Side 10 af 17 FørsteFørste ... 78910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 249

Emner: Mussis øjeblikkeligt til Genoa

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Men er der ikke problemet med reglen om, at han allerede har spillet for to klubber i denne sæson? Jeg ved faktisk ikke helt, hvordan det harmonerer med mange af de sydamerikanske ligaer, hvor de spiller om apertura- og clausura-mesterskaber og altså reelt spiller to sæsoner i et kalenderår.
    Jeg synes at have gravet frem på et tidligere tidspunkt, at de sydamerikanske ligaer regelteknisk spiller to sæsoner om året pga. deres grundspil/slutspil, men jeg er absolut ikke 100p.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Vil da hellere have ham tilbage her ved nytår, og så hvis det stadig er lort må vi sende ham tilbage tl Argentina til sommer.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Vil da hellere have ham tilbage her ved nytår, og så hvis det stadig er lort må vi sende ham tilbage tl Argentina til sommer.
    Logikken var jo den, at hans værdi til vinter formentlig er betydelig større, end den vil være efter endnu en mislykket halvsæson :-) Ud fra perspektivet om at minimere skaden mest muligt.

    Jeg tror desuden Ståle nåede at opgive ham 100%, inden beslutningen om at sende ham til Genoa blev truffet. Og forløbet i Genoa får desværre den vurdering til at se helt rigtig ud. Drømmen om at Mussis kommer tilbage, tager sig sammen og bliver et hit er selvfølgelig sød, men det virker simpelthen komplet urealistisk, når man tager Genoa-farcen med i overvejelserne. Så er det bedre at fantasere inden for det mere realistiske spektrum, fx at Amankwaa en dag scorer i Superligaen :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #139
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af /Simon Se meddelelser
    Logikken var jo den, at hans værdi til vinter formentlig er betydelig større, end den vil være efter endnu en mislykket halvsæson :-) Ud fra perspektivet om at minimere skaden mest muligt.

    Jeg tror desuden Ståle nåede at opgive ham 100%, inden beslutningen om at sende ham til Genoa blev truffet. Og forløbet i Genoa får desværre den vurdering til at se helt rigtig ud. Drømmen om at Mussis kommer tilbage, tager sig sammen og bliver et hit er selvfølgelig sød, men det virker simpelthen komplet urealistisk, når man tager Genoa-farcen med i overvejelserne. Så er det bedre at fantasere inden for det mere realistiske spektrum, fx at Amankwaa en dag scorer i Superligaen :-)

    /Simon
    Du har helt ret angående Mussis.

    Og når du nu nævner Amankwaa. Seriøst hvis han lige kan få bygget på når det drejer sig om den sidste tredje del af banen kan han blive rigtiiige god.

    1. Amankwaa skal have et større overblik på den sidste tredjedel af banen (medspillere)
    2. Han skal seriøst øve afslutninger og ramme målet noget mere
    3. Score mål :)

    Jeg mener hvis han først får bygget ovenstående på sidst spil så har vi virkelig en topspiller. Det antrit Amankwaa har er jo helt ekstremt og kan afdrible modstanderne. Det ser vi altså ikke mange der kan i Suppen på samme måde

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Mussis har repræsenteret FCK og Genoa is sæsonen 2014-15, mens den Argentinske liga starter i foråret 2015, dvs. reelt en ny sæson 2015-16.

    Så problemet med 2 klubber i én sæson vil ikke forhindre et skifte tilbage til Argentina efter årsskiftet, mens Mussis ikke kan lejes/sælges til en klub, der ligesom FCK og Genoa er i gang med 2014-15-sæsonen.

    Hvis jeg har forstået reglerne korrekt

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #141
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Mussis har repræsenteret FCK og Genoa is sæsonen 2014-15, mens den Argentinske liga starter i foråret 2015, dvs. reelt en ny sæson 2015-16.

    Så problemet med 2 klubber i én sæson vil ikke forhindre et skifte tilbage til Argentina efter årsskiftet, mens Mussis ikke kan lejes/sælges til en klub, der ligesom FCK og Genoa er i gang med 2014-15-sæsonen.

    Hvis jeg har forstået reglerne korrekt
    Det lader i hvert til, at San Lorenzo også er af den mening og går efter at hente Mussis i januar http://www.ole.com.ar/san-lorenzo/Pi...259874052.html
    HIC SUNT LEONES

  12. #142
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Den eneste lille-bitte chance jeg kan se for at redde Mussis fadæsen er hvis Christian Poulsen kan gå ind og være lidt mentor for ham. Men jeg tvivler på at man gider at gøre forsøget.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #143
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Den eneste lille-bitte chance jeg kan se for at redde Mussis fadæsen er hvis Christian Poulsen kan gå ind og være lidt mentor for ham. Men jeg tvivler på at man gider at gøre forsøget.
    Jeg kan ikke forestille mig at der bliver brugt yderligere kræfter på at genskabe den Mussis som Højer eller hvem det nu var "ikke kunne få øjnene fra". Alle de skønne spildte kræfter der blev brugt på at forhandle ham i hus - for så at modtage 1 fedladen hat, der på den mest uprofessionelle vis ikke havde taget hverken engelskundervisning eller træning særligt seriøst! Jeg tror, Ståle ret hurtigt fandt Mussis for uprofessionel og uskolet til, at hans aggressivitet og tatoveringer alene kunne bringe ham i nærheden af holdet.

    I Genoa har Franco haft gode muligheder for i det mindste at komme i form og lære en smule engelsk, men det lader ikke til at der er sket forbedringer på nogle af fronterne.

    Franco Mussis er passé i FCK! Mussis-gaten kan endegyldigt knaldes i, og Franco og FCK kan hver for sig tælle de sure lærepenge..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #144
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Jeg er også personligt skuffet over udfaldet af hele denne affære, men hvad havde folk regnet med med hans statur, når hans kælenavn i det argentinske var El Gordo (den fede)?

  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Er Høyer færdig efter utallige mismatches eller er han stadig på lønningslisten?

  18. #146
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Nogen spanskkyndige? Der er et interview her, hvor Mussis taler om interessen fra San Lorenzo.
    HIC SUNT LEONES

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nogen spanskkyndige? Der er et interview her, hvor Mussis taler om interessen fra San Lorenzo.
    Jeg ved ikke om det er bare er min computer den er gal med, men er der lyd på interviewet eller er det teksten du vil have oversat?:)

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Har ikke hørt det, men overskriftens resumé siger, at 'der' på trods af at han er i Genoa 'ikke burde være problemer i at tage tilbage til Argentina'. København står med andre ord ikke i vejen for et skifte.
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    69

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Perec Se meddelelser
    'ikke burde være problemer i at tage tilbage til Argentina'
    Får du det ud af det fordi du taler Spansk? Min lille translator siger nemlig det modsatte:

    The former gymnastics acknowledged an interest of San Lorenzo and explained that despite being on loan at Genoa, there would be problems to return to Argentina.

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af MathiasD Se meddelelser
    Får du det ud af det fordi du taler Spansk? Min lille translator siger nemlig det modsatte:

    The former gymnastics acknowledged an interest of San Lorenzo and explained that despite being on loan at Genoa, there would be problems to return to Argentina.
    Der står '... no habría problemas para volver a la Argentina,' hvilket betyder '... der vil ikke være problemer med at vende tilbage til Argentina'.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Side 10 af 17 FørsteFørste ... 78910111213 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 07.03.06, 17:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •