Side 4 af 17 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 249

Emner: Mussis øjeblikkeligt til Genoa

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Hold da op. Ud med Mussis, ud med Højer og Delaney er useriøs. Tak for kaffe.
    Jeg kan flere endnu. Ud med De Ridder, Høgli, Claudemir og Wiland.

    På med de rosenrøde fan briller, hvis kaffen er dig for sort.

    Selv tak.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Det kan en scout faktisk godt gøre. Scouten er ofte den første, som knytter kontakten med agenter og klubber. Herunder tales der også omkring de ting du nævner.

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Det kan en scout faktisk godt gøre. Scouten er ofte den første, som knytter kontakten med agenter og klubber. Herunder tales der også omkring de ting du nævner.
    Jeg mente ikke at scouten ikke kan have kontakt med spilleren eller dennes agent, men blot at scouten ikke kan afgøre om hvorvidt en spiller kan integreres i truppen eller landet hvis blot spilleren er nogenlunde velfungerende oppe i hovedet. Tror det er enormt svært at afgøre netop dette. Derudover så kan scouten heller ej forudse hvor meget en given spiller vil forberede sig på, at komme til en ny klub og ej heller hvordan spilleren holder ferie (medmindre scouten også er en stalker).

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Vi må vel kunne konstatere set i bakspejlet at Mussis højst sandsynligt har fortrudt sit skifte til FCK - har stillet sig på bagbenene med sin adfærd og derved mere eller mindre tilkendegivet at han ikke ønskede at være en del af klubben - dømt ud fra hans påståede adfærd (det vil jo vise sig under Genoa-opholdet).........knægten er vel næppe direkte mindrebemidlet "upstairs"!!! Bliver det tilfældet at succesen kommer der - er han godt nok fræk som en slagterhund.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Håber bare ikke, at vi nu skal til at trækkes med en "Mussis-doktrin" og atter kun signe "eksotiske" spillere, hvis de først har bevist, at de kan holde ud at leve i ét af de andre nordiske lande.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Det stinker af at vi ikke har fået den fulde forklaring. Fra årets hold i Argentina til udlejet efter 30 mins førsteholdsfodbold i København.

    Er det historien om en uprofessionel spiller, der fortrød sit skifte og trænere/spiste derefter?, Købte FCK en spiller på en hylde over, hvad vi kan tilbyde som klub? Har FCK lavet deres benarbejde ordentligt før og efter købet af Mussis? Kort sagt, hvad er den reelle grund bag det overaskende skifte?

    Jeg køber ikke al den snak om, at Mussis ikke var i form, havde sprogproblemer mv., som alt sammen er til at løse, hvis både klub og spiller vil det.

    Det hele fremstår både pinligt og uprofessionelt


  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Lidt mere fra Ståle. http://www.bold.dk/nyt/staale-maa-se...-mussis-i-gang Det er så åbenbart især det fysiske der har været problemet, hvilket lyder endnu mere underligt. Det er da om muligt noget der kan løses med den rette mængde tålmodighed.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Jeg er forbandet over det her.

    Mussis var prikken over i'et i dette transfer-vindue, som er gået fra at være det historisk måske bedste til at være på det jævne.

    Pilen peger i min optik kun på én mand. Hverken ledelse, scouts, Ståle eller andre kan klandres, hvis Mussis har besluttet, at han ikke vil bruge sin tid i København. Et sandsynligt scenarie er, at han gennem de sidste par måneder har små-fortrudt sit skifte, når nu klubber fra større ligaer var interesserede. Han er så kommet til København, umotiveret og lidt arrogant, med en forventning om at være en profil på 85% blus. Det er gået dårligt, holdet har været i modgang, han er ikke faldet til. Og så har han lallet endnu mere.

    Hvad gør man fra Ståles side? ¨
    Der er ikke meget at stille op over for en fyr, der ikke gider.

    Jeg er sur. Mest af alt på Mussis - det er fandme ringe stil. Argentiner og kulturforskelle kan ikke forsvare det amatøristiske i denne affære.

    Der er vel to hovedscenarier:
    1) Mussis brager ind i Serie A og Genoa benyttter sig af købsoptionen (som forhåbentlig er stor!)
    2) Mussis kommer lidt i gang, men overbeviser ikke og bliver skibet tilbage til FCK, hvor
    - a) han er kommet i form og blevet akklimatiseret i Italien og bliver en profil i suppen
    - b) han bliver solgt til en ikke-favorabel pris og alt er lort

    Lige nu håber jeg lidt på 1).

    Medmindre Mussis selv kommer med en god forklaring er han i mine øjne skyldneren.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    "Solbakken mener ikke at FCK, trods udlejningen af Mussis, mangler spillere på den centrale midtbane."

    Oh my fucking god! Jeg holder ikke til endnu en af de sæsoner : /


  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSharpShooter Se meddelelser
    Lidt mere fra Ståle. http://www.bold.dk/nyt/staale-maa-se...-mussis-i-gang Det er så åbenbart især det fysiske der har været problemet, hvilket lyder endnu mere underligt. Det er da om muligt noget der kan løses med den rette mængde tålmodighed.
    - Han har specielt på det fysiske felt ikke responderet på vores træning. Det er den fysiske base, der er grundlag for al fodbold, og den har han responderet dårligt på.
    Med mindre at Ståle rent faktisk siger, at Mussis har haft så dårlig en indstilling, at den fysiske træning ikke har båret frugt? Jeg mener bare, at det ville presse og andre, som har overværet træningerne kunne se. Og da Mussis næppe er et fysisk særtilfælde, der ikke kommer i form af den fysiske træning, så må det enten være seriøse problemer eller en bred vifte af vanskeligheder, der har sendt Mussis til Genoa.

    Jeg håber købs-optionen er så høj at vi får en stærkere Mussis tilbage. Så alle disse spekulationer bliver gjort til skamme. Jeg tvivler dog...

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af madskl Se meddelelser
    Det stinker af at vi ikke har fået den fulde forklaring. ...
    Kan ikke være mere enig. Da de hånende sms'er tikkede ind lørdagaften fra bøf-kollegaer, var min første tanke også "FÅCK Ståle", men efter at have sovet lidt på det, tænker jeg mere, at Mussis simpelthen ikke stod distancen. Han var dårlig forberedt. Og her tænker jeg ikke kun på et par ekstra kilo, selvom Ståle rent faktisk udtaler, at Mussis "responderede" dårligt på træningen. Jeg tænker bl.a. også på, at Mussis tilsyneladende overhovedet ikke talte et ord engelsk, da han ankom, og ikke har lært noget videre i den tid, han har været her (hvilket jeg måske i bund og grund ikke ved noget om). Og så der være noget, vi ikke ved.

    Jeg hælder efterhånden mest til, at Mussis fortrød sit skifte ("WTF. Spiller København ikke slutspil i CHL hvert år?"), og at hans attitude har været helt forfærdelig. Jeg tænker også 22 år og formentlig ingen større viden om verden uden for Argentina. Det lyder svært. Det eneste, der trækker i den anden retning, er, at også Mellberg har antydet, at noget er galt med strukturen i København (lige nu kan jeg sgu' ikke finde det interview).

    Normalt er det meget rart, at der ikke er en masse rygter fra omklædningsrummet, men lige i denne sag, kunne det være meget rart.

    Nu sidder man så endnu mere desillusioneret tilbage. Jeg var helt sikker på, at alt ville blive godt, når Mussis skulle starte på midtbanen for at flå resten af Suppens midtbaner fra hinanden med fysik og mål. I stedet skal jeg til at forholde mig til, om Claude skal spille på midten eller til højre.

    Stresset er jeg.

    Edit: Jeg gentager det, andre også skriver, fordi det har taget mig to timer at skrive indlægget (forstyrret af arbejde).
    Sidst redigeret af Døren : 25.08.14 kl. 09:48 Årsag: Flere har, mens jeg har skrevet, skrevet det samme som jeg.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    "Solbakken mener ikke at FCK, trods udlejningen af Mussis, mangler spillere på den centrale midtbane."

    Oh my fucking god! Jeg holder ikke til endnu en af de sæsoner : /
    Ja, det er desværre fuldstændig som forventet. Man kan ikke slippe af med Claudemir og har foræret Delaney anførerbindet.

    Det virker langt ude, at Ståle ikke selv kan se problemerne, når man netop hentede Mussis fordi man langt om længe havde fået øjnene op for manglerne. Nu lader man den idéforladte middelmådighed sejre og det er efterhånden svært at være optimistisk omkring klubbens projekt.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2008
    Indlæg
    129

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Ja, det er desværre fuldstændig som forventet. Man kan ikke slippe af med Claudemir og har foræret Delaney anførerbindet.

    Det virker langt ude, at Ståle ikke selv kan se problemerne, når man netop hentede Mussis fordi man langt om længe havde fået øjnene op for manglerne. Nu lader man den idéforladte middelmådighed sejre og det er efterhånden svært at være optimistisk omkring klubbens projekt.
    Det kan vel også kun betyde af pengekassen er smækket i

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    "Solbakken mener ikke at FCK, trods udlejningen af Mussis, mangler spillere på den centrale midtbane."

    Oh my fucking god! Jeg holder ikke til endnu en af de sæsoner : /
    Jeg kan snart ikke klare mere! Nu mangler man kun nogle friske videoer med Nicolai Jørgensen og Toutouh der fjoller rundt førend man begynder at overveje om der mon er reb på tilbud i Silvan.....
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    49

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Jeg kan snart ikke klare mere! Nu mangler man kun nogle friske videoer med Nicolai Jørgensen og Toutouh der fjoller rundt førend man begynder at overveje om der mon er reb på tilbud i Silvan.....
    ENIG!!!!

    Er ved at brække mig over de videoer med tosserne Toutouch og Nicolai. Netop de 2 er indebegrebet af umodenhed og useriøsitet som hersker i truppen.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 4 af 17 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 07.03.06, 17:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •