAUS!!!!

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    Endnu en gang 90 min på bænken til Mussis
    Efter at have set San Lorenzo i går, kan man undre sig over, hvad de vil med en spiller der end ikke får spilletid hos først FCK og senere Genoa..
    Mon ikke det handler om, at de i sidste sæson så på nærmeste hånd, hvad han - trods alt - er i stand til og forventer at kunne få ham tilbage på topniveau under hjemlige himmelstrøg.
    Mvh.
    Dane

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    Endnu en gang 90 min på bænken til Mussis
    Efter at have set San Lorenzo i går, kan man undre sig over, hvad de vil med en spiller der end ikke får spilletid hos først FCK og senere Genoa..
    Man kunne gætte på det samme som Genoa - en (næsten) gratis spiller på lån, med en lav klausul? Minimal risiko, og fint potentiale (på baggrund af deres førstehåndsindtryk fra sidste sæson).

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    65

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Og så har San Lorenzo åbenbart ikke problemer med lidt overvægtige spillere ...


  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    5

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Ifølge forlydender på twitter (som ikke altid er pålidelige) er Mussis nu tæt på en aftale med San Lorenzo. Eftersigende en låne-aftale af 1 års varighed. https://twitter.com/SanLorePasion

    Lyder sgu da egentlig som en meget fiks ide, givet at der er tale om en købsoption på nogenlunde det vi har betalt for manden.

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Der er noget der kunne tyde på at Europa var for stor en mundfuld for Franco i første omgang.

    http://m.bt.dk/superligaen/farcen-fo...-til-argentina

    Hvis han kan sendes retur for 12 mio som beskrevet så redder det da farcen fra at være "årtiets fiasko" til bare at være super dårligt. Det er til overskue.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Lidt nyt i Mussis-gate. Virker til at vi kan tjene lidt mønt på ham, da både Gimnasia og San Lorenzo kæmper om hans gunst.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-fc-koebenhavn

  11. #158
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Tjene lidt mønt på ham. Det bliver en dyr affære for os at slippe af med.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Tjene lidt mønt på ham. Det bliver en dyr affære for os at slippe af med.
    Link til salgspris? :o)
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  15. #160
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    For fanden. Kald mig bare jubeloptimist, men jeg tror stadig på, at det kan lykkes os at få noget godt ud af ham. Der må altså være en vis form for kvalitet gemt i ham, når han også var jaget af Udinese inden vi fik ham, ligesom Boca Juniors også var inde i billedet. Ligesom det altså også siger noget, at en etableret Serie A klub som Genoa stod klar til at leje ham.

    Jeg håber ikke, at han ryger endnu, men at han får vinteropstarten med sammen med Ståle og truppen og forhåbentlig kan Chr. Poulsen lære ham lidt om kost, ernæring og taktisk disciplin.

    Jeg er ikke klar til at give op endnu.


  16. #161
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser

    Jeg er ikke klar til at give op endnu.
    Det er jeg til gengæld. De penge det koster at have ham på lønningslisten, kan ikke også bruges på en anden. Og jeg foretrækker "en anden" fremfor Mussis. Så det kan næsten kun gå for langsom med at få booket enkeltbilletten til Argentina, så vi for frigjort nogle midler allerede i dette vindue.


  17. #162
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Præcis og send gerne Lars Høier samme vej. Verdensklasse-scouting af en gennemført nulbon - for det er Mussis givet de chancer han har fået i Europa.
    Helt igennem mystisk affære??? Manden har jo valgt rollen som modspiller hele vejen gennem sin Europa tur.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #163
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Præcis og send gerne Lars Høier samme vej. Verdensklasse-scouting af en gennemført nulbon - for det er Mussis givet de chancer han har fået i Europa.
    Helt igennem mystisk affære??? Manden har jo valgt rollen som modspiller hele vejen gennem sin Europa tur.
    I bagklogskabens lys ja.....jeg synes nu stadig det er fremragende scoutet. Vi lagde os i førertrøjen i kampen om et meget ombejlet argentinsk talent i periferien af landsholdet. Hvem kunne forudse at manden åbenbart er direkte tilpasningsvanskelig? Jeg mener Lars Højer i dette tilfælde fortjener stor ros og anerkendelse for sit arbejde. Han fandt hvad de fleste mente var "guldet"....Endda hevet hjem efter et tilsyneladende meget langstrakt og kompliceret forhandlingsforløb, hvor angiveligt flere mere attraktive klubber var med i opløbet!!!
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander


  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    På den anden side kræver det også, at vi endnu en gang skal betale transfersum og/eller sign on fee. Grunden til at jeg ikke vil lade ham slippe endnu, er at vi har SÅ meget at vinde på denne handel, hvis det lykkes. Så taler vi altså om en spiller, som der er blevet sagt, der kan begå sig på det argentinske landshold - og de handles ikke billigt. På den anden side kan vi trække os hæderligt ud af forløbet ved at sælge nu og minimere vores tab. Det er lidt en balancegang, men en afskibning af Mussis og et nyt køb, vil også betyde ny transfersum og/eller sign on fee. Så lader jeg hellere Mussis få endnu et halvt år i trøjen, og er der stadig ingen fremgang at spore til sommer, så tror jeg stadig, at han har et godt navn i Argentina.

  21. #165
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Ja for vi har jo så stort et forspring at vi sagtens kan gamble med Mussis i Kbh .......

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 11 af 17 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 07.03.06, 17:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •