Side 7 af 17 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 249

Emner: Mussis øjeblikkeligt til Genoa

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    I aftenens kamp mellem Genoa og Sampdoria er Mussis end ikke på bænken?

    Er der nogen, der kender til situationen for Mussis i Genoa - er han skadet eller slet og ret ikke god nok?
    Han er da på bænken, så vidt jeg kan se.

    Jeg ved ikke, hvordan det går ham, men Genoa har klaret sig ret godt indtil videre, hvilket godt kunne være en grund til, at han ikke har fået mere spilletid end de ca. ti minutter i første kamp.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    49

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han er da på bænken, så vidt jeg kan se.

    Jeg ved ikke, hvordan det går ham, men Genoa har klaret sig ret godt indtil videre, hvilket godt kunne være en grund til, at han ikke har fået mere spilletid end de ca. ti minutter i første kamp.
    Hvad jeg kan se og yderligere også på Twitter, er han ikke på bænken i dag.

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han er da på bænken, så vidt jeg kan se.

    Jeg ved ikke, hvordan det går ham, men Genoa har klaret sig ret godt indtil videre, hvilket godt kunne være en grund til, at han ikke har fået mere spilletid end de ca. ti minutter i første kamp.
    Iflg http://www.holdnyt.dk/startopstillinger er han ikke på bænken, og jeg har kun fulgt en smule med i kampen og, jeg har ikke set eller hørt til ham endnu...
    .........William Kvist RAUS!!!!

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af tordenstøvle Se meddelelser
    Iflg http://www.holdnyt.dk/startopstillinger er han ikke på bænken, og jeg har kun fulgt en smule med i kampen og, jeg har ikke set eller hørt til ham endnu...
    Ekstra Bladets live update: http://ekstrabladet.dk/sport/kampe/k...824#opstilling
    Nederst kan man se indskifterne, heriblandt #92 Mussis, medmindre det simpelthen er hele truppen, der er oplistet. Der er i hvert fald mange navne på bænken.

  5. #95
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Antallet af spillere på bænken er i hvert fald højt, mon ikke det er resten af truppen, der er listet dér?
    .........William Kvist RAUS!!!!

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    49

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Han er ikke på bænken

  7. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Svinegodt Se meddelelser
    Han er ikke på bænken
    Ifølge Genoas hjemmeside er han i truppen: http://genoacfc.it/notizie/23-convoc...-il-grifone-2/

    De kører åbenbart bare med lange bænke i Serie A...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #98
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    49

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ifølge Genoas hjemmeside er han i truppen: http://genoacfc.it/notizie/23-convoc...-il-grifone-2/

    De kører åbenbart bare med lange bænke i Serie A...
    Tror der må være sket noget op til. Noget småskade eller noget for ifølge flere kilder på Twitter, hovedsagligt argentinske, er han i dag ikke på bænken. Det kan godt være, jeg tager fejl.

    Undrer mig også over de lange bænke, men giver da nogle muligheder.

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Ifølge Gazzetta dello Sport, er Mussis ikke på bænken her til aften. Mon ikke de har styr på det.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Cambiasso Se meddelelser
    Ifølge Gazzetta dello Sport, er Mussis ikke på bænken her til aften. Mon ikke de har styr på det.
    Åbenbart ikke. Der har lige været fokus på bænken, og der sad Mussis. Han sad lige ved siden af en spiller, som vist var skiftet ud - der var i hvert fald meget opmærksomhed på ham.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Det virker lidt spøjst, at man i Serie A må have 12 udskiftere, men Genoa har åbenbart valgt kun at sætte 11 mand som mulige indskiftere, selvom man oprindelig udtog en bruttotrup på 24 mand til dagens kamp. Det vil sige, at Mussis og én anden er blevet frasorteret, selvom den ene kunne have været i spil. Man kan nok godt konkludere, at han ikke er vildt tæt på en plads på holdet pt. - men allerede den 2. december har Genoa en pokalkamp, så måske der...
    HIC SUNT LEONES

  14. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det virker lidt spøjst, at man i Serie A må have 12 udskiftere, men Genoa har åbenbart valgt kun at sætte 11 mand som mulige indskiftere, selvom man oprindelig udtog en bruttotrup på 24 mand til dagens kamp. Det vil sige, at Mussis og én anden er blevet frasorteret, selvom den ene kunne have været i spil. Man kan nok godt konkludere, at han ikke er vildt tæt på en plads på holdet pt. - men allerede den 2. december har Genoa en pokalkamp, så måske der...
    Som sagt sad Mussis på bænken - iført kampdragt, men dog med en overtræksvest. Jeg så ham sææl.

  15. #103
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Sidste nyt om Mussis: Det går af helvede til. Knægten er slet ikke fysisk stærk nok og er en taktisk amøbe - så'n frit oversat fra denne artikel: http://www.bt.dk/superligaen/fcks-pr...eds-med-mussis.

    Hvad dælen sker der? Han kom på årets hold i Argentina, han var i spil til det argentinske landshold og i sine første udtalelser lød han dedikeret og ambitiøs. Både FCK selv, vi fans og pressen kaldte handlen et scoop, og nu ligner han et komplet flop, der end ikke er værdig til at give et forsøg i startopstillingen i Danmark og Italien. Noget kunne tyde på store problemer på det psykiske plan. Det virker i al fald mere end spøjst, hvis en af de hårdere hunde i den argentinske liga pludselig mister al kampform på en god måneds tid og ikke har genfundet den igen tre måneder senere - endda efter et lidt nedværdigende lynskifte.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #104
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Livet som fodboldspiller i en argentinsk oprykker klub, må bare siges at være hulens anderledes end en europæisk topklub der skal levere i hver kamp.

    Mon ikke Boca Juniors køber ham tilbage til sydamerika for et god argentinsk bøf, og et glad rødvin?

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Mussis øjeblikkeligt til Genoa!!!

    Godmorgen hovedpine

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5257558.ece

    Ifølge denne artikel gider Genoa ikke beholde Mussis længere end januar og der spekuleres i en retur til Argentina.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 17 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 07.03.06, 17:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •