Side 13 af 17 FørsteFørste ... 310111213141516 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 249

Emner: Mussis øjeblikkeligt til Genoa

  1. #181
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Bare medierne selv kan finde ud af det..

    http://www.bold.dk/nyt/staale-i-dial...enoa-om-mussis

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,436

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Tdj89 Se meddelelser
    Der kan også være nogle personlige forhold, som vi slet ikke kender noget til endnu. Hans tilgang til sin egen form, og en albue-episode fortæller nok lidt om, at han kan være en tung herre at danse med. Her har Ståle altid givet kort snor.
    Hvad er det for en albue-episode?

  3. #183
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Reserveholdskamp mod BIF, hvor han smækker en albue i hovedet på en BIF-spiller, og får rødt.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #184
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,874

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Hvad er det for en albue-episode?
    I sommer klaskede han umotiveret en albue i hovedet på en uvasket, i en reserveliga-kamp, med Ståle som vidne fra første parket.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Hvad er det for en albue-episode?
    Reserve kamp mod Bøf, hvor han udover at scorer en klasse kasse, bliver smidt ud for at komme til at ramme 1 bøf en lille smule i hoved med sin albue.


    (Mål, ved 00.35)


    (Albue)
    https://www.kanalsport.dk/indslag/ro...et-mod-brondby

    Edit: Yea, im late - but i got's tha video!
    Edit 2: Første link er blevet ændret så mac's forhåbentlig os kan se det, andet kan jeg ik gøre så meget ved desværre.
    Sidst redigeret af Ailton : 05.01.15 kl. 20:06
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  8. #186
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    837

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    de links er HELT håbløse, ihvertfald på ipad.

  9. #187
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    326

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    I sommer klaskede han umotiveret en albue i hovedet på en uvasket, i en reserveliga-kamp, med Ståle som vidne fra første parket.
    Ikke at det nødvendigvis gør den store forskel, men så vidt jeg kan se via Ailton's link nr. 2, så er Ståle ikke tilstede ved den kamp. I al fald ikke ved bænken.

  10. #188
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Reserve kamp mod Bøf, hvor han udover at scorer en klasse kasse, bliver smidt ud for at komme til at ramme 1 bøf en lille smule i hoved med sin albue.
    Det er vel for fanden ikke fyringsgrund, at han rammer en Biffer (oven i købet en biffer) lidt i hovedet med en løs albue i en reserveholdskamp? Jeg sku mene, der var højere til loftet.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.


  11. #189
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    8

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!


  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #190
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    For hulan da en mærkværdig historie. Det bliver spændende, om vi nogensinde får den sande og fulde fortælling om transferen fra helvede.

    Nå, vi må videre. Køb venligst en angriber med 10+ forårsmål i støvlerne. NU!

    vh/LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #191
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Hvis nogen finder en salgspris højere en "som vi er vældig tilfredse med" så smid lige et link.

    Lækkert at få ryddet op. Mussis og Claudemir salgene må have åbnet op for en god røvfuld løn-mønter til januar-transferen :D

  16. #192
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Den centrale midtbane da vi købte Mussis i januar 2014:

    - Delaney
    - Claudemir
    - TK
    - Toutouh

    Den centrale midtbane idag:

    - Delaney
    - Amartey
    - CP
    - Toutouh

    Ståles udtalelse ifm. salg af Mussis idag:

    "- Tanken bag købet af Mussis var rigtig god, for hans kvaliteter matchede den profil, vi søgte til den centrale midtbane."

    Ståles udtalelse ifm. salg af Claudemir i går:

    "-Vi er med Amartey, Delaney, Christian Poulsen og Youssef Toutouh godt besat på den centrale midtbane"

    Something just don't add up. Han siger at Mussis er en type vi søgte efter, og idag vi har stadig ikke den type til den centrale midtbane. Alligevel er han tilfreds med udvalget. Jeg håber og tror på at at sidstenævnte citat er løgn, og at han søger efter noget offensiv kreativitet derinde.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  17. #193
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvis nogen finder en salgspris højere en "som vi er vældig tilfredse med" så smid lige et link.

    Lækkert at få ryddet op. Mussis og Claudemir salgene må have åbnet op for en god røvfuld løn-mønter til januar-transferen :D
    "Las negociaciones llegaron a su fin. San Lorenzo pagará 2 millones de dólares por el 100% de su pase y el volante que llegará hoy al país mañana firmará su contrato por 4 años."
    Kilde: http://mundoazulgrana.com.ar/san-lor...edo-15290.html

    Mit spanske er på sit absolutte minimum, men googletranslate og jeg er blevet enige om at han er solgt for $2 mio., på en 4 årig kontrakt.

    FCK-Update @Facebook, skriver:
    "Franco Mussis solgt til San Lorenzo i Argentina. PrisEN lyder umiddelbart på 12,5 mio kr, og en videresalgs klausul."
    Sidst redigeret af Wonderboy : 06.01.15 kl. 19:02

  18. #194
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Den centrale midtbane da vi købte Mussis i januar 2014:

    - Delaney
    - Claudemir
    - TK
    - Toutouh

    Den centrale midtbane idag:

    - Delaney
    - Amartey
    - CP
    - Toutouh

    Ståles udtalelse ifm. salg af Mussis idag:

    "- Tanken bag købet af Mussis var rigtig god, for hans kvaliteter matchede den profil, vi søgte til den centrale midtbane."

    Ståles udtalelse ifm. salg af Claudemir i går:

    "-Vi er med Amartey, Delaney, Christian Poulsen og Youssef Toutouh godt besat på den centrale midtbane"

    Something just don't add up. Han siger at Mussis er en type vi søgte efter, og idag vi har stadig ikke den type til den centrale midtbane. Alligevel er han tilfreds med udvalget. Jeg håber og tror på at at sidstenævnte citat er løgn, og at han søger efter noget offensiv kreativitet derinde.
    Jeg skal ikke forsvare Ståle, eller postulere at vores midtbane rummer tilstrækkelig (offensiv) kvalitet, men jeg vil give mit bud, hvorfor Ståle formentlig mener, at vi er tilstrækkeligt besat til forårets kampe.

    I de to besætninger, du lister op, er Claudemir og Kristensen blevet "byttet" ud for Amartey og Poulsen. Det efterlader os med en ekstremt stærkt besat defensiv midtbane (med flere af den slags typer, vi tidligere har skreget efter), men til gengæld ikke meget kreativitet og offensive idéer. Hvis vi skal tage Ståles udsagn for pålydende, må det betyde, at han stadig har stor tillid til Toutouh på trods af hans svage 2014, og vi skal nok forvente at se ham på banen fra start centralt i mange af hjemmekampene i Parken, hvor vi skal åbne kompakte modstandere (og modsat vil vi formentlig bruge to defensive, kontrollerende midtbanespillere i de mere tætte kampe, hvilket ideelt set bør give mere frihed til kanter og backs). Jeg er selv meget i tvivl om, hvorvidt Toutouh rent faktisk har, hvad der skal til for at slå igennem på den centrale midtbane i København, og jeg hælder mest af alt til, at det har han nok ikke. Ikke fordi han ikke har de tilstrækkelige offensive kvaliteter (når han er i form), men fordi han ganske enkelt ikke virker til at passe til rollen som central midtbanespiller i en "flad" 4-4-2 opstilling. Løsningen kunne så være at skubbe ham frem og spille med to defensive midtbanespillere bag ham, men spørgsmålet er dér, om han så er god nok til at være 10'er og playmaker for os, selvom positionen uden tvivl bekommer ham bedre?

    Man må håbe, at den angriber, der formentlig bliver hentet, er en spiller, der foruden at være målfarlig også besidder en vis mængde individuel kvalitet og flair i sit spil, ellers bliver det et langt forår med Jørgensen og Danny "No End Product" Amankwaa som eneste kreative kræfter.
    Sidst redigeret af Dane : 06.01.15 kl. 22:51
    Mvh.
    Dane

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #195
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Toutouh har været utrolig svag i pasningsspillet igennem lang tid efterhånden, så jeg frygter virkelig hvis Ståle går og pønser på, at han skal være vores offensive trumf på den centrale midtbane. Han kan naturligvis nå at udvikle sig endnu, men for mig er det tydeligt, at han for tiden hverken hører hjemme på fløjen eller centralt i en flad 4-4-2.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 07.03.06, 17:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •